Ik heb er nooit over nagedacht. Val denk ik onder een derde categorie.quote:
Heb echt jarenlang gedacht dat Tracy een man wasquote:
Oja die ken ik toch wel, effe opgezocht. Dacht dat het Gerard joling was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit Bronski Beat gehoord.
Doe niet zo raar.quote:
Idemquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb echt jarenlang gedacht dat Tracy een man was
Had beter de achternaam Chapwoman moeten hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je zet de speaker lekker op de crosstrainer en gaat zelf op de bank hangen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer staat in mijn Spotify-Sportlijst. Heerlijk voor op de crosstrainer
Mweh. Nederlands bier is veel beter dan Belgisch bier. Jij als Groninger zou dat toch moeten weten met Folkingebrew om de hoek!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnen
Dick Tracy was wel een manquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja die ken ik toch wel, effe opgezocht. Dacht dat het Gerard joling was.
Maarre deze zanger heef vast ingeknipte ballen oid
Fuck, dat is toch wereldliteratuur?quote:Well twiddley dee, twiddley dum
Look out baby 'cause here I come
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog iets van een kerstdiner gedaan of zo?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Kerstgerecht was: garnalencocktail. Gekruide aardappel uit de oven. Varkenshaas met appel iets. Stoofperen. Haricot Verts met spekjes. Witlof met ham uit de oven. Tiramisu na.
Is morgen aan de beurtquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog iets van een kerstdiner gedaan of zo?
Of ontbrekende.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Poppejans het volgende:
deze zanger heef vast ingeknipte ballen oid
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter inquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh. Nederlands bier is veel beter dan Belgisch bier. Jij als Groninger zou dat toch moeten weten met Folkingebrew om de hoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |