abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196930050

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_196933693
Relief-pumpje voor alts, vele shorters rekt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_196959031
$25K.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_196960738
Poah
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 12:44:19 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196964566
Wauw, ik had wel verwacht dat mijn investering redelijk safe was, maar dit slaat alles :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 26 december 2020 @ 12:45:03 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196964588
quote:
87s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Wauw, ik had wel verwacht dat mijn investering redelijk safe was, maar dit slaat alles :o
Koop dan ook gewoon btc of tether
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 12:46:25 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196964613
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Koop dan ook gewoon btc.
Heb ik dan ook gedaan. Zonder Nattekatsyndroom.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 26 december 2020 @ 12:47:30 #9
157922 fathank
pi_196964629
quote:
87s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb ik dan ook gedaan. Zonder Nattekatsyndroom.
Dan gaat er iets mis met je PI's denk ik.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 12:49:03 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196964669
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan gaat er iets mis met je PI's denk ik.
Zou kunnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 26 december 2020 @ 12:51:38 #11
157922 fathank
pi_196964747
Nu lijkt het alsof je VET hebt gekocht namelijk :')
pi_196966794
en, wie heeft VET inmiddels gewoon ingewisseld voor BTC?

het kan nog
pi_196966822
Ik zit nog opgescheept met VEN.
pi_196967273
25k in zicht.
pi_196967288
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:58 schreef vigen98 het volgende:
25k in zicht.
BTC heeft al $25,039.96 aangetikt rond 05:00 uur op Binance.
pi_196967321
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

bijna all time low jongens

(lol)
Binnenkort alts season dus.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 15:09:42 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196967434
Kom op mensen. Beetje meer kwaliteit kan echt wel. Ben ook echt klaar met alle "hi ha ho X is rekt, ded, dood" posts en ga die vanaf nu verwijderen en noten.

Het is een SC en er mag best losjes gepost worden, maar niveau is om te janken. Puur trollen omdat je weet dat bepaalde users coin A of B hebben is echt kansloos en voegt niks toe.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 17:33:08 #18
416575 crew  Evenstar
pi_196969702
Kom op mensen. Beetje meer kwaliteit kan echt wel. Ben ook echt klaar met alle "hi ha ho X is rekt, ded, dood" posts en ga die vanaf nu verwijderen en noten.

Het is een SC en er mag best losjes gepost worden, maar niveau is om te janken. Puur trollen omdat je weet dat bepaalde users coin A of B hebben is echt kansloos en voegt niks toe.

Edit:
Even voor de duidelijkheid, want er is wat verwarring _O- Had mijn naam veranderd, ben dus Kyran.

Het is niet mijn bedoeling om dit puur on-topic te houden, maar wel iets meer kwaliteit, om hopelijk ook meer users van binnen en buiten aan te trekken. Verdere discussie hier zal ik weghalen. Sta echt open voor alle feedback, maar doe dat in feedback topic op een normale manier.

Laten wij er samen wat van proberen te maken, want er waren ook genoeg users die weinig of niet meer posten omdat het gewoon vooral gebagger is.

Aub. verder in feedback topic dus, sorry voor de onduidelijkheid door mijn naam.
pi_196970357
BTC bijna $26K. BTC kan nog $27-31K aantikken, maar daarna komt er sowieso een bloedige correctie waarna de alts zullen opleven. Dit kan binnen twee weken al gebeuren.
pi_196970600
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:16 schreef alilami het volgende:
BTC bijna $26K. BTC kan nog $27-31K aantikken, maar daarna komt er sowieso een bloedige correctie waarna de alts zullen opleven. Dit kan binnen twee weken al gebeuren.
Doe mij ook zo'n glazen bol
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 18:40:45 #21
416575 crew  Evenstar
pi_196970733
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:16 schreef alilami het volgende:
Waar baseer jij dat op? Denk het zelf ook hoor, maar dat is meer onderbuik dan dat ik het echt kan onderbouwen.
pi_196970898
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:40 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Waar baseer jij dat op? Denk het zelf ook hoor, maar dat is meer onderbuik dan dat ik het echt kan onderbouwen.
1) Technische Analyse (TA) van meerdere prominente traders (BTC was gisteren, toen het 24,2K was, uitgebroken uit een driehoek naar boven en er werd aangegeven dat het binnen enkele uren 25K zou aantikken wat idd is gebeurd, en dat het doel op z'n minst 27K is, we zijn er bijna, +$1000 per dag lol).

2) En door naar de vorige BTC-cyclus te kijken. De BTC-prijs en de BTC-dominantie zijn toe aan een gezonde correctie (omlaag), dus de dominantie van alts zal gaan stijgen. Men verwacht twee alts seasons, een begin 2021 (jan-feb), en een eind 2021 tot begin 2022.

Ik hoop dat ik kan profiteren van alts season 1 en daarna mijn gains in BTC zetten om daarvan te profiteren zodra BTC-dominantie weer zal groeien in maart 2021, en bij de BTC-top dumpen en profiteren van alts season 2, en op tijd eruit gaan voordat de bearmarkt weer begint in 2022.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 18:55:50 #23
416575 crew  Evenstar
pi_196970912
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:54 schreef alilami het volgende:

[..]

1) Technische Analyse (TA) van meerdere prominente traders (BTC was gisteren, toen het 24,2K was, uitgebroken uit een driehoek naar boven en er werd aangegeven dat het binnen enkele uren 25K zou aantikken wat idd is gebeurd, en dat het doel op z'n minst 27K is, we zijn er bijna, +$1000 per dag lol).

2) En door naar de vorige BTC-cyclus te kijken. De BTC-prijs en de BTC-dominantie zijn toe aan een gezonde correctie (omlaag), dus de dominantie van alts zal gaan stijgen. Men verwacht twee alts seasons, een begin 2021 (jan-feb), en een eind 2021 tot begin 2022.

Ik hoop dat ik kan profiteren van alts season 1 en daarna mijn gains in BTC zetten om daarvan te profiteren zodra BTC-dominantie weer zal groeien in maart 2021, en bij de BTC-top dumpen en profiteren van alts season 2, en op tijd eruit gaan voordat de bearmarkt weer begint in 2022.
Ik (en met mij wel meer users denk ik) zouden het echt wel op prijs stellen als je goede TA ook hier kan posten (of in BTC topic als het echt om BTC gaat). Zal echt wel wat toevoegen om hier wat meer kwaliteit te krijgen :D

Natuurlijk is TA niet waterdicht, maar altijd leuk :D
pi_196971074
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ik (en met mij wel meer users denk ik) zouden het echt wel op prijs stellen als je goede TA ook hier kan posten (of in BTC topic als het echt om BTC gaat). Zal echt wel wat toevoegen om hier wat meer kwaliteit te krijgen :D

Ik zal het voortaan ook hier posten zodra ik iets interessants tegenkom. Er zit natuurlijk veel rotzooi tussen TA, maar ik heb hen eruit gefilterd de afgelopen jaren, heb het namelijk dagelijks gevolgd de afgelopen drie jaar omdat ik zelf mijn trading skills wil verbeteren, lol.

Ik ga nu even op zoek naar een pareltje dat ik een tijdje geleden heb gevonden, hij heeft een manier gevonden om erachter te komen wanneer BTC de top heeft bereikt (vorige keer was dit op 16 december 2017), zal het straks hier gaan posten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 19:09:25 #25
416575 crew  Evenstar
pi_196971109
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik zal het voortaan ook hier posten zodra ik iets interessants tegenkom. Er zit natuurlijk veel rotzooi tussen TA, maar ik heb hen eruit gefilterd de afgelopen jaren, heb het namelijk dagelijks gevolgd de afgelopen drie jaar omdat ik zelf mijn trading skills wil verbeteren, lol.

Ik ga nu even op zoek naar een pareltje dat ik een tijdje geleden heb gevonden, hij heeft een manier gevonden om erachter te komen wanneer BTC de top heeft bereikt (vorige keer was dit op 16 december 2017), zal het straks hier gaan posten.
Nice, ben benieuwd. Het is soms echt lastig om door alle bomen nog een iets van een bos te zien. Zoveel vage TA gasten die eigenlijk niks weten en weer van andere kopieëren. Ben van mening dat TA wel altjd een goed idee geeft als je het inderdaad goed kan uitvoeren. Het is namelijk ook best makkelijk om te denken dat je het snapt, maar ondertussen zie je tien dingen over het hoofd.
pi_196971339
quote:

[..]

Mee eens! TA is interessant en zeker niet waterdicht. Maar het niveau hier is soms wel wat jammer :) dus we kunnen wel wat interessante posts gebruiken!
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:28:09 #27
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_196971395
Als BTC daalt, dalen alts ook over het algemeen. Miss 2 of 3 alts zullen moonen, waar iedereen op zal springen. Ik denk ook dat BTC in januari/februari zal dalen, gebaseerd op 2014 en 2018.
pi_196971400
Gaan we nog een altseason krijgen binnenkort?
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:29:37 #29
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_196971418
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gehrman het volgende:
Is momenteel al gaande.
pi_196971444
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:29 schreef Plots het volgende:

[..]

Is momenteel al gaande.
Uh nee?

Bitcoin dominance is 70%. Alts bloeden dood in sats waarde.

Dit blijft nog wel even doorgaan ben ik bang. Mede dankzij het optreden van de SEC tegen Ripple.
pi_196971473
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gehrman het volgende:
als je de juiste alts hebt is altseason al bezig.
  zaterdag 26 december 2020 @ 19:35:53 #32
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_196971513
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Uh nee?

Bitcoin dominance is 70%. Alts bloeden dood in sats waarde.

Dit blijft nog wel even doorgaan ben ik bang. Mede dankzij het optreden van de SEC tegen Ripple.
Bijna alle alts stijgen momenteel. Alts season met dezelfde koersen als in "the flippening" van 2017 gaan we niet meer meemaken op korte termijn (denk ik). Dus hier zal het bij blijven, iig deze bull market. Uiteraard zullen er wel uitzonderingen zijn van (nieuwe) succesvolle coins.
pi_196971538
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:09 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Nice, ben benieuwd.
Hieronder twee creatieve manieren om erachter te komen wanneer de BTC-top bereikt is.

Dit is een monthly charts. Roze lijn was de BTC-top tijdens de bullmarkt, dit werd vervolgens resistance tijdens de bearmarkt, totdat BTC eindelijk er doorheen breekt en een nieuwe bullmarkt begint. Wat valt erop? De eerste candle die er doorheen breekt is candle (1), de BTC-top wordt meestal bereikt in candle (9). Volgens deze methode moeten we er dus rekening meehouden dat de BTC-top in augustus 2021 wordt bereikt (en niet in december zoals in 2017).

Tweede methode om achter de BTC-top te komen: gebruik de 350 daily moving average (groene lijn) en de 111 daily moving average, zodra ze elkaar kruizen, is de BTC-top bereikt en gaat het bergafwaarts.

zaterdag 26 december 2020 @ 19:56:53 #34
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_196971854
Ik zie BTC na de correctie in januari/februari, ook wel stijgen tot oktober/november 2021 richting 40/50K$. Dan breekt het in korte tijd weer 12 records achter elkaar in een korte periode (minder dan een jaar). Net zoals in 2017 toen het van 2000 naar 20000 ging. Bij zo'n stijging, waar veel records achter elkaar worden gebroken, zullen we eind volgend jaar weer alt season krijgen, waarbij bijvoorbeeld een ETH weer 1000+ dollar doet en Litecoin 200+ dollar. Dit is ook in lijn met de 4 jaar cyclus: 2013, 2017, 2021. Normaal doe ik niet aan voorspellingen, want misschien zit ik er helemaal naast. Ik dacht laat ik er maar een keer mijn gedachten over vertellen, want toevallig heb ik net ook die podcasts van Plan B en Willem Middelkoop gekeken. Doe ermee wat je wilt verder.
pi_196971901
quote:

[..]

Zit onze ed nog op Twitter
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 26 december 2020 @ 20:02:07 #36
157922 fathank
pi_196971935
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:37 schreef alilami het volgende:

[..]

Hieronder twee creatieve manieren om erachter te komen wanneer de BTC-top bereikt is.

Dit is een monthly charts. Roze lijn was de BTC-top tijdens de bullmarkt, dit werd vervolgens resistance tijdens de bearmarkt, totdat BTC eindelijk er doorheen breekt en een nieuwe bullmarkt begint. Wat valt erop? De eerste candle die er doorheen breekt is candle (1), de BTC-top wordt meestal bereikt in candle (9). Volgens deze methode moeten we er dus rekening meehouden dat de BTC-top in augustus 2021 wordt bereikt (en niet in december zoals in 2017).

[ afbeelding ]

Tweede methode om achter de BTC-top te komen: gebruik de 350 daily moving average (groene lijn) en de 111 daily moving average, zodra ze elkaar kruizen, is de BTC-top bereikt en gaat het bergafwaarts.

[ afbeelding ]
Leuk, maar onderbouw eens waarom. Dit is niet het niveau waar ik op zit te wachten.
pi_196972050
De Google search van blockchains?
pi_196972313
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Leuk, maar onderbouw eens waarom. Dit is niet het niveau waar ik op zit te wachten.
Lol, ik zie niet in wat ik moet onderbouwen? Monthly candle 9, get the fuck out. December 2020 wordt misschien candle 1, over enkele dagen moet dit bevestigd worden en moet BTC de monthly candle boven 20K sluiten. Anders is het nog geen candle 1. Zodra dit bevestigd is moeten de alts gaan moonen i.p.v. bloeden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 20:56:08 #39
416575 crew  Evenstar
pi_196972884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef alilami het volgende:

[..]

Lol, ik zie niet in wat ik moet onderbouwen? Monthly candle 9, get the fuck out. December 2020 wordt misschien candle 1, over enkele dagen moet dit bevestigd worden en moet BTC de monthly candle boven 20K sluiten. Anders is het nog geen candle 1. Zodra dit bevestigd is moeten de alts gaan moonen i.p.v. bloeden.
Duidelijk, dank :D

Ben benieuwd hoe het gaat lopen en vooral hoe de volgende twee maanden gaan zijn.
pi_196972967
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:37 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dus dit geeft aan dat we nog 9 maanden min of meer in bullish mode zullen zijn?
pi_196973433
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus dit geeft aan dat we nog 9 maanden min of meer in bullish mode zullen zijn?
Klopt, met meerdere bloedige 30-40% correcties onderweg (so don't get shaken out) :)

Maar ik wacht nog op bevestiging van candle 1, mocht BTC onder 20K vallen voor het einde van het jaar, dan wordt als het goed is alles met één maand vertraagd (augustus wordt dan september).

De reden waarom men denkt dat de BTC-top eerder wordt bereikt in 2021 is omdat de halving van 2020 een maand of twee eerder was dan die van 2016.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 22:03:22 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196974114
Ongekende stijging met 0,0 mainstream aandacht. Voorlopig gaat het nog helemaal prima :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196974221
26.7k :') Waar gaat dit nog over. Correctie nodig s.v.p :P

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2020 22:08:33 ]
pi_196974238
quote:
87s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Ongekende stijging met 0,0 mainstream aandacht. Voorlopig gaat het nog helemaal prima :P
Beter voor ons toch? Laat het nog ff onder de radar voordat de normies kopen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 22:09:38 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196974255
Ik ben lekker aan het genieten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196974694
pi_196974769
twitter
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 22:44:19 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196974992
Ik ga aankomende week ook zeker alles van BTC naar ETH schuiven, eindelijk :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 22:44:53 #49
416575 crew  Evenstar
pi_196975005
quote:
Dat zou lekker zijn zeg, daarna komt regular Joe even FOMOen.
pi_196975291
Ik heb mijn bags al wat zwaarder gemaakt :P Altseason kom maar op _O_
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 22:57:43 #51
42184 crew  DaMart
pi_196975328
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb mijn bags al wat zwaarder gemaakt :P Altseason kom maar op _O_
Goede. Komende week ook maar even wat alts bijkopen O-).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 23:23:45 #52
416575 crew  Evenstar
pi_196975976
Mentale deel van dit spelletje spelen blijft toch raar en zwaar. Je ziet alts bloeden, maar juist nu moet je durven te kopen. Als het straks + weet ik veel is gegaan wil je weer kopen en dan krijg je dikke dumpbags op je neus.

Ben ook voorzichtig wat alts aan het aanschaffen.
pi_196976513
De BTC die ik exact een maand geleden heb gekocht is nu 50% meer waard geworden. De BTC die ik twee maanden geleden kocht heeft 115% rendement opgeleverd.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196976528
Hoe kan het toch dat XRP het zo slecht doet de laatste week terwijl BTC als een malle stijgt?

Is er dan totaal geen correlatie?
pi_196976598
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
Hoe kan het toch dat XRP het zo slecht doet de laatste week terwijl BTC als een malle stijgt?

Je hebt het nieuws zeker niet gevolgd

De SEC heeft het op Ripple gemunt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_196976697
quote:

XRP is ten dode opgeschreven. SEC gaat achter de oprichters aan. Eindelijk.
  zaterdag 26 december 2020 @ 23:53:15 #57
157922 fathank
pi_196976767
Vanochtend ~180k vet gekocht :s)
pi_196976821
quote:
Hopium is real

Jammer alleen dat 2017/2018 coins niet zullen exploderen
Alleen DeFi en nieuwe hype coins
pi_196977506
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

XRP is ten dode opgeschreven. SEC gaat achter de oprichters aan. Eindelijk.
jup, het lot van zo'n beetje elke token met een aanwijsbare uitgever/CEO/machthebber/foundation :)
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 00:28:18 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196977561
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 00:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jup, het lot van zo'n beetje elke token met een aanwijsbare uitgever/CEO/machthebber/foundation :)
Dus eigenlijk alles behalve btc en een paar shitcoins?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196977578
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dus eigenlijk alles behalve btc en een paar shitcoins?
dat mag je zelf inschatten

[ Bericht 19% gewijzigd door Evenstar op 27-12-2020 00:30:28 ]
pi_196977720
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Evenstar het volgende:
Mentale deel van dit spelletje spelen blijft toch raar en zwaar. Je ziet alts bloeden, maar juist nu moet je durven te kopen. Als het straks + weet ik veel is gegaan wil je weer kopen en dan krijg je dikke dumpbags op je neus.

Ben ook voorzichtig wat alts aan het aanschaffen.

zou ik maar doen ja, de markt lijkt echt klaar voor een nieuwe altseason

je ziet partijen als microstrategy echt volop voorsorteren om op altcoin 2.0 in te zetten, maar ook blockchain 4.5 met nieuwe blockchain interoperability technieken zijn echt GOUD

bohhh
pi_196977725
quote:

SEC in combinatie met delisting Bitstamp (VS) op 8 januari in combinatie met alts die in sats leegbloeden.

EOS kreeg ook SEC achter zich aan, ze gingen schikken en ze bestaan nog. Ik verwacht hetzelfde voor Ripple.

Voor nu dient XRP 41,5 cent te breken om nog hoger te kunnen gaan.
pi_196978428
twitter

vind dit wel een leuke

[ Bericht 30% gewijzigd door Evenstar op 27-12-2020 10:33:43 ]
pi_196978797
twitter

_O_
pi_196978884
Is Ethereum niet in Zwitserland gevestigd?

Ripple zit in de US.
pi_196979186
27k in zicht holy shit, dit is niet gezond.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 02:13:48 ]
pi_196979293
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 02:13 schreef vigen98 het volgende:
27k in zicht holy shit, dit is niet gezond.
er is geen limiet

bitcoinGOD
  zondag 27 december 2020 @ 04:17:05 #69
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_196980082
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_196980372
twitter
pi_196980751
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hopium is real

Jammer alleen dat 2017/2018 coins niet zullen exploderen
Alleen DeFi en nieuwe hype coins
Welke zijn dat dan?
pi_196981472
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:53 schreef fathank het volgende:
Vanochtend ~180k vet gekocht :s)
Zeer nette. Al was de prijs ook te mooi om te laten liggen :)
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_196981896
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

_O_
Die Vijay kan niet verder denken dan Bitcoin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 10:28:25 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196982484
30k vandaag? :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 27 december 2020 @ 10:28:45 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_196982500
50 euro in Verge stoppen was de beste 50 ooit gespendeerd O+
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_196982736
quote:

nee, er is geen correlatie want XRP (en de rest op CoinMarketCap) hebben niks met bitcoin te maken stiekem
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 10:51:31 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196983026
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Maikuuul het volgende:
¤850 in BTC gooien een maand geleden was ook niet slecht :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 27 december 2020 @ 11:14:57 #78
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_196983708
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

¤850 in BTC gooien een maand geleden was ook niet slecht :@
Ik heb het over 2017
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 11:15:51 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196983734
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik heb het over 2017
Dat is voor mij een heel naar jaar geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196983879
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

dat blijft toch wel echt een prestatie :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 11:21:16 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196983926
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat blijft toch wel echt een prestatie :+
Ik ben er volgens mij met min of meer dezelfde waarde van mijn collectie uit gekomen als waarmee ik er in ging. Had net zo goed in fiat kunnen gaan voor de bubbel :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 11:22:36 #82
18653 crew  D.
pi_196983981
Mag 'Universaaahaaajaaa' nog wel hier? :P

+39% in een week :Y
  zondag 27 december 2020 @ 11:27:34 #83
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_196984199
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik mag niet klagen.

4 jaar wereldreis gedaan
Sinds 6 maanden terug in NL met een leuke baan, en vanaf Februarie een koophuis net over de grens.

Aanbetaling deels gefinancierd met btc. Ideaal
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_196984255
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef D. het volgende:
Mag 'Universaaahaaajaaa' nog wel hier? :P

+39% in een week :Y
blij dat ik die troep op tijd heb gedumpt
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 11:36:14 #85
18653 crew  D.
pi_196984490
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

blij dat ik die troep op tijd heb gedumpt
Met jou velen, geloof ik :P

Ik had er nog een paar staan, en de moeite van het dumpen niet genomen :N
pi_196984506
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef D. het volgende:

[..]

Met jou velen, geloof ik :P

Ik had er nog een paar staan, en de moeite van het dumpen niet genomen :N
heb er wel nog wat winst op gemaakt zelfs :@

was mijn laatste altcoin uitstapje gelukkig, wat een troep
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 11:39:08 #87
18653 crew  D.
pi_196984592
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

heb er wel nog wat winst op gemaakt zelfs :@

was mijn laatste altcoin uitstapje gelukkig, wat een troep
Ach, troep is relatief, als het geld oplevert heb ik geen moeite met troep :P
pi_196985514
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik mag niet klagen.

4 jaar wereldreis gedaan
Sinds 6 maanden terug in NL met een leuke baan, en vanaf Februarie een koophuis net over de grens.

Aanbetaling deels gefinancierd met btc. Ideaal
lekker hoor
pi_196985623
pi_196985922
Nog steeds 0 nieuws over btc in Nederland :P
pi_196986086
quote:
Rare X-as.
  zondag 27 december 2020 @ 12:33:25 #92
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_196986223
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef vigen98 het volgende:
Gisteren op nu.nl :

https://www.nu.nl/economi(...)an-25000-dollar.html
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_196986376
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef vigen98 het volgende:
Telegraaf en Volkskrant berichten er al een paar weken over.
pi_196987081
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is dat geworden? ¤20k ofzo?
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 13:53:16 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196988895
Het gaat naar beneden, dat was niet de afspraak :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196992042
Ik ben jaren uit de cryptos gestapt. Heb nog ripples en lisk ergens staan op een wallet. Ik wil weer eens gaan beginnen! Welke exchange site gebruiken jullie tegenwoordig? Nog kleine jongens met grote verwachtingen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 15:54:46 #97
416575 crew  Evenstar
pi_196992883
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:29 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben jaren uit de cryptos gestapt. Heb nog ripples en lisk ergens staan op een wallet. Ik wil weer eens gaan beginnen! Welke exchange site gebruiken jullie tegenwoordig? Nog kleine jongens met grote verwachtingen?
Welkom!

Grootste en makkelijkste exchange is en blijft Binance verloopig. Groot aanbod, makkelijk te gebruiken.

Zit de laatste tijd er nog niet helemaal weer in om echt uitspraken te doen over verwachtingen, maar een pagina of twee terug is wel iets nuttigs gepost :)
pi_196992961
Gefeliciteerd fam! De volgende bull run is definitief een feit (wat het al wel was voor de meeste hardcore holders hier). Zoals wel bekend was er weinig verkoop druk boven de $20k en zijn we in één klap door gegaan naar de $28k. Ik hoop dat jullie er ook zo van geprofiteerd hebben als ik dat heb gedaan (10x leverage trades LOL!).

Ik heb door de jaren hier gepost en was altijd bullish, maar de laatste maanden ben ik nog veel meer bullish geworden dan ooit tevoren. De partijen die nu instappen (MicroStrategy, PayPal, Stripe, PtJ, etc etc), is echt ongekend (phase 5). Ik had eigenlijk verwacht dat deze bull run nog meer door retail zou worden gedaan ipv door institutionals. Maar overduidelijk vanwege de huidige macro economische tijden is smart money een hele slimme move aan het maken. Niet gek ook nu de FED en andere centrale banken totaal los geslagen zijn en helicopter geld de normaalste zaak van de wereld is geworden.

De verwachting van $50-250k is nu imo zeker wat aan de lage kan. Ik verwacht eerder dat we deze cycle al richting de $500k gaan. Qua range $250k-1mil. Mind bogling hoge bedragen maar totaal niet ondenkbaar.. Het zou mij niet eens meer verbazen als het eerste land volgend jaar ook zijn intreden gaat maken. (Het einddoel van bitcoin).

Het is zonde dat hier veel beginnende retail investors zitten en die deze éénmalige kans nog steeds niet begrijpen en nog steeds in hun shitcoin bags geloven. Maar goed, daar zijn al wel genoeg posts over gedaan. Je had met een Nederlands simpel baantje generatie vermogen kunnen opbouwen in deze bear market. C'est la vie.

Edit:

De 2017 bull run vergelijken is niet heel verstanding. Op dit moment zijn het totaal andere beleggers (institutions die 10k bitcoin proberen te kopen ipv tieners die $100 in de market gooien), de wel verwachte 30-40% correcties kunnen wel eens uitblijven zoals het er nu naar uit ziet. Niet dat die niet meer gaan komen, maar de kans is veel kleiner en traden op die verwachting zou je best wel eens flink geld kunnen kosten.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 16:00:41 ]
pi_196994697
ETH > 700 dollar _O_
pi_196994734
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:57 schreef Piva het volgende:
Gefeliciteerd fam! De volgende bull run is definitief een feit (wat het al wel was voor de meeste hardcore holders hier). Zoals wel bekend was er weinig verkoop druk boven de $20k en zijn we in één klap door gegaan naar de $28k. Ik hoop dat jullie er ook zo van geprofiteerd hebben als ik dat heb gedaan (10x leverage trades LOL!).

Ik heb door de jaren hier gepost en was altijd bullish, maar de laatste maanden ben ik nog veel meer bullish geworden dan ooit tevoren. De partijen die nu instappen (MicroStrategy, PayPal, Stripe, PtJ, etc etc), is echt ongekend (phase 5). Ik had eigenlijk verwacht dat deze bull run nog meer door retail zou worden gedaan ipv door institutionals. Maar overduidelijk vanwege de huidige macro economische tijden is smart money een hele slimme move aan het maken. Niet gek ook nu de FED en andere centrale banken totaal los geslagen zijn en helicopter geld de normaalste zaak van de wereld is geworden.

De verwachting van $50-250k is nu imo zeker wat aan de lage kan. Ik verwacht eerder dat we deze cycle al richting de $500k gaan. Qua range $250k-1mil. Mind bogling hoge bedragen maar totaal niet ondenkbaar.. Het zou mij niet eens meer verbazen als het eerste land volgend jaar ook zijn intreden gaat maken. (Het einddoel van bitcoin).

Het is zonde dat hier veel beginnende retail investors zitten en die deze éénmalige kans nog steeds niet begrijpen en nog steeds in hun shitcoin bags geloven. Maar goed, daar zijn al wel genoeg posts over gedaan. Je had met een Nederlands simpel baantje generatie vermogen kunnen opbouwen in deze bear market. C'est la vie.

Edit:

De 2017 bull run vergelijken is niet heel verstanding. Op dit moment zijn het totaal andere beleggers (institutions die 10k bitcoin proberen te kopen ipv tieners die $100 in de market gooien), de wel verwachte 30-40% correcties kunnen wel eens uitblijven zoals het er nu naar uit ziet. Niet dat die niet meer gaan komen, maar de kans is veel kleiner en traden op die verwachting zou je best wel eens flink geld kunnen kosten.
PlanB is that you?
pi_196996391
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:54 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Welkom!

Grootste en makkelijkste exchange is en blijft Binance verloopig. Groot aanbod, makkelijk te gebruiken.

Zit de laatste tijd er nog niet helemaal weer in om echt uitspraken te doen over verwachtingen, maar een pagina of twee terug is wel iets nuttigs gepost :)
Super! Ik ga even koekeloeren!
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 18:23:17 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196996805
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:05 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Super! Ik ga even koekeloeren!
Ik ken jou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196996912
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 18:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ken jou
Echt? Ik postte vroeger wel eens in wat niet zo serieuze slowchats geloof ik...
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 18:31:20 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196997016
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:27 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Echt? Ik postte vroeger wel eens in wat niet zo serieuze slowchats geloof ik...
Heel erg lang geleden, in de goede oude BIT tijd :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196997039
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heel erg lang geleden, in de goede oude BIT tijd :P
Ah dat kan haha! Ik had destijds ripples en lisk geloof ik!
Ook nog universa coins gekocht op cobinhood alleen op die website kan ik niet meer inloggen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 18:37:41 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196997162
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ah dat kan haha! Ik had destijds ripples en lisk geloof ik!
Ook nog universa coins gekocht op cobinhood alleen op die website kan ik niet meer inloggen?
XRP is goddank stervende. Misschien wat minder goed nieuws voor jou dat je 2 weken te laat bent :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196997198
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

XRP is goddank stervende. Misschien wat minder goed nieuws voor jou dat je 2 weken te laat bent :@
Hmm heb ze heel goedkoop gekocht, en jaren geleden, af en toe nog gekeken dus is voor mij geen teleurstelling :)
LISK is ook drama :')

Zit er aan te denken om nu voor X euros aan btc te kopen, lijkt mij stuk stabielier dan al het speculeren over shitcoins
  zondag 27 december 2020 @ 18:44:48 #108
157922 fathank
pi_196997346
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:39 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hmm heb ze heel goedkoop gekocht, en jaren geleden, af en toe nog gekeken dus is voor mij geen teleurstelling :)
LISK is ook drama :')

Zit er aan te denken om nu voor X euros aan btc te kopen, lijkt mij stuk stabielier dan al het speculeren over shitcoins
Maandelijks 1/3 van je spaargeld in btc stoppen.
pi_196997364
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 18:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Maandelijks 1/3 van je spaargeld in btc stoppen.
Dat lijkt mij dan wel weer iets te risicovol :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 18:46:15 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196997385
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:45 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dan wel weer iets te risicovol :P
Ik heb vorige maand 90% van mijn spaargeld in BTC gestopt. Is nu 50% meer waard :P

Nu wacht ik even op een dipje voor er meer in gaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196997437
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 18:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb vorige maand 90% van mijn spaargeld in BTC gestopt. Is nu 50% meer waard :P

Nu wacht ik even op een dipje voor er meer in gaat.
Ik ga dus ook wachten op een dip om vervolgens idd in te stappen. Moet mij alleen nog inlezen over hoe wat waar wanneer etc. ben echt niet bij op dit moment.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 18:54:42 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196997612
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:48 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik ga dus ook wachten op een dip om vervolgens idd in te stappen. Moet mij alleen nog inlezen over hoe wat waar wanneer etc. ben echt niet bij op dit moment.
Ik kocht gewoon blind vlak na een ATH :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196998059
quote:
87s.gif Op zondag 27 december 2020 18:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kocht gewoon blind vlak na een ATH :')
Dat blijkt alleen achteraf: soms koop je op een top, soms in een dal. Ik heb veel mensen blind zien kopen, maar nog nooit iemand tegengekomen die consequent alleen maar op een top gekocht heeft. DCA FTW!
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 19:12:10 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196998107
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat blijkt alleen achteraf: soms koop je op een top, soms in een dal. Ik heb veel mensen blind zien kopen, maar nog nooit iemand tegengekomen die consequent alleen maar op een top gekocht heeft. DCA FTW!
Nu kopen zou ik eigenlijk ook gewoon nog doen. Grote kans dat ie even terug naar 22-23 gaat, maar voorlopig is de echte top nog niet in zicht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 19:25:48 #115
416575 crew  Evenstar
pi_196998512
90% van je spaargeld? Jij durft :D

Ik zou dat echt niet kunnen. Zou dan niet meer weg te slaan zijn bij Blockfolio/Delta.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 19:36:30 #116
18653 crew  D.
pi_196998907
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:48 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Kan best zijn dat het volgende dipje hoger ligt dan de prijs van vandaag :P
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 19:36:48 #117
18653 crew  D.
pi_196998916
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef Evenstar het volgende:

Ik zou dat echt niet kunnen. Zou dan niet meer weg te slaan zijn bij Blockfolio/Delta.
Tenzij ie heel weinig spaargeld heeft :Y
  zondag 27 december 2020 @ 20:14:14 #118
157922 fathank
pi_197000112
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef Evenstar het volgende:

33% per maand

Maar het totale percentage is ondertussen wel wat hoger *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 20:16:17 #119
416575 crew  Evenstar
pi_197000179
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef fathank het volgende:

[..]

33% per maand

Maar het totale percentage is ondertussen wel wat hoger *O*
33% van wat je per maand normaal gesproken zou sparen? Dat klinkt wel wat beter dan 90% van al je spaargeld.

Heb jij dat ook gedaan tijdens bear market, gewoon uit nieuwsgierigheid.
  zondag 27 december 2020 @ 20:35:32 #120
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197000839
Hoe kan je snel zien in welke pair op Binance de meeste orders in het orderboek staan (oftewel de meeste activiteit)? Bijv. bij:

BTC/USDT
of
BTC/ETH
of
BTC/BNB

?

Ik wil even iets experimenteren met daytraden in BTC.
pi_197001072
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Plots het volgende:
Hoe kan je snel zien in welke pair op Binance de meeste orders in het orderboek staan (oftewel de meeste activiteit)? Bijv. bij:

BTC/USDT
of
BTC/ETH
of
BTC/BNB

?

Ik wil even iets experimenteren met daytraden in BTC.
Ik denk door de API aan te spreken, maar ik denk al heel snel aan scripten :P
  zondag 27 december 2020 @ 20:50:00 #122
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197001359
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik denk door de API aan te spreken, maar ik denk al heel snel aan scripten :P
Ik kan ook alle pairs openen op Binance - in een apart tabblad - en dan zien in welk orderboek de meeste actie is, maar het verschil is moeilijk te zien met het blote oog. Ik heb namelijk in USDT/BTC 1 kooporder 1% onder de huidige prijs geplaatst en 1 verkooporder 1% boven de huidige prijs. En dan kijken binnen hoeveel minuten de winst is verdiend. Maar ik wacht nu al 36 minuten in en er is weinig beweging. Dit duurt alweer te lang imo en valt niet onder 'snel geld verdienen'. Zou toch weer 2% zijn :P Dus denk dat ik alweer stop met het experiment en de orders annuleer.
  zondag 27 december 2020 @ 20:57:37 #123
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197001614
quote:
80s.gif Op zondag 27 december 2020 13:08 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dubbele van dat. Had veel meer kunnen zijn maar dat is altijd achteraf
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 27 december 2020 @ 21:00:12 #124
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197001694
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

40
Morgen is het de 28ste, dan staat BTC op 28K en overmorgen is het 29 december dan staat BTC op 29K etc. *O*

(Dit is geen financieel advies)
  zondag 27 december 2020 @ 21:03:09 #125
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197001794
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Plots het volgende:

[..]

Morgen is het de 28ste, dan staat BTC op 28K en overmorgen is het 29 december dan staat BTC op 29K etc. *O*

Vandaag wat uitbetaald op 27900$. Had een x bedrag die mijn portfolio moest halen voordat ik 35% zou uitcashen, heb er 3 jaar niks voor hoeven doen :7 behalve hold natuurlijk
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 27 december 2020 @ 21:06:12 #126
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197001894
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Vandaag wat uitbetaald op 27900$. Had een x bedrag die mijn portfolio moest halen voordat ik 35% zou uitcashen, heb er 3 jaar op gewacht :)
Nice dat je aan je plan kan houden en winst neemt (en niet wacht op hopelijke verdere stijging/meer gains).
pi_197002095
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:50 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik kan ook alle pairs openen op Binance - in een apart tabblad - en dan zien in welk orderboek de meeste actie is, maar het verschil is moeilijk te zien met het blote oog. Ik heb namelijk in USDT/BTC 1 kooporder 1% onder de huidige prijs geplaatst en 1 verkooporder 1% boven de huidige prijs. En dan kijken binnen hoeveel minuten de winst is verdiend. Maar ik wacht nu al 36 minuten in en er is weinig beweging. Dit duurt alweer te lang imo en valt niet onder 'snel geld verdienen'. Zou toch weer 2% zijn :P Dus denk dat ik alweer stop met het experiment en de orders annuleer.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
spo@mba-spo ~ % curl -s "https://api.binance.com/api/v3/depth?symbol=BTCUSDC&limit=5"| python -m json.tool
{
    "asks": [
        [
            "26915.82000000",
            "0.11000000"
        ],
        [
            "26915.83000000",
            "0.14866900"
        ],
        [
            "26916.60000000",
            "0.12500000"
        ],
        [
            "26920.19000000",
            "0.14866100"
        ],
        [
            "26922.59000000",
            "0.14863200"
        ]
    ],
    "bids": [
        [
            "26897.14000000",
            "0.05966800"
        ],
        [
            "26897.13000000",
            "0.05000000"
        ],
        [
            "26895.27000000",
            "0.07875000"
        ],
        [
            "26895.26000000",
            "0.12500000"
        ],
        [
            "26892.58000000",
            "0.09364000"
        ]
    ],
    "lastUpdateId": 529988856
}
spo@mba-spo ~ % 
  zondag 27 december 2020 @ 21:14:17 #128
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197002219
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef Plots het volgende:

[..]

Nice dat je aan je plan kan houden en winst neemt (en niet wacht op hopelijke verdere stijging/meer gains).
Daarom ook niet 100% cashout, stel ik cash uit op 27900 50k en 100k heb je toch een prima gemiddelde
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 27 december 2020 @ 21:16:43 #129
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197002300
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Daarom ook niet 100% cashout, stel ik cash uit op 27900 50k en 100k heb je toch een prima gemiddelde
Ja precies. Nice.

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Ik snap niks van scripts 8)7 . Ik zie morgen wel of mn orders zijn gehit. Bis morgen!
pi_197002352
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef Plots het volgende:

[..]

Ja precies. Nice.
[..]

Ik snap niks van scripts 8)7 . Ik zie morgen wel of mn orders zijn gehit. Bis morgen!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[root@vps ~]# curl -s "https://api.binance.com/api/v3/depth?symbol=BTCUSDC&limit=5"| python3 -m json.tool | jq '.bids[0], .asks[0]'
[
  "26865.86000000",
  "0.00967000"
]
[
  "26883.19000000",
  "0.35000000"
]
[root@vps ~]# 

Je krijgt dus de ask en bid te zien. Nja, succes :P
pi_197002807
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Plots het volgende:

[..]

En 1 januari? :P
  zondag 27 december 2020 @ 21:58:21 #132
157922 fathank
pi_197003910
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:16 schreef Evenstar het volgende:

[..]

33% van wat je per maand normaal gesproken zou sparen? Dat klinkt wel wat beter dan 90% van al je spaargeld.

Heb jij dat ook gedaan tijdens bear market, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Klopt inderdaad. 1/3 spaarrekening, 1/3 indexfondsen, 1/3 btc.

Heb het behoorlijk structureel gedaan afgelopen 3 jaar. Soms wat meer, soms wat minder afhankelijk van de omstandigheden. Maar ik probeer het regime wel strak te houden. Mits ik minimaal 15k direct beschikbaar heb op de spaarrekening. Mocht ik daar onder duiken eerst dat weer aanvullen.
pi_197005395
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:50 schreef Plots het volgende:

[..]

2% ja, maar zijn er geen kosten per transactie dan?
pi_197013089
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 21:30 schreef recursief het volgende:

[..]

En 1 januari? :P
Hopelijk niet te hoog ivm belastingaangifte 2021. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 28 december 2020 @ 08:45:37 #135
157922 fathank
pi_197013290
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 08:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hopelijk niet te hoog ivm belastingaangifte 2021. :P
2021 wordt de vrijgestelde limiet verhoogd naar 50k als je alleen bent en 100k met z'n 2en.
pi_197016054
twitter
  maandag 28 december 2020 @ 11:46:27 #137
157922 fathank
pi_197017150
Je zou jezelf maar zo serieus nemen als edraket _O-. Die man vindt zichzelf zo interessant niet te doen.
pi_197017526
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2020 11:46 schreef fathank het volgende:
Je zou jezelf maar zo serieus nemen als edraket _O-. Die man vindt zichzelf zo interessant niet te doen.
Ik zou een grapje maken dat het meer een naam was voor een vuurwerkboer, maar die blijkt er ook te zijn. ;(
pi_197019521
twitter

RIP
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 13:40:19 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197020314
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 december 2020 @ 13:49:10 #141
416575 crew  Evenstar
pi_197020557
Zow, wat is daar gebeurd _O-

Een "exploit", benieuwd naar details :)
pi_197020899
quote:
Mooi voorbeeld dat smart contracts per definitie niet veilig zijn van zichzelf in tegenstelling van wat sommige hier beweren.
pi_197020948
pi_197021170
Iemand ervaring met automatische periodieke stortingen naar een exchange die het dan vanzelf omzet naar BTC?
Ik weet dat coinbase het kan maar die heeft erg hoge kosten.

Kent iemand deze exchange?

https://www.bitmymoney.com/crypto-sparen/
https://www.bitmymoney.com/support/faq/kosten-bitcoinrekening/
Lijkt wel goedkoop te zijn, voor SEPA stortingen zijn er geen kosten aan verbonden.
pi_197021965
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:08 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand ervaring met automatische periodieke stortingen naar een exchange die het dan vanzelf omzet naar BTC?
Ik weet dat coinbase het kan maar die heeft erg hoge kosten.

Kent iemand deze exchange?

https://www.bitmymoney.com/crypto-sparen/
https://www.bitmymoney.com/support/faq/kosten-bitcoinrekening/
Lijkt wel goedkoop te zijn, voor SEPA stortingen zijn er geen kosten aan verbonden.
BTC / Autoinvest crypto, mogelijk bij Brokers?

Toevallig gister een reactie hierover gegeven in dit topic, lees die maar even. Bitmymoney is ook wel prima, maar dan heb je niet je eigen keys. Ik zou dat afraden. Relai is dan een betere optie (ook vanwege KYC).
pi_197024725
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

RIP
Dit mag dus niet meer volgens de nieuwe regels.
pi_197025087
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

BTC / Autoinvest crypto, mogelijk bij Brokers?

Toevallig gister een reactie hierover gegeven in dit topic, lees die maar even. Bitmymoney is ook wel prima, maar dan heb je niet je eigen keys. Ik zou dat afraden. Relai is dan een betere optie (ook vanwege KYC).
Niet je eigen keys maar die kan ik dan toch gewoon om de zoveel maanden naar mijn ledger sturen?
pi_197025188
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Niet je eigen keys maar die kan ik dan toch gewoon om de zoveel maanden naar mijn ledger sturen?
Vanaf Bitmymoney kun je inderdaad wel naar je eigen Ledger sturen, maar dan moet jij wel elke keer weer je adres verifiëren volgens de nieuwe KYC regels. Dat heb je bij Relai niet. Relai is namelijk gevestigd in Zwitserland en die doen daar niet aan mee.
pi_197025413
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vanaf Bitmymoney kun je inderdaad wel naar je eigen Ledger sturen, maar dan moet jij wel elke keer weer je adres verifiëren volgens de nieuwe KYC regels. Dat heb je bij Relai niet. Relai is namelijk gevestigd in Zwitserland en die doen daar niet aan mee.
Vanaf wanneer gelden die regels dan? Op Bl3p heb ik één keer mijn adressen moeten verifiëren en nu kan ik die telkens gebruiken.
pi_197025622
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 16:09 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Vanaf wanneer gelden die regels dan? Op Bl3p heb ik één keer mijn adressen moeten verifiëren en nu kan ik die telkens gebruiken.
Elk adres moet je verifiëren, ook op Bl3p. Ik neem aan dat je met een ledger niet aan adres reuse doet dus dan eigenlijk elke keer. Blijf je hetzelfde adres gebruiken hoeft dit niet. Als het goed is dat allemaal al van kracht. Hier wat leesvoer.
pi_197027108
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld dat smart contracts per definitie niet veilig zijn van zichzelf in tegenstelling van wat sommige hier beweren.
Dat was toch al bekend sinds het DAO-debacle? En eerlijk gezegd heb ik nog nooit iemand (hier) zien beweren dat smart contracts per definitie veilig zijn. Wel kun je als iemand de broncode vrijgeeft, verifieren of dat inderdaad de broncode is van een bepaald on-chain contract, en daarmee zijn deze contracts te auditten.
pi_197028366
Ik vertelde gisteren nog stoer dat ik ripples in 2017 had gekocht :')
Is er in 2019 een random withdrawl gemaakt en ben ik dus alles kwijt :') :') :')
(gelukkig maar een klein bedrag)

Net bitcoins gekocht! Ga inderdaad de 1/3 strategie aanhouden ^O^ Veel vertrouwen in! En leuk om op deze manier meer te leren over je eigen geld.
  maandag 28 december 2020 @ 17:36:22 #153
157922 fathank
pi_197028550
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vertelde gisteren nog stoer dat ik ripples in 2017 had gekocht :')
Is er in 2019 een random withdrawl gemaakt en ben ik dus alles kwijt :') :') :')
(gelukkig maar een klein bedrag)

Net bitcoins gekocht! Ga inderdaad de 1/3 strategie aanhouden ^O^ Veel vertrouwen in! En leuk om op deze manier meer te leren over je eigen geld.
Lees The Internet of Money. Dat is een mooi startpunt om kennis op te doen ipv telegramgroepen, Facebook, Reddit etc.

De VET-raket is op stoom. Eindelijk door de $0.018 heen. Choo-Choo
pi_197028576
Nou, ik ben er ook aan begonnen. Had laatst een tientje bitcoin en een vijfje ether gekocht, nu al ¤12,73 en ¤5,58!
pi_197030136
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:37 schreef n__n het volgende:
Nou, ik ben er ook aan begonnen. Had laatst een tientje bitcoin en een vijfje ether gekocht, nu al ¤12,73 en ¤5,58!
Welcome to the club ^O^
pi_197030355
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 16:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Elk adres moet je verifiëren, ook op Bl3p. Ik neem aan dat je met een ledger niet aan adres reuse doet dus dan eigenlijk elke keer. Blijf je hetzelfde adres gebruiken hoeft dit niet. Als het goed is dat allemaal al van kracht. Hier wat leesvoer.
Was eigenlijk van plan hetzelfde adres te gebruiken. Of heeft dat nadelen? Behalve dat het misschien wat privacy gevoeliger is.
pi_197030506
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:37 schreef n__n het volgende:
weet je zeker dat je niet alles aan transactiekosten hebt besteed?
pi_197031301
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

weet je zeker dat je niet alles aan transactiekosten hebt besteed?
Bij elkaar zo'n ¤1,50 geloof ik... Maar goed, ik ga mijn spaargeld er verder ook niet instoppen hoor. Ik twijfel om nog een extra vijfje in Ethereum, maar ook om een tientje in Litecoin te investeren, daar ik die nu nog niet heb.
pi_197031659
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Was eigenlijk van plan hetzelfde adres te gebruiken. Of heeft dat nadelen? Behalve dat het misschien wat privacy gevoeliger is.
Voornamelijk privacy ja, maar ook een deel security. Hier kun je er wat meer over lezen.
  maandag 28 december 2020 @ 20:13:42 #160
157922 fathank
pi_197034085
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef dimmak het volgende:

[..]

Voornamelijk privacy ja, maar ook een deel security. Hier kun je er wat meer over lezen.
Natuurlijk helemaal kut om iedere maand een nieuw adres te gebruiken. Ik snap wel waarom maar praktisch lastig uit te voeren als je regelmatig een beetje koopt.
  maandag 28 december 2020 @ 20:39:27 #161
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197035121
Mijn daytrade experiment van gister is half geslaagd. Inkopen en verkopen - 1% onder en boven de huidige prijs (27000) - was vanmiddag gelukt toen hij even op 27300 stond. Dat terwijl gisteravond mijn buy order op 26730 (-1% van 27000) was uitgevoerd. 'S nachts was hij zelfs nog gedaald tot 26000 :N Het heeft dus uiteindelijk 16+ uur geduurd, terwijl ik hoopte dat in 1 uurtje te bereiken. Uiteindelijk zojuist - 24 uur later - de BTC met 0.65% winst omgezet naar USDT. Want BTC is tot nu toe niet onderweg naar de 28K op de 28ste december (vandaag). Iedereen lijkt nu te switchen op ETH.

Deze manier van daytraden duurt voor mij duidelijk te lang. Ik heb geen zin om te hodlen en te wachten. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een andere manier van traden, waar meer vuurwerk/actie mee te beleven valt. Via Google kwam ik op de techniek die 'scraping' heet en wordt ook gebruikt door traders op de beurs. Je maakt dan micro trades in een hele korte tijdsbestek van enkele minuten (kopen en verkopen). Deze techniek ga ik verder onderzoeken en uitproberen met fictief geld als ik de tijd heb. Als het positief is, kom ik hierop terug.
pi_197035430
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 20:39 schreef Plots het volgende:
Mijn daytrade experiment van gister is half geslaagd. Inkopen en verkopen - 1% onder en boven de huidige prijs (27000) - was vanmiddag gelukt toen hij even op 27300 stond. Dat terwijl gisteravond mijn buy order op 26730 (-1% van 27000) was uitgevoerd. 'S nachts was hij zelfs nog gedaald tot 26000 :N Het heeft dus uiteindelijk 16+ uur geduurd, terwijl ik hoopte dat in 1 uurtje te bereiken. Uiteindelijk zojuist - 24 uur later - de BTC met 0.65% winst omgezet naar USDT. Want BTC is tot nu toe niet onderweg naar de 28K op de 28ste december (vandaag). Iedereen lijkt nu te switchen op ETH.

Deze manier van daytraden duurt voor mij duidelijk te lang. Ik heb geen zin om te hodlen en te wachten. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een andere manier van traden, waar meer vuurwerk/actie mee te beleven valt. Via Google kwam ik op de techniek die 'scraping' heet en wordt ook gebruikt door traders op de beurs. Je maakt dan micro trades in een hele korte tijdsbestek van enkele minuten (kopen en verkopen). Deze techniek ga ik verder onderzoeken en uitproberen met fictief geld als ik de tijd heb. Als het positief is, kom ik hierop terug.
0.65% in 24 uur is enorm veel als je dat kan volhouden.

De bank geeft je niet eens 0.65% per jaar :D
pi_197035786
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hardware wallet gebruiken. Die gebruiken voor iedere transactie een uniek adres.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2020 20:56:47 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 december 2020 @ 21:00:33 #164
416575 crew  Evenstar
pi_197036000
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2020 17:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Lees The Internet of Money. Dat is een mooi startpunt om kennis op te doen ipv telegramgroepen, Facebook, Reddit etc.

De VET-raket is op stoom. Eindelijk door de $0.018 heen. Choo-Choo
Ben benieuwd, retest ging ook goed. Nu een keer doorknallen zou fijn zijn. Naast BTC echt enige wat ik hodl.
pi_197044977
twitter
pi_197045320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Holy shit, dat is wel heftig :o
pi_197046418
Heb mijn usericon aangepast.
pi_197047486
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2020 20:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Natuurlijk helemaal kut om iedere maand een nieuw adres te gebruiken. Ik snap wel waarom maar praktisch lastig uit te voeren als je regelmatig een beetje koopt.
Dat is de keuze die je zelf mag en kan maken. De meeste wallets maken de keuze echter makkelijk omdat ze zelf een nieuw adres genereren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 10:03:58 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197049552
Wat jammer nou.

Eén groot feest op de crypto Reddit nu :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:05:11 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197049586
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 20:39 schreef Plots het volgende:

Scrapen is leuk, maar pas op dat je niet meer aan trading fees kwijt bent dan dat je met het scrapen verdient
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 10:37:21 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197050431
Die fees maken het ook compleet oninteressant om er minutenwerk van te maken. Risico is veel groter dan de winst.

Ik weet dat er nog iets bestaat om met 10x je inleg te handelen zonder het geld daadwerkelijk te hebben, maar ben de naam kwijt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 11:57:18 #172
416575 crew  Evenstar
pi_197052739
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Scrapen is leuk, maar pas op dat je niet meer aan trading fees kwijt bent dan dat je met het scrapen verdient
Dat. Daarnaast klinkt het allemaal leuk en makkelijk, maar als het zo makkelijk was was iedereen ondertussen schatrijk. Met kleine bedragen kom je er misschien nog wel, maar dan loop je tegen trading fees probleem aan. Met grote bedragen verlies je het gewoon (bijna) altijd van de bots.
pi_197052777
quote:
87s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Die fees maken het ook compleet oninteressant om er minutenwerk van te maken. Risico is veel groter dan de winst.

Ik weet dat er nog iets bestaat om met 10x je inleg te handelen zonder het geld daadwerkelijk te hebben, maar ben de naam kwijt.
CFD?
pi_197054024
twitter

twitter
pi_197055067
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ben benieuwd welke projecten hierna komen.
pi_197056088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ben benieuwd welke projecten hierna komen.
Over Tether gaan al jaren geruchten dat ze hun belofte van $1 tegenover elke Tether bij lange na niet waar kunnen maken. Die zouden best weleens onder het vergrootglas kunnen liggen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 14:11:47 #177
416575 crew  Evenstar
pi_197056450
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef recursief het volgende:

[..]

Over Tether gaan al jaren geruchten dat ze hun belofte van $1 tegenover elke Tether bij lange na niet waar kunnen maken. Die zouden best weleens onder het vergrootglas kunnen liggen.
Dan heb je wel een echte "shit hits the fan" situatie denk ik.
pi_197057870
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
4 jaar wereldreis gedaan

vertel me hier meer over
pi_197057925
quote:
80s.gif Op zondag 27 december 2020 13:08 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Op de piek had hij 100k. :')

Iedereen in dit topic zei cash uit maar nope.

Uiteindelijk heeft ie slechts tientallen duizenden gepakt dacht ik.
pi_197057975
Mensen wisselen hun XRP in voor ADA _O_
pi_197058187
Tijd om een andere stablecoin uit te zoeken, je wilt niet in Tether zitten when shit hits the fan.

twitter
pi_197058219
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef alilami het volgende:
Tijd om een andere stablecoin uit te zoeken, je wilt niet in Tether zitten when shit hits the fan.

[ twitter ]
Dan klapt heel bitcoin uitelkaar.
pi_197058410
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef recursief het volgende:

[..]

Tether valt niet onder toezicht van de SEC wellicht? Je moet het denk ik meer zoeken in de Amerikaanse bedrijven en coins. Bijv. Stellar... want waarom Ripple wel en zusje Stellar niet? En bijv. een Augur. Eigenlijk ieder Amerikaans project die een ICO hebben gehad in het verleden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197058551
LTC heeft bijna XRP ingehaald qua marketcap.

Interessant om naar Coinmarketcap van drie jaar geleden te kijken, LINK op #96, Tether zit daar onschuldig te wezen op #24, Bitconnect op #16 :')

Historical snapshot 11 dec 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20171211/
pi_197059515
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef n__n het volgende:

[..]

Bij elkaar zo'n ¤1,50 geloof ik... Maar goed, ik ga mijn spaargeld er verder ook niet instoppen hoor. Ik twijfel om nog een extra vijfje in Ethereum, maar ook om een tientje in Litecoin te investeren, daar ik die nu nog niet heb.
Dat zijn wel schokkende bedragen zeg, daar zou ik ook even een nachtje over nadenken. :P
pi_197060081
pi_197060215
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 16:12:08 #188
416575 crew  Evenstar
pi_197060558
Panthers _O_

Wel een erg interessante ontwikkeling, flinke stappen ook meteen. Niet een simpele speler in de derde divisie, maar gewoon iemand in de NFL.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 16:23:54 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197060948
Dat Tether verhaal gaat al jaren rond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197061308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Dat Tether verhaal gaat al jaren rond.
Klopt. Het is echter geen verhaal, er is nog nooit een independent audit geweest dus wie zegt dat elke USDT door $1 gebacked is?.
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:45:16 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197061626
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Klopt. Het is echter geen verhaal, er is nog nooit een independent audit geweest dus wie zegt dat elke USDT door $1 gebacked is?.
Niet door dollars, maar door "assets". Dit kan alles zijn, van geld, tot vastgoed, tot goud en sierraden.

Dat is hetzelfde als banken die niet alle gestorte euro's gebacked hebben hoor. Dekkingsgraad is geen 100%, daarom zijn banken doodsbang voor bankruns.
pi_197062210
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niet door dollars, maar door "assets". Dit kan alles zijn, van geld, tot vastgoed, tot goud en sierraden.

Dat is hetzelfde als banken die niet alle gestorte euro's gebacked hebben hoor. Dekkingsgraad is geen 100%, daarom zijn banken doodsbang voor bankruns.
Ja, ok, maar die audit is er ook niet geweest. Hebben ze die assets wel? Wie gaat het zeggen?

En inderdaad, daarom is het oproepen tot een bankrun ook illegaal.
  dinsdag 29 december 2020 @ 17:10:29 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197062466
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, ok, maar die audit is er ook niet geweest. Hebben ze die assets wel? Wie gaat het zeggen?

Tsja niemand weet het, maargoed Tether valt niet onder VS recht volgens mij. Is onderdeel van Bitfinex en die hebben geen kantoren in de VS. Daarnaast zou een rechtzaak moeten gaan over alles voor augustus 2017 want sindsdien kunnen inwoners van de VS niet meer traden op die exchange. De Tetherpumps zijn volgens mij pas vanaf later in 2017
pi_197064239
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er flink wat documenten uitgebracht vorig jaar. Het was toen idd niet 100% gedekt (klein deel in assets), maar inmiddels met het opgehaald geld zou het wel weer 100% moeten zijn.

Overigens boeit het geen fuck of tether 0% of 100% backed is. Als het blijkt dat het 0% is, hebben exchanges met USDT een probleem. Bitcoin gaat dan waarschijnlijk een stuk omhoog aangezien iedereen uit stable coins vlucht.
pi_197064287
XRP _O_

Één van de vele droom projecten die helemaal naar de klote gaan. Prachtig deze bullrun
pi_197064495
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:04 schreef Piva het volgende:
Overigens boeit het geen fuck of tether 0% of 100% backed is. Als het blijkt dat het 0% is, hebben exchanges met USDT een probleem. Bitcoin gaat dan waarschijnlijk een stuk omhoog aangezien iedereen uit stable coins vlucht.
Dit inderdaad. Iedereen wil zijn Tethers inwisselen en dat kan alleen snel voor crypto en dat zal voornamelijk Bitcoin zijn dankzij SoV. Ik zie ook niet heel veel problemen op de lange termijn.
pi_197064928
Boyyssss, lekker rustig met de btc vandaag... Iemand nog iets leuks te vertellen?
pi_197065541
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:05 schreef Piva het volgende:
XRP _O_

Één van de vele droom projecten die helemaal naar de klote gaan. Prachtig deze bullrun
pi_197065768
twitter

Damn wat zijn die mensen dom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 18:53:26 ]
pi_197066225
twitter

Heerlijke troll is die man toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 20:25:35 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 21:59:39 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197072924
Er zijn heel veel mensen die daadwerkelijk wat in XRP zagen (heerlijke discussies waren dat in 2017 _O- ) en nu in de ontkenningsfase schieten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 22:01:33 #202
42184 crew  DaMart
pi_197072994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn heel veel mensen die daadwerkelijk wat in XRP zagen (heerlijke discussies waren dat in 2017 _O- ) en nu in de ontkenningsfase schieten.
Ik durf gerust te bekennen dat ik er ook in gehandeld heb hoor.

Gelukkig nog alles met winst kunnen verkopen tijdens de laatste pump... vlak voor het SEC-nieuws :X :D.
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:19:51 #203
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197076582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vertel me hier meer over
Jammer genoeg doen de meeste pics het niet

CUL / Maikuuul wat eten we vandaag op wereldreis?

Achja in de ideale wereld casht iedereen uit op de top toch? De meesten hier adviseerden juist om xvg niet te kopen :')

Uiteindelijk moet je kijken naar wat je hebt ingelegd en eruit hebt gehaald. Ik kan nooit meer verliezen. Dan is het toch goed, maar om nou steeds te blijven denken had ik maar.... Ik heb er geen dag minder om gereisd of minder van genoten. Tevens mijn ouders hun meubels deels betaald en mijn broer & zijn vrouw een reisje cadeau gegeven. Nu ben ik terug met een prima baan en vanaf feb een eigen huis. En dat nadat ik 6 maanden terug ben. Kon slechter

[ Bericht 16% gewijzigd door Maikuuul op 29-12-2020 23:30:37 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197077484
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Jammer genoeg doen de meeste pics het niet

CUL / Maikuuul wat eten we vandaag op wereldreis?

Achja in de ideale wereld casht iedereen uit op de top toch? De meesten hier adviseerden juist om xvg niet te kopen :')

Uiteindelijk moet je kijken naar wat je hebt ingelegd en eruit hebt gehaald. Ik kan nooit meer verliezen. Dan is het toch goed, maar om nou steeds te blijven denken had ik maar.... Ik heb er geen dag minder om gereisd of minder van genoten. Tevens mijn ouders hun meubels deels betaald en mijn broer & zijn vrouw een reisje cadeau gegeven. Nu ben ik terug met een prima baan en vanaf feb een eigen huis. En dat nadat ik 6 maanden terug ben. Kon slechter
Had je ook iets van een plan tijdens het reizen? Hoelang bleef je gemiddeld op een locatie?
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:50:38 #205
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197078050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Had je ook iets van een plan tijdens het reizen? Hoelang bleef je gemiddeld op een locatie?
Dat verschilde. 2 jaar Australie (om te werken en reizen) en 2 jaar Azie gedaan. En dan nog 3 maanden Canada (toen brak helaas corona uit) Per land in Azie 1 a 3 maanden (stuk of 12-13 landen aangedaan). 5000km Vietnam gedaan op een motor (3 maanden), 1 maand in Thailand Muay Thai gedaan op zo'n trainingskamp. 10 dagen Vipassana meditatie in HongKong. Ballonvlucht in Bagan Myanmar. Leren surfen in de Filipijnen een week of 3. Vrienden uit Maastricht die ook naar de Filipijnen kwamen om te reizen. Gewoon lekker reizen, feesten, lekker eten, ook nog een eigen bedrijfje in Australie opgezet. Was een mooie ervaring. En nog mijn verloofde ontmoet tijdens als het reizen door.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:51:40 #206
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197078085
@Maikuuul, heb je ook gewerkt in het buitenland tijdens je wereldreis? En hoe was je zo vroeg op XVG gekomen als één van de eerste?

Edit: ik lees het al hierboven. Leuk man, kon ook niet anders zo lang zonder te werken denk ik (alleen maar chillen).
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:54:46 #207
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197078247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:51 schreef Plots het volgende:
@:Maikuuul, heb je ook gewerkt in het buitenland tijdens je wereldreis? En hoe was je zo vroeg op XVG gekomen als één van de eerste?
Ja hoor ook gewerkt, voor de fun, ook eigen bedrijfje opgezet. Maar ook fruitplukken op een appelgaard. Maar na 2 weken werd ik supervisor en mocht de hele dag tractor rijden + quadrijden. Je moet dit doen om een aanvraag te kunnen doen voor een 2e jaar in Australie te komen met een working holiday visa (niet perse appelplukken maar werken in agriculture/visserij/op afgelegen plekken).

De reden waarvoor ik XVG koos was simpel, maar velen hier rediculiseerde het idee. Ik denk: voor 50 euro krijg je 650.000 stuks. Stel hij gaat naar 1 cent, dan heb je 6500 piek, de kans dat iets naar 1 cent gaat is groter dat iets naar 500 euro gaat met zo'n grote supply . Nouja zo gebeurde het :P met dank aan Mcafee natuurlijk
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:58:03 #208
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197078385
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja hoor ook gewerkt, voor de fun, ook eigen bedrijfje opgezet.

De reden waarvoor ik XVG koos was simpel, maar velen hier rediculiseerde het idee. Ik denk: voor 50 euro krijg je 650.000 stuks. Stel hij gaat naar 1 cent, dan heb je 6500 piek, de kans dat iets naar 1 cent gaat is groter dat iets naar 500 euro gaat met zo'n grote supply . Nouja zo gebeurde het :P met dank aan Mcafee natuurlijk
Leuk. Ik bedoelde meer waar kwam je XVG voor het eerst tegen? Hier, Twitter of ergens anders?
  woensdag 30 december 2020 @ 00:03:21 #209
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197078595
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef Plots het volgende:

[..]

Leuk. Ik bedoelde meer waar kwam je XVG voor het eerst tegen? Hier, Twitter of ergens anders?
Ik ging op Bitrex kijken voor goedkope munten. XVG was slechts 6-9 sats. Erg goedkoop, en op coinmarketcap zag ik best veel activiteit voor deze munt. Wat ik ook een leuk punt vond was dat het bestond uit vrijwiliggers. Dat was het eigenlijk.

Ik had eerst Digibyte gekocht, deze was ook erg goedkoop. Deze toen ingewisseld voor XVG. Ik kon mezelf voor mijn kop slaan want opeens zou mijn 50¤ in DGB een paar maanden laten iets van ¤350 waard zijn geloof ik. Achteraf gezien is het niet zo erg geweest ;)

Dus mensen die zeggen; jaaa je had moeten cashen op 100k. Dan kun je nu zeggen stel je had gewacht dan had je nu 700k gehad :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197078852
twitter
  woensdag 30 december 2020 @ 00:46:57 #211
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_197079963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:03 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik ging op Bitrex kijken voor goedkope munten. XVG was slechts 6-9 sats. Erg goedkoop, en op coinmarketcap zag ik best veel activiteit voor deze munt. Wat ik ook een leuk punt vond was dat het bestond uit vrijwiliggers. Dat was het eigenlijk.

Ik had eerst Digibyte gekocht, deze was ook erg goedkoop. Deze toen ingewisseld voor XVG. Ik kon mezelf voor mijn kop slaan want opeens zou mijn 50¤ in DGB een paar maanden laten iets van ¤350 waard zijn geloof ik. Achteraf gezien is het niet zo erg geweest ;)

Dus mensen die zeggen; jaaa je had moeten cashen op 100k. Dan kun je nu zeggen stel je had gewacht dan had je nu 700k gehad :')
Achteraf is altijd makkelijker praten. Winst is winst. Goede research gedaan! Zelf een goede coin vinden geeft wel de meeste voldoening.

Zelf heb ik net ook een leuk project gevonden van nog maar 2 dagen oud (DogeToken.. DGT). Dit is mijn eerste project waar ik als early adapter in heb geïnvesteerd, met voor het eerst 1M+ tokens als resultaat haha. Ik zie wel hoe het loopt. Totale market cap is nog maar onder de 1000 dollar met 16 wallets. (Geen pre sale of IPO). Het is DeFi, dus zal wel goed zijn imo :Y)

https://bitcointalk.org/index.php?topic=5304291.0
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5304320.0
pi_197082707
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
De meesten hier adviseerden juist om xvg niet te kopen
Dit ligt natuurlijk wel wat genuanceerder. Verge zelf was en is een pauper coin. Dat hij toevallig pumpte omdat doordat er massaal debielen mee bezig gingen staat er los van. Ik ben iig blij dat je op het goede moment hebt kunnen cashen en dat gunde ik je van harte. ^O^ Je hebt toch mooi je droom kunnen verwezenlijken.
pi_197084169
Verge :') :') :')

Sorry hoor maar dat je er wat knaken aan hebt overgehouden maakt het nog geen top product.
  woensdag 30 december 2020 @ 09:48:29 #214
157922 fathank
pi_197084618
Doe anders lekker salty tering hè.

Tienduizenden euro's verdiend met 50 piek 'ja maar het is echt een kutmunt'

Nou en, geld stinkt niet. In it for the tech :')
pi_197084769
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef fathank het volgende:

Op het moment dat hij pumpte vonden er 51% attacks plaats, was de leaddev verdwenen, marketing op gebrekkige privacy. Wat dat betreft is het een wonder dat Verge steeg naar die hoogtes. Daar is niks salty aan. Voor de rest lekker voor @Maikuuul toch?
pi_197084923
quote:

Lol, dat er toen geld aan is verdiend doet er nu toch niet meer toe :P
  woensdag 30 december 2020 @ 11:31:05 #217
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197087202
quote:

Ja ben nachten niet naar bed gegaan omdat het zo'n kutmunt was ;(

Maar dat kwam omdat ik lekker aan het feesten was :7

De reden dat hij pumpte kwam door een tweet van Mcafee.

Het enige waar ik lichte spijt van heb is dat ik er toen geen 500 euro had ingestopt. Achja achteraf ;)
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 30 december 2020 @ 11:36:15 #218
157922 fathank
pi_197087330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Op het moment dat hij pumpte vonden er 51% attacks plaats, was de leaddev verdwenen, marketing op gebrekkige privacy. Wat dat betreft is het een wonder dat Verge steeg naar die hoogtes. Daar is niks salty aan. Voor de rest lekker voor @:Maikuuul toch?
Dit boeit alleen mensen die er niet aan verdiend hebben.
pi_197087527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:10 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Wat als SEC straks zegt dat bitcoin een security is? Gaat die dan ook gewoon van alle exchanges af en naar 0?

Ik heb nog ripple staan bij poloniex, wat mee te doen?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2020 @ 12:15:03 #220
416575 crew  Evenstar
pi_197088458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef KapBak het volgende:
Verge :') :') :')

Sorry hoor maar dat je er wat knaken aan hebt overgehouden maakt het nog geen top product.
Dat zegt toch ook niemand? Denk dat er maar een handjevol "top producten" zijn, rest is gewoon zooi, maar dat wil niet zeggen dat je er niks mee kan verdienen.

Je moet maar vooral geluk hebben.
  woensdag 30 december 2020 @ 12:53:29 #221
157922 fathank
pi_197089621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat als SEC straks zegt dat bitcoin een security is? Gaat die dan ook gewoon van alle exchanges af en naar 0?

Ik heb nog ripple staan bij poloniex, wat mee te doen?
En dan gaan ze de ceo van Bitcoin aanklagen? Of hoe moet ik dat zien.
pi_197089752
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Ach er zijn meerdere wegen naar Rome.
  woensdag 30 december 2020 @ 13:06:04 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197089968
quote:

[..]

Wedden dat Craig Wright dan ineens niet meer Satoshi beweert te zijn? :D
pi_197092604
quote:

[..]

BTC van Amerikaanse exchanges halen net zoals ze bij XRP doen.

Wel vreemd dat EOS niet van de exchanges werd gehaald destijds.
pi_197093623
SEC zal zelf wel veel bitcoin hebben en alle andere cryptos weg willen hebben.
pi_197097350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Apekoek het volgende:
SEC zal zelf wel veel bitcoin hebben en alle andere cryptos weg willen hebben.
Uhm nee...

De slimste beleggers zijn naar 12 jaar eindelijk aan het inkopen geslagen. Je denkt dat een overheid al een groot deel bezit? Het duurde hun jaren om uit te vinden at XRP een scam is...

Bittrex gaat XRP ook verwijderen. Na de ico boom van alle listenings, wordt het nu een market met delistenings. _O_ Op naar de eerste exchange die weer alleen bitcoin trade.
pi_197097685

Zelfs na de 70% correctie staat RFI nog bovenaan _O_
pi_197108892
BTC bijna $29K.

Tezos, Augur en Stellar kunnen de volgende doelwitten van SEC zijn, hieronder kun je ratings zien (hoe hoger, hoe groter de kans dat het een security is):
https://www.cryptoratingcouncil.com/asset-ratings
  Moderator woensdag 30 december 2020 @ 21:19:32 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197110179
Ik heb op Binance nog wat Aeternity staan. Nu valt me op dat de 'deposit' button grijs is. Ook staat de btc value op 0.00000000?

Ik zie dat meerdere coins dit hebben, zo ook Stratis bijvoorbeeld, daar is zelfs de 'withdraw' uitgegrijsd.

Is dat maintenance of zo :? Waarom wordt de BTC value als 0 aangegeven :?
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2020 @ 21:20:02 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197110206
ETH inkoopmoment aanstaande
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 30 december 2020 @ 21:26:19 #231
42184 crew  DaMart
pi_197110519
quote:
5s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb op Binance nog wat Aeternity staan. Nu valt me op dat de 'deposit' button grijs is. Ook staat de btc value op 0.00000000?

Ik zie dat meerdere coins dit hebben, zo ook Stratis bijvoorbeeld, daar is zelfs de 'withdraw' uitgegrijsd.

Is dat maintenance of zo :? Waarom wordt de BTC value als 0 aangegeven :?
Ik zag dat Stratis nu met de ticker STRAX staat en er heeft vorige maand dus een swap plaatsgevonden. Oude STRAT-coins moeten ook nog omgeruild worden, dus: https://www.stratisplatform.com/2020/09/25/introducing-strax/
pi_197111139
Coinbase Sued Over Its Allowing the Sale of XRP
A man claiming to be a Coinbase client has filed suit against the exchange for its sale of the token XRP.

According to the complaint filed in the Northern District Court of California, Thomas C. Sandoval, the plaintiff, alleges Coinbase knowingly sold XRP (-4.3%) as an unregistered security and gained commission on these sales.
https://www.coindesk.com/coinbase-sued-ripple-xrp-sale
pi_197111207
twitter

twitter

[ Bericht 31% gewijzigd door alilami op 30-12-2020 22:09:36 ]
  donderdag 31 december 2020 @ 08:38:38 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197124610
Poah Bitcoin gaat parabolisch en Ripple sterft af, wat een mooi einde van een klotejaar O+

Alvast gelukkig nieuwjaar cryptomannen en dame *O*
pi_197124977
quote:
11s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef alilami het volgende:
Coinbase Sued Over Its Allowing the Sale of XRP
A man claiming to be a Coinbase client has filed suit against the exchange for its sale of the token XRP.

According to the complaint filed in the Northern District Court of California, Thomas C. Sandoval, the plaintiff, alleges Coinbase knowingly sold XRP (-4.3%) as an unregistered security and gained commission on these sales.
https://www.coindesk.com/coinbase-sued-ripple-xrp-sale
Niet zo bijzonder, dit is gewoon de Amerikaanse claim cultuur.
pi_197124981
Zoals jullie hebben kunnen lezen in de mededeling van @yvonne ben ik nu ook (mede) mod in BTC!

Ik poste hier links en rechts al wat mee, en samen met @Evenstar en vooral jullie gaan we er wat moois van maken :Y)
pi_197125018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef alilami het volgende:
BTC bijna $29K.

Tezos, Augur en Stellar kunnen de volgende doelwitten van SEC zijn, hieronder kun je ratings zien (hoe hoger, hoe groter de kans dat het een security is):
https://www.cryptoratingcouncil.com/asset-ratings
Stellar heeft nooit een ICO gehouden en heeft het merendeel van de tokens gratis weggeven per airdrop.
  Admin donderdag 31 december 2020 @ 10:56:55 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197127410
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Zoals jullie hebben kunnen lezen in de mededeling van @:Yvonne ben ik nu ook (mede) mod in BTC!

Ik poste hier links en rechts al wat mee, en samen met @:evenstar en vooral jullie gaan we er wat moois van maken :Y)
Welkom.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_197127424
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
pi_197127454
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
We geven hier geen trading advies.
pi_197127842
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We geven hier geen trading advies.
Jawel hoor. Althans, het mag gewoon.

Maar persoonlijk zou ik het laten staan...
Als jij het prettiger vind om eerst je inleg eruit te halen moet je dat doen. Zeker als je er anders onrustig van wordt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 11:14:05 ]
pi_197128681
quote:
Wat is het doel van je investering? Kun je het geld missen? Heb je afspraken gemaakt met jezelf over wanneer je een stukje wil cashen?
pi_197131873
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef recursief het volgende:

[..]

Wat is het doel van je investering? Kun je het geld missen? Heb je afspraken gemaakt met jezelf over wanneer je een stukje wil cashen?
Ja ik wil cashen als het de 100k bereikt.
Mijn doel is rijk worden _O-
Dus nee nog niet verkopen :P
pi_197132184
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Stellar heeft nooit een ICO gehouden en heeft het merendeel van de tokens gratis weggeven per airdrop.
Stellar heeft een louche figuur als hun directeur, Jed McCaleb.

Hij was betrokken bij de Mt.Gox-debacle, was een van de oprichters van XRP en heeft honderden miljoenen dollars aan XRP op investeerders gedumpt (nu tijdelijk gestopt sinds SEC Ripple heeft aangepakt en Brad Garlinghouse en Chris Larsen bekritiseert omdat ze $600 miljoen van hun XRP-bags op investeerders hebben gedumpt sinds 2017).

Het feit dat McCaleb niet wordt aangepakt door SEC in de Ripple-zaak komt denk ik doordat SEC hem binnenkort in een aparte zaak zal gaan aanpakken.

Wat is volgens jou de reden dat Stellar een rating van 3.75 heeft, bijna even hoog als XRP (4.0)?
pi_197132473
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ja ik wil cashen als het de 100k bereikt.
Mijn doel is rijk worden _O-
Dus nee nog niet verkopen :P
Je moet laag inkopen en hoog verkopen, heb ik ooit gehoord.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 31 december 2020 @ 15:49:42 #246
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197135027
quote:
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.

Als je daarvan rustig word :)

Maarja 235 euro, wat ga je ermee doen. Een weekendje weg is niet veel aan tegenwoordig.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197135326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Je moet laag inkopen en hoog verkopen, heb ik ooit gehoord.
WuppieGod
pi_197135442
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Maarja 235 euro, wat ga je ermee doen. Een weekendje weg is niet veel aan tegenwoordig.
Is toch een prijs waar je als student 4 dagen in de week voor werkt :P

Maar ik laat t maar voor even.
pi_197135464
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Is toch een prijs waar je als student 4 dagen in de week voor werkt :P

Maar ik laat t maar voor even.
Niet 10x leveragen met geld van ome Duo :')
  donderdag 31 december 2020 @ 16:05:20 #250
157922 fathank
pi_197135468
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

3 gram coke en een goeie fles whiskey dan is het wel op inderdaad
pi_197135579
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:13 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Jawel hoor. Althans, het mag gewoon.

Maar persoonlijk zou ik het laten staan...
Als jij het prettiger vind om eerst je inleg eruit te halen moet je dat doen. Zeker als je er anders onrustig van wordt.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ? :D deze groep wordt met de dag gekker, kunnen jullie misschien consistent beleid gaan maken over dit soort shit? Want nu mag je dus iemand financieel helemaal de tyfus in praten maar oh wee als je een VET bagholder bespot. Kansloos.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 16:11:01 ]
pi_197135635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ? :D deze groep wordt met de dag gekker
Je mag best negatief over een coin zijn. Wat @Evenstar ook heeft gezegd, het gaat erom dat het geen posts zijn als "kutcoin", " :') ", "scamcoin" , en vul maar in.

En je ninja edit vat het goed samen: bespotten is dus precies niet de bedoeling. Kan ook op een normale manier toch?!

Weinig inconsistent aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 16:13:46 ]
pi_197135700
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Je mag best negatief over een coin zijn. Wat @:Evenstar ook heeft gezegd, het gaat erom dat het geen posts zijn als "kutcoin", " :') ", "scamcoin" , en vul maar in.

En je ninja edit vat het goed samen: bespotten is dus precies niet de bedoeling. Kan ook op een normale manier toch?!
Nogmaals, als je het verschil niet ziet tussen de zwaarte van een financieel advies geven op een forum en het plaatsen van een smiley om een bepaalde coin te bespotten dan ben je nogal inconsistent bezig.

Verbied gewoon financieel advies, want dat gaat jullie een hoop gezeik besparen. Neem een voorbeeld aan Tweakers zou ik zeggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 16:15:03 ]
pi_197135824
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nogmaals, als je het verschil niet ziet tussen de zwaarte van een financieel advies geven op een forum en het plaatsen van een smiley om een bepaalde coin te bespotten dan ben je nogal inconsistent bezig.
Het gaat om de inhoud van een post. Als iemand een advies geeft is het nog altijd de verantwoordelijkheid van de ontvanger om er wel/niet iets mee te doen. Als jij een advies leest en het er niet mee eens bent kun je er ook op reageren en aangeven waarom niet. Maar niet met alleen een smiley.

Een post met louter :') voegt nooit iets toe.

Waarom zou je moeten bespotten? Als je het ergens niet mee eens bent of iets anders ziet kun je dat op een normale manier aangeven toch?!
Wat heeft iemand aan een smiley post? Niets.
pi_197135944
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:18 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Het gaat om de inhoud van een post. Als iemand een advies geeft is het nog altijd de verantwoordelijkheid van de ontvanger om er wel/niet iets mee te doen. Als jij een advies leest en het er niet mee eens bent kun je er ook op reageren en aangeven waarom niet. Maar niet met alleen een smiley.

Een post met louter :') voegt nooit iets toe.

Waarom zou je moeten bespotten? Als je het ergens niet mee eens bent of iets anders ziet kun je dat op een normale manier aangeven toch?!
Wat heeft iemand aan een smiley post? Niets.
Oke, prima.

quote:
Aangezien crypto bullruns over het algemeen einde januari in elkaar tyfen als domino stenen op Domino D-day, zou ik nu alles verkopen zodat je iig nog iets van winst hebt en je de massa voor bent die straks in blinde paniek gaan verkopen. Pak gewoon je winst en wacht op de 50% drop die er aan zit te komen.
pi_197137540
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ? :D deze groep wordt met de dag gekker, kunnen jullie misschien consistent beleid gaan maken over dit soort shit? Want nu mag je dus iemand financieel helemaal de tyfus in praten maar oh wee als je een VET bagholder bespot. Kansloos.
Het licht natuurlijk nogal gevoelig als er slecht gepraat wordt over coins die ze bezitten.
pi_197137890
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, prima.
[..]

Aangezien crypto bullruns over het algemeen einde januari in elkaar tyfen als domino stenen op Domino D-day, zou ik nu alles verkopen zodat je iig nog iets van winst hebt en je de massa voor bent die straks in blinde paniek gaan verkopen. Pak gewoon je winst en wacht op de 50% drop die er aan zit te komen.
Omg bedankt voor je tip :Y

Ik lees alles in deze groep trouwens. Reageer niet op alles omdat ik er niet zo goed op weet te reageren soms. Maar ontzettend bedankt!
pi_197138020
Ik ga trouwens all in op $XRP over twee weken, die shit gaat keihard moonen nadat de SEC is afbetaald. Ik gok zelf op een x200, misschien x300 in september 2021.
pi_197138049
En ja, dit is financieel advies. Ik stop al mijn spaargeld erin en raad jullie aan hetzelfde te doen, zo heilig overtuigd ben ik van mijn gelijk.
pi_197140974
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef Piva het volgende:

[..]

Het licht natuurlijk nogal gevoelig als er slecht gepraat wordt over coins die ze bezitten.
Onzin. Als het een post is met inhoud blijft het gewoon staan.
pi_197141129
@Scorpie wat vind je er precies leuk aan om dit soort dingen te posten? Is dat omdat je een reactie van ons wilt? Wil je stangen? Het topic laten ontsporen? Gewoon lekker gek of recalcitrant doen? Wat wil je ermee bereiken? Kan het ook constructief worden denk je? Of vind je het gewoon leuk om dit te doen?

En nu kun je natuurlijk zeggen dat dit je oprechte advies is, maar dat zou wel erg flauw zijn.

Je lijkt me een toffe gozer hoor, maar ik snap oprecht de lol hier niet van.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 19:33:34 ]
pi_197141256
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Onzin. Als het een post is met inhoud blijft het gewoon staan.
Dus shitcoins of scamscoin zeggen is niet echt inhoudelijk.

Maar verkeerd financieel advies geven zoals Scorpie zonet deed is geen probleem.

Beetje vreemd nietwaar?

Shitcoin en scamcoin zijn de beste adviezen die iemand kan krijgen imo..
pi_197141332
Het ziet er overigens niet goed uit voor John. Ik denk dat we de $1miljoen niet gaan halen voor middernacht...
pi_197141456
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:19 schreef Piva het volgende:
Het ziet er overigens niet goed uit voor John. Ik denk dat we de $1miljoen niet gaan halen voor middernacht...
Wat gaat niet 1 miljoen halen?
  Eindredactie Games donderdag 31 december 2020 @ 19:26:54 #265
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197141518
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat gaat niet 1 miljoen halen?
Btc
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_197141519
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Dus shitcoins of scamscoin zeggen is niet echt inhoudelijk.

Maar verkeerd financieel advies geven zoals Scorpie zonet deed is geen probleem.

Beetje vreemd nietwaar?

Shitcoin en scamcoin zijn de beste adviezen die iemand kan krijgen imo..
Zie mijn post hier boven. Ik ga geen posts weghalen waar ik het niet mee eens ben. Ik vind het kinderachtig om bewust verkeerd advies te geven, dat wel, maar (op dit moment) niet tegen de policy. Maar het is aan een user om het advies te toetsen alvorens te gebruiken.

En je mag ook best shitcoin roepen, maar zeg dan wel (serieus) waarom.
pi_197142283
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef F.Sinatra het volgende:
@:scorpie wat vind je er precies leuk aan om dit soort dingen te posten? Is dat omdat je een reactie van ons wilt? Wil je stangen? Het topic laten ontsporen? Gewoon lekker gek of recalcitrant doen? Wat wil je ermee bereiken? Kan het ook constructief worden denk je? Of vind je het gewoon leuk om dit te doen?

En nu kun je natuurlijk zeggen dat dit je oprechte advies is, maar dat zou wel erg flauw zijn.

Je lijkt me een toffe gozer hoor, maar ik snap oprecht de lol hier niet van.
Ik ben bloedserieus over mijn XRP aankoop en de aankomende dip. Wat wil je insinueren als je zo over mijn posts praat ?
pi_197142308
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus over mijn XRP aankoop en de aankomende dip. Wat wil je insinueren als je zo over mijn posts praat ?
Okay. Was te verwachten. Prima. Tof ^O^
pi_197142333
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Zie mijn post hier boven. Ik ga geen posts weghalen waar ik het niet mee eens ben. Ik vind het kinderachtig om bewust verkeerd advies te geven, dat wel, maar (op dit moment) niet tegen de policy. Maar het is aan een user om het advies te toetsen alvorens te gebruiken.

En je mag ook best shitcoin roepen, maar zeg dan wel (serieus) waarom.
Waarom vind je mijn advies verkeerd en onderbouw je dat niet, zodat je je eigen beleid nu breekt?

Begint het nu misschien te dagen dat jullie je eigen beleid eens kritisch onder de loep moeten gaan nemen ? Je trapt namelijk zelf in de valkuil die je mede mod heeft opgezet.
pi_197142532
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom vind je mijn advies verkeerd en onderbouw je dat niet, zodat je je eigen beleid nu breekt?

Begint het nu misschien te dagen dat jullie je eigen beleid eens kritisch onder de loep moeten gaan nemen ? Je trapt namelijk zelf in de valkuil die je mede mod heeft opgezet.
Omdat de strekking van de post waar ik op reageerde daar niet over ging.

Maar om je antwoord te geven: Omdat het haaks staat op veel wat je eerder hebt gepost doet mij het zeer sterke vermoeden rijzen dat je niet serieus bent in je advies.

Maar prima, als jij nu zegt dat je dat wel bent ^O^
Je post is ook gewoon blijven staan hè. Want advies geven mag. Reacties geven erop ook.
Mogen andere bedenken of ze mee gaan in het advies of niet.

Ik trap in geen enkele kuil. En zeker geen valkuil want die heeft @Evenstar niet opgezet.
pi_197143321
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 20:03 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Omdat de strekking van de post waar ik op reageerde daar niet over ging.

Maar om je antwoord te geven: Omdat het haaks staat op veel wat je eerder hebt gepost doet mij het zeer sterke vermoeden rijzen dat je niet serieus bent in je advies.

Maar prima, als jij nu zegt dat je dat wel bent ^O^
Je post is ook gewoon blijven staan hè. Want advies geven mag. Reacties geven erop ook.
Mogen andere bedenken of ze mee gaan in het advies of niet.

Ik trap in geen enkele kuil. En zeker geen valkuil want die heeft @:evenstar niet opgezet.
Ik zou niet weten op welke posts je je oordeel baseert, maar volgend een hoop CT TA gurus is het duidelijk dat er een bearish retest op 29500 aan zit te komen. We gaan terug naar 24k om vervolgens pas in feb of maart naar 30k en hoger te gaan.

Edit: Modden mag je aan ons over laten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 21:28:15 ]
pi_197151358
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:25:35 #273
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197152359
Weet niet precies waar het te vragen, maar ik het volgens mij nog een antieke Eth file met...5 eth erin ofzo.

Waar begin ik om die eruit te trekken? De bestandsnaam begint met UTC--2016-05-12T15
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197155192
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef Scorpie het volgende:
En ja, dit is financieel advies. Ik stop al mijn spaargeld erin en raad jullie aan hetzelfde te doen, zo heilig overtuigd ben ik van mijn gelijk.
Geen waarschuwing dat dit een risicovolle zet is? Nee, laat iedereen z'n spaargeld in XRP stoppen. Dat kan alleen maar goed aflopen. Gevaarlijk hoor...
pi_197156211
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Geen waarschuwing dat dit een risicovolle zet is? Nee, laat iedereen z'n spaargeld in XRP stoppen. Dat kan alleen maar goed aflopen. Gevaarlijk hoor...
Zonder risico geen gains.
pi_197156238
Ben all in in XRP. Ripple barst van het geld. Ze maken de SEC af in de rechtszaal en dan wil iedereen XRP hebben
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197156266
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ben all in in XRP. Ripple barst van het geld. Ze maken de SEC af in de rechtszaal en dan wil iedereen XRP hebben
Er komt geen rechtszaak, ripple gaat schikken door miljoenen te betalen net zoals met EOS.
pi_197156715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er komt geen rechtszaak, ripple gaat schikken door miljoenen te betalen net zoals met EOS.
Waarna ze goedkeuring krijgen om de XRP geldpers weer aan te slingeren?
pi_197156739
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:56 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waarna ze goedkeuring krijgen om de XRP geldpers weer aan te slingeren?
US customers bannen en je komt een heel eind.
pi_197157709
Als Ripple verdwijnt, dan bestaat XRP nog steeds. SEC richt zich op Ripple, Garlinghouse en Larsen, en niet XRP als coin.

twitter
pi_197157963
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Vandaag wat uitbetaald op 27900$. Had een x bedrag die mijn portfolio moest halen voordat ik 35% zou uitcashen, heb er 3 jaar niks voor hoeven doen :7 behalve hold natuurlijk
Waarom zou je gaan uitcashen? Herinvesteren in iets anders, of omdat je denkt dat de koers ook wel eens een correctie gaat krijgen?
BlaBlaBla
pi_197158241
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:44 schreef alilami het volgende:
Als Ripple verdwijnt, dan bestaat XRP nog steeds. SEC richt zich op Ripple, Garlinghouse en Larsen, en niet XRP als coin.

[ twitter ]
Coins gaan meestal niet (meteen) dood maar worden zombies. Dus positief zou ik het niet noemen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 17:29:24 #284
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197158534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:01 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan uitcashen? Herinvesteren in iets anders, of omdat je denkt dat de koers ook wel eens een correctie gaat krijgen?
Soms is het goed om je winst te nemen. Vooral als je net een huis hebt gekocht
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197158547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ze zijn al sinds 2019 bezig met de SEC en dan was er nu wel al een schikking getroffen. In plaats daarvan is er een Wells notice afgekondigd en ligt er een officiële aanklacht. Normaliter komt het niet zover.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2021 17:30:55 ]
pi_197159946
And so it begins...

twitter
pi_197159963
pi_197161592
Privacy coins delistings

pi_197161621
Goede zaak. Alleen criminelen gebruiken die coins
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197162595
We zitten in de fight phase
pi_197162895
twitter

Dit was ook ooit zo'n FOK hype toch _O_
pi_197162993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 18:51 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]
Komodogoden

Zat @Nattekat daar niet in
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:44:14 #293
42184 crew  DaMart
pi_197164190
Gaat lekker met die delistings. Is dat allemaal uit angst voor de SEC?
pi_197164685
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dit was ook ooit zo'n FOK hype toch _O_
FUN was dood dacht ik, waarom issie vandaag ineens omhoog gegaan?
pi_197164994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef xaban06 het volgende:

[..]

FUN was dood dacht ik, waarom issie vandaag ineens omhoog gegaan?
Pump n dump
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197165189
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Pump n dump
Wel bijzonder hoor. De 24H volume is normaal gezien 2-10 BTC.
De volume van afgelopen 24H is 2100 BTC.
pi_197166559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wel bijzonder hoor. De 24H volume is normaal gezien 2-10 BTC.
De volume van afgelopen 24H is 2100 BTC.
Sounds legit.
pi_197168166
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:25 schreef Tyr80 het volgende:
Weet niet precies waar het te vragen, maar ik het volgens mij nog een antieke Eth file met...5 eth erin ofzo.

Waar begin ik om die eruit te trekken? De bestandsnaam begint met UTC--2016-05-12T15
Je kan met die keyfile in Myetherwallet inloggen.
pi_197168170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:44 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker met die delistings. Is dat allemaal uit angst voor de SEC?
Denk eerder dat ze niet kunnen voldoen aan KYC regelingen in verschillende als ze die coins hebben gelist.
pi_197168172
Dan sluit ik hem ook meteen maar.
pi_197168173
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')