Dat geloof ik graag, maar zo op de radio vind ik het echt nikszeggend.quote:
Lullo.quote:
Ha! Een verschil ontdektquote:
Editors zijn zo goed dat ze op het podium precies zo klinken als op de plaat. En dat maakt ze stiekem een beetje saai.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer dat ik ze zag (Werchter 2017?) vond ik er niet zoveel aan trouwens. Was wel leuk, maar niet WOW!
En zo nadert het einde van ons leven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Isorden het volgende:
Laatste uurtje van de 1e pagina van het PDF bestandje alweer
Nog geneukt, van biensbergen?quote:
quote:You came on your own
That's how you'll leave
With hope in your hands
And air to breathe
You'll lose everything
By the end
Still my broken limbs
You choose to mend
So it begins ... eerste scheuren in de relatiequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ha! Een verschil ontdekt
Editors wil ik graag eens live zien
Lekkere stem die zanger, fijne muziek
Ik kies volgend jaar maar weer voor Munichquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Waar heb ik ook alweer op gestemd dit jaar. Racing Rats geloof ik.
We maken het morgen tijdens onze Therapy sessie weer goed ok?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
So it begins ... eerste scheuren in de relatie
Wacht even, even de pizzabezorger uit het raam flikkeren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog geneukt, van biensbergen?
Zo heren, aan het stiften?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden gooit zn elleboog op tafel
STIFT
Ik hoor het je gewoon zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik hoor alles heeft een einde, denk ik automatisch, 'en een worst wel twee'
zolang de pizza maar geen artisjokkenhartjes had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wacht even, even de pizzabezorger uit het raam flikkeren.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
We maken het morgen tijdens onze Therapy sessie weer goed ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |