SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Hahaha instant reply onder jequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was vroeger het introliedje van zo'n schoolquiz op tv toch deze?
Kijk, dat was em!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo dan, throwback naar Herexamen van de VARA.
Oh neequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:47 schreef Evenstar het volgende:
Ik voel een nachtfittie met van Inkel komen tijdens een van de volgende twee nachten
Zit die op Twitter? Heeft die dochters?
Ik dacht oprecht dat ik 'm had! Ik postte tegelijk met jou en ineens was ie dichtquote:
Ik heb de vorige keer met Rick gemist, voor deze wil ik er wel bij zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:47 schreef Evenstar het volgende:
Ik voel een nachtfittie met van Inkel komen tijdens een van de volgende twee nachten
Zit die op Twitter? Heeft die dochters?
Weet ik veel gebruikt deze tune toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was vroeger het introliedje van zo'n schoolquiz op tv toch deze?
Nou omdat het kerst isquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat ik 'm had! Ik postte tegelijk met jou en ineens was ie dicht
Houdoequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef Berkery het volgende:
Godverdomme Coldplay, ik ga slapen. Houdoe
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef Berkery het volgende:
Goodnight Berkery!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef Berkery het volgende:
Stasse is wel ok.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mensen als Van Inkel en Stasse, die gewoon elementen van hun programma's inbrengen in de Top 2000, krijgen het altijd zwaar te verduren.
Het is gewoon meer geschikt voor die andere DJs met hun zaadodende eigen programma's
5x een A, noted!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop dat de mijn tv uit zichelf uitgaat na 1675. Anders moet ik terug naar de woonkamer.
Het is meer dat ik niet naar de top 2000 luister voor de dj's maar voor de muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mensen als Van Inkel en Stasse, die gewoon elementen van hun programma's inbrengen in de Top 2000, krijgen het altijd zwaar te verduren.
Het is gewoon meer geschikt voor die andere DJs met hun zaadodende eigen programma's
Ja dus. maar toen straks ging mijn tv al keer automatisch uit omdat er dan zo lang niks gedaan is, dus hoop dat dat zo ook gebeurtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef Evenstar het volgende:
Zometeen weer Pascal god
@:Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (moet echt een keer het aantal a's in je naam tellen) nog wakker?
Nouja, je kan het iemand ook niet aandoen om meer dan één album van Coldplay in huis te hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stond daar nou iemand met een Parachuttes album op zoom. Daar stond deze dus niet op
Waarschijnlijk geen andere Coldplay albums in huisquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stond daar nou iemand met een Parachuttes album op zoom. Daar stond deze dus niet op
Narcistisch kutvolk op Zoom.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Juist, bij Serious Request moeten de DJ's juist veel extra dingen doen om het leuk te maken en houden. Bij Top 2000 moeten ze gewoon alleen nummers draaien en is er geen ruimte voor onderbroekenlol.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet naar de top 2000 luister voor de dj's maar voor de muziek
Ik vind over het algemeen DJs die zichzelf heel graag horen onwijs irritant. Ik heb liever een zender zonder pratendje dj zoals arrow classic rock. Als er een pratende DJ is, hou het gewoon kort en pleur er af en toe een interessant feitje in. Meer hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet naar de top 2000 luister voor de dj's maar voor de muziek
Gaan ze ook vanzelf weer uit? Anders wordt je straks weer wakker met Queens Of The Stone Agequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het volgende uur ga ik slapen (of poging doen tot) met muziek op mijn oortjes. Ben benieuwd of dat gaat lukken
Geeft niks, klinkt toch allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist, bij Serious Request moeten de DJ's juist veel extra dingen doen om het leuk te maken en houden. Bij Top 2000 moeten ze gewoon alleen nummers draaien en is er geen ruimte voor onderbroekenlol.
Ik mis Don Leo
Heb ook alleen AROBTTH in huis. Daarna ging het idd sws bergafwaarts met Coldplayquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, je kan het iemand ook niet aandoen om meer dan één album van Coldplay in huis te hebben.
Heuvelafwaarts, die berg hebben ze nooit bereikt qua kwaliteitquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb ook alleen AROBTTH in huis. Daarna ging het idd sws bergafwaarts met Coldplay
Dat ook wel inderdaad, ik vind 3FM eigenlijk wel fijner nu alle personality djs weg zijn en het meer om de muziek draait.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen DJs die zichzelf heel graag horen onwijs irritant. Ik heb liever een zender zonder pratendje dj zoals arrow classic rock. Als er een pratende DJ is, hou het gewoon kort en pleur er af en toe een interessant feitje in. Meer hoeft van mij niet.
Don Leo was heerlijk met zijn feiten en verhalen, maar technisch een ramp. Het was schattige onbeholpenheid, aandoenlijk, maar geen goede radio.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist, bij Serious Request moeten de DJ's juist veel extra dingen doen om het leuk te maken en houden. Bij Top 2000 moeten ze gewoon alleen nummers draaien en is er geen ruimte voor onderbroekenlol.
Ik mis Don Leo
Te druk voor in de ochtendquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk nummertje. Blijft echt in je hoofd hangen. Staat ook in mijn Spotify lijstje, wel lekker voor in de ochtend.
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Meh, stemlijstgenot Blue Hotel ga ik denk ik maar gewoon skippen. Is het opkomende aidsuur niet waard.
Ik ga sloapn. Trusten allen
Nee wel lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te druk voor in de ochtend
Goodnight Bassmanquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Meh, stemlijstgenot Blue Hotel ga ik denk ik maar gewoon skippen. Is het opkomende aidsuur niet waard.
Slaaplekker Bassmanquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, qua DJ werkzaamheden was het een bende, maar zijn liefde voor en kennis van is niet te evenaren. Alles stond wel in dienst van de liedjes en niet andersom.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Don Leo was heerlijk met zijn feiten en verhalen, maar technisch een ramp. Het was schattige onbeholpenheid, aandoenlijk, maar geen goede radio.
Maar vergeleken met van Inkels "Hoe gaat het nouuuuu", uhm ja...
En dat is inderdaad wel wat er telt bij de Top 2000, agreed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, qua DJ werkzaamheden was het een bende, maar zijn liefde voor en kennis van is niet te evenaren. Alles stond wel in dienst van de liedjes en niet andersom.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Hennie Huisman is beter
Lil Kleinequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
Wat wil Roel van Velzen worden als hij later groot is?
Van Hennies Houseband?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Hennie Huisman is beter
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga ook met Van Inkel te bedde. Ik wens jullie allemaal nog een mooie nacht en tot morgen
Fijne avond Scorpionquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga ook met Van Inkel te bedde. Ik wens jullie allemaal nog een mooie nacht en tot morgen
Trusten Scorpionquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoi en doeiquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ga ook gelijk weer ontvolgen. Was een leuke toevalstreffer, misschien kom ik nog weer eens aanwaaien.
Fijne avond! Wellicht tot nog eensquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ga ook gelijk weer ontvolgen. Was een leuke toevalstreffer, misschien kom ik nog weer eens aanwaaien.
Lange Fransquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
Wat wil Roel van Velzen worden als hij later groot is?
Aaah jammer, tot later Liesjequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wel tof dat je Blof nu ook leuk vindtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een nummer waarvan ik blij ben dat ik de TV niet uitgezet heb
Sleep well beastquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Proostquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff ik schenk nog even een glaasje rood in, er zat meer in de fles dan ik dacht
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel tof dat je Blof nu ook leuk vindt
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ik ga slapende verder met audio, dus het forum laat ik voor nu even voor wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ik ga slapende verder met audio, dus het forum laat ik voor nu even voor wat het is
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi "corona rukt"WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:26 december 2.00-3.00 uur
1673 When I Come Around Green Day
1672 Will You Be There Michael Jackson
1671 Hart Van Mijn Gevoel De Kast
1670 Touch Me The Doors
1669 Een Meisje Van 16 Boudewijn de Groot
1668 Love Me Just A Little Bit More Dolly Dots
1667 Het Land Van Lange Frans & Baas B.
1666 Stay With Me Sam Smith
1665 Won't Get Fooled Again The Who
1664 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age
1663 Guitar Man Elvis Presley
1662 Songbird Eva Cassidy
1661 Woman Wolfmother
1660 Wit Licht Jeroen van Koningsbrugge
1659 Proosten Guus Meeuwis
Bedoel je Bagagedrager? Ik ken er nog wel een paar die daarvoor in aanmerking komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:01 schreef Gretzl het volgende:
Het alternatieve Nederlandse volkslied is aanstaande komend uur en de T2000-regulars haken bij bosjes af![]()
Ik snap niet hoe een mens fijne herinneringen kan hebben aan dat nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Het land van is mijn eerste stemplaat lol. Iedereen hier haten
Lange Frans altijd al een kneus gevonden (al voor corona). Maar het is een nummer met fijne jeugdherinneringen. Generatie dingetje denk ik.
Eerste als in eerste plaat in de lijst. Laagstgenoteerd van mijn platen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Het land van is mijn eerste stemplaat lol. Iedereen hier haten
Lange Frans altijd al een kneus gevonden (al voor corona). Maar het is een nummer met fijne jeugdherinneringen. Generatie dingetje denk ik.
Basisschool genot. Ik heb mijn lijst opgedeeld in leeftijdfases.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een mens fijne herinneringen kan hebben aan dat nummer.
Huh?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Greenday is toch geen punk
Een nummer als Jesus Of Suburbia is op zich wel echt punk tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tja, Green Day.
Ik heb wel moeite met "punk". Ga er helemaal voor of doe het niet.
Dan hebben ze meer tijd om met de 'zoomers' te pratenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:02 schreef Ferdo het volgende:
Dus ze maken de Top2000 langer om meer albumversies te kunnen draaien, maar dan zie ik Won't Get Fooled Again in een uur met liefst veertien andere nummers?
Dat zijn veel fases dan maatquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Basisschool genot. Ik heb mijn lijst opgedeeld in leeftijdfases.
Is ook bullshit. Die 8 uur is 3 minuten meer op ieder uur. En veel uren hebben nu ook reclameblokken die eerder geen reclame hadden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:02 schreef Ferdo het volgende:
Dus ze maken de Top2000 langer om meer albumversies te kunnen draaien, maar dan zie ik Won't Get Fooled Again in een uur met liefst veertien andere nummers?
Pfff conformiteitsrockquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 jaartjes gok ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij verschillen niet veel qua leeftijd toch broeder
See ya ArnieAlbertsquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Okee okee ik ben ermee wegFijne avond allen!
Ali B Brainpower Yes-R Brace Lange Frans en Baas B ik kon alles moeiteloos meerappen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh 1tje maar
Lekker los gaan op mee naar diemen zuid
Ja eigenlijk wel, maar heb niet zo bijzonder veel met jackson.quote:
Ik heb een gekleurde vader dus tja dan hoor je alles van hemquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar heb niet zo bijzonder veel met jackson.
Maar vindt dit nog wel leuk eigenlijk met dat koortje
Leipe Mocro FlavourAidsquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ali B Brainpower Yes-R Brace Lange Frans en Baas B ik kon alles moeiteloos meerappen.
Sleep well beastquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn grenzen.
Tot later, mensen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn grenzen.
Tot later, mensen
Tot later N00biequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn grenzen.
Tot later, mensen
Bij basisschoolrap moet ik echt denken aan Jongens van O die 3quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:11 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben je zat is wel de ultieme basisschoolrap plaat
quote:Als door de griep Corona geveld
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan gun ik je een aardbeving
De Baron ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier wordt Adriaantje niet vrolijk van.
quote:Vanaf de eerste dag
Zou ik met m'n wilskracht
Naar de hemel kunnen stijgen
De rotsen laten splijten
Om jou terug te krijgen.
Ja dit is wel heel geforceerd melodramatisch he?quote:
Ohja moet ik ook nog snel een keer heen. Hun museum in Vlaardingenquote:
Ik zit niet in het tribunaal dat daarover gaatquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik vertel dat ik op Zij Maakt Het Verschil heb gestemd maken jullie mij dan dood?
Hahaha wist niet da snijtafel hier wat over hadquote:
Nee joh, dat kan wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik vertel dat ik op Zij Maakt Het Verschil heb gestemd maken jullie mij dan dood?
Nee, ik heb ook nog steeds een zwak voor dat nummer. Enorm vaak gedraaid vroeger. Er rust nu wel een guilty pleasure-imago op, maar ik vind de metaforen in Zij Maakt Het Verschil nog steeds knap gevonden en Buitenhuis is niet zo irritant als in z'n eigen bandquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Nog meer dan we eigenlijk willen toegeven zelfsquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Om mij een matig uurtje te besparen verder ga ik naar bed
Tot morgen mensen
Ik vind onironisch 'dat ik je mis' mooiquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Tot morgen mensen
Ik ook #bucketlistvoor2021quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja moet ik ook nog snel een keer heen. Hun museum in Vlaardingen
Dood is dood héquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog meer dan we eigenlijk willen toegeven zelfs
Trustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Tot morgen mensen
Vergeleken met wat er over 15 min. gaat komen is het hogeschooldichtkunstquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is praktisch bijbels
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind onironisch 'dat ik je mis' mooi
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Tot morgen mensen
Ik vind het ook een mooie tekst. En dan niet dat Bløf gejank qua tekst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog steeds een zwak voor dat nummer. Enorm vaak gedraaid vroeger. Er rust nu wel een guilty pleasure-imago op, maar ik vind de metaforen in Zij Maakt Het Verschil nog steeds knap gevonden en Buitenhuis is niet zo irritant als in z'n eigen band
Het is wel echt het enige in dat genre en ik walg van 'mag ik bij jou van de breij'quote:
Oehh, die zit echt wel vrij hoog in mijn irritatiezonequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar moet ik wel van kotsen maar dat komt meer door haar stem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ken weinig die dezelfde mening zijn toebedeeldquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oehh, die zit echt wel vrij hoog in mijn irritatiezone
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog meer dan we eigenlijk willen toegeven zelfs
In de eerste twee jaar na release was ik Maaike Ouboters doorbraak een beetje beugehoord, maar ik denk stiekem dat ik er nu wel weer van kan genieten. Sowieso heeft ze veel mooiere nummers gemaakt die helaas lang niet zo bekend zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die tekst is echt lachwekkond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar moet ik wel van kotsen maar dat komt meer door haar stem.
Ja, voor een uurtje als dit wil je gewoon dronken malloten zien meezingen in het caféquote:
Ik hoorde het nummer altijd op de radio tijdens stage, tekst komt niet eens goed door omdat ik haar stem zo kut vond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die tekst is echt lachwekkond.
Je kust me, je sust me, omhelst me, gerust mequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoorde het nummer altijd op de radio tijdens stage, tekst komt niet eens goed door omdat ik haar stem zo kut vond.
Ohja, was zo'n 80's chick met een dubbele naam dacht ik hequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ach vroege zag je ook blote tetten van een zestienjarig meisje op televisie (schatjes). Hele andere tijd.
Ook de snijfatel gekeken zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kust me, je sust me, omhelst me, gerust me
Je vangt me
Verlangt me
Oneindig ontbangt me
Do re mi fa sol alweer een kuttekst vol. Je zou zo iemand direct terug naar de basisschool moeten sturen.
Akkemaay ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja, was zo'n 80's chick met een dubbele naam dacht ik he
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kust me, je sust me, omhelst me, gerust me
Je vangt me
Verlangt me
Oneindig ontbangt me
Do re mi fa sol alweer een kuttekst vol. Je zou zo iemand direct terug naar de basisschool moeten sturen.
Ohnee, Akkemay dus..juist een enkele naamquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja, was zo'n 80's chick met een dubbele naam dacht ik he
Al die afleveringen wel gezien zo ongeveer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook de snijfatel gekeken zeker?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga het ook voor gezien houden. Later
Jeetje Rens, je bent bijna net zo'n grote influencer als Stijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zag die Angela laatst zingen, kon ze beter niet doen. Had ik een tweetje geplaatst, werd er een Boulevard artikel over gemaakt
https://www.rtlboulevard.(...)verladen-met-kritiek
Toch bizar 3 fucking tweets van 3 mensen en dan een artikel makenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje Rens, je bent bijna net zo'n grote influencer als Stijn.
Weten we of het Akwasi niet is?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Dolly Dots, dat kán toch niet Johan?
'Journalistiek' anno 2020. Do re mi fa sol alweer een artikel vol.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch bizar 3 fucking tweets van 3 mensen en dan een artikel maken
Dat is journalistiek tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch bizar 3 fucking tweets van 3 mensen en dan een artikel maken
2005, 1 jaar daarnaquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Dit was toch net na de moord op Theo van Gogh?
Namenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:30 schreef skysherrif het volgende:
@:rensajacied ik zie een semi bekende twitteraar op die live zoombeelden langskomen
die parodie herinner ik me betterquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze onnozelaars hadden toch nog ook zo'n ander nummer over zinloos geweld ofzo?
Dan ben je al dood en krijg je nog zo'n trap na.
Hoeveel moeten er nog komen komen komen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze onnozelaars hadden toch nog ook zo'n ander nummer over zinloos geweld ofzo?
Dan ben je al dood en krijg je nog zo'n trap na.
Klopt, maar een reallist ziet het verschil.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
Soms zijn artikels zo slecht en dom dat het ook weer humor is (mediacourant)
Sleep well beastquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga het ook voor gezien houden. Later
Onpersoonlijk misschien.quote:
Feestquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef RensAjacied het volgende:
Pvda moet wel afscheid nemen van Asscher maat. Gaat geen stemmen meer winnen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:28 schreef RensAjacied het volgende:
Rivm vertrouw ik voor geen meter meer - Lange Frans
Trusten tong80quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onpersoonlijk misschien.
Trusten lieve mensen.
Ongeacht dat is zijn rol gewoon te kwalijk dat ik hem niet echt meer vol kan steunen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef RensAjacied het volgende:
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Asscher heeft zich sowieso geprofileerd als beste en meest kritische oppositieleider in de coronacrisis imoquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:32 schreef RensAjacied het volgende:
De altijd backstabbende Asscher die nu zelf een dolk in zijn rug krijgt, ik geniet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongeacht dat is zijn rol gewoon te kwalijk dat ik hem niet echt meer vol kan steunen.
Ja tis weer chaos in de partij hoor, ongekendquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd backstabbende Asscher die nu zelf een dolk in zijn rug krijgt, ik geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |