Céline Dion overtreft echter alles, qua hoe ver de zangkwaliteiten en genietbaarheid van de liedjes uit elkaar liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:10 schreef MTheBassman het volgende:
Altijd zonde als je zo'n mooie stem hebt en zulke kutmuziek maakt. Zelfde geldt bij deze voor Barbra Streisand.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Eeuwig zonde toch dat Whitney zo naar de vaantjes is gegaan
Goedemorgen
Oh dat wist ik niet, wat ik wel bizar vind is dat haar dochter precies op dezelfde manier is gestorven...quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Documentaire gezien eergisteren, ik dacht dat Bobby Brown altijd de Grote Enabler was maar die broers van haar hadden er ook wel debet aan.
Als je nu in Japan bent, dan gaat het over jou, ja...quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:12 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer gaat denk ik over mij, ik ben 1.91m en dat is best groot in Japan geloof ik.
Heerlijk nummer trouwens
Michael Bolton.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Céline Dion overtreft echter alles, qua hoe ver de zangkwaliteiten en genietbaarheid van de liedjes uit elkaar liggen.
U was me net voor!quote:
Zo treurig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wat ik wel bizar vind is dat haar dochter precies op dezelfde manier is gestorven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |