die parodie herinner ik me betterquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze onnozelaars hadden toch nog ook zo'n ander nummer over zinloos geweld ofzo?
Dan ben je al dood en krijg je nog zo'n trap na.
Hoeveel moeten er nog komen komen komen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze onnozelaars hadden toch nog ook zo'n ander nummer over zinloos geweld ofzo?
Dan ben je al dood en krijg je nog zo'n trap na.
Klopt, maar een reallist ziet het verschil.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
Soms zijn artikels zo slecht en dom dat het ook weer humor is (mediacourant)
Sleep well beastquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga het ook voor gezien houden. Later
Onpersoonlijk misschien.quote:
Feestquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef RensAjacied het volgende:
Pvda moet wel afscheid nemen van Asscher maat. Gaat geen stemmen meer winnen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:28 schreef RensAjacied het volgende:
Rivm vertrouw ik voor geen meter meer - Lange Frans
Trusten tong80quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onpersoonlijk misschien.
Trusten lieve mensen.
Ongeacht dat is zijn rol gewoon te kwalijk dat ik hem niet echt meer vol kan steunen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef RensAjacied het volgende:
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Asscher heeft zich sowieso geprofileerd als beste en meest kritische oppositieleider in de coronacrisis imoquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef RensAjacied het volgende:
De altijd backstabbende Asscher die nu zelf een dolk in zijn rug krijgt, ik geniet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongeacht dat is zijn rol gewoon te kwalijk dat ik hem niet echt meer vol kan steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |