abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196817833
Ik wil wat gaan doen met crypto. Nu wil ik maandelijks inleggen en gemak dient de mensen, dus waarom niet automatisch inleggen als dat kan?

Vandaar de vraag of er brokers zijn waar een autoinvest optie is? Zo ja, mogen deze genoemd worden? Ben erg benieuwd.
pi_196817939
Geen ervaring mee.
Zorg er wel voor dat je altijd een oplossing kiest waarbij de coins (bij voorkeur bitcoin) in je eigen wallet terecht komen (dus ook geen exchange maar een echte eigen wallet).

Mocht zo'n toko ineens niet meer bestaan dan raak je je inleg iig niet kwijt.

Simpele oplossing is:
- koop 1x per maand of kwartaal voor x Euro aan bitcoin en stuur het naar je wallet.

Veilige bitcoin wallets vind je hier, Electrum is wel fijn als je een "lichte" versie wil gebruiken:

https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet?step=5&platform=windows

Kom je er niet uit? Dan kan je hier terecht:

BTC / [Bitcoin] Het grote Bitcointopic #79 | Topic btc
pi_196865296
Ik ga me er in verdiepen, thanks!
pi_196983487
Zelf doe ik het tegenwoordig met Relai vanwege de KYC regelingen bij Nederlandse brokers (ik heb nog wel een code zodat je minder fee betaald, zie spoiler), dit is overigens ook een volledige wallet met seed backup! Maar indien je zelf een machine met docker hebt staat kan het met deze tool ook bij o.a. Bl3p en Kraken. Uiteraard allemaal Bitcoin only!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door dimmak op 28-12-2020 15:55:41 ]
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')