Goede. Komende week ook maar even wat alts bijkopenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb mijn bags al wat zwaarder gemaaktAltseason kom maar op
Je hebt het nieuws zeker niet gevolgdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
Hoe kan het toch dat XRP het zo slecht doet de laatste week terwijl BTC als een malle stijgt?
Is er dan totaal geen correlatie?
XRP is ten dode opgeschreven. SEC gaat achter de oprichters aan. Eindelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
Hoe kan het toch dat XRP het zo slecht doet de laatste week terwijl BTC als een malle stijgt?
Hopium is realquote:
jup, het lot van zo'n beetje elke token met een aanwijsbare uitgever/CEO/machthebber/foundationquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
XRP is ten dode opgeschreven. SEC gaat achter de oprichters aan. Eindelijk.
Dus eigenlijk alles behalve btc en een paar shitcoins?quote:Op zondag 27 december 2020 00:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, het lot van zo'n beetje elke token met een aanwijsbare uitgever/CEO/machthebber/foundation
dat mag je zelf inschattenquote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alles behalve btc en een paar shitcoins?
zou ik maar doen ja, de markt lijkt echt klaar voor een nieuwe altseasonquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Evenstar het volgende:
Mentale deel van dit spelletje spelen blijft toch raar en zwaar. Je ziet alts bloeden, maar juist nu moet je durven te kopen. Als het straks + weet ik veel is gegaan wil je weer kopen en dan krijg je dikke dumpbags op je neus.
Ben ook voorzichtig wat alts aan het aanschaffen.
SEC in combinatie met delisting Bitstamp (VS) op 8 januari in combinatie met alts die in sats leegbloeden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
er is geen limietquote:Op zondag 27 december 2020 02:13 schreef vigen98 het volgende:
27k in zicht holy shit, dit is niet gezond.
Welke zijn dat dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopium is real
Jammer alleen dat 2017/2018 coins niet zullen exploderen
Alleen DeFi en nieuwe hype coins
Zeer nette. Al was de prijs ook te mooi om te laten liggenquote:
nee, er is geen correlatie want XRP (en de rest op CoinMarketCap) hebben niks met bitcoin te maken stiekemquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
¤850 in BTC gooien een maand geleden was ook niet slechtquote:Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Maikuuul het volgende:
50 euro in Verge stoppen was de beste 50 ooit gespendeerd
Ik heb het over 2017quote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
¤850 in BTC gooien een maand geleden was ook niet slecht
dat blijft toch wel echt een prestatiequote:Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij een heel naar jaar geweest.
Ik ben er volgens mij met min of meer dezelfde waarde van mijn collectie uit gekomen als waarmee ik er in ging. Had net zo goed in fiat kunnen gaan voor de bubbelquote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat blijft toch wel echt een prestatie
Ik mag niet klagen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij een heel naar jaar geweest.
blij dat ik die troep op tijd heb gedumptquote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef D. het volgende:
Mag 'Universaaahaaajaaa' nog wel hier?
+39% in een week
Met jou velen, geloof ikquote:Op zondag 27 december 2020 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blij dat ik die troep op tijd heb gedumpt
heb er wel nog wat winst op gemaakt zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Met jou velen, geloof ik
Ik had er nog een paar staan, en de moeite van het dumpen niet genomen
Ach, troep is relatief, als het geld oplevert heb ik geen moeite met troepquote:Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb er wel nog wat winst op gemaakt zelfs
was mijn laatste altcoin uitstapje gelukkig, wat een troep
lekker hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
4 jaar wereldreis gedaan
Sinds 6 maanden terug in NL met een leuke baan, en vanaf Februarie een koophuis net over de grens.
Aanbetaling deels gefinancierd met btc. Ideaal
Gisteren op nu.nl :quote:Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef vigen98 het volgende:
Nog steeds 0 nieuws over btc in Nederland
Telegraaf en Volkskrant berichten er al een paar weken over.quote:Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef vigen98 het volgende:
Nog steeds 0 nieuws over btc in Nederland
Wat is dat geworden? ¤20k ofzo?quote:Op zondag 27 december 2020 10:28 schreef Maikuuul het volgende:
50 euro in Verge stoppen was de beste 50 ooit gespendeerd
Welkom!quote:Op zondag 27 december 2020 15:29 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben jaren uit de cryptos gestapt. Heb nog ripples en lisk ergens staan op een wallet. Ik wil weer eens gaan beginnen! Welke exchange site gebruiken jullie tegenwoordig? Nog kleine jongens met grote verwachtingen?
PlanB is that you?quote:Op zondag 27 december 2020 15:57 schreef Piva het volgende:
Gefeliciteerd fam! De volgende bull run is definitief een feit (wat het al wel was voor de meeste hardcore holders hier). Zoals wel bekend was er weinig verkoop druk boven de $20k en zijn we in één klap door gegaan naar de $28k. Ik hoop dat jullie er ook zo van geprofiteerd hebben als ik dat heb gedaan (10x leverage trades LOL!).
Ik heb door de jaren hier gepost en was altijd bullish, maar de laatste maanden ben ik nog veel meer bullish geworden dan ooit tevoren. De partijen die nu instappen (MicroStrategy, PayPal, Stripe, PtJ, etc etc), is echt ongekend (phase 5). Ik had eigenlijk verwacht dat deze bull run nog meer door retail zou worden gedaan ipv door institutionals. Maar overduidelijk vanwege de huidige macro economische tijden is smart money een hele slimme move aan het maken. Niet gek ook nu de FED en andere centrale banken totaal los geslagen zijn en helicopter geld de normaalste zaak van de wereld is geworden.
De verwachting van $50-250k is nu imo zeker wat aan de lage kan. Ik verwacht eerder dat we deze cycle al richting de $500k gaan. Qua range $250k-1mil. Mind bogling hoge bedragen maar totaal niet ondenkbaar.. Het zou mij niet eens meer verbazen als het eerste land volgend jaar ook zijn intreden gaat maken. (Het einddoel van bitcoin).
Het is zonde dat hier veel beginnende retail investors zitten en die deze éénmalige kans nog steeds niet begrijpen en nog steeds in hun shitcoin bags geloven. Maar goed, daar zijn al wel genoeg posts over gedaan. Je had met een Nederlands simpel baantje generatie vermogen kunnen opbouwen in deze bear market. C'est la vie.
Edit:
De 2017 bull run vergelijken is niet heel verstanding. Op dit moment zijn het totaal andere beleggers (institutions die 10k bitcoin proberen te kopen ipv tieners die $100 in de market gooien), de wel verwachte 30-40% correcties kunnen wel eens uitblijven zoals het er nu naar uit ziet. Niet dat die niet meer gaan komen, maar de kans is veel kleiner en traden op die verwachting zou je best wel eens flink geld kunnen kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |