Jij haat op Marcel en vind blof wel oke. en dan deze vrouw ook prima te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo, doet het toch prima?
Ik vond haar altijd saai bij Stasse, maar zo is het prima te doen
Is het tegendeel Di-rect bewezen ja?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand probeerde mij wijs te maken dat Di-rect er iets van kan.
Het tegendeel lijkt mij nu wel bewezen.
Daar hoop ik ook nog bij te zijn via een ticketswap oidquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021
Hehe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is het tegendeel Di-rect bewezen ja?
Ik had dr niet eens herkent als dat. Sowieso Stassequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kan haar gewoon niet los zien van haar rol als groupie van Stassen zoals we haar al jaren gezien hebben in de Top 2000.![]()
Ik had met een flinke groep vrienden kaartjes, dus dat was wel ff een flinke domper...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog bij te zijn via een ticketswap oid
Ik twijfelde destijds te lang, zou dan al zo'n duur kaartje moeten hebben omdat ze werken met die zones van waar je mag staan, en ik ben best klein dus zie anders bijna niks in zo'n Goffertpark
Iets met een White Flag.quote:
Je wist niets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net de slimste mens gekeken, maar voel me al weer dommer worden
Ja of de DI-RECT van Webcam Girl en Hungry for Love. Gewoon blije poppunk, zonder dat het allemaal hel gewichtig moet zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb veel liever rollercoaster (die van di-rect, voordat mensen leuk gaan zitten doen) dan deze meekwijlmeuk.
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij haat op Marcel en vind blof wel oke. en dan deze vrouw ook prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |