SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
En Mien met de mandolinequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jo met de banjo is gearriveerd
wanneer komt Mien met d'r mandolien?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jo met de banjo is gearriveerd
En Kaatje. Je weet wel.quote:
Ja, mijn ervaring met Nederlandse vrouwen zijn niet geweldig, misschien is het toeval, maar ik vond ze vaak te wispelturig en onduidelijk. Kan misschien ook aan de leeftijd liggen, in hun jonge twintigers kan dat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duidelijkheid dus qua signalen bedoel je?
Kaatje met haar mondharmonica blijft gelukkig thuisquote:
Dit is wel de beste versie, eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
1x dit trucje van Mumford and Sons in de lijst is meer dan genoeg
Das in de Top 2000 ouwe Neil met z'n mondharmonikaatjequote:
Ik heb meer met Little Lion Man.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel de beste versie, eerlijk is eerlijk
Willy Batenburg zou dit geen leuke post vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
van dit soort muziek wil ik alle banjo's in de wereld kapotslaan.
Boudewijn zometeenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een meer dan matig blokje dit
Je weet toch niet of ze een huishouden vormen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie op die zoomschermen toch echt genoeg mensen die de regels overtreden qua bezoekersaantal. Waar kan ik ze melden?
Was een grappie. Viel me vooral op dat er soms 6+ mensen in beeld zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ze een huishouden vormen?
Zolang ze het zelf maar opruimtquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:33 schreef asco het volgende:
Oh genieten de plaat hierrna moet mijn vriendin overgeven.
Gelukkig maakt Lorde het zometeen allemaal goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een meer dan matig blokje dit
Die hoort er gewoon tussen qua matigheid.quote:
Niet wmbquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Lorde het zometeen allemaal goed
Kots. Wat een zeikplaat is dat. Een van de slechtste uit de hele Top 2000 wat mij betreft. Ik kan echt niet tegen haar stem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Lorde het zometeen allemaal goed
Bij deze meneer:quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie op die zoomschermen toch echt genoeg mensen die de regels overtreden qua bezoekersaantal. Waar kan ik ze melden?
Meneer van den Berg?quote:
4 maar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen vandaag
Die twee volwassenen met die oma erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ze een huishouden vormen?
Geeft niks ouwe reus, feesten we er straks allemaal weer af als er een vaccin isquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen vandaag
Na Taylor Swift m'n favoriete zangeres die in de lijst staatquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kots. Wat een zeikplaat is dat. Een van de slechtste uit de hele Top 2000 wat mij betreft. Ik kan echt niet tegen haar stem.
Geschreven door Boudewijn dus jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zouden ook Pastorale zingen
Ze draagt een ketting om haar borsten?quote:
Taylor Swift ja? We hebben niet echt dezelfde smaakquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Na Taylor Swift m'n favoriete zangeres die in de lijst staat
Daar kan ik niet op wachten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geeft niks ouwe reus, feesten we er straks allemaal weer af als er een vaccin is
Bijna veertig en liefhebber.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Viv het volgende:
Boudewijn de Groot, kan ik echt niks mee. Zal gelukkig ieder jaar gaan zakken in de lijst omdat het geen nieuwe generaties aanspreekt. Wat meisjes met daddy-issues daargelaten.
Een van jullie heeft geen smaak, ik laat even in het midden wiequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Taylor Swift ja? We hebben niet echt dezelfde smaak
Ben je een hardloper?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar kan ik niet op wachten.
Morgen komt er ook weer zo’n vreetfestijn.
Daddy-issues dus?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bijna veertig en liefhebber.
(O.k., niet jong, maar wel voor dit nummer.)
31 en groot bewonderaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bijna veertig en liefhebber.
(O.k., niet jong, maar wel voor dit nummer.)
Soms. Maar ik moet een goede periode hebben. Als ik niet fit ben wandel ik veelquote:
Kun je ook prima met de Top 2000 opquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms. Maar ik moet een goede periode hebben. Als ik niet dit ben wandel ik veel
Sorry, ben er speciaal ff voor naar mn PC gesprintquote:
Doe eens liefquote:
Mand.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind deze wat beter dan I Can't Go For That![]()
T wordt de handkar, grote vriendquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Kut, Sophia Zomer js gestopt bij Paul lees ik net.
Geen Cielke, geen Sophia, kut editie.
Al stond ie er gelukkig wel weer in... wel vies laagquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
En hier heb ik echt nooit iets van begrepen (Simply Red), behalve If You don't know me by now....
Jaja een FOKer met een vriendin,quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin (sinds 1996) net tijdens prikkebeen.![]()
https://streamable.com/7urcre
Ik snap heel Simply red nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
En hier heb ik echt nooit iets van begrepen (Simply Red), behalve If You don't know me by now....
Gelukkig Annemieke godin nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Shit is real.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja een FOKer met een vriendin,
Make that the cat wise
Simply Red betekent Gewoon rood.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
lekker man, proost ouwe reus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pak maar even een Leffe erbij
Deze toevallig ontdekt via Sky Radio inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap heel Simply red niet
Sky radio muziek
Die er nu staat heeft ook niet echt het klassieke 'radiohoofd'.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Toe was ze zeven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin (sinds 1996) net tijdens prikkebeen.![]()
https://streamable.com/7urcre
We zijn ook lekker.quote:
Nee, ik heb met moeite een VBO diploma, ik ben niet zo slim.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Simply Red betekent Gewoon rood.
Begrijp je het nu?
Ik hoop dat ik deze coldplay over 10 minuten weer vergeten ben....quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben dit over 10 minuten weer vergeten.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Och, ik heb gelukkig meer tijd om op de kutnummers te focussen, prima aandachtsverdelingquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef alopio het volgende:
Toch mis ik het cafe cringe gedoe wel hoor
Er willen vast wel wat FOK!kers een beetje niet op het ritme dansen voor je hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef alopio het volgende:
Toch mis ik het cafe cringe gedoe wel hoor
Hij klinkt inwisselbaar genoeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik deze coldplay over 10 minuten weer vergeten ben....
Gaat lukken maat, thanks!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker man, proost ouwe reus.
Dat wel, maar het geklaag op een niet bewegend cafe mis ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, ik heb gelukkig meer tijd om op de kutnummers te focussen, prima aandachtsverdeling
Niet op het ritme dansen is toevallig een van mijn specialiteitenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er willen vast wel wat FOK!kers een beetje niet op het ritme dansen voor je hoor.
Helemaal niet dansen bedoel jequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er willen vast wel wat FOK!kers een beetje niet op het ritme dansen voor je hoor.
Bewegen met de tenen dan.quote:
vergeet niet de polonaise lopen op kedeng kedeng van guus meeuwis en bij AC/DC er als een zoutzak bijstaan.quote:
Ik had liever nooit van Coldplay gehoordquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
SLAAAYYYEEERquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Poppejans het volgende:
Volgend jaar wil ik echt bij het café zijn!
En dan diehard proberen een tijdslot te hebben waarin 1 plaat zit waarop ik mee stampen kan
... welkequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T wordt de handkar, grote vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polonaise op:quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zit er nog net in ja. En polonaise op de meest foute nummers
quote:
Precies dit ja. Schaamteloos gewoonquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vergeet niet de polonaise lopen op kedeng kedeng van guus meeuwis en bij AC/DC er als een zoutzak bijstaan.
Die woede begint opeens weer helemaal terug te komen
Die hele Top 2000 is allemaal Politikquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Politik eruit, maar dan deze er nog wel in
Dat is wel erg snel.quote:
Ze zijn ook nogal misplaatst, bij een nummer als Viva la Vida werkt het prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Gretzl het volgende:
Mindere Coldplay wel, iets teveel oooooh oooooh oooooohhs
Ja hoor! Ik wil best tussen de meneren met zwarte shirts mee headbangenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor.
Kijk, zo leg je nog es verbanden die je eerst niet zag ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik ga niet inloggen op de site. Zit hier lekker topless en ik heb niet bepaald een lichaam om zomaar te vertonenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Isorden het volgende:
Al die mensen die lekker awkward in hun huiskamer staan te dansen vervangen het cafe publiek ook wel redelijk
Meisjes zonder plezier voor jouquote:
Als ik er ben hebben de meisjes sowieso plezierquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Meisjes zonder plezier voor jou
Daar ga ik nog best vaak heen.quote:
Dit past meer bij vrouwen van 40+ die zonder de mannen uitgaan en lekker gek doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Eightyone het volgende:
Ik krijg hier wel een vrijgezellenfeesten-gevoel bij. Nog even gek mogen doen.
Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongenquote:
Through the barricades.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zit er nog net in ja. En polonaise op de meest foute nummers
Ook nu nog? Of is het een essentieel beroepquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar ga ik nog best vaak heen.
Wacht wat.
Ok stop, too much informationquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik er ben hebben de meisjes sowieso plezier
Lekker met de finance-afdeling een teamuitje en even los gaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit past meer bij vrouwen van 40+ die zonder de mannen uitgaan en lekker gek doen
Cyn, di kon wel wat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Cyndi wilde eigenlijk hardlauper worden.
Mwah die oude vent was alleen maar drummer en zanger van The Eaglesquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongen
Don't get me started on girls whose name should end in Y, but instead ends in I.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
het heeft me altijd iets teveel gestoord dat je haar naam spelt als Cyndi.
Je bedoelt Heaven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongen
Ook dat. Oude meisjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit past meer bij vrouwen van 40+ die zonder de mannen uitgaan en lekker gek doen
zoom lost heel veel problemen op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook nu nog? Of is het een essentieel beroep
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga niet inloggen op de site. Zit hier lekker topless en ik heb niet bepaald een lichaam om zomaar te vertonen
HRM bedoel jequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker met de finance-afdeling een teamuitje en even los gaan
Die plugin die ik had is gestopt en had nog geen vervanger helaas.quote:
UNA PALOMA BLANCA mag toch ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Kan de naam van deze band nog wel in deze politiek correcte tijden?
Ik wist niet dat de originele artiest Otisquote:
Bracht hem in de lijst anders geen Redding.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cover van Otis is toch beter
Dan breng ik hierbij Reddingquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de de originele artiest Otis
Nee, ook geen manboobs. Iets wat neurofibromatose heet. Zoek maar niet, als je net gegeten hebt...quote:
Ik weet wel dat ie d'otis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de de originele artiest Otis
https://www.nporadio2.nl/(...)op-mijn-broers-kamerquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand de burgerlijke stand van Emmily? Ik vraag dit voor een vriend.
De webstream is zeker niet achteraf terug te kijken? Anders kan ik wel met giphy aan de slagquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die plugin die ik had is gestopt en had nog geen vervanger helaas.
Is iig geen afdankertje van Gielquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yikes, ziet er lekker uit....quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ook geen manboobs. Iets wat neurofibromatose heet. Zoek maar niet, als je net gegeten hebt...
Die zit in de lift toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die vriend heeft een goede smaakquote:Anno 2020 luistert Emmely veel naar albums als Reputation van Taylor Swift, Golden Hour van Kacey Musgraves en Lemonade van Beyoncé. “Dit zijn toevallig allemaal vrouwen, maar ik vind het ook wel belangrijk om vrouwen te steunen.
(...)
Natuurlijk hebben we Emmely ook gevraagd naar welke plaat ze het meest uitkijkt. "Het nieuwe album van HAIM, Women in Music Pt. III. Alles wat deze zussen uitbrengen als single vind ik goed en draai ik graag op Radio 2.
”
De hetero vrouwen hebben gewoon niks om te kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef DW457 het volgende:
Oef, die Emmely de Wilt is wel echt leuk hoor!
Als het maar niet te zwaar is, ander is het voor de lift too hard to handle.quote:
Nee, dat is Schindler’s liftquote:
Ik heb het niet zo erg gelukkig, maar het is wel duidelijk zichtbaar op mijn torso...quote:
Knap hoe die steeds aan die modellerige blonde popjes kwam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is iig geen afdankertje van Giel
Vinden ze Rabbering geen lekker ding??quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De hetero vrouwen hebben gewoon niks om te kijken...
Dat wordt de handkarquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
A Man a Room a Man Alone in a Room
Je hebt net een week naar Sander kunnen kijken johquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De hetero vrouwen hebben gewoon niks om te kijken...
Dat is toch die film?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is Schindler’s lift
Uiteraard, maar heb Fok, dus voelt niet alonequote:
True.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je hebt net een week naar Sander kunnen kijken joh
quote:De travo-dromen van Beyoncé ...
25 december 21.00-22.00 uur
1739 Pretty Fly (For A White Guy) Offspring 5
1738 This Is Who We Are Di-rect 1
1737 Counting Stars OneRepublic 3
1736 Everybody (Backstreet's Back) Backstreet Boys 3,5
1735 Pa Doe Maar 6,5
1734 Home Michael Bublé 5,5
1733 Damn Those Eyes Kane 3,5
1732 Into The Mystic Van Morrison 4
1731 Hemingway Bløf 3,5
1730 Quiero Julio Iglesias 5
1729 Family Portrait P!nk 5
1728 If I Were A Boy Beyoncé 5
1727 Somebody To Love Jefferson Airplane 6,5
1726 Sylvia's Mother Dr. Hook & The Medicine Show 4,5
Volgend jaar Giel en Gijs loon en Cielke en Sophia ervoor in de plaats zetten als hoofddj's. Of eentje van Radio 3 lenen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
er zijn genoeg mensen die niet weten hoe ze moeten googlen.quote:
+1quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben godverdomme ook eenzaam nu ik niet naar concerten kan.
Ben verbaasd dat de theme song van Home Alone nog niet in de T2000 staatquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel, Home alone op de top. Begint een tikkeltje overdreven te worden.
Nou nou, beetje respect voor het werk van de artiesten hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:04 schreef Evenstar het volgende:
1739 Pretty Fly (For A White Guy) Offspring![]()
![]()
(stemplaat)
1738 This Is Who We Are Di-rect![]()
1737 Counting Stars OneRepublic![]()
1736 Everybody (Backstreet's Back) Backstreet Boys Qua foutheid![]()
![]()
![]()
1735 Pa Doe Maar :![]()
1734 Home Michael Bublé![]()
1733 Damn Those Eyes Kane![]()
1732 Into The Mystic Van Morrison![]()
1731 Hemingway Bløf![]()
1730 Quiero Julio Iglesias![]()
1729 Family Portrait P!nk![]()
1728 If I Were A Boy Beyoncé :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1727 Somebody To Love Jefferson Airplane O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(stemplaat)
1726 Sylvia's Mother Dr. Hook & The Medicine Show
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat de theme song van Home Alone nog niet in de T2000 staat
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat de theme song van Home Alone nog niet in de T2000 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |