Nu met de pleeborstel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef asco het volgende:
Vriendin gaat los nu. Vroeger met de tandenborstel.
Mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zeg, ik hoop mijn eten binnen te houden
Haha, beter idee. Had vorig jaar nog een paar IPA's in m'n kerstpakket zitten. Dit jaar niet helaasquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eerste concert ooit als 11 jarig meisje in het Gelredome![]()
Maar hij kan wel zingen. Oke hij is een beetje excentriek . Maar ik vind dat hij echt wel een goede stem heeft met een enorm bereik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Die Marcel is toch ook echt belachelijk overrated en hyped. Hij is "ok", maar men doet net of hj de beste zanger in Nederland is. Zo goed is die echt niet.
Blof is weinig mis mee
En Emmely is inderdaad prima te doen![]()
Hee, daar was ik ook. Goffert Park toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Viv het volgende:
Mijn eerste concert was als 16-jarige bij o.a. KoRn en Slipknot (Dynamo Open Air 2000).
Ik was op Pinkpop 2000! En bij KoRn in Ahoy op het podium in de cage, gewonnen via 3FMquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was als 16-jarige bij o.a. KoRn en Slipknot (Dynamo Open Air 2000).
Dat moet een zware tijd voor je geweest zijn ...quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zusje was enorm groot fan 25 jaar geleden
Bij mijn eerste concert was ik dacht ik ook 11 en dat waren de Spice Girls in Gelredomequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eerste concert ooit als 11 jarig meisje in het Gelredome![]()
mijn eerste concert was whitesnake toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij mijn eerste concert was ik dacht ik ook 11 en dat waren de Spice Girls in Gelredome
En toch zijn we vriendenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn eerste concert was whitesnake toen ik 16 was
quote:
Daar kan ik niet tegenop iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn eerste concert was whitesnake toen ik 16 was
dan ben je al gek genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar kan ik altijd wel hebben
Yep! Ik was die met dat Nijntje T-shirt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hee, daar was ik ook. Goffert Park toch?
Ik lever geen prestaties.quote:
En blijf wie je bentquote:
Dit was na coverdale's tweede longoperatie al, dus geweldig klonk ie niet. Liet zn gitaristen en publiek veel zingen. Alsnog geweldig om zo'n hardorcklegende live te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenop idd
Frodjer!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En blijf wie je bent
Ik heb je lief
Maar wel alleen zoals ik je ken
Ik schreeuwde dan altijd keihard "Yes Nick, you do"quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, was even weg
U U U u u u U U U u u uquote:
Ik was mijn handen al tijdens het plassen.quote:
rustig, Ellie Lust.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Veel oerwoudgeluiden in dit topic. Straks wordt het nog stilgelegd.
Is wel waar though.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik schreeuwde dan altijd keihard "Yes Nick, you do"
*schaam
Welke thuis.quote:
Ja ik stond mijn schoenen uit te schoppen met een dansje maar dat heeft opeens geen haast meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Dit is dan weer een buzzkill na Doe Maar.
Slok na iedere zin.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Zo ga ik wel snel door mijn bier ja ...
Top 2000 doet meer pijn dan je lief is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Zo ga ik wel snel door mijn bier ja ...
Van 3 tot 9 is toch precies mooi?quote:
Ja oude huis.. klinkt zo raar.. Je snapt me welquote:
Originele van Dotan is nog slechter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij de cover van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros maar
+1quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij de cover van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros maar
Hertog Jan is ook koudgemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef Berkery het volgende:
De koelkast roept. Hertog Jan heeft het koud
Ik gun jou al sinds tijden het allerbeste van alle fokkers ever ooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van 3 tot 9 is toch precies mooi?
Wel gelachen hoor gelukkig
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja oude huis.. klinkt zo raar.. Je snapt me wel
3x liever Dotan (ondanks Dotan), daar zit nog tenminste een beetje pit inquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Originele van Dotan is nog slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |