Ik ben nog van de generatie die het café na een bezoekje aan Beeld & Geluid ingesleurd moest worden, omdat er anders niemand aanwezig was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo naar mijn vader en met hem dit nummer of in ieder geval naar de Bee Gees luisteren. Hij kan nog erg van muziek genieten.
We moeten hem een lintje gevenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.
Ah oké.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké, ik word namelijk gek van al die wisselingen tegenwoordig.
Nou, ik vind hun oude werk toch beter dan hun jaren 80 nummers, hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Hoe meer jaren er verstrijken, des te beter het werk van de BeeGees wordt.
Ik heb geleerd dat ik toch minder waarde aan mijn personal space hecht dan ik dacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:54 schreef cafca het volgende:
En weer een voor Madmasters knuffel-CD
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik vind hun oude werk toch beter dan hun jaren 80 nummers, hoor!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik vind hun oude werk toch beter dan hun jaren 80 nummers, hoor!
Ik heb geleerd dat er zoiets is als “too much family time”.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat ik toch minder waarde aan mijn personal space hecht dan ik dacht.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat er zoiets is als “too much family time”.
En dat er aan mij geen geduldige en inspirerende leraar verloren is gegaan.
Was het een heel erg kutjaar voor je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat ik toch minder waarde aan mijn personal space hecht dan ik dacht.
Wat een irritante reclame is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |