Houdoequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef Berkery het volgende:
Godverdomme Coldplay, ik ga slapen. Houdoe
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef Berkery het volgende:
Goodnight Berkery!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef Berkery het volgende:
Stasse is wel ok.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mensen als Van Inkel en Stasse, die gewoon elementen van hun programma's inbrengen in de Top 2000, krijgen het altijd zwaar te verduren.
Het is gewoon meer geschikt voor die andere DJs met hun zaadodende eigen programma's
5x een A, noted!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop dat de mijn tv uit zichelf uitgaat na 1675. Anders moet ik terug naar de woonkamer.
Het is meer dat ik niet naar de top 2000 luister voor de dj's maar voor de muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mensen als Van Inkel en Stasse, die gewoon elementen van hun programma's inbrengen in de Top 2000, krijgen het altijd zwaar te verduren.
Het is gewoon meer geschikt voor die andere DJs met hun zaadodende eigen programma's
Ja dus. maar toen straks ging mijn tv al keer automatisch uit omdat er dan zo lang niks gedaan is, dus hoop dat dat zo ook gebeurtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:50 schreef Evenstar het volgende:
Zometeen weer Pascal god
@:Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (moet echt een keer het aantal a's in je naam tellen) nog wakker?
Nouja, je kan het iemand ook niet aandoen om meer dan één album van Coldplay in huis te hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stond daar nou iemand met een Parachuttes album op zoom. Daar stond deze dus niet op
Waarschijnlijk geen andere Coldplay albums in huisquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stond daar nou iemand met een Parachuttes album op zoom. Daar stond deze dus niet op
Narcistisch kutvolk op Zoom.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Juist, bij Serious Request moeten de DJ's juist veel extra dingen doen om het leuk te maken en houden. Bij Top 2000 moeten ze gewoon alleen nummers draaien en is er geen ruimte voor onderbroekenlol.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet naar de top 2000 luister voor de dj's maar voor de muziek
Ik vind over het algemeen DJs die zichzelf heel graag horen onwijs irritant. Ik heb liever een zender zonder pratendje dj zoals arrow classic rock. Als er een pratende DJ is, hou het gewoon kort en pleur er af en toe een interessant feitje in. Meer hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet naar de top 2000 luister voor de dj's maar voor de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |