SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Welke nummer is dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat de theme song van Home Alone nog niet in de T2000 staat
Kom jij nou weer stilletjes binnengeslopen hier?quote:
Ik had niet door dat ik de Lapo had. Ik was door de huiskamer aan het airgitarenquote:
Timing is allesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kom jij nou weer stilletjes binnengeslopen hier?
John Williams - Home Alone Main Title spotify:track:1FlxqJmoZWS2q1uRlyZVurquote:
Ik wil supergraag naar Graspopquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou er best heel wat voor over hebben om in 2021 naar Rock Werchter te gaan
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze mevrouw bewijst maar weer eens waarom ik vrouwen op de radio 9 van de 10 keer niks vind.
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil supergraag naar Graspop
Hoop zó dat dat allemaal gewoon weer kan komend jaar
Lol. Die naam kwam ik afgelopen week nog tegen in een oude krant, ik helemaal opzoeken wie het was, bleek het om een hiphopfeestje van die zwarte presentator te gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
John Williams - Home Alone Main Title spotify:track:1FlxqJmoZWS2q1uRlyZVur
Dat zal helaas het Soldier On effect zijn....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo duikt di-rect opeens weer op in de lijst? Ze zijn al iets van 10 jaar niet meer rullevant.
Hoezo, doet het toch prima?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze mevrouw bewijst maar weer eens waarom ik vrouwen op de radio 9 van de 10 keer niks vind.
Ja zeker, had alleen al wel vrij moeten vragen voor begin juli als ik het zou willen. Maar de kans dat het doorgaat enzo..quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil supergraag naar Graspop
Hoop zó dat dat allemaal gewoon weer kan komend jaar
De oudere nummers van DI-RECT die nieuw binnenkomen stonden voor 2019 niet in de keuzelijst, maar blijkbaar vond de redactie het na het succes van Soldier On nodig om een sloot aan oude singles toe te voegen. Zodoende...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo duikt di-rect opeens weer op in de lijst? Ze zijn al iets van 10 jaar niet meer rullevant.
Ik kan haar gewoon niet los zien van haar rol als groupie van Stassen zoals we haar al jaren gezien hebben in de Top 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Di-Rect dat zijn de keerls van dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zal helaas het Soldier On effect zijn....
quote:
Terwijl sommige mannen hier helemaal weg van haar blijken te zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar ga ik ook naartoe. Tenminste, als het doorgaat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021
Soldier on!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hebben dus de weg geplaveid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
dit is kensington voordat kensington bestond.
Tim Akkermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan DI-RECT nog altijd beter hebben met de oude zanger, die nam zichzelf niet zo vreselijk serieus.
Tim lijkt me inderdaad ook wel een toffe gozerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan DI-RECT nog altijd beter hebben met de oude zanger, die nam zichzelf niet zo vreselijk serieus.
Ik heb geen broek aan, is dat ongeveer hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Terwijl sommige mannen hier helemaal weg van haar blijken te zijn...
Die ging juist solo omdat ie zichzelf té serieus nam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
quote:
Ik heb veel liever rollercoaster (die van di-rect, voordat mensen leuk gaan zitten doen) dan deze meekwijlmeuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Nouja beter dan Tim Ackermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Evenstar het volgende:
Di-Rect ..... met hun zwaar overrated zanger.
Jij haat op Marcel en vind blof wel oke. en dan deze vrouw ook prima te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo, doet het toch prima?
Ik vond haar altijd saai bij Stasse, maar zo is het prima te doen
Is het tegendeel Di-rect bewezen ja?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand probeerde mij wijs te maken dat Di-rect er iets van kan.
Het tegendeel lijkt mij nu wel bewezen.
Daar hoop ik ook nog bij te zijn via een ticketswap oidquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021
Hehe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is het tegendeel Di-rect bewezen ja?
Ik had dr niet eens herkent als dat. Sowieso Stassequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kan haar gewoon niet los zien van haar rol als groupie van Stassen zoals we haar al jaren gezien hebben in de Top 2000.![]()
Ik had met een flinke groep vrienden kaartjes, dus dat was wel ff een flinke domper...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog bij te zijn via een ticketswap oid
Ik twijfelde destijds te lang, zou dan al zo'n duur kaartje moeten hebben omdat ze werken met die zones van waar je mag staan, en ik ben best klein dus zie anders bijna niks in zo'n Goffertpark
Iets met een White Flag.quote:
Je wist niets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net de slimste mens gekeken, maar voel me al weer dommer worden
Ja of de DI-RECT van Webcam Girl en Hungry for Love. Gewoon blije poppunk, zonder dat het allemaal hel gewichtig moet zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb veel liever rollercoaster (die van di-rect, voordat mensen leuk gaan zitten doen) dan deze meekwijlmeuk.
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij haat op Marcel en vind blof wel oke. en dan deze vrouw ook prima te doen.
We're not retreating, we're advancing in a different directionquote:
Hopen dat het toch kan in 2021, maar vrees eigenlijk ook van nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had met een flinke groep vrienden kaartjes, dus dat was wel ff een flinke domper...
Nee, ik ga er ook niet vanuit, dan kan het hooguit meevallen....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hopen dat het toch kan in 2021, maar vrees eigenlijk ook van niet
Misschien is het Grapperhaus zelf weerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
VUURWERK IK ZIE VUURWERK BEL GRAPPERHAUS
De mannen van Bløf komen op mij ook nog altijd sympathieker over. Idem voor Racoon. Marcel is het duidelijk hoog in z'n bol gestegen iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.
Blof is weinig mis mee
Je moet wat, nu Sophia er niet meer is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
En Emmely is inderdaad prima te doen![]()
Ik zie liever een Gordon sanitaire.quote:
Zeg, ik hoop mijn eten binnen te houdenquote:
Zolang het maar geen live-lied is, want dat gaat niet zo lekker meerquote:
IPA?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zometeen Pa van Doe Maar, dus pak alvast een Pa erbij
Nu met de pleeborstel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef asco het volgende:
Vriendin gaat los nu. Vroeger met de tandenborstel.
Mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zeg, ik hoop mijn eten binnen te houden
Haha, beter idee. Had vorig jaar nog een paar IPA's in m'n kerstpakket zitten. Dit jaar niet helaasquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eerste concert ooit als 11 jarig meisje in het Gelredome![]()
Maar hij kan wel zingen. Oke hij is een beetje excentriek . Maar ik vind dat hij echt wel een goede stem heeft met een enorm bereik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.
Blof is weinig mis mee
En Emmely is inderdaad prima te doen![]()
Hee, daar was ik ook. Goffert Park toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Viv het volgende:
Mijn eerste concert was als 16-jarige bij o.a. KoRn en Slipknot (Dynamo Open Air 2000).
Ik was op Pinkpop 2000! En bij KoRn in Ahoy op het podium in de cage, gewonnen via 3FMquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was als 16-jarige bij o.a. KoRn en Slipknot (Dynamo Open Air 2000).
Dat moet een zware tijd voor je geweest zijn ...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zusje was enorm groot fan 25 jaar geleden
Bij mijn eerste concert was ik dacht ik ook 11 en dat waren de Spice Girls in Gelredomequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eerste concert ooit als 11 jarig meisje in het Gelredome![]()
mijn eerste concert was whitesnake toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij mijn eerste concert was ik dacht ik ook 11 en dat waren de Spice Girls in Gelredome
En toch zijn we vriendenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn eerste concert was whitesnake toen ik 16 was
quote:
Daar kan ik niet tegenop iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn eerste concert was whitesnake toen ik 16 was
dan ben je al gek genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar kan ik altijd wel hebben
Yep! Ik was die met dat Nijntje T-shirt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hee, daar was ik ook. Goffert Park toch?
Ik lever geen prestaties.quote:
En blijf wie je bentquote:
Dit was na coverdale's tweede longoperatie al, dus geweldig klonk ie niet. Liet zn gitaristen en publiek veel zingen. Alsnog geweldig om zo'n hardorcklegende live te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenop idd
Frodjer!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En blijf wie je bent
Ik heb je lief
Maar wel alleen zoals ik je ken
Ik schreeuwde dan altijd keihard "Yes Nick, you do"quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, was even weg
U U U u u u U U U u u uquote:
Ik was mijn handen al tijdens het plassen.quote:
rustig, Ellie Lust.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Veel oerwoudgeluiden in dit topic. Straks wordt het nog stilgelegd.
Is wel waar though.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik schreeuwde dan altijd keihard "Yes Nick, you do"
*schaam
Welke thuis.quote:
Ja ik stond mijn schoenen uit te schoppen met een dansje maar dat heeft opeens geen haast meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Dit is dan weer een buzzkill na Doe Maar.
Slok na iedere zin.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Zo ga ik wel snel door mijn bier ja ...
Top 2000 doet meer pijn dan je lief is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Zo ga ik wel snel door mijn bier ja ...
Van 3 tot 9 is toch precies mooi?quote:
Ja oude huis.. klinkt zo raar.. Je snapt me welquote:
Originele van Dotan is nog slechter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij de cover van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros maar
+1quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij de cover van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros maar
Hertog Jan is ook koudgemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef Berkery het volgende:
De koelkast roept. Hertog Jan heeft het koud
Ik gun jou al sinds tijden het allerbeste van alle fokkers ever ooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van 3 tot 9 is toch precies mooi?
Wel gelachen hoor gelukkig
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja oude huis.. klinkt zo raar.. Je snapt me wel
3x liever Dotan (ondanks Dotan), daar zit nog tenminste een beetje pit inquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Originele van Dotan is nog slechter.
Ah, je bent bewapend.quote:
Of Home van Caribouquote:
Zal Michael Bublé ook een trollenleger hebben?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Originele van Dotan is nog slechter.
Ja je hebt een heul stuk gemist! Zal ik je even DMmen na de T2k?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:27 schreef asco het volgende:
[..]
Ik gun jou al sinds tijden het allerbeste van alle fokkers ever ooit.
Odessagenot.quote:
De mooiste kernramp.quote:
Odessa was fijn momentje tijdens de Snobquote:
En daar wordt die plaat dan meteen een stuk beter van inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als je op die stem gaat letten wordt het alleen maar erger. Je kunt dus beter gewoon het geluid uit zetten.
Prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja je hebt een heul stuk gemist! Zal ik je even DMmen na de T2k?
Never Come Back van het nieuwe album is ook een van m'n fave liedjes van 2020, heerlijk euforisch en dansbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Odessa was fijn momentje tijdens de Snob
Alleen maar winst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daar wordt die plaat dan meteen een stuk beter van inderdaad
Oh nog niet geluisterd. Maar eens doen danquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never Come Back van het nieuwe album is ook een van m'n fave liedjes van 2020, heerlijk euforisch en dansbaar
De fans van Kane zijn ongeveer dezelfde als die van DI-RECT en Kensington...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
je zou maar zulke nietszeggende middelmatige troep in je 35 gekozen nummers hebben staan.
Echt hè, dan mag je 35 nummers selecteren en dan kom je hiermee....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
je zou maar zulke nietszeggende middelmatige troep in je 35 gekozen nummers hebben staan.
Kunnen die niet naar NPO Radio 2b ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De fans van Kane zijn ongeveer dezelfde als die van DI-RECT en Kensington...
klinkt ook allemaal hetzelfde, ze zijn wel consistent.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De fans van Kane zijn ongeveer dezelfde als die van DI-RECT en Kensington...
Als je maar niet in een andere taal gaat praten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:32 schreef Zorro het volgende:
Zo, even een klein wandelingetje gedaan voor den frisschen neusch.
Nog wat gemist? Als ik de lijst zie had ik nog wel even weg kunnen blijven geloof ik...
T is iig niet Jimquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
weet je zeker dat deze Van Morrison is?
Ik las liefdessapjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:33 schreef Poppejans het volgende:
Whahahaha Emmily met liefdes appjes
Had niet goed opgelet, dus deze Mysticquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
weet je zeker dat deze van Morrison is?
The Horror!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je maar niet in een andere taal gaat praten.
[ afbeelding ]
It Was A Very Good Year volgt na middernachtquote:
Natural Mystic ik ook in de lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had niet goed opgelet, dus deze Mystic
Ha ha ha. Van the Man.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:35 schreef noodgang het volgende:
Wat een eer voor Van Morrison, tussen Kane en Bløf in staan
Kenau Simonsdochter Hasselaer?quote:
welke whisky, ouwe reus?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef Zorro het volgende:
Whiskytje erbij, nu nog even een paar nummers uitzittenen dan Jefferson Airplane
quote:
Een Glennfiddichjequote:
Oh, na mijn biertje ook even wat pakkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef Zorro het volgende:
Whiskytje erbij, nu nog even een paar nummers uitzittenen dan Jefferson Airplane
Ah, Primus.quote:
ah die is nice. Geniet ervan!quote:
quote:
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah die is nice. Geniet ervan!
Ik pak zo een Bowmorequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah die is nice. Geniet ervan!
quote:DE STEM VAN DE ZEEEEEEEE
NEEMT MEEE MEEEEEEE NAAAAR HUIS
IK BEN GEEN HEMINGWAY
Nu weet ik waar Bean zijn inspiratie vandaan heeftquote:
Je hebt een goed uur gekozen om te luisterenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjonge, we worden wel verwend zeg.
goeie smaak voor whisky hier op fok, ik ben trotsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |