Sjaak Witbaas.quote:
Bij de Snob moest de dj nog even duidelijk maken dat zij absoluut geen Led Zep rip off zijnquote:
Waar ik NFL zei bedoelde ik NBA. Stop de tijd!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Drankje, Top2000, NFL stream.
Live is good.
Ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Later deze week nog een Led Zep Stemplaat genot (en Nee ik heb niet op Stairway to Heaven gestemd )
Kashmir genot? Daar heb ik in ieder geval op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Later deze week nog een Led Zep Stemplaat genot (en Nee ik heb niet op Stairway to Heaven gestemd )
Since I've Been Loving Youquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kashmir genot? Daar heb ik in ieder geval op gestemd
Turn The Page van Metallica of Bob Seger?quote:
Dat is toch maar een klein detail.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Isorden het volgende:
Deze gasten had ik zoooo graag ooit eens live gezien....
Maarja Jon Bonham was al 10 jaar dood toen ik geboren werd....
Ook in mijn lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Since I've Been Loving You![]()
![]()
Nou kan zoon Jason ook een aardig potje drummenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch maar een klein detail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |