SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Volgens mij wel met toestemming van de nabestaanden gemaakt en op zich geen verkeerde boodschapquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze onnozelaars hadden toch nog ook zo'n ander nummer over zinloos geweld ofzo?
Dan ben je al dood en krijg je nog zo'n trap na.
Pfff oppositie omwille van oppositiequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Asscher heeft zich sowieso geprofileerd als beste en meest kritische oppositieleider in de coronacrisis imo
Ik neig nu ook naar pvda maar ik denk dat het voor iedereen beter is als Asscher weggaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:33 schreef Gretzl het volgende: [..] Daar ben ik nog niet zo zeker van. Asscher heeft zich sowieso geprofileerd als beste en meest kritische oppositieleider in de coronacrisis imo
Vooral goedkoop scoren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Volgens mij wel met toestemming van de nabestaanden gemaakt en op zich geen verkeerde boodschap
Wel ironisch dat hij paar km van mijn woonplaats een puber in elkaar heeft geslagen om een ijsblokjequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Volgens mij wel met toestemming van de nabestaanden gemaakt en op zich geen verkeerde boodschap
Afgelopen weken geflyerd met idd de focus puur daarop op woningcrisisquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neig nu ook naar pvda maar ik denk dat het voor iedereen beter is als Asscher weggaat.
Als ze slim zijn richten zij zich op 1 één ding. Woningen woningen woningen.
Dus wat gaan we in maart doen?!?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb in 2017 op D66 gestemd. Domste keus ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
"Daar heb ik geen actieve herinnering aan."quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:37 schreef skysherrif het volgende:
maarja boeit t allemaal, Nederlands is nou eenmaal een rechts land, dat gaat dit jaar ook niet veranderen
VVD gaat weer lekker regeren
Jup, enorme hypocrisie kun je Fransie moeilijk ontzeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral goedkoop scoren.
Daarna iemand een muilpeer verkopen omdat je een ijsblokje in je bakkes krijgt, nee oké.
Nederland is echt kneiterlinks. VVD is zeker niet rechts.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:37 schreef skysherrif het volgende:
maarja boeit t allemaal, Nederlands is nou eenmaal een rechts land, dat gaat dit jaar ook niet veranderen
'Ik ben het niet eens met zijn partij, maar die Rutte doet t zo goed he'quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Daar heb ik geen actieve herinnering aan."
En weer door.
Dit is niet Amerika hè maat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederland is echt kneiterlinks. VVD is zeker niet rechts.
Probleem is dat links zo verdeeld is dat een regering zonder de VVD vrijwel uit te sluiten is. Zou beter zijn als er twee of drie partijen samen gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik dacht dat we in de late uurtjes altijd beetje offtopic konden gaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:39 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij even weer een beetje on-topic mensen
Ja, nouja, ergens is het wel een kunst. Ik zou willen dat ik zo'n mooi laagje teflon had.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'Ik ben het niet eens met zijn partij, maar die Rutte doet t zo goed he'
"Echt een staatman hé. Je moet het maar kunnen om het land door de crisis te leiden"quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'Ik ben het niet eens met zijn partij, maar die Rutte doet t zo goed he'
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus wat gaan we in maart doen?!?Prima standpunten op zich, maar ik heb m'n partij voor het leven al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Lijkt me niet strafbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in de late uurtjes altijd beetje offtopic konden gaan
Drie regeerperiodes van Rutte aardig samengevat in 1 columnquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Daar heb ik geen actieve herinnering aan."
En weer door.
Hadden we maar zo'n perfecte grondwetquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is niet Amerika hè maat.
Ik vind deze nooit zo heel interessant, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef Evenstar het volgende:
Was ook verzoekje, beetje off-topic is niet erg, maar ging nu wel erg POL kant op
Terwijl QotSA gedraaid wordt! Mafkezen
Festivalplaatjequote:
Morrissey, Eric Clapton, David Bowie, Van Morrisson hebben wel wat rechtse uitspraken gedaan of gewoon complottheorie als ik zo even nadenkquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn er ook bekende rechtse bands? Kan mij geen band herinneren dat Trump steunde destijds.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prima standpunten op zich, maar ik heb m'n partij voor het leven al gevonden
Die leadzanger van Eagles of Death Metal, Jesse Hughes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn er ook bekende rechtse bands? Kan mij geen band herinneren dat Trump steunde destijds.
Ga slapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
En natuurlijk draaien ze van Won't get fooled again weer niet de volledige versie.
Hufters. Met hun kut-bullshit dat ze 8 uur langer zijn vanwege "langere nummers". Hiermee gewoon een vette leugen. Flikker op.
Wilde ik nog even droppen, nu ga ik pitten. Night mensen.
Niet zo vreemd ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die leadzanger van Eagles of Death Metal, Jesse Hughes.
Sloeg helaas in z'n opvattingen ook erg door na het trauma van Bataclan, arme jongen
Haha ja dit is wel treffend.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Drie regeerperiodes van Rutte aardig samengevat in 1 column
Ik weet alleen dat 3 doors down bij de inauguratie warenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morrissey, Eric Clapton, David Bowie, Van Morrisson hebben wel wat rechtse uitspraken gedaan of gewoon complottheorie als ik zo even nadenk
Kid Rock
Ja stomme leugens van Radio 2 weer. Alleen maar 8 uur eerder beginnen om langere reclameblokken mogelijk te maken. Alsof er 1 vaste luisteraar is die daar op zit te wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
En natuurlijk draaien ze van Won't get fooled again weer niet de volledige versie.
Hufters. Met hun kut-bullshit dat ze 8 uur langer zijn vanwege "langere nummers". Hiermee gewoon een vette leugen. Flikker op.
Wilde ik nog even droppen, nu ga ik pitten. Night mensen.
Ik snap wel dat ratio dan wegvalt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sloeg helaas in z'n opvattingen ook erg door na het trauma van Bataclan, arme jongen
Doorslaan??!quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, iets met wapens. Ik hoop dat ie alsnog terug z'n rust kan vinden bij de muziek, als hem dat niet al gelukt isquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ratio dan wegvalt.
Het zit in Love Actuallyquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Tot nu toe niet het gevoel dat ik iets gemist heb.
Nee, ik bedoelde dit nieuwsfeit: Zanger Eagles of Death Metal pleit voor vrij wapenbezit (NOS)quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doorslaan??!
Hij zei alleen dat islamitisch extremisme schuldig was aan de aanslag .Wat ook zo is.
@peacemanquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ooit was iemand bezig alle gedeelde ingestuurde lijsten te verzamelen en te proberen zo te achterhalen hoe vaak op een nummer gestemd is. Weet iemand waar ik het over heb en wat daar van geworden is?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zit in Love Actually
Bedoel je de Facebookgroep Stemlijsten waar mensen zoveel mogelijk lijstje posten? Dat is waarschijnlijk nog niet eens 5% van het totaal, als het meezitquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ooit was iemand bezig alle gedeelde ingestuurde lijsten te verzamelen en te proberen zo te achterhalen hoe vaak op een nummer gestemd is. Weet iemand waar ik het over heb en wat daar van geworden is?
Volgens mij verzamelde die persoon via Twitter, maar kan ook andere sociale media zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij verzamelde die persoon via Twitter, maar kan ook andere sociale media zijn.
Ah, dat is ook interessant. Om hoeveel lijsten gaat dat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bedoel je de Facebookgroep waar mensen zoveel mogelijk lijstje posten? Dat is waarschijnlijk nog niet eens 5% van het totaal, als het meezit
Als je een keer tijd hebt moet je dit luisteren. Oude band van Jeroen, prima muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
Zometeen het zang enigma dat van koningsbrugge voor me is, ik ben benieuwd
Hahaha, nee ik lig lekker in bed te chillenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
Sky zullen we die zoom in? Ik ben dronken
zal dat zeus straks eens opzoekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je een keer tijd hebt moet je dit luisteren. Oude band van Jeroen, prima muziek
Doe ik mijn afca ninjavest aanquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik lig lekker in bed te chillen
Ga gerust, ik laat zoom tijdens de vakantie lekker ongeopendquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe ik mijn afca ninjavest aan
https://www.mediacourant.(...)mplot-en-doemdenker/quote:Koningsbrugge hysterische complot- en doemdenker
Jeroen van Koningsbrugge is een hysterische complot- en doemdenker. Hij denkt dat de Amerikanen de Twin Towers zelf hebben opgeblazen en houdt rekening met Venezolaanse toestanden in Nederland. Dat is vandaag te lezen in de Volkskrant. De Ik Hou Van Holland-bekendheid gelooft in de complotten rond 9/11. “Ik heb er te veel dingen van gezien. Documentaires, maar ook de echte beelden. En daarop zie ik gewoon ontploffinkjes in de raampjes van de Twin Towers.“
06 april 2019, 11:40
Het metaal uit de constructie van de torens smelt pas bij 40.000 graden, weet Van Koningsbrugge. “Waardoor je gaat denken dat de Amerikaanse geheime dienst thermiet heeft gebruikt.”
Er zijn ook mensen die drie dagen voor 9/11 niet op bepaalde verdiepingen mochten komen, stelt hij. “Ja, dan weet ik zeker dat het niet zomaar gebeurd kan zijn. Alles moest vernietigd worden.”
Waarom zouden de Amerikanen zelf zo’n ramp veroorzaken? “Zo maak je een oorlog. En er is niks waaraan je meer geld kunt verdienen dan aan oorlog.”
Van Koningsbrugge heeft ook een enorme voedselvoorraad aangelegd in zijn woningen in Amsterdam en Limburg. “Ik heb wel echt gevriesdroogde shit. Dat blijft 35 jaar goed. Verder heb ik de afgelopen negen jaar van alles verzameld. Van vishengels tot zo’n trapding waarmee je energie kunt opwekken.”
Dat kan van pas komen als de pleuris uitbreekt in Nederland, zegt hij. “Je ziet hier en daar al een land omvallen, op een gegeven moment kun je die economieën niet meer oplappen. En dan gaan ze als dominosteentjes. Dat is denk ik het eerste wat gebeurt. En dat heeft állemaal gevolgen.”
Je hebt wel schijt als je een punt pakt voor de webcamquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga gerust, ik laat zoom tijdens de vakantie lekker ongeopend![]()
Nooit gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De ultieme kerstfilm![]()
Love Actually (2003) - IMDb
Komt Kendrick dit uur?quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:00 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso nog wel even wakker blijven voor Koning Kunta en Crazy in Love!
Vergeet Live Forever niet. Daarna gaat deze jongen mooi slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:00 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso nog wel even wakker blijven voor Koning Kunta en Crazy in Love!
Het begint nu wel heel erg COR te worden!quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:01 schreef Evenstar het volgende:
Al die berichtgeving over waar die mutatie allemaal opduikt.
Het is gewoon wereldwijd verspreid al, done deal.
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:01 schreef datismijnmening het volgende:
Schatjes. Mijn wijn is op. Ik ga jullie goedenacht wensen![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begint nu wel heel erg COR te worden!
Trustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:01 schreef datismijnmening het volgende:
Schatjes. Mijn wijn is op. Ik ga jullie goedenacht wensen![]()
Jaaaa eindelijk weer politiek!quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:04 schreef Evenstar het volgende:
Hou het ook voor gezien, anders ben ik hier om 8:00 nog
quote:
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:04 schreef Evenstar het volgende:
Hou het ook voor gezien, anders ben ik hier om 8:00 nog
Bazenplaat sowieso (en forever een Project X anthemquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
Afgelopen jaar vond ik Asscher echt lekker bezig, maarja
Is de project x anthem niet die remix van pursuit of happinessquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazenplaat sowieso (en forever een Project X anthem)
Wel de A-track remix he.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazenplaat sowieso (en forever een Project X anthem)
Nee de A-Trak remix als het goed is. Kan best dat Pursuit of Happiness ook op de soundtrack staat hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is de project x anthem niet die remix van pursuit of happiness
Op dat nummer deden wij een moshpit in de club. 10 beveiligers eropafquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is de project x anthem niet die remix van pursuit of happiness
quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:13 schreef Gretzl het volgende:
Vreselijke GnR, ik kan echt niet tegen het stemgeluid van Axl
De pdf lijkt me.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:11 schreef Gretzl het volgende:
@:houdjemond weet jij misschien waar de andere users normaal de uuroverzichten vandaan halen om hier in het topic te posten?
Die heb ik voor me, maar ik krijg de kolommen niet goed gekopieerd (rang, artiest en titel komen niet automatisch naast elkaar te staan)quote:
Oh raar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die heb ik voor me, maar ik krijg de kolommen niet goed gekopieerd (rang, artiest en titel komen niet automatisch naast elkaar te staan)
11 maanden op getraind.. of de PDF gedownload...quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:11 schreef Gretzl het volgende:
@:houdjemond weet jij misschien waar de andere users normaal de uuroverzichten vandaan halen om hier in het topic te posten?
Ik wil altijd Fresku - Twijfel erin hebben maar het heeft geen zin dus ik stem er niet meer opquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
Welk nummer zijn jullie nu achteraf vergeten in je lijst te zetten, of kom je nu achter dat je er graag in had willen zetten?
Ah gewoon doen joh, de helft van mijn lijst komt er nooit inquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil altijd Fresku - Twijfel erin hebben maar het heeft geen zin dus ik stem er niet meer op
quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
Welk nummer zijn jullie nu achteraf vergeten in je lijst te zetten, of kom je nu achter dat je er graag in had willen zetten?
O.a.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
wie zijn jullie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:22 schreef houdjemond het volgende:
Is iemand die zoom doorgekomen meneerHJM en ik zitten leuk te zijn
Ja, dat heb ik ook met Sef - De Leven. Zelfs als we ze ooit in de keuzelijst zouden tegenkomen denk ik dat het nog niet lukt. De mensen die op King Kunta, Niggas in Paris en De Jeugd stemmen zijn denk ik voor een deel toch een ander slag volk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil altijd Fresku - Twijfel erin hebben maar het heeft geen zin dus ik stem er niet meer op
Gemistquote:
Ben benieuwd hoe ze ....... in paris dit keer gaan uitspreken op de radioquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met Sef - De Leven. Zelfs als we ze ooit in de keuzelijst zouden tegenkomen denk ik dat het nog niet lukt. De mensen die op King Kunta, Niggas in Paris en De Jeugd stemmen zijn denk ik voor een deel toch een ander slag volk.
Kendrick is wel iemand die echt door heel veel mensen gewaardeerd wordt, die net per se grote hip hop fans zijn, die zal er altijd wel in kunnen komen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met Sef - De Leven. Zelfs als we ze ooit in de keuzelijst zouden tegenkomen denk ik dat het nog niet lukt. De mensen die op King Kunta, Niggas in Paris en De Jeugd stemmen zijn denk ik voor een deel toch een ander slag volk.
Niks aan gemistquote:
Twijfel is echt de beste nederlandse hiphoptrack ooit. Levensbepalend geweest voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben dat al een jaar of 5 van mening, open en blootquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
ben overigens stiekem van mening dat Good Kid, M.A.A.D City > To pimp a butterfly
Nice! Wat betreft de laatste zin kan ik niet instemmend knikken, maar ik had Twijfel wel op #2 in m'n hiphop top 50 die ik in mei maakte (Engelstalig + Nederlandstalig). De tekst is echt ongeëvenaard briljantquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twijfel is echt de beste nederlandse hiphoptrack ooit. Levensbepalend geweest voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice! Wat betreft de laatste zin kan ik niet instemmend knikken, maar ik had Twijfel wel op #2 in m'n hiphop top 50 die ik in mei maakte (Engelstalig + Nederlandstalig). De tekst is echt ongeëvenaard briljantLevensbepalend in de zin dat ik wijze lessen heb geleerd en veel aan gehad toen mijn ouders gingen scheiden, verder niet letterlijk levensbepalend gelukkig haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeele toffe lijst trouwens.AFCA!
Waarom heeft FOK! altijd een downtime rond 4u 's nachts?quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:59 schreef houdjemond het volgende:
En downtime. Zal nog eens zwaaien
Thanksquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Levensbepalend in de zin dat ik wijze lessen heb geleerd en veel aan gehad toen mijn ouders gingen scheiden, verder niet letterlijk levensbepalend gelukkig haha.
Heeeele toffe lijst trouwens.
Wij zaten ook heel blij te zwaaienquote:Op zaterdag 26 december 2020 04:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom heeft FOK! altijd een downtime rond 4u 's nachts?
Jammer dat het precies gebeurde tijdens King Kunta en Crazy in Love
5 dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 04:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Schandalig dat het mooie Forever Autumn tijdens zon tijdstip komt eigenlijk
quote:
Ik had zowel bij King Kunta als Crazy in Love een stukje tekst opgeschreven, maar kwam helaas niet in beeldquote:Op zaterdag 26 december 2020 04:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij zaten ook heel blij te zwaaien![]()
Wou net een papiertje pakken voor de namen maar helaas
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2020 04:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik taai af, Spinvis haal ik overdag nog wel in (als Giel niet door het intro heenlult)
Goedenacht en welterusten voor alvast
Ik zag alleen honden en dronken mensenquote:Op zaterdag 26 december 2020 05:48 schreef Eightyone het volgende:
Lieve shotjes zo nu en dan.
(Het begin jaren 90-woord 'slowen' komt weer bovendrijven.)
Ik dacht eigenlijk 'die gaan dadelijk neuken', maar schreef het hierboven wat netter op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 05:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag alleen honden en dronken mensen
Haha dat zou best wel kunnen ja, hopelijk schakelen ze dan zoom even uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 05:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk 'die gaan dadelijk neuken', maar schreef het hierboven wat netter op.
Dat stelletje met die donkere man en blonde vrouw dus.
Wat een drakerig nummer draaien ze nu trouwens. Niet erg stimulerend voor die twee.
Zoals zovelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:05 schreef Eightyone het volgende:
Eigenlijk kon Jerney Kaagman niet zo goed zingen. Maar ze verkocht het zo goed dat je het door de vingers zag.
Ze zal in de 70's ongeveer geweest zijn wat Anita Doth voor m'n eigen generatie was. Interessante pakjes, een bepaald soort blik in de camera en een stevige persoonlijkheid trekken veel recht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zoals zovelen.
Ze was wel iconisch in dat pakje.
De muziek was echter iconischerquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze zal in de 70's ongeveer geweest zijn wat Anita Doth voor m'n eigen generatie was. Interessante pakjes, een bepaald soort blik in de camera en een stevige persoonlijkheid trekken veel recht.
Ongeveer gelijk, hoewel ik de Earth & Fire-hits uit de eerste helft van de 70's gemiddeld wel beter vind dan de hele rij 2U-hits (o.k., nogal mee opgegroeid, maar naast een paar hoge pieken zitten er meer dalen tussen).quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De muziek was echter iconischer
Ik vind het nummer van Jerney iconisch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk, hoewel ik de Earth & Fire-hits uit de eerste helft van de 70's gemiddeld wel beter vind dan de hele rij 2U-hits (o.k., nogal mee opgegroeid, maar naast een paar hoge pieken zitten er meer dalen tussen).
Geweldig nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze is leuker dan “beast of burden”
stom nummer sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beast of Burden vond ik de Bette Midler versie leuker
Nooit eerder van ze gehoord maar dit klinkt wel goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:46 schreef Dwersdriever het volgende:
Live zo veel beter. Fijn dat Cheap Trick er ook gewoon instaat.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Davina Michelle die zal @:haags ook wel leuk vinden
Sloot ooit Los Vast Live in een bomvolle Kuip af. Past goed in het blm-tijdprrk lijkt me.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:52 schreef Limoentjuh het volgende:
Hier heb ik ook weer nooit van gehoord
Ik heb mijn buren net ook gewekt met mijn espressomachine.quote:
Het heeft wel wat vind ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Sloot ooit Los Vast Live in een bomvolle Kuip af. Past goed in het blm-tijdprrk lijkt me.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb mijn buren net ook gewekt met mijn espressomachine.
Zijn ze je vast dankbaar voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb mijn buren net ook gewekt met mijn espressomachine.
Deze week is echt een soort ontdekkingsreis voor jou of niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
1609 Run The World (Girls) Beyoncé
1608 Tuesday Afternoon The Moody Blues
1607 Love Is All Roger Glover & Guests
1606 To Love Somebody Bee Gees![]()
1605 I Have Nothing Whitney Houston
1604 You Make Lovin' Fun Fleetwood Mac
1603 Break On Through The Doors
1602 Try A Little Tenderness Otis Redding
1601 Cocaine J.J. Cale
1600 Hey Ya! OutKast![]()
![]()
1599 25 Or 6 To 4 Chicago
1598 Still Believe Herman Brood & His W.R.
1597 We Belong To The Night Ellen Foley
Ik had er hier gisteren al over geklaagd. Onaangename stem, ze maakte toen ook echt fouten en ik vind dit evenement ook niet geschikt voor experimenten. Het schijnt de vrouw van de radiobaas van de NPO te zijn, las ik ergens.Vraag dan Tineke of zo als het om diversiteit gaat. De Top 2000 verdient bekende en geweldige stemmen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:02 schreef Isorden het volgende:
Ik trek Carolien als DJ nog niet heel goed moet ik zeggen....
Ja ik moet zeggen dat ik er echt enorm van geniet ook. Vind het nu ook wel leuk dat ik zo weinig kenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze week is echt een soort ontdekkingsreis voor jou of niet?
Dat geldt voor mij ook wel een beetje hoor. Ik luister al een jaar of tien/twintig amper naar 'hitradio', dus veel van het modernere werk hoor ik ook voor het eerst. Dit ken ik bijvoorbeeld echt niet. Kan ook niet zeggen dat het nou direct indruk maakt overigens. Beetje herhalend en erg afhankelijk van de productie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik er echt enorm van geniet ook. Vind het nu ook wel leuk dat ik zo weinig ken![]()
![]()
En vind het ook leuker als er nummers voorbijkomen waar ik nooit van heb gehoord
En dan te bedenken dat aan dit nummers 6 schrijvers en 4 producers hebben gewerkt....quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook wel een beetje hoor. Ik luister al een jaar of tien amper naar 'hitradio', dus veel van het modernere werk hoor ik ook voor het eerst. Dit ken ik bijvoorbeeld echt niet. Kan ook niet zeggen dat het nou direct indruk maakt overigens. Beetje herhalend en erg afhankelijk van de productie.
Op een gegeven moment zullen aantal nummers wel hetzelfde gaan klinken jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook wel een beetje hoor. Ik luister al een jaar of tien amper naar 'hitradio', dus veel van het modernere werk hoor ik ook voor het eerst. Dit ken ik bijvoorbeeld echt niet. Kan ook niet zeggen dat het nou direct indruk maakt overigens. Beetje herhalend en erg afhankelijk van de productie.
Ik heb mezelf dit jaar juist beloofd af en toe op tijd te gaan slapen... vorig jaar echt gemiddeld 4 uur slaap per nacht gehad.... en dan reken ik de laatste nacht voor het gemak maar niet mee anders kelderd dat gemiddelde nog een stukkie omdat ik die nacht uberhaupt niet ben gaan slapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zullen aantal nummers wel hetzelfde gaan klinken ja![]()
Maar heb gisteren zoveel artiesten voor het eerst gehoord![]()
vind het wel leuk. Ben ook veel langer opgebleven omdat ik verder wilde luisteren.
Het contrast met het voorgaande nummer is nogal groot. Justin Hayward heeft een geweldige stem. Ik heb een nummer van hem uit de War of the Worlds op mijn keuzelijst staan.quote:
Eve of the Warquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:12 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het contrast met het voorgaande nummer is nogal groot. Justin Hayward heeft een geweldige stem. Ik heb een nummer van hem uit de War of the Worlds op mijn keuzelijst staan.
Forever Autumn, maar jouw keuze is minstens zo goed.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit jaar juist beloofd af en toe op tijd te gaan slapen... vorig jaar echt gemiddeld 4 uur slaap per nacht gehad.... en dan reken ik de laatste nacht voor het gemak maar niet mee anders kelderd dat gemiddelde nog een stukkie omdat ik die nacht uberhaupt niet ben gaan slapen
Ah ja die heb je ook nog, heb ik in het verleden ook opgestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Forever Autumn, maar jouw keuze is minstens zo goed.
Ja ik ben tot nu toe ook geen fan van haar als DJquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Wat zit die Carolien buiten adem te wezen als ze praat, zo gehaast.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Ze heeft amper presentatie-ervaring. Ik snap er niets van om haar zulke prominente uren te geven. Doe dan Carolien van Rob Stenders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Mijn Sonos loopt duidelijk achter. Ik zit nog bij Roger Glover. Vond ik als kind zo'n geweldige videoclip. Ook mooi dat hij verder vooral ruige muziek maakte met Deep Purple.quote:
En dat stemgeluid van Ronnie James Dioquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Mijn Sonos loopt duidelijk achter. Ik zit nog bij Roger Glover. Vond ik als kind zo'n geweldige videoclip. Ook mooi dat hij verder vooral ruige muziek maakte met Deep Purple.
Twee jaar geleden vond ik mezelf op kerstavond vanwege werk alleen in een hotel in Rotterdam en verveelde ik me. Ik ging even zoeken en kwam terecht bij een BeeGees Tribute in een theater. Geweldige avond gehad.quote:
Ook alweer 10,5 jaar doodquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat stemgeluid van Ronnie James Dio
Niet eens de beste zangeres in haar eigen familie. Dionne Warwick is zo geweldig.quote:
En als het het nummer is dat ik denk dat het is... is het gewoon een KUFFERquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Ow ik vind dit nummer niet leuk
Ken eigenlijk maar 1 nummer van haar volgens mij. En vind die ook al overrated
Dionne zit dezer dagen ook op Twitter echt geweldig te wezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Niet eens de beste zangeres in haar eigen familie. Dionne Warwick is zo geweldig.
Da's echt wholesomequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dionne zit dezer dagen ook op Twitter echt geweldig te wezen.![]()
https://www.oprahmag.com/(...)nne-warwick-twitter/
Wat is een KUFFER?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
En als het het nummer is dat ik denk dat het is... is het gewoon een KUFFER
Iets met die heule hoge uithaal?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is een KUFFER?![]()
En het zal vast wel het nummer zijn die je denkt ja
Iets uit een film
(en KUFFER is een overdreven versie van het woord coverquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is een KUFFER?![]()
En het zal vast wel het nummer zijn die je denkt ja
Iets uit een film
Jaa diequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met die heule hoge uithaal?
Ja daar vind ik het origineel van Dolly Parton veel mooier van
Beide versies staan in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaa dievind ik niks aan
Orgineel ken ik niet, wist niet eens dat die er was
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
(en KUFFER is een overdreven versie van het woord cover)
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen sprekenquote:
Hij staat in ieder geval op een vrij schappelijke tijd ergens vlak na 17:00 op de 28equote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal proberen die van Dolly wel te luisteren dan![]()
Die van Whitney kan me wel gestolen worden
Ik spreek het ook uit als KAFFERquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen spreken
Ja wel hoor, was voor 12 uur al weg gisteravond, en was om kwart voor 7 weer present hier.... veel later word ik nooit wakker omdat vast in mn werk ritmequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limoentjuh en Isorden hebben niet geslapen?
(Soort van off-topic, ik lees nu je ondertitel en lig in een kleine lachstuip want ik was dat moment alweer vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen spreken
En ik vermoed dat ze op d'r rug slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Dolly Parton is ook zo'n weergaloze artiest. En nog altijd volop actief. En een buitengewoon slimme zakenvrouw ook.
Dat was wel legendarisch vorig jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:36 schreef Cee het volgende:
[..]
(Soort van off-topic, ik lees nu je ondertitel en lig in een kleine lachstuip want ik was dat moment alweer vergeten![]()
)
Ow dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op een vrij schappelijke tijd ergens vlak na 17:00 op de 28e
Welquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limoentjuh en Isorden hebben niet geslapen?
Een van dag vol ontdekkingquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welwas rond 1:30 naar bed gegaan en om 06:00 wakker. En de dag begonnen met The Rolling Stones @:dven
![]()
En nu klaar voor een nieuwe dag vol muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |