Meneer van den Berg?quote:
4 maar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen vandaag
Die twee volwassenen met die oma erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ze een huishouden vormen?
Geeft niks ouwe reus, feesten we er straks allemaal weer af als er een vaccin isquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen vandaag
Na Taylor Swift m'n favoriete zangeres die in de lijst staatquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kots. Wat een zeikplaat is dat. Een van de slechtste uit de hele Top 2000 wat mij betreft. Ik kan echt niet tegen haar stem.
Geschreven door Boudewijn dus jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zouden ook Pastorale zingen
Ze draagt een ketting om haar borsten?quote:
Taylor Swift ja? We hebben niet echt dezelfde smaakquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Na Taylor Swift m'n favoriete zangeres die in de lijst staat
Daar kan ik niet op wachten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geeft niks ouwe reus, feesten we er straks allemaal weer af als er een vaccin is
Bijna veertig en liefhebber.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:37 schreef Viv het volgende:
Boudewijn de Groot, kan ik echt niks mee. Zal gelukkig ieder jaar gaan zakken in de lijst omdat het geen nieuwe generaties aanspreekt. Wat meisjes met daddy-issues daargelaten.
Een van jullie heeft geen smaak, ik laat even in het midden wiequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Taylor Swift ja? We hebben niet echt dezelfde smaak
Ben je een hardloper?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar kan ik niet op wachten.
Morgen komt er ook weer zo’n vreetfestijn.
Daddy-issues dus?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bijna veertig en liefhebber.
(O.k., niet jong, maar wel voor dit nummer.)
31 en groot bewonderaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bijna veertig en liefhebber.
(O.k., niet jong, maar wel voor dit nummer.)
Soms. Maar ik moet een goede periode hebben. Als ik niet fit ben wandel ik veelquote:
Kun je ook prima met de Top 2000 opquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms. Maar ik moet een goede periode hebben. Als ik niet dit ben wandel ik veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |