Ah, je bent bewapend.quote:
Of Home van Caribouquote:
Zal Michael Bublé ook een trollenleger hebben?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Originele van Dotan is nog slechter.
Ja je hebt een heul stuk gemist! Zal ik je even DMmen na de T2k?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:27 schreef asco het volgende:
[..]
Ik gun jou al sinds tijden het allerbeste van alle fokkers ever ooit.
Odessagenot.quote:
De mooiste kernramp.quote:
Odessa was fijn momentje tijdens de Snobquote:
En daar wordt die plaat dan meteen een stuk beter van inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als je op die stem gaat letten wordt het alleen maar erger. Je kunt dus beter gewoon het geluid uit zetten.
Prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja je hebt een heul stuk gemist! Zal ik je even DMmen na de T2k?
Never Come Back van het nieuwe album is ook een van m'n fave liedjes van 2020, heerlijk euforisch en dansbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Odessa was fijn momentje tijdens de Snob
Alleen maar winst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daar wordt die plaat dan meteen een stuk beter van inderdaad
Oh nog niet geluisterd. Maar eens doen danquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never Come Back van het nieuwe album is ook een van m'n fave liedjes van 2020, heerlijk euforisch en dansbaar
De fans van Kane zijn ongeveer dezelfde als die van DI-RECT en Kensington...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
je zou maar zulke nietszeggende middelmatige troep in je 35 gekozen nummers hebben staan.
Echt hè, dan mag je 35 nummers selecteren en dan kom je hiermee....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
je zou maar zulke nietszeggende middelmatige troep in je 35 gekozen nummers hebben staan.
Kunnen die niet naar NPO Radio 2b ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De fans van Kane zijn ongeveer dezelfde als die van DI-RECT en Kensington...
klinkt ook allemaal hetzelfde, ze zijn wel consistent.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De fans van Kane zijn ongeveer dezelfde als die van DI-RECT en Kensington...
Als je maar niet in een andere taal gaat praten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:32 schreef Zorro het volgende:
Zo, even een klein wandelingetje gedaan voor den frisschen neusch.
Nog wat gemist? Als ik de lijst zie had ik nog wel even weg kunnen blijven geloof ik...
T is iig niet Jimquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
weet je zeker dat deze Van Morrison is?
Ik las liefdessapjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:33 schreef Poppejans het volgende:
Whahahaha Emmily met liefdes appjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |