Kaiser Chiefsquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel fijn dat we voor dit soort shit Of Monsters And Men, Blaudzun en Kaiser Chiefs zijn kwijtgeraakt.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weet je waar je ook veel keus hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Het toetsenbord van mijn laptop wil bij snel typen og wel eens een letter laten gaan. Erg vervelend.quote:
Vond ik tot nu toe veel leukerquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Zorro het volgende:
Het origineel van Bette.... och laat maar
Ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog een Tripel Karmeliet opgetrokken.
[ afbeelding ]
(Ja, is gewoon een afbeelding van internet)
NOG VELEN TE GAANquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn eerste rolling Stones nummer@:dven
![]()
Hierna weet ik wel wie Keith Richards is
lekker man.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat Ted Hankey überhaupt nog dartte.quote:
Zoooo, ik moet het hier met Bacardi doen enzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn goede biertjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde net iets positiefs zeggen over je huisquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, die heb ik ook beide staan hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een Witte Trappist van La Trappe. Eigenlijk meer een zomerbiertje, maar ook lekker met kerst. Hierna een Chimay Bleue (Grande Réserve).
Karmeliet is oprecht het enige biertje die iedereen lekker lijkt te vindenquote:
Maak van de week nog wel eens een foto. Heb er vandaag geen puf meer voor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net iets positiefs zeggen over je huis
En mijn uitzichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net iets positiefs zeggen over je huis
Zijn ook geen Evenings on Broadway hèquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel jammer dat deze nu komt en Nights On Broadway genot 's nachts
Tripel Karmeliet is wel echt hemelsquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen rond 06:30 de volgende Stonesplaat. Zet je wekker maar vastquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is wel oké![]()
Maar de Bette Midler versie was leuker
Nog 20 Stones nummers
Jij kijkt tegen iemand aan die op je verande bier zit te drinken?quote:
[img]https://i.imgur.com/vztc6Bw.gifquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[/img]
Ik weet wie dat is![]()
Keith God
het is de reïncarnatie van jezus, bij pasen zal die wel overlijden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Yup, nog een wonder na het jaar dat 2020 is
Toen zongen ze nog normaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik ken deze eigenlijk niet van de beegees
Mijn vriendin en ik hebben staatsloten gekregen van onze beide moeders. Hopelijk is dit nummer volgende week toepasselijkquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anyway, ik ga er vandoor. Nachtrust is belangrijk
Tot morgen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |