Waarom heeft FOK! altijd een downtime rond 4u 's nachts?quote:Op zaterdag 26 december 2020 03:59 schreef houdjemond het volgende:
En downtime. Zal nog eens zwaaien
Thanksquote:Op zaterdag 26 december 2020 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Levensbepalend in de zin dat ik wijze lessen heb geleerd en veel aan gehad toen mijn ouders gingen scheiden, verder niet letterlijk levensbepalend gelukkig haha.
Heeeele toffe lijst trouwens.
Wij zaten ook heel blij te zwaaienquote:Op zaterdag 26 december 2020 04:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom heeft FOK! altijd een downtime rond 4u 's nachts?
Jammer dat het precies gebeurde tijdens King Kunta en Crazy in Love
5 dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 04:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Schandalig dat het mooie Forever Autumn tijdens zon tijdstip komt eigenlijk
quote:
Ik had zowel bij King Kunta als Crazy in Love een stukje tekst opgeschreven, maar kwam helaas niet in beeldquote:Op zaterdag 26 december 2020 04:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij zaten ook heel blij te zwaaien![]()
Wou net een papiertje pakken voor de namen maar helaas
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2020 04:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik taai af, Spinvis haal ik overdag nog wel in (als Giel niet door het intro heenlult)
Goedenacht en welterusten voor alvast
Ik zag alleen honden en dronken mensenquote:Op zaterdag 26 december 2020 05:48 schreef Eightyone het volgende:
Lieve shotjes zo nu en dan.
(Het begin jaren 90-woord 'slowen' komt weer bovendrijven.)
Ik dacht eigenlijk 'die gaan dadelijk neuken', maar schreef het hierboven wat netter op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 05:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag alleen honden en dronken mensen
Haha dat zou best wel kunnen ja, hopelijk schakelen ze dan zoom even uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 05:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk 'die gaan dadelijk neuken', maar schreef het hierboven wat netter op.
Dat stelletje met die donkere man en blonde vrouw dus.
Wat een drakerig nummer draaien ze nu trouwens. Niet erg stimulerend voor die twee.
Zoals zovelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:05 schreef Eightyone het volgende:
Eigenlijk kon Jerney Kaagman niet zo goed zingen. Maar ze verkocht het zo goed dat je het door de vingers zag.
Ze zal in de 70's ongeveer geweest zijn wat Anita Doth voor m'n eigen generatie was. Interessante pakjes, een bepaald soort blik in de camera en een stevige persoonlijkheid trekken veel recht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zoals zovelen.
Ze was wel iconisch in dat pakje.
De muziek was echter iconischerquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze zal in de 70's ongeveer geweest zijn wat Anita Doth voor m'n eigen generatie was. Interessante pakjes, een bepaald soort blik in de camera en een stevige persoonlijkheid trekken veel recht.
Ongeveer gelijk, hoewel ik de Earth & Fire-hits uit de eerste helft van de 70's gemiddeld wel beter vind dan de hele rij 2U-hits (o.k., nogal mee opgegroeid, maar naast een paar hoge pieken zitten er meer dalen tussen).quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De muziek was echter iconischer
Ik vind het nummer van Jerney iconisch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk, hoewel ik de Earth & Fire-hits uit de eerste helft van de 70's gemiddeld wel beter vind dan de hele rij 2U-hits (o.k., nogal mee opgegroeid, maar naast een paar hoge pieken zitten er meer dalen tussen).
Geweldig nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze is leuker dan “beast of burden”
stom nummer sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beast of Burden vond ik de Bette Midler versie leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |