Ja echt hè. Heeft ze haar ex- mannetje steak+blowjob day gegeven en t was weer koek en eiquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:44 schreef alpeko het volgende:
Wat een mooi verhaal weer. Tranen in mijn ogen.
Songfestival!quote:
Cliff werd bestolen door de peseta’s van Franco.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Songfestival!
Toch wel een van de betere nummers twee, met Eres Tu, Fuego, de Linnets en Dancing Lasha Tumbai.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Al die blije families op Zoom.
Mevrouw Pippen slaapt, de Pippies zitten in hun iPad en papa is een FOKker.
Mevrouw Pippen komt de dag wel door zo...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Dit ja, werkt echt op mijn zenuwen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef tong80 het volgende:
Met de Doors heb ik dan weer niks. Nerveus orgeltje.
Hoe doen ze dat? In hun iPad zitten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Staat al sinds '06 niet meer in de top 1000 andersquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef Idisrom het volgende:
Love her Madly was altijd een 29 december-nummer.
Daar zal dan wel één van de minimaal 12 andere terechte Doors nummers staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef Idisrom het volgende:
Love her Madly was altijd een 29 december-nummer.
daar zit je dan met je grote mond vanmorgen over een ander...quote:
Dit gaat helemaal fout.quote:
Oh nee wacht, nog een paar jaar rond de 800-900quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat al sinds '06 niet meer in de top 1000 anders
quote:
quote:
quote:
Daarmee doe je Synchronicity wel tekort. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:50 schreef tong80 het volgende:
Sting. Twee goede albums met The Police. Daarna ging ie janken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zit je dan met je grote mond vanmorgen over een ander...
Zijn eerste soloplaat was ook nog wel oke toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarmee doe je Synchronicity wel tekort. Maar ik snap wat je bedoelt
Ik vind die schermen helemaal niks, ik heb pas 10 minuten TV gekeken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:51 schreef Viv het volgende:
Meh, het doventolk-uurtje "smaakt naar meer!" zeiden ze gisteravond.Mij hebben ze niks gevraagd hoor. Wél fijn dat ze nu 3 Zoom-schermen laten zien, in plaats van alleen die ene.
Goedemorgen trouwens!
Ja, vind ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn eerste soloplaat was ook nog wel oke toch?
Dat is valsspelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan het nog goed maken!
Ik zal hem zo luisteren tijdens de reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |