Over Tether gaan al jaren geruchten dat ze hun belofte van $1 tegenover elke Tether bij lange na niet waar kunnen maken. Die zouden best weleens onder het vergrootglas kunnen liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke projecten hierna komen.
Dan heb je wel een echte "shit hits the fan" situatie denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Over Tether gaan al jaren geruchten dat ze hun belofte van $1 tegenover elke Tether bij lange na niet waar kunnen maken. Die zouden best weleens onder het vergrootglas kunnen liggen.
Op de piek had hij 100k.quote:
Dan klapt heel bitcoin uitelkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef alilami het volgende:
Tijd om een andere stablecoin uit te zoeken, je wilt niet in Tether zitten when shit hits the fan.
[ twitter ]
Tether valt niet onder toezicht van de SEC wellicht? Je moet het denk ik meer zoeken in de Amerikaanse bedrijven en coins. Bijv. Stellar... want waarom Ripple wel en zusje Stellar niet? En bijv. een Augur. Eigenlijk ieder Amerikaans project die een ICO hebben gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Over Tether gaan al jaren geruchten dat ze hun belofte van $1 tegenover elke Tether bij lange na niet waar kunnen maken. Die zouden best weleens onder het vergrootglas kunnen liggen.
Dat zijn wel schokkende bedragen zeg, daar zou ik ook even een nachtje over nadenken.quote:Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef n__n het volgende:
[..]
Bij elkaar zo'n ¤1,50 geloof ik... Maar goed, ik ga mijn spaargeld er verder ook niet instoppen hoor. Ik twijfel om nog een extra vijfje in Ethereum, maar ook om een tientje in Litecoin te investeren, daar ik die nu nog niet heb.
Klopt. Het is echter geen verhaal, er is nog nooit een independent audit geweest dus wie zegt dat elke USDT door $1 gebacked is?.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Dat Tether verhaal gaat al jaren rond.
Niet door dollars, maar door "assets". Dit kan alles zijn, van geld, tot vastgoed, tot goud en sierraden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt. Het is echter geen verhaal, er is nog nooit een independent audit geweest dus wie zegt dat elke USDT door $1 gebacked is?.
Ja, ok, maar die audit is er ook niet geweest. Hebben ze die assets wel? Wie gaat het zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet door dollars, maar door "assets". Dit kan alles zijn, van geld, tot vastgoed, tot goud en sierraden.
Dat is hetzelfde als banken die niet alle gestorte euro's gebacked hebben hoor. Dekkingsgraad is geen 100%, daarom zijn banken doodsbang voor bankruns.
Tsja niemand weet het, maargoed Tether valt niet onder VS recht volgens mij. Is onderdeel van Bitfinex en die hebben geen kantoren in de VS. Daarnaast zou een rechtzaak moeten gaan over alles voor augustus 2017 want sindsdien kunnen inwoners van de VS niet meer traden op die exchange. De Tetherpumps zijn volgens mij pas vanaf later in 2017quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, ok, maar die audit is er ook niet geweest. Hebben ze die assets wel? Wie gaat het zeggen?
En inderdaad, daarom is het oproepen tot een bankrun ook illegaal.
Volgens mij zijn er flink wat documenten uitgebracht vorig jaar. Het was toen idd niet 100% gedekt (klein deel in assets), maar inmiddels met het opgehaald geld zou het wel weer 100% moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, ok, maar die audit is er ook niet geweest. Hebben ze die assets wel? Wie gaat het zeggen?
En inderdaad, daarom is het oproepen tot een bankrun ook illegaal.
Dit inderdaad. Iedereen wil zijn Tethers inwisselen en dat kan alleen snel voor crypto en dat zal voornamelijk Bitcoin zijn dankzij SoV. Ik zie ook niet heel veel problemen op de lange termijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:04 schreef Piva het volgende:
Overigens boeit het geen fuck of tether 0% of 100% backed is. Als het blijkt dat het 0% is, hebben exchanges met USDT een probleem. Bitcoin gaat dan waarschijnlijk een stuk omhoog aangezien iedereen uit stable coins vlucht.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:05 schreef Piva het volgende:
XRP![]()
Één van de vele droom projecten die helemaal naar de klote gaan. Prachtig deze bullrun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |