+1quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik wou gewoon even zeggen dat ik weer helemaal in de sfeer zit en het reuzegezellig vind met jullie zolderkamertoppers
Ik heb sinds kort een laptop en zit gewoon op de bank ..... duuuuus woonkamerautist vanaf nu.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik wou gewoon even zeggen dat ik weer helemaal in de sfeer zit en het reuzegezellig vind met jullie zolderkamertoppers
Nooit van gehoord maar ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Zorro het volgende:
Ph. D.
Die stellen me ook nooit teleur.
Ik heb geen zolderkamerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nog beter, woonkamer is dichterbij de keuken voor bier en vretenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een laptop en zit gewoon op de bank ..... duuuuus woonkamerautist vanaf nu.
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dvenTHE ROLLING STONES KOMEN ERAAN!!
En dan wegmoduleren naar b.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zolang de pizza maar geen artisjokkenhartjes had.
Exactlyquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nog beter, woonkamer is dichterbij de keuken voor bier en vreten
Hij laat ons niet down, maar andersom dus welquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Zorro het volgende:
De positie op de lijst is dan weer wel teleurstellend
Geen idee. Ik denk dat ze studeert op het moment want ze is er niet. Nooit overigens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal de zangeres haar PhD hebben gehaald?
she hasn't let downquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haha, dit klinkt ook meer als mijn situatiequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een laptop en zit gewoon op de bank ..... duuuuus woonkamerautist vanaf nu.
Jim Diamond heet hij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |