Gelukkig maakt Lorde het zometeen allemaal goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een meer dan matig blokje dit
Die hoort er gewoon tussen qua matigheid.quote:
Niet wmbquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Lorde het zometeen allemaal goed
Kots. Wat een zeikplaat is dat. Een van de slechtste uit de hele Top 2000 wat mij betreft. Ik kan echt niet tegen haar stem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Lorde het zometeen allemaal goed
Bij deze meneer:quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie op die zoomschermen toch echt genoeg mensen die de regels overtreden qua bezoekersaantal. Waar kan ik ze melden?
Meneer van den Berg?quote:
4 maar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen vandaag
Die twee volwassenen met die oma erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ze een huishouden vormen?
Geeft niks ouwe reus, feesten we er straks allemaal weer af als er een vaccin isquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vier kilo aangekomen vandaag
Na Taylor Swift m'n favoriete zangeres die in de lijst staatquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kots. Wat een zeikplaat is dat. Een van de slechtste uit de hele Top 2000 wat mij betreft. Ik kan echt niet tegen haar stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |