Lol. Die naam kwam ik afgelopen week nog tegen in een oude krant, ik helemaal opzoeken wie het was, bleek het om een hiphopfeestje van die zwarte presentator te gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
John Williams - Home Alone Main Title spotify:track:1FlxqJmoZWS2q1uRlyZVur
Dat zal helaas het Soldier On effect zijn....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo duikt di-rect opeens weer op in de lijst? Ze zijn al iets van 10 jaar niet meer rullevant.
Hoezo, doet het toch prima?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze mevrouw bewijst maar weer eens waarom ik vrouwen op de radio 9 van de 10 keer niks vind.
Ja zeker, had alleen al wel vrij moeten vragen voor begin juli als ik het zou willen. Maar de kans dat het doorgaat enzo..quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil supergraag naar Graspop
Hoop zó dat dat allemaal gewoon weer kan komend jaar
De oudere nummers van DI-RECT die nieuw binnenkomen stonden voor 2019 niet in de keuzelijst, maar blijkbaar vond de redactie het na het succes van Soldier On nodig om een sloot aan oude singles toe te voegen. Zodoende...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo duikt di-rect opeens weer op in de lijst? Ze zijn al iets van 10 jaar niet meer rullevant.
Ik kan haar gewoon niet los zien van haar rol als groupie van Stassen zoals we haar al jaren gezien hebben in de Top 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze mevrouw bewijst maar weer eens waarom ik vrouwen op de radio 9 van de 10 keer niks vind.
Di-Rect dat zijn de keerls van dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zal helaas het Soldier On effect zijn....
quote:
Terwijl sommige mannen hier helemaal weg van haar blijken te zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar ga ik ook naartoe. Tenminste, als het doorgaat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021
Soldier on!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hebben dus de weg geplaveid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
dit is kensington voordat kensington bestond.
Tim Akkermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan DI-RECT nog altijd beter hebben met de oude zanger, die nam zichzelf niet zo vreselijk serieus.
Tim lijkt me inderdaad ook wel een toffe gozerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan DI-RECT nog altijd beter hebben met de oude zanger, die nam zichzelf niet zo vreselijk serieus.
Ik heb geen broek aan, is dat ongeveer hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Terwijl sommige mannen hier helemaal weg van haar blijken te zijn...
Die ging juist solo omdat ie zichzelf té serieus nam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
quote:
Ik heb veel liever rollercoaster (die van di-rect, voordat mensen leuk gaan zitten doen) dan deze meekwijlmeuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Nouja beter dan Tim Ackermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Evenstar het volgende:
Di-Rect ..... met hun zwaar overrated zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |