Nee, ik heb ook nog steeds een zwak voor dat nummer. Enorm vaak gedraaid vroeger. Er rust nu wel een guilty pleasure-imago op, maar ik vind de metaforen in Zij Maakt Het Verschil nog steeds knap gevonden en Buitenhuis is niet zo irritant als in z'n eigen bandquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik vertel dat ik op Zij Maakt Het Verschil heb gestemd maken jullie mij dan dood?
Nog meer dan we eigenlijk willen toegeven zelfsquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik vertel dat ik op Zij Maakt Het Verschil heb gestemd maken jullie mij dan dood?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Om mij een matig uurtje te besparen verder ga ik naar bed
Tot morgen mensen
Ik vind onironisch 'dat ik je mis' mooiquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Tot morgen mensen
Ik ook #bucketlistvoor2021quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja moet ik ook nog snel een keer heen. Hun museum in Vlaardingen
Dood is dood héquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog meer dan we eigenlijk willen toegeven zelfs
Trustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Tot morgen mensen
Vergeleken met wat er over 15 min. gaat komen is het hogeschooldichtkunstquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is praktisch bijbels
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind onironisch 'dat ik je mis' mooi
Sleep wellquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef ok01 het volgende:
Tot morgen mensen
Ik vind het ook een mooie tekst. En dan niet dat Bløf gejank qua tekst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog steeds een zwak voor dat nummer. Enorm vaak gedraaid vroeger. Er rust nu wel een guilty pleasure-imago op, maar ik vind de metaforen in Zij Maakt Het Verschil nog steeds knap gevonden en Buitenhuis is niet zo irritant als in z'n eigen band
Het is wel echt het enige in dat genre en ik walg van 'mag ik bij jou van de breij'quote:
Oehh, die zit echt wel vrij hoog in mijn irritatiezonequote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar moet ik wel van kotsen maar dat komt meer door haar stem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ken weinig die dezelfde mening zijn toebedeeldquote:Op zaterdag 26 december 2020 02:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oehh, die zit echt wel vrij hoog in mijn irritatiezone
quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog meer dan we eigenlijk willen toegeven zelfs
In de eerste twee jaar na release was ik Maaike Ouboters doorbraak een beetje beugehoord, maar ik denk stiekem dat ik er nu wel weer van kan genieten. Sowieso heeft ze veel mooiere nummers gemaakt die helaas lang niet zo bekend zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die tekst is echt lachwekkond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar moet ik wel van kotsen maar dat komt meer door haar stem.
Ja, voor een uurtje als dit wil je gewoon dronken malloten zien meezingen in het caféquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |