SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Welke nummer is dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat de theme song van Home Alone nog niet in de T2000 staat
Kom jij nou weer stilletjes binnengeslopen hier?quote:
Ik had niet door dat ik de Lapo had. Ik was door de huiskamer aan het airgitarenquote:
Timing is allesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kom jij nou weer stilletjes binnengeslopen hier?
John Williams - Home Alone Main Title spotify:track:1FlxqJmoZWS2q1uRlyZVurquote:
Ik wil supergraag naar Graspopquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou er best heel wat voor over hebben om in 2021 naar Rock Werchter te gaan
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze mevrouw bewijst maar weer eens waarom ik vrouwen op de radio 9 van de 10 keer niks vind.
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil supergraag naar Graspop
Hoop zó dat dat allemaal gewoon weer kan komend jaar
Lol. Die naam kwam ik afgelopen week nog tegen in een oude krant, ik helemaal opzoeken wie het was, bleek het om een hiphopfeestje van die zwarte presentator te gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
John Williams - Home Alone Main Title spotify:track:1FlxqJmoZWS2q1uRlyZVur
Dat zal helaas het Soldier On effect zijn....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo duikt di-rect opeens weer op in de lijst? Ze zijn al iets van 10 jaar niet meer rullevant.
Hoezo, doet het toch prima?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze mevrouw bewijst maar weer eens waarom ik vrouwen op de radio 9 van de 10 keer niks vind.
Ja zeker, had alleen al wel vrij moeten vragen voor begin juli als ik het zou willen. Maar de kans dat het doorgaat enzo..quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wil supergraag naar Graspop
Hoop zó dat dat allemaal gewoon weer kan komend jaar
De oudere nummers van DI-RECT die nieuw binnenkomen stonden voor 2019 niet in de keuzelijst, maar blijkbaar vond de redactie het na het succes van Soldier On nodig om een sloot aan oude singles toe te voegen. Zodoende...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo duikt di-rect opeens weer op in de lijst? Ze zijn al iets van 10 jaar niet meer rullevant.
Ik kan haar gewoon niet los zien van haar rol als groupie van Stassen zoals we haar al jaren gezien hebben in de Top 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Di-Rect dat zijn de keerls van dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zal helaas het Soldier On effect zijn....
quote:
Terwijl sommige mannen hier helemaal weg van haar blijken te zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar ga ik ook naartoe. Tenminste, als het doorgaat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021
Soldier on!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hebben dus de weg geplaveid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
dit is kensington voordat kensington bestond.
Tim Akkermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan DI-RECT nog altijd beter hebben met de oude zanger, die nam zichzelf niet zo vreselijk serieus.
Tim lijkt me inderdaad ook wel een toffe gozerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan DI-RECT nog altijd beter hebben met de oude zanger, die nam zichzelf niet zo vreselijk serieus.
Ik heb geen broek aan, is dat ongeveer hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Terwijl sommige mannen hier helemaal weg van haar blijken te zijn...
Die ging juist solo omdat ie zichzelf té serieus nam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
quote:
Ik heb veel liever rollercoaster (die van di-rect, voordat mensen leuk gaan zitten doen) dan deze meekwijlmeuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
Nouja beter dan Tim Ackermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Evenstar het volgende:
Di-Rect ..... met hun zwaar overrated zanger.
Jij haat op Marcel en vind blof wel oke. en dan deze vrouw ook prima te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo, doet het toch prima?
Ik vond haar altijd saai bij Stasse, maar zo is het prima te doen
Is het tegendeel Di-rect bewezen ja?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand probeerde mij wijs te maken dat Di-rect er iets van kan.
Het tegendeel lijkt mij nu wel bewezen.
Daar hoop ik ook nog bij te zijn via een ticketswap oidquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig gewoon dat het uitgestelde concert van Rammstein gewoon doorgaat in 2021
Hehe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is het tegendeel Di-rect bewezen ja?
Ik had dr niet eens herkent als dat. Sowieso Stassequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kan haar gewoon niet los zien van haar rol als groupie van Stassen zoals we haar al jaren gezien hebben in de Top 2000.![]()
Ik had met een flinke groep vrienden kaartjes, dus dat was wel ff een flinke domper...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog bij te zijn via een ticketswap oid
Ik twijfelde destijds te lang, zou dan al zo'n duur kaartje moeten hebben omdat ze werken met die zones van waar je mag staan, en ik ben best klein dus zie anders bijna niks in zo'n Goffertpark
Iets met een White Flag.quote:
Je wist niets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net de slimste mens gekeken, maar voel me al weer dommer worden
Ja of de DI-RECT van Webcam Girl en Hungry for Love. Gewoon blije poppunk, zonder dat het allemaal hel gewichtig moet zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb veel liever rollercoaster (die van di-rect, voordat mensen leuk gaan zitten doen) dan deze meekwijlmeuk.
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij haat op Marcel en vind blof wel oke. en dan deze vrouw ook prima te doen.
We're not retreating, we're advancing in a different directionquote:
Hopen dat het toch kan in 2021, maar vrees eigenlijk ook van nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had met een flinke groep vrienden kaartjes, dus dat was wel ff een flinke domper...
Nee, ik ga er ook niet vanuit, dan kan het hooguit meevallen....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hopen dat het toch kan in 2021, maar vrees eigenlijk ook van niet
Misschien is het Grapperhaus zelf weerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
VUURWERK IK ZIE VUURWERK BEL GRAPPERHAUS
De mannen van Bløf komen op mij ook nog altijd sympathieker over. Idem voor Racoon. Marcel is het duidelijk hoog in z'n bol gestegen iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.
Blof is weinig mis mee
Je moet wat, nu Sophia er niet meer is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
En Emmely is inderdaad prima te doen![]()
Ik zie liever een Gordon sanitaire.quote:
Zeg, ik hoop mijn eten binnen te houdenquote:
Zolang het maar geen live-lied is, want dat gaat niet zo lekker meerquote:
IPA?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zometeen Pa van Doe Maar, dus pak alvast een Pa erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |