quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
(en KUFFER is een overdreven versie van het woord cover)
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen sprekenquote:
Hij staat in ieder geval op een vrij schappelijke tijd ergens vlak na 17:00 op de 28equote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal proberen die van Dolly wel te luisteren dan![]()
Die van Whitney kan me wel gestolen worden
Ik spreek het ook uit als KAFFERquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen spreken
Ja wel hoor, was voor 12 uur al weg gisteravond, en was om kwart voor 7 weer present hier.... veel later word ik nooit wakker omdat vast in mn werk ritmequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limoentjuh en Isorden hebben niet geslapen?
(Soort van off-topic, ik lees nu je ondertitel en lig in een kleine lachstuip want ik was dat moment alweer vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen spreken
En ik vermoed dat ze op d'r rug slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Dolly Parton is ook zo'n weergaloze artiest. En nog altijd volop actief. En een buitengewoon slimme zakenvrouw ook.
Dat was wel legendarisch vorig jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:36 schreef Cee het volgende:
[..]
(Soort van off-topic, ik lees nu je ondertitel en lig in een kleine lachstuip want ik was dat moment alweer vergeten![]()
)
Ow dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op een vrij schappelijke tijd ergens vlak na 17:00 op de 28e
Welquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limoentjuh en Isorden hebben niet geslapen?
Een van dag vol ontdekkingquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welwas rond 1:30 naar bed gegaan en om 06:00 wakker. En de dag begonnen met The Rolling Stones @:dven
![]()
En nu klaar voor een nieuwe dag vol muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |