"Echt een staatman hé. Je moet het maar kunnen om het land door de crisis te leiden"quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'Ik ben het niet eens met zijn partij, maar die Rutte doet t zo goed he'
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus wat gaan we in maart doen?!?Prima standpunten op zich, maar ik heb m'n partij voor het leven al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Lijkt me niet strafbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in de late uurtjes altijd beetje offtopic konden gaan
Drie regeerperiodes van Rutte aardig samengevat in 1 columnquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Daar heb ik geen actieve herinnering aan."
En weer door.
Hadden we maar zo'n perfecte grondwetquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is niet Amerika hè maat.
Ik vind deze nooit zo heel interessant, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef Evenstar het volgende:
Was ook verzoekje, beetje off-topic is niet erg, maar ging nu wel erg POL kant op
Terwijl QotSA gedraaid wordt! Mafkezen
Festivalplaatjequote:
Morrissey, Eric Clapton, David Bowie, Van Morrisson hebben wel wat rechtse uitspraken gedaan of gewoon complottheorie als ik zo even nadenkquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn er ook bekende rechtse bands? Kan mij geen band herinneren dat Trump steunde destijds.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prima standpunten op zich, maar ik heb m'n partij voor het leven al gevonden
Die leadzanger van Eagles of Death Metal, Jesse Hughes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn er ook bekende rechtse bands? Kan mij geen band herinneren dat Trump steunde destijds.
Ga slapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
En natuurlijk draaien ze van Won't get fooled again weer niet de volledige versie.
Hufters. Met hun kut-bullshit dat ze 8 uur langer zijn vanwege "langere nummers". Hiermee gewoon een vette leugen. Flikker op.
Wilde ik nog even droppen, nu ga ik pitten. Night mensen.
Niet zo vreemd ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die leadzanger van Eagles of Death Metal, Jesse Hughes.
Sloeg helaas in z'n opvattingen ook erg door na het trauma van Bataclan, arme jongen
Haha ja dit is wel treffend.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Drie regeerperiodes van Rutte aardig samengevat in 1 column
Ik weet alleen dat 3 doors down bij de inauguratie warenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morrissey, Eric Clapton, David Bowie, Van Morrisson hebben wel wat rechtse uitspraken gedaan of gewoon complottheorie als ik zo even nadenk
Kid Rock
Ja stomme leugens van Radio 2 weer. Alleen maar 8 uur eerder beginnen om langere reclameblokken mogelijk te maken. Alsof er 1 vaste luisteraar is die daar op zit te wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
En natuurlijk draaien ze van Won't get fooled again weer niet de volledige versie.
Hufters. Met hun kut-bullshit dat ze 8 uur langer zijn vanwege "langere nummers". Hiermee gewoon een vette leugen. Flikker op.
Wilde ik nog even droppen, nu ga ik pitten. Night mensen.
Ik snap wel dat ratio dan wegvalt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sloeg helaas in z'n opvattingen ook erg door na het trauma van Bataclan, arme jongen
Doorslaan??!quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |