SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat was de grap jaquote:
quote:
Ach, het einde heeft een start.quote:
Het is dan ook echt behang.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:14 schreef MTheBassman het volgende:
Editors is ook zo'n band die ik vergeten ben en pas weer herinner als ze langskomen tijdens de top 2000.
Ja, ik zag pas na 5 seconden dacht ik de laatste was, oepsquote:
Ja, juist! dat heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:14 schreef MTheBassman het volgende:
Editors is ook zo'n band die ik vergeten ben en pas weer herinner als ze langskomen tijdens de top 2000.
Heerlijke livebandquote:
Dat geloof ik graag, maar zo op de radio vind ik het echt nikszeggend.quote:
Lullo.quote:
Ha! Een verschil ontdektquote:
Editors zijn zo goed dat ze op het podium precies zo klinken als op de plaat. En dat maakt ze stiekem een beetje saai.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer dat ik ze zag (Werchter 2017?) vond ik er niet zoveel aan trouwens. Was wel leuk, maar niet WOW!
En zo nadert het einde van ons leven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Isorden het volgende:
Laatste uurtje van de 1e pagina van het PDF bestandje alweer
Nog geneukt, van biensbergen?quote:
quote:You came on your own
That's how you'll leave
With hope in your hands
And air to breathe
You'll lose everything
By the end
Still my broken limbs
You choose to mend
So it begins ... eerste scheuren in de relatiequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ha! Een verschil ontdekt
Editors wil ik graag eens live zien
Lekkere stem die zanger, fijne muziek
Ik kies volgend jaar maar weer voor Munichquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Waar heb ik ook alweer op gestemd dit jaar. Racing Rats geloof ik.
We maken het morgen tijdens onze Therapy sessie weer goed ok?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
So it begins ... eerste scheuren in de relatie
Wacht even, even de pizzabezorger uit het raam flikkeren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog geneukt, van biensbergen?
Zo heren, aan het stiften?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden gooit zn elleboog op tafel
STIFT
Ik hoor het je gewoon zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik hoor alles heeft een einde, denk ik automatisch, 'en een worst wel twee'
zolang de pizza maar geen artisjokkenhartjes had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wacht even, even de pizzabezorger uit het raam flikkeren.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
We maken het morgen tijdens onze Therapy sessie weer goed ok?
+1quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik wou gewoon even zeggen dat ik weer helemaal in de sfeer zit en het reuzegezellig vind met jullie zolderkamertoppers
Ik heb sinds kort een laptop en zit gewoon op de bank ..... duuuuus woonkamerautist vanaf nu.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik wou gewoon even zeggen dat ik weer helemaal in de sfeer zit en het reuzegezellig vind met jullie zolderkamertoppers
Nooit van gehoord maar ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Zorro het volgende:
Ph. D.
Die stellen me ook nooit teleur.
Ik heb geen zolderkamerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nog beter, woonkamer is dichterbij de keuken voor bier en vretenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een laptop en zit gewoon op de bank ..... duuuuus woonkamerautist vanaf nu.
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dvenTHE ROLLING STONES KOMEN ERAAN!!
En dan wegmoduleren naar b.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zolang de pizza maar geen artisjokkenhartjes had.
Exactlyquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nog beter, woonkamer is dichterbij de keuken voor bier en vreten
Hij laat ons niet down, maar andersom dus welquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Zorro het volgende:
De positie op de lijst is dan weer wel teleurstellend
Geen idee. Ik denk dat ze studeert op het moment want ze is er niet. Nooit overigens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal de zangeres haar PhD hebben gehaald?
she hasn't let downquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haha, dit klinkt ook meer als mijn situatiequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een laptop en zit gewoon op de bank ..... duuuuus woonkamerautist vanaf nu.
Jim Diamond heet hij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat zegt niks. Bij K's Choice heet de zangeres ook Sam of zoiets.quote:
Ik moest gniffelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Bij K's Choice heet de zangeres ook Sam of zoiets.
Is het een man ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht ook dat dit een vrouw was
quote:"I Should Have Known Better" was a UK number one single for one week in December 1984 for Jim Diamond. The song was displaced after one week by Frankie Goes to Hollywood's song "The Power of Love". Diamond publicly requested that people not buy his single, but instead buy "Do They Know It's Christmas?"
Ik ook. Zo leer je nog eens watquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
dit is een man???quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn Affligem blond koud genoeg is.
Dat is het toch ook? Die uithalen kan toch geen vent halenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik sta dus ook perplexquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit is een man???
Oke dit wist ik dus serieus niet.
If I was a girlquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Jij hebt nog nooit Bronski Beat gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Die uithalen kan toch geen vent halen
Heb ik pas geleden ontdekt. Errug lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn Affligem blond koud genoeg is.
Klopt. * gaat googlen nuquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit Bronski Beat gehoord.
Of Gerard Jolingquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier nog eenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit is een man???
Oke dit wist ik dus serieus niet.
Jimmy Somerville heeft inderdaad een vrij hoog bereikquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou ik toch wat meer muziek gaan luisteren als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Die uithalen kan toch geen vent halen
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heb ik pas geleden ontdekt. Errug lekker
Je moet een keertje de videoclip van Smalltown Boy bekijken. Die is goed hoorquote:
Da's wel een vrouwquote:
En friet ntuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnen
Ik heb er nooit over nagedacht. Val denk ik onder een derde categorie.quote:
Heb echt jarenlang gedacht dat Tracy een man wasquote:
Oja die ken ik toch wel, effe opgezocht. Dacht dat het Gerard joling was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.quote:
Idemquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb echt jarenlang gedacht dat Tracy een man was
Had beter de achternaam Chapwoman moeten hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je zet de speaker lekker op de crosstrainer en gaat zelf op de bank hangen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer staat in mijn Spotify-Sportlijst. Heerlijk voor op de crosstrainer
Mweh. Nederlands bier is veel beter dan Belgisch bier. Jij als Groninger zou dat toch moeten weten met Folkingebrew om de hoek!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnen
Dick Tracy was wel een manquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja die ken ik toch wel, effe opgezocht. Dacht dat het Gerard joling was.
Maarre deze zanger heef vast ingeknipte ballen oid
Fuck, dat is toch wereldliteratuur?quote:Well twiddley dee, twiddley dum
Look out baby 'cause here I come
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog iets van een kerstdiner gedaan of zo?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Kerstgerecht was: garnalencocktail. Gekruide aardappel uit de oven. Varkenshaas met appel iets. Stoofperen. Haricot Verts met spekjes. Witlof met ham uit de oven. Tiramisu na.
Is morgen aan de beurtquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog iets van een kerstdiner gedaan of zo?
Of ontbrekende.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Poppejans het volgende:
deze zanger heef vast ingeknipte ballen oid
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter inquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh. Nederlands bier is veel beter dan Belgisch bier. Jij als Groninger zou dat toch moeten weten met Folkingebrew om de hoek!
Ik nuttig het liefst een quadrupel. Daar is La Trappe dan weer het beste in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter in
Ah ja, dat zijn juist mijn minst favoriete biersoortenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter in
Genderneutraal ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht. Val denk ik onder een derde categorie.
Ja, en Roger Waters, Bill Withers en Tom Waits.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Weet iemand wat Robert Plant vandaag?
John Bonenhamquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Weet iemand wat Robert Plant vandaag?
Sjaak Witbaas.quote:
Bij de Snob moest de dj nog even duidelijk maken dat zij absoluut geen Led Zep rip off zijnquote:
Waar ik NFL zei bedoelde ik NBA. Stop de tijd!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Drankje, Top2000, NFL stream.
Live is good.
Ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Later deze week nog een Led Zep Stemplaat genot (en Nee ik heb niet op Stairway to Heaven gestemd )
Kashmir genot? Daar heb ik in ieder geval op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Later deze week nog een Led Zep Stemplaat genot (en Nee ik heb niet op Stairway to Heaven gestemd )
Since I've Been Loving Youquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kashmir genot? Daar heb ik in ieder geval op gestemd
Turn The Page van Metallica of Bob Seger?quote:
Dat is toch maar een klein detail.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Isorden het volgende:
Deze gasten had ik zoooo graag ooit eens live gezien....
Maarja Jon Bonham was al 10 jaar dood toen ik geboren werd....
Ook in mijn lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Since I've Been Loving You![]()
![]()
Nou kan zoon Jason ook een aardig potje drummenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch maar een klein detail.
NOG MAAR ÉÉN LIEDJE!!!!!quote:
Lastig dilemmaquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Turn The Page van Metallica of Bob Seger?
Bob natuurlijk. Wat een vraag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Turn The Page van Metallica of Bob Seger?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:31 schreef MTheBassman het volgende:
degene die dacht dat deze combi een goed idee was moet zichzelf opnemen in het gesticht.
Achilles' Last Stand in de lijst zou genot zijn wmbquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Since I've Been Loving You![]()
![]()
Ja ook wel. Maar zo kunnen er wel 50+ Led Zeppelin nummers inquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Achilles' Last Stand in de lijst zou genot zijn wmb
Allebei wel eigenlijk.quote:
Is genoeg meuk die plaats kan maken hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ook wel. Maar zo kunnen er wel 50+ Led Zeppelin nummers in
Ramble on, Trampled underfoot?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Achilles' Last Stand in de lijst zou genot zijn wmb
Hier een Leffe Bruinquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef Berkery het volgende:
Ik ben overgestapt naar Leffe Blond [ afbeelding ]
Weet je waar je ook veel keus hebt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ramble on, Trampled underfoot?
Veel keus hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Kaiser Chiefs zijn idd jammer, die andere twee?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel fijn dat we voor dit soort shit Of Monsters And Men, Blaudzun en Kaiser Chiefs zijn kwijtgeraakt.
Ik blijf de Hertog trouw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef Berkery het volgende:
Ik ben overgestapt naar Leffe Blond [ afbeelding ]
Etta James?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Zorro het volgende:
Het origineel van ette.... och laat maar
Doe hem de groeten.quote:
Alleszeggend inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Nooit gedacht dat The Rolling Stones, waar ik zeker geen groot fan van ben, zo'n opluchting zou zijn.
Kaiser Chiefsquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel fijn dat we voor dit soort shit Of Monsters And Men, Blaudzun en Kaiser Chiefs zijn kwijtgeraakt.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weet je waar je ook veel keus hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Het toetsenbord van mijn laptop wil bij snel typen og wel eens een letter laten gaan. Erg vervelend.quote:
Vond ik tot nu toe veel leukerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Zorro het volgende:
Het origineel van Bette.... och laat maar
Ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog een Tripel Karmeliet opgetrokken.
[ afbeelding ]
(Ja, is gewoon een afbeelding van internet)
NOG VELEN TE GAANquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn eerste rolling Stones nummer@:dven
![]()
Hierna weet ik wel wie Keith Richards is
lekker man.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat Ted Hankey überhaupt nog dartte.quote:
Zoooo, ik moet het hier met Bacardi doen enzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn goede biertjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde net iets positiefs zeggen over je huisquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, die heb ik ook beide staan hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een Witte Trappist van La Trappe. Eigenlijk meer een zomerbiertje, maar ook lekker met kerst. Hierna een Chimay Bleue (Grande Réserve).
Karmeliet is oprecht het enige biertje die iedereen lekker lijkt te vindenquote:
Maak van de week nog wel eens een foto. Heb er vandaag geen puf meer voor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net iets positiefs zeggen over je huis
En mijn uitzichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net iets positiefs zeggen over je huis
Zijn ook geen Evenings on Broadway hèquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel jammer dat deze nu komt en Nights On Broadway genot 's nachts
Tripel Karmeliet is wel echt hemelsquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen rond 06:30 de volgende Stonesplaat. Zet je wekker maar vastquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is wel oké![]()
Maar de Bette Midler versie was leuker
Nog 20 Stones nummers
Jij kijkt tegen iemand aan die op je verande bier zit te drinken?quote:
[img]https://i.imgur.com/vztc6Bw.gifquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[/img]
Ik weet wie dat is![]()
Keith God
het is de reïncarnatie van jezus, bij pasen zal die wel overlijden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Yup, nog een wonder na het jaar dat 2020 is
Toen zongen ze nog normaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik ken deze eigenlijk niet van de beegees
Mijn vriendin en ik hebben staatsloten gekregen van onze beide moeders. Hopelijk is dit nummer volgende week toepasselijkquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anyway, ik ga er vandoor. Nachtrust is belangrijk
Tot morgen allemaal!
Trustequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anyway, ik ga er vandoor. Nachtrust is belangrijk
Tot morgen allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |