Ja, iets met wapens. Ik hoop dat ie alsnog terug z'n rust kan vinden bij de muziek, als hem dat niet al gelukt isquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ratio dan wegvalt.
Het zit in Love Actuallyquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Tot nu toe niet het gevoel dat ik iets gemist heb.
Nee, ik bedoelde dit nieuwsfeit: Zanger Eagles of Death Metal pleit voor vrij wapenbezit (NOS)quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doorslaan??!
Hij zei alleen dat islamitisch extremisme schuldig was aan de aanslag .Wat ook zo is.
@peacemanquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ooit was iemand bezig alle gedeelde ingestuurde lijsten te verzamelen en te proberen zo te achterhalen hoe vaak op een nummer gestemd is. Weet iemand waar ik het over heb en wat daar van geworden is?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zit in Love Actually
Bedoel je de Facebookgroep Stemlijsten waar mensen zoveel mogelijk lijstje posten? Dat is waarschijnlijk nog niet eens 5% van het totaal, als het meezitquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ooit was iemand bezig alle gedeelde ingestuurde lijsten te verzamelen en te proberen zo te achterhalen hoe vaak op een nummer gestemd is. Weet iemand waar ik het over heb en wat daar van geworden is?
Volgens mij verzamelde die persoon via Twitter, maar kan ook andere sociale media zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij verzamelde die persoon via Twitter, maar kan ook andere sociale media zijn.
Ah, dat is ook interessant. Om hoeveel lijsten gaat dat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bedoel je de Facebookgroep waar mensen zoveel mogelijk lijstje posten? Dat is waarschijnlijk nog niet eens 5% van het totaal, als het meezit
Als je een keer tijd hebt moet je dit luisteren. Oude band van Jeroen, prima muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
Zometeen het zang enigma dat van koningsbrugge voor me is, ik ben benieuwd
Hahaha, nee ik lig lekker in bed te chillenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
Sky zullen we die zoom in? Ik ben dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |