Deze week is echt een soort ontdekkingsreis voor jou of niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
1609 Run The World (Girls) Beyoncé
1608 Tuesday Afternoon The Moody Blues
1607 Love Is All Roger Glover & Guests
1606 To Love Somebody Bee Gees![]()
1605 I Have Nothing Whitney Houston
1604 You Make Lovin' Fun Fleetwood Mac
1603 Break On Through The Doors
1602 Try A Little Tenderness Otis Redding
1601 Cocaine J.J. Cale
1600 Hey Ya! OutKast![]()
![]()
1599 25 Or 6 To 4 Chicago
1598 Still Believe Herman Brood & His W.R.
1597 We Belong To The Night Ellen Foley
Ik had er hier gisteren al over geklaagd. Onaangename stem, ze maakte toen ook echt fouten en ik vind dit evenement ook niet geschikt voor experimenten. Het schijnt de vrouw van de radiobaas van de NPO te zijn, las ik ergens.Vraag dan Tineke of zo als het om diversiteit gaat. De Top 2000 verdient bekende en geweldige stemmen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:02 schreef Isorden het volgende:
Ik trek Carolien als DJ nog niet heel goed moet ik zeggen....
Ja ik moet zeggen dat ik er echt enorm van geniet ook. Vind het nu ook wel leuk dat ik zo weinig kenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze week is echt een soort ontdekkingsreis voor jou of niet?
Dat geldt voor mij ook wel een beetje hoor. Ik luister al een jaar of tien/twintig amper naar 'hitradio', dus veel van het modernere werk hoor ik ook voor het eerst. Dit ken ik bijvoorbeeld echt niet. Kan ook niet zeggen dat het nou direct indruk maakt overigens. Beetje herhalend en erg afhankelijk van de productie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik er echt enorm van geniet ook. Vind het nu ook wel leuk dat ik zo weinig ken![]()
![]()
En vind het ook leuker als er nummers voorbijkomen waar ik nooit van heb gehoord
En dan te bedenken dat aan dit nummers 6 schrijvers en 4 producers hebben gewerkt....quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook wel een beetje hoor. Ik luister al een jaar of tien amper naar 'hitradio', dus veel van het modernere werk hoor ik ook voor het eerst. Dit ken ik bijvoorbeeld echt niet. Kan ook niet zeggen dat het nou direct indruk maakt overigens. Beetje herhalend en erg afhankelijk van de productie.
Op een gegeven moment zullen aantal nummers wel hetzelfde gaan klinken jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook wel een beetje hoor. Ik luister al een jaar of tien amper naar 'hitradio', dus veel van het modernere werk hoor ik ook voor het eerst. Dit ken ik bijvoorbeeld echt niet. Kan ook niet zeggen dat het nou direct indruk maakt overigens. Beetje herhalend en erg afhankelijk van de productie.
Ik heb mezelf dit jaar juist beloofd af en toe op tijd te gaan slapen... vorig jaar echt gemiddeld 4 uur slaap per nacht gehad.... en dan reken ik de laatste nacht voor het gemak maar niet mee anders kelderd dat gemiddelde nog een stukkie omdat ik die nacht uberhaupt niet ben gaan slapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zullen aantal nummers wel hetzelfde gaan klinken ja![]()
Maar heb gisteren zoveel artiesten voor het eerst gehoord![]()
vind het wel leuk. Ben ook veel langer opgebleven omdat ik verder wilde luisteren.
Het contrast met het voorgaande nummer is nogal groot. Justin Hayward heeft een geweldige stem. Ik heb een nummer van hem uit de War of the Worlds op mijn keuzelijst staan.quote:
Eve of the Warquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:12 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het contrast met het voorgaande nummer is nogal groot. Justin Hayward heeft een geweldige stem. Ik heb een nummer van hem uit de War of the Worlds op mijn keuzelijst staan.
Forever Autumn, maar jouw keuze is minstens zo goed.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit jaar juist beloofd af en toe op tijd te gaan slapen... vorig jaar echt gemiddeld 4 uur slaap per nacht gehad.... en dan reken ik de laatste nacht voor het gemak maar niet mee anders kelderd dat gemiddelde nog een stukkie omdat ik die nacht uberhaupt niet ben gaan slapen
Ah ja die heb je ook nog, heb ik in het verleden ook opgestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Forever Autumn, maar jouw keuze is minstens zo goed.
Ja ik ben tot nu toe ook geen fan van haar als DJquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Wat zit die Carolien buiten adem te wezen als ze praat, zo gehaast.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Ze heeft amper presentatie-ervaring. Ik snap er niets van om haar zulke prominente uren te geven. Doe dan Carolien van Rob Stenders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |