Goede. Komende week ook maar even wat alts bijkopenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb mijn bags al wat zwaarder gemaaktAltseason kom maar op
Je hebt het nieuws zeker niet gevolgdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
Hoe kan het toch dat XRP het zo slecht doet de laatste week terwijl BTC als een malle stijgt?
Is er dan totaal geen correlatie?
XRP is ten dode opgeschreven. SEC gaat achter de oprichters aan. Eindelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
Hoe kan het toch dat XRP het zo slecht doet de laatste week terwijl BTC als een malle stijgt?
Hopium is realquote:
jup, het lot van zo'n beetje elke token met een aanwijsbare uitgever/CEO/machthebber/foundationquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
XRP is ten dode opgeschreven. SEC gaat achter de oprichters aan. Eindelijk.
Dus eigenlijk alles behalve btc en een paar shitcoins?quote:Op zondag 27 december 2020 00:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, het lot van zo'n beetje elke token met een aanwijsbare uitgever/CEO/machthebber/foundation
dat mag je zelf inschattenquote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alles behalve btc en een paar shitcoins?
zou ik maar doen ja, de markt lijkt echt klaar voor een nieuwe altseasonquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Evenstar het volgende:
Mentale deel van dit spelletje spelen blijft toch raar en zwaar. Je ziet alts bloeden, maar juist nu moet je durven te kopen. Als het straks + weet ik veel is gegaan wil je weer kopen en dan krijg je dikke dumpbags op je neus.
Ben ook voorzichtig wat alts aan het aanschaffen.
SEC in combinatie met delisting Bitstamp (VS) op 8 januari in combinatie met alts die in sats leegbloeden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Mister1984 het volgende:
er is geen limietquote:Op zondag 27 december 2020 02:13 schreef vigen98 het volgende:
27k in zicht holy shit, dit is niet gezond.
Welke zijn dat dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopium is real
Jammer alleen dat 2017/2018 coins niet zullen exploderen
Alleen DeFi en nieuwe hype coins
Zeer nette. Al was de prijs ook te mooi om te laten liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |