SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
staat mmmm er wel in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die staan er jammer genoeg niet in
En ZZ en de maskers?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die staan er jammer genoeg niet in
Zat ze in de hotelkamer naast jullie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
Twee keer live gezien in één weekend in Californië.
Kan ook. Maar dan vind ik eierstokrock of tampontango toch een betere omschrijving.quote:
Arcade duurt nog wel effequote:Op vrijdag 25 december 2020 13:40 schreef zorro28 het volgende:
Volgend uur direct weer een stemlijstnummer en daarna is het wachten op Duncan voor de volgende.
Eierstok, Aitken & Waterman.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is eigenlijk de vrouwelijke versie van prostaatrock?
Mooi hahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan vind ik eierstokrock of tampontango toch een betere omschrijving.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdsdruk, weinig inspiratie, topic is zo weer vol, niet huilen.
Ja, dat was een prima TT geweestquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdsdruk, weinig inspiratie, topic is zo weer vol, niet huilen.
Borstplaatjes?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is eigenlijk de vrouwelijke versie van prostaatrock?
lekke beautquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Water op een woonboot, Hoe dan??
Duncan, van de Wild Places?quote:
Je bent niks gewendquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Deze TT is precies waarom ik nooit buiten m'n eigen SC post. Dit kán toch niet
Dit is Douwe Bob, pop.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk bellen met luisteraars, flikker lekker op
Wie weet is het ook een luisteraar he.quote:
Ik stel je graag teleur Straan, dat weer je ondertussen toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Deze TT is precies waarom ik nooit buiten m'n eigen SC post. Dit kán toch niet
Dat is net als dat ik zeg "ik ben gitarist"quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze luisteraar is ook een zanger
Aha (eigen merk).quote:
Ja en dan horen we Danny Vera straks al om 11 uur 's ochtends op de 31ste en dan? Hè?? Wat dan??quote:
nee staat op een prima plek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet is het ook een luisteraar he.
Oh deze staat wel laag, mooi nummer.
Ja en ik hoop dat het niet terugkeert.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Evertjan het volgende:
is dit nieuw gesprekjes met Nederlandse artiesten die in de Top 2000 staan?
En interviews met artiesten hoeven van mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Douwe Bob is toch wel een kermisklant van deerniswekkende proporties.
Normaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan horen we Danny Vera straks al om 11 uur 's ochtends op de 31ste en dan? Hè?? Wat dan??
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat het niet terugkeert.
Ik heb je zó hoog zitten, dat je me ook heel makkelijk teleur kan stellenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel je graag teleur Straan, dat weer je ondertussen toch.
Hebben ze nog een dag de tijd om de goede nummers die eruit zijn te draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan horen we Danny Vera straks al om 11 uur 's ochtends op de 31ste en dan? Hè?? Wat dan??
Hij verdient er zijn geld mee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is net als dat ik zeg "ik ben gitarist"
Dat neemt ook niemand serieus.
Volgend jaar bij de 7e lockdownquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat het niet terugkeert.
Dan staat die op de juiste plek en blijkt dat er een vergissing is gemaakt met de uitslag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor het ook voor het eerst, en hopelijk voor het laatst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Evertjan het volgende:
is dit nieuw gesprekjes met Nederlandse artiesten die in de Top 2000 staan?
Ik vind 'm sowieso wel een beetje vervelend sinds het ESF, tikkeltje onsympathiek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:41 schreef Cee het volgende:
Douwe Bob is zo te zien ook niet van de maatregelen.
Dat zegt waarschijnlijk meer over de andere artiesten dan over Douwe Bob.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob is geweldig. Slechts twee Nederlandse artiesten hebben meer punten gepakt in de finale van het songfestival.
Da's niet Normaal meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dertien uur lang Normaal vind ik toch wat veel van het goede...
Gijsquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef D. het volgende:
Het is Gijs weer niet gelukt, een interview zonder tenenkrommende momenten
Ja, leuke deelnemer was datquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob is geweldig. Slechts twee Nederlandse artiesten hebben meer punten gepakt in de finale van het songfestival.
Volgens mij is het niet zo eerlijk om dat met eerdere edities te vergelijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
Oh is ie nou ineens nog gitarist ook? Dan ben ik het ook hoor!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Je kon Corona wandeltochten maken met Douwe Bob en dan ging hij op zijn gitaar liedjes voor je spelen
Welkomquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Zoals beloofd Nederland is een smakeloos land
Niet fucken met Sieneke.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer over de andere artiesten dan over Douwe Bob.
En tenslotte werd je besmet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Je kon Corona wandeltochten maken met Douwe Bob en dan ging hij op zijn gitaar liedjes voor je spelen
Een ijzersterke binnenkomer. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Jaaa daar is hij dames en herenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Dat roepen we hier al jaren!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Hij was echt geniaal bezig in Stockholm maar daarna heeft hij met regelmaat toch wel een hele rare kant van hem laten zien (en niet de achterkant).quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 'm sowieso wel een beetje vervelend sinds het ESF, tikkeltje onsympathiek.
Vroeger hadden ze op boten ook van die drummers zodat de slaven harder gingen roeien. Zoiets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
dat hartje is misschien wat overdreven, maar ik erger me zelden meer aan hem.quote:
Vader AbrahamGOATquote:
Het schijnt dat hij binnenkort online voor ons op gaat treden, tijdens de nieuwjaarsborrel...quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is dat nu weer voor een mening?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Ik erger me nogal snel, dat welquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat hartje is misschien wat overdreven, maar ik erger me zelden meer aan hem.
... Patricia Paay?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kak een beetje in, hebben we niet iets waar nog wat meer over te zeiken valt?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
MeneerHJM heeft een nieuw account gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kak een beetje in, hebben we niet iets waar nog wat meer over te zeiken valt?
ga dan naar de WC svp..quote:
En zo is het! Welkom!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Was het oude account op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM heeft een nieuw account gemaakt
Toch maar ff gluren bij de burenquote:
Precies, hij is alleen nog maar leuk als ie zijn kleding uit heeft en niks zegtquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was echt geniaal bezig in Stockholm maar daarna heeft hij met regelmaat toch wel een hele rare kant van hem laten zien (en niet de achterkant).
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:45 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Op tinder?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laten we daar over zeikenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:
Nog onsympathieker dan Ilse ja en dat zegt wat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was echt geniaal bezig in Stockholm maar daarna heeft hij met regelmaat toch wel een hele rare kant van hem laten zien (en niet de achterkant).
Always Team Ilsequote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog onsympathieker dan Ilse ja en dat zegt wat.
Daar heb ik hem vandaan ja, beetje respect Dago.quote:
Geeft ik toch de voorkeur aan Golden Brown boven Golden Shower.quote:
Dat was Elly en Rikkert toch? Die staat er niet in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:
Wij gaan nu even naar de speeltuin. Tot later
Is Ilse niet sympathiek?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
De jongste Pippie wil iets met jullie delen. Komt ze:
![]()
![]()
![]()
![]()
For. De. Fiona. Komt. Moe. Nu. Weg
Die komt later pas. Wel veel eerder dan normaal omdat ie buiten de deur heeft geneukt, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:
En ome Marco.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was Elly en Rikkert toch? Die staat er niet in.
Geen excuus, het mijne is 20 jaar oud en doet het nog steeds.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Ook alweer 10 jaar oud en vergeten :p
Dit moet 1000 plaatsen hogerquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schandalig laag dit. Uberhauot kan crowded house wel wat meer waardering gebruiken. Tijd dat dit in een tiktokvideo opduikt
RUMAG kindquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ook gebeuren,quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies. Zeg dat meteen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden op Pinkpop staanquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:49 schreef Cee het volgende:
Crowded House in de HMH was een van de leukste concerten die ik ooit heb meegemaakt. Wat een genot was dat.
Zo erg lijkt me vrij lastig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog geen eens 2 uur man!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:49 schreef Isorden het volgende:
En dit alles onder het genot van een Westmalle Dubbel![]()
Beetje Jovink, Mooi Wark en Bökkers tussendoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dertien uur lang Normaal vind ik toch wat veel van het goede...
Junk!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geeft ik toch de voorkeur aan Golden Brown boven Golden Shower.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:
Moet toch wat. Fucking eenzaam in zo'n geldpakhuis.quote:
Schandalig laag!quote:
Lol.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Goede band, dat Into Temptation...
[ afbeelding ]
noem je je SM kelder zo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:48 schreef Fred_B het volgende:
Dat is waar. Proost.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch al lang 12 uur geweest
Hebben ze ook gestaan, heb ze gezienquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zouden op Pinkpop staan
Jawel, op mijn PCquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heb je ergens de volledige lijst?
Gezellig, met de hele familie op Fokquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
En dit vindt de oudste Pippie:
;-)
Zelfbeschermingquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom hebben de pippies nog geen account?
Voor mij wel de hoogste, maar niet de hoogste van de Finnsquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje laag wel. Maar vast niet de hoogste van Full House?
nee, de hoogste staat op #43quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje laag wel. Maar vast niet de hoogste van Full House?
FOK! is overduidelijk 18+quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom hebben de pippies nog geen account?
Bij peaceman ook niet, weet ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij wel de hoogste, maar niet de hoogste van de Finns
quote:
Weinig verleidelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Goede band, dat Into Temptation...
[ afbeelding ]
dan is de verrassing eraf...quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggenMaar ik bedoel of je 'm wil delen met mij.
Ja, die heeft hem vergelijkbaar hoog staan.quote:
35 cm minimaalquote:
Oh dit komt ook al uit dat programma?quote:
Wat heeft Dragonball hier mee te maken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Geen slecht lied, niet Top 2000-waardig, maar dankzij de DBZ-bonus in de lijst
Bedankt voor helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dit komt ook al uit dat programma?
Het is werkelijk een plaag.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Dragonball hier mee te maken?
Dit nummer op zich niet. Maar hij was wel een van de deelnemers dit jaar..quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een noodfonds voor die mensen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je muzieksmaak zal maar gevormd worden op basis van een programma als Beste Zangers. De leegheid van die levens schokt me.
Dode But-Zangers?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Geen slecht lied, niet Top 2000-waardig, maar dankzij de DBZ-bonus in de lijst
Het was daarvoor al wel een radiohitje, for what it's worthquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Wandelingetje dan maar.
25 december 14.00-15.00 uur
1824 Lovesong The Cure 3
1823 Tonight, Tonight The Smashing Pumpkins 6,5
1822 Sunshine Of Your Love Cream 6
1821 Is This Love Whitesnake 5,5
1820 Out Of Space The Prodigy 5
1819 Heaven Can Wait Meat Loaf 6,5
1818 P.Y.T. (Pretty Young Thing) Michael Jackson 5,5
1817 Praise You Fatboy Slim 4,5
1816 Just The Two Of Us B. Withers & G. Washington, Jr. 7
1815 I Want You Bob Dylan 6,5
1814 Famous Blue Raincoat Leonard Cohen 6
Wat schattigquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vier mijn 1-jarig bestaan op Fok! vandaag
Ik stel voor dat we volgend jaar alle deelnemers uitsluiten van deelname.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit nummer op zich niet. Maar hij was wel een van de deelnemers dit jaar..
Goed plan, dat levert vast geen verwarring meer opquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weer die Dragonball-verwarring. Kunnen we t niet gewoon een BZN noemen?
En vergeet Goku en Vegeta niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Niet haten op DBZ, daardoor is Floor Jansen bekend geworden.
En Emma Heesters.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
het is mislukt, je bent het toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil geen ouwe zeur worden, maar deze regio van de lijst is wel echt een stuk slechter geworden dan tot een jaar of 5 geleden. Er staan bijna alleen maar nrs die er niet horen. Nrs die niet in de lijst horen of nrs die een stuk hoger horen. Bijna niks op zn juiste plek
In Nederland ja, daarbuiten was ze het al een tijdjequote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wordt komende dagen wel beter, t is altijd een beetje opstarten en wennen aan de hoeveelheid meuk. Tegen zondag heb ik wel n schild ontwikkeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is mislukt, je bent het toch.
Ik blijf het raar vinden dat ze dat programma er voor nodig had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
quote:
Ehh,..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Vind je het zó erg?quote:
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteelquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt komende dagen wel beter, t is altijd een beetje opstarten en wennen aan de hoeveelheid meuk. Tegen zondag heb ik wel n schild ontwikkeld
Ik vind de Prodigy inderdaad echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vind je het zó erg?
Het is een merkwaardige rode draad geweest binnen een grillige muzikale levensloop. Het was er eigenlijk altijd.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vind je het zó erg?
Het is een merkwaardige rode draad geweest binnen een grillige muzikale levensloop. Het was er eigenlijk altijd.
Geen Stenders dus zal wel nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt er eigenlijk ook Streeknieuws bij Matijn voorbij???
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
Ehh,..Dragonball Z: dé manier om een andere taal te leren (heb zowel Duitse als Franse dubs bekeken in een tijd dat Internet alleen nog voor het US Army beschikbaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Eens. Een paar jaar geleden had je op de eerste dag heel veel goede nummers, maar dit jaar is het zoeken naar de redelijke nummers tussen troep. Gelukkig betekent dat dat er de komende jaren veel zooi uitgaat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil geen ouwe zeur worden, maar deze regio van de lijst is wel echt een stuk slechter geworden dan tot een jaar of 5 geleden. Er staan bijna alleen maar nrs die er niet horen. Nrs die niet in de lijst horen of nrs die een stuk hoger horen. Bijna niks op zn juiste plek
Ja er staat veel in wat om te janken is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteel
Nee, want Rob is er nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, Bløf!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteel
Blijft toch mooi hoe 5 minuten in die serie soms 5 afleveringen van 20? minuten duurdequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dragonball Z: dé manier om een andere taal te leren (heb zowel Duitse als Franse dubs bekeken in een tijd dat Internet alleen nog voor het US Army beschikbaar was
Hoe minder Matijn, hoe beterquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
hij wilde nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Rob er niet? Nu horen we straks Borsato helemaal
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie dat gezegd ja?quote:
Nee joh, altijd blijven lachen, tis Kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja er staat veel in wat om te janken is.
Ook geen Carolien. Dus kunnen Pink Floyd en Supertramp niet verwisseld wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grinnik, dan moet je sommige sportanimes eens terugkijken. Kuroko no Basuke (basketbal) en Haikyuu (volleybal) laten een wedstrijd van een uur een heel seizoen duren (jaar wachten op een uitslag is wel erg overdreven)quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft toch mooi hoe 5 minuten in die serie soms 5 afleveringen van 20? minuten duurde
Oh, dus het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
Grinnik, dan moet je sommige sportanimes eens terugkijken. Kuroko no Basuke (basketbal) en Haikyuu (volleybal) laten een wedstrijd van een uur een heel seizoen duren (jaar wachten op een uitslag is wel erg overdreven)
Op z'n verjaardag nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesus positief getest op corona vandaag.
Haar favo PF-nummer is Take a look at my girlfriendquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook geen Carolien. Dus kunnen Pink Floyd en Supertramp niet verwisseld worden
(ja dat heeft ze laatst gedaan...![]()
![]()
![]()
)
Oh met kerst is alles leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee joh, altijd blijven lachen, tis Kerst
Dan ga ik terug naar 3.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rob wordt meer een man van de Top 1000
Klopt jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar favo PF-nummer is Take a look at my girlfriend
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat was twee jaar terug ook al zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Out of Space heb ik alvast op mijn stemlijst gezet voor volgend jaar, die dondert bijna de lijst uit
En Ivory Madonna van UB40quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, eh,........maak er wat van zou ik zo zeggenquote:
Die blijft er de komende 10 jaar bijna uitvallenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was twee jaar terug ook al zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |