Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die schermen helemaal niks, ik heb pas 10 minuten TV gekeken.
Voegt niks toe, hoewel de hossende 'Kijk mij eens gek doen' meute ook vaak tenenkrommend was...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:46 schreef Dven het volgende:
@:limoentjuh betaalt me terug voor vanochtend.
Kaascroissantjequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mij maar een croissantje...
Het leuke van het café was dat mensen gewoon lekker stonden te dansen of praten en dan in een awkward kramp schoten zodra ze merkten dat ze op tv waren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die schermen helemaal niks, ik heb pas 10 minuten TV gekeken.
Voegt niks toe, hoewel de hossende 'Kijk mij eens gek doen' meute ook vaak tenenkrommend was...
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:54 schreef Cee het volgende:
Dit liedje is misschien wel geschreven door de persoon die een jaar geleden dacht dat het wel een idee was om een vleermuis te eten.
Ja dat was geweldig jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo naar mijn vader en met hem dit nummer of in ieder geval deze Bee Gees luisteren. Hij kan nog erg van muziek genieten.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's een rare username! Dan zou ik ook een andere nemen.
Ik ben nog van de generatie die het café na een bezoekje aan Beeld & Geluid ingesleurd moest worden, omdat er anders niemand aanwezig was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo naar mijn vader en met hem dit nummer of in ieder geval naar de Bee Gees luisteren. Hij kan nog erg van muziek genieten.
We moeten hem een lintje gevenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.
Ah oké.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké, ik word namelijk gek van al die wisselingen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |