Of Gerard Jolingquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit Bronski Beat gehoord.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit is een man???
Oke dit wist ik dus serieus niet.
Jimmy Somerville heeft inderdaad een vrij hoog bereikquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou ik toch wat meer muziek gaan luisteren als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Die uithalen kan toch geen vent halen
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heb ik pas geleden ontdekt. Errug lekker
Je moet een keertje de videoclip van Smalltown Boy bekijken. Die is goed hoorquote:
Da's wel een vrouwquote:
En friet ntuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnen
Ik heb er nooit over nagedacht. Val denk ik onder een derde categorie.quote:
Heb echt jarenlang gedacht dat Tracy een man wasquote:
Oja die ken ik toch wel, effe opgezocht. Dacht dat het Gerard joling was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.quote:
Idemquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb echt jarenlang gedacht dat Tracy een man was
Had beter de achternaam Chapwoman moeten hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je zet de speaker lekker op de crosstrainer en gaat zelf op de bank hangen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer staat in mijn Spotify-Sportlijst. Heerlijk voor op de crosstrainer
Mweh. Nederlands bier is veel beter dan Belgisch bier. Jij als Groninger zou dat toch moeten weten met Folkingebrew om de hoek!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is Belgisch bier eindbaas, een van de enige dingen die onze zuiderburen wel kunnen
Dick Tracy was wel een manquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja die ken ik toch wel, effe opgezocht. Dacht dat het Gerard joling was.
Maarre deze zanger heef vast ingeknipte ballen oid
Fuck, dat is toch wereldliteratuur?quote:Well twiddley dee, twiddley dum
Look out baby 'cause here I come
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog iets van een kerstdiner gedaan of zo?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Kerstgerecht was: garnalencocktail. Gekruide aardappel uit de oven. Varkenshaas met appel iets. Stoofperen. Haricot Verts met spekjes. Witlof met ham uit de oven. Tiramisu na.
Is morgen aan de beurtquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog iets van een kerstdiner gedaan of zo?
Of ontbrekende.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Poppejans het volgende:
deze zanger heef vast ingeknipte ballen oid
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter inquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh. Nederlands bier is veel beter dan Belgisch bier. Jij als Groninger zou dat toch moeten weten met Folkingebrew om de hoek!
Ik nuttig het liefst een quadrupel. Daar is La Trappe dan weer het beste in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter in
Ah ja, dat zijn juist mijn minst favoriete biersoortenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou erg van tripels en blond bier, daar zijn de belgen toch wel een stuk beter in
Genderneutraal ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht. Val denk ik onder een derde categorie.
Ja, en Roger Waters, Bill Withers en Tom Waits.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Weet iemand wat Robert Plant vandaag?
John Bonenhamquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Weet iemand wat Robert Plant vandaag?
Sjaak Witbaas.quote:
Bij de Snob moest de dj nog even duidelijk maken dat zij absoluut geen Led Zep rip off zijnquote:
Waar ik NFL zei bedoelde ik NBA. Stop de tijd!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Drankje, Top2000, NFL stream.
Live is good.
Ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Later deze week nog een Led Zep Stemplaat genot (en Nee ik heb niet op Stairway to Heaven gestemd )
Kashmir genot? Daar heb ik in ieder geval op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Later deze week nog een Led Zep Stemplaat genot (en Nee ik heb niet op Stairway to Heaven gestemd )
Since I've Been Loving Youquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kashmir genot? Daar heb ik in ieder geval op gestemd
Turn The Page van Metallica of Bob Seger?quote:
Dat is toch maar een klein detail.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Isorden het volgende:
Deze gasten had ik zoooo graag ooit eens live gezien....
Maarja Jon Bonham was al 10 jaar dood toen ik geboren werd....
Ook in mijn lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Since I've Been Loving You![]()
![]()
Nou kan zoon Jason ook een aardig potje drummenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch maar een klein detail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |