Hopen dat het toch kan in 2021, maar vrees eigenlijk ook van nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had met een flinke groep vrienden kaartjes, dus dat was wel ff een flinke domper...
Nee, ik ga er ook niet vanuit, dan kan het hooguit meevallen....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hopen dat het toch kan in 2021, maar vrees eigenlijk ook van niet
Misschien is het Grapperhaus zelf weerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
VUURWERK IK ZIE VUURWERK BEL GRAPPERHAUS
De mannen van Bløf komen op mij ook nog altijd sympathieker over. Idem voor Racoon. Marcel is het duidelijk hoog in z'n bol gestegen iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.
Blof is weinig mis mee
Je moet wat, nu Sophia er niet meer is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
En Emmely is inderdaad prima te doen![]()
Ik zie liever een Gordon sanitaire.quote:
Zeg, ik hoop mijn eten binnen te houdenquote:
Zolang het maar geen live-lied is, want dat gaat niet zo lekker meerquote:
IPA?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zometeen Pa van Doe Maar, dus pak alvast een Pa erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |