Lange Fransquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
Wat wil Roel van Velzen worden als hij later groot is?
Aaah jammer, tot later Liesjequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ga ook gelijk weer ontvolgen. Was een leuke toevalstreffer, misschien kom ik nog weer eens aanwaaien.
Wel tof dat je Blof nu ook leuk vindtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een nummer waarvan ik blij ben dat ik de TV niet uitgezet heb
Sleep well beastquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga ook met Van Inkel te bedde. Ik wens jullie allemaal nog een mooie nacht en tot morgen
Proostquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff ik schenk nog even een glaasje rood in, er zat meer in de fles dan ik dacht
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel tof dat je Blof nu ook leuk vindt
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ik ga slapende verder met audio, dus het forum laat ik voor nu even voor wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ik ga slapende verder met audio, dus het forum laat ik voor nu even voor wat het is
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi "corona rukt"WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:26 december 2.00-3.00 uur
1673 When I Come Around Green Day
1672 Will You Be There Michael Jackson
1671 Hart Van Mijn Gevoel De Kast
1670 Touch Me The Doors
1669 Een Meisje Van 16 Boudewijn de Groot
1668 Love Me Just A Little Bit More Dolly Dots
1667 Het Land Van Lange Frans & Baas B.
1666 Stay With Me Sam Smith
1665 Won't Get Fooled Again The Who
1664 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age
1663 Guitar Man Elvis Presley
1662 Songbird Eva Cassidy
1661 Woman Wolfmother
1660 Wit Licht Jeroen van Koningsbrugge
1659 Proosten Guus Meeuwis
Bedoel je Bagagedrager? Ik ken er nog wel een paar die daarvoor in aanmerking komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:01 schreef Gretzl het volgende:
Het alternatieve Nederlandse volkslied is aanstaande komend uur en de T2000-regulars haken bij bosjes af![]()
Ik snap niet hoe een mens fijne herinneringen kan hebben aan dat nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Het land van is mijn eerste stemplaat lol. Iedereen hier haten
Lange Frans altijd al een kneus gevonden (al voor corona). Maar het is een nummer met fijne jeugdherinneringen. Generatie dingetje denk ik.
Eerste als in eerste plaat in de lijst. Laagstgenoteerd van mijn platen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Het land van is mijn eerste stemplaat lol. Iedereen hier haten
Lange Frans altijd al een kneus gevonden (al voor corona). Maar het is een nummer met fijne jeugdherinneringen. Generatie dingetje denk ik.
Basisschool genot. Ik heb mijn lijst opgedeeld in leeftijdfases.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een mens fijne herinneringen kan hebben aan dat nummer.
Huh?quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Greenday is toch geen punk
Een nummer als Jesus Of Suburbia is op zich wel echt punk tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tja, Green Day.
Ik heb wel moeite met "punk". Ga er helemaal voor of doe het niet.
Dan hebben ze meer tijd om met de 'zoomers' te pratenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:02 schreef Ferdo het volgende:
Dus ze maken de Top2000 langer om meer albumversies te kunnen draaien, maar dan zie ik Won't Get Fooled Again in een uur met liefst veertien andere nummers?
Dat zijn veel fases dan maatquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Basisschool genot. Ik heb mijn lijst opgedeeld in leeftijdfases.
Is ook bullshit. Die 8 uur is 3 minuten meer op ieder uur. En veel uren hebben nu ook reclameblokken die eerder geen reclame hadden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:02 schreef Ferdo het volgende:
Dus ze maken de Top2000 langer om meer albumversies te kunnen draaien, maar dan zie ik Won't Get Fooled Again in een uur met liefst veertien andere nummers?
Pfff conformiteitsrockquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |