quote:
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:04 schreef Evenstar het volgende:
Hou het ook voor gezien, anders ben ik hier om 8:00 nog
Bazenplaat sowieso (en forever een Project X anthemquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
Afgelopen jaar vond ik Asscher echt lekker bezig, maarja
Is de project x anthem niet die remix van pursuit of happinessquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazenplaat sowieso (en forever een Project X anthem)
Wel de A-track remix he.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bazenplaat sowieso (en forever een Project X anthem)
Nee de A-Trak remix als het goed is. Kan best dat Pursuit of Happiness ook op de soundtrack staat hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is de project x anthem niet die remix van pursuit of happiness
Op dat nummer deden wij een moshpit in de club. 10 beveiligers eropafquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is de project x anthem niet die remix van pursuit of happiness
quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:13 schreef Gretzl het volgende:
Vreselijke GnR, ik kan echt niet tegen het stemgeluid van Axl
De pdf lijkt me.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:11 schreef Gretzl het volgende:
@:houdjemond weet jij misschien waar de andere users normaal de uuroverzichten vandaan halen om hier in het topic te posten?
Die heb ik voor me, maar ik krijg de kolommen niet goed gekopieerd (rang, artiest en titel komen niet automatisch naast elkaar te staan)quote:
Oh raar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die heb ik voor me, maar ik krijg de kolommen niet goed gekopieerd (rang, artiest en titel komen niet automatisch naast elkaar te staan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |