Mijn Sonos loopt duidelijk achter. Ik zit nog bij Roger Glover. Vond ik als kind zo'n geweldige videoclip. Ook mooi dat hij verder vooral ruige muziek maakte met Deep Purple.quote:
En dat stemgeluid van Ronnie James Dioquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Mijn Sonos loopt duidelijk achter. Ik zit nog bij Roger Glover. Vond ik als kind zo'n geweldige videoclip. Ook mooi dat hij verder vooral ruige muziek maakte met Deep Purple.
Twee jaar geleden vond ik mezelf op kerstavond vanwege werk alleen in een hotel in Rotterdam en verveelde ik me. Ik ging even zoeken en kwam terecht bij een BeeGees Tribute in een theater. Geweldige avond gehad.quote:
Ook alweer 10,5 jaar doodquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat stemgeluid van Ronnie James Dio
Niet eens de beste zangeres in haar eigen familie. Dionne Warwick is zo geweldig.quote:
En als het het nummer is dat ik denk dat het is... is het gewoon een KUFFERquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Ow ik vind dit nummer niet leuk
Ken eigenlijk maar 1 nummer van haar volgens mij. En vind die ook al overrated
Dionne zit dezer dagen ook op Twitter echt geweldig te wezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Niet eens de beste zangeres in haar eigen familie. Dionne Warwick is zo geweldig.
Da's echt wholesomequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dionne zit dezer dagen ook op Twitter echt geweldig te wezen.![]()
https://www.oprahmag.com/(...)nne-warwick-twitter/
Wat is een KUFFER?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
En als het het nummer is dat ik denk dat het is... is het gewoon een KUFFER
Iets met die heule hoge uithaal?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is een KUFFER?![]()
En het zal vast wel het nummer zijn die je denkt ja
Iets uit een film
(en KUFFER is een overdreven versie van het woord coverquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is een KUFFER?![]()
En het zal vast wel het nummer zijn die je denkt ja
Iets uit een film
Jaa diequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met die heule hoge uithaal?
Ja daar vind ik het origineel van Dolly Parton veel mooier van
Beide versies staan in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaa dievind ik niks aan
Orgineel ken ik niet, wist niet eens dat die er was
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
(en KUFFER is een overdreven versie van het woord cover)
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen sprekenquote:
Hij staat in ieder geval op een vrij schappelijke tijd ergens vlak na 17:00 op de 28equote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal proberen die van Dolly wel te luisteren dan![]()
Die van Whitney kan me wel gestolen worden
Ik spreek het ook uit als KAFFERquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen spreken
Ja wel hoor, was voor 12 uur al weg gisteravond, en was om kwart voor 7 weer present hier.... veel later word ik nooit wakker omdat vast in mn werk ritmequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limoentjuh en Isorden hebben niet geslapen?
(Soort van off-topic, ik lees nu je ondertitel en lig in een kleine lachstuip want ik was dat moment alweer vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want 90% van Nederland schijnt dat woord dus niet fatsoenlijk uit te kunnen spreken
En ik vermoed dat ze op d'r rug slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Dolly Parton is ook zo'n weergaloze artiest. En nog altijd volop actief. En een buitengewoon slimme zakenvrouw ook.
Dat was wel legendarisch vorig jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:36 schreef Cee het volgende:
[..]
(Soort van off-topic, ik lees nu je ondertitel en lig in een kleine lachstuip want ik was dat moment alweer vergeten![]()
)
Ow dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op een vrij schappelijke tijd ergens vlak na 17:00 op de 28e
Welquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Limoentjuh en Isorden hebben niet geslapen?
Een van dag vol ontdekkingquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welwas rond 1:30 naar bed gegaan en om 06:00 wakker. En de dag begonnen met The Rolling Stones @:dven
![]()
En nu klaar voor een nieuwe dag vol muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |