Mee eens! TA is interessant en zeker niet waterdicht. Maar het niveau hier is soms wel wat jammerquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik (en met mij wel meer users denk ik) zouden het echt wel op prijs stellen als je goede TA ook hier kan posten (of in BTC topic als het echt om BTC gaat). Zal echt wel wat toevoegen om hier wat meer kwaliteit te krijgen
Natuurlijk is TA niet waterdicht, maar altijd leuk
Is momenteel al gaande.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gehrman het volgende:
Gaan we nog een altseason krijgen binnenkort?
Uh nee?quote:
als je de juiste alts hebt is altseason al bezig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:28 schreef Gehrman het volgende:
Gaan we nog een altseason krijgen binnenkort?
Bijna alle alts stijgen momenteel. Alts season met dezelfde koersen als in "the flippening" van 2017 gaan we niet meer meemaken op korte termijn (denk ik). Dus hier zal het bij blijven, iig deze bull market. Uiteraard zullen er wel uitzonderingen zijn van (nieuwe) succesvolle coins.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Uh nee?
Bitcoin dominance is 70%. Alts bloeden dood in sats waarde.
Dit blijft nog wel even doorgaan ben ik bang. Mede dankzij het optreden van de SEC tegen Ripple.
Hieronder twee creatieve manieren om erachter te komen wanneer de BTC-top bereikt is.quote:
Zit onze ed nog op Twitterquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik (en met mij wel meer users denk ik) zouden het echt wel op prijs stellen als je goede TA ook hier kan posten (of in BTC topic als het echt om BTC gaat). Zal echt wel wat toevoegen om hier wat meer kwaliteit te krijgen
Natuurlijk is TA niet waterdicht, maar altijd leuk
Leuk, maar onderbouw eens waarom. Dit is niet het niveau waar ik op zit te wachten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Hieronder twee creatieve manieren om erachter te komen wanneer de BTC-top bereikt is.
Dit is een monthly charts. Roze lijn was de BTC-top tijdens de bullmarkt, dit werd vervolgens resistance tijdens de bearmarkt, totdat BTC eindelijk er doorheen breekt en een nieuwe bullmarkt begint. Wat valt erop? De eerste candle die er doorheen breekt is candle (1), de BTC-top wordt meestal bereikt in candle (9). Volgens deze methode moeten we er dus rekening meehouden dat de BTC-top in augustus 2021 wordt bereikt (en niet in december zoals in 2017).
[ afbeelding ]
Tweede methode om achter de BTC-top te komen: gebruik de 350 daily moving average (groene lijn) en de 111 daily moving average, zodra ze elkaar kruizen, is de BTC-top bereikt en gaat het bergafwaarts.
[ afbeelding ]
Lol, ik zie niet in wat ik moet onderbouwen? Monthly candle 9, get the fuck out. December 2020 wordt misschien candle 1, over enkele dagen moet dit bevestigd worden en moet BTC de monthly candle boven 20K sluiten. Anders is het nog geen candle 1. Zodra dit bevestigd is moeten de alts gaan moonen i.p.v. bloeden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk, maar onderbouw eens waarom. Dit is niet het niveau waar ik op zit te wachten.
Duidelijk, dankquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Lol, ik zie niet in wat ik moet onderbouwen? Monthly candle 9, get the fuck out. December 2020 wordt misschien candle 1, over enkele dagen moet dit bevestigd worden en moet BTC de monthly candle boven 20K sluiten. Anders is het nog geen candle 1. Zodra dit bevestigd is moeten de alts gaan moonen i.p.v. bloeden.
Dus dit geeft aan dat we nog 9 maanden min of meer in bullish mode zullen zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Hieronder twee creatieve manieren om erachter te komen wanneer de BTC-top bereikt is.
Dit is een monthly charts. Roze lijn was de BTC-top tijdens de bullmarkt, dit werd vervolgens resistance tijdens de bearmarkt, totdat BTC eindelijk er doorheen breekt en een nieuwe bullmarkt begint. Wat valt erop? De eerste candle die er doorheen breekt is candle (1), de BTC-top wordt meestal bereikt in candle (9). Volgens deze methode moeten we er dus rekening meehouden dat de BTC-top in augustus 2021 wordt bereikt (en niet in december zoals in 2017).
[ afbeelding ]
Tweede methode om achter de BTC-top te komen: gebruik de 350 daily moving average (groene lijn) en de 111 daily moving average, zodra ze elkaar kruizen, is de BTC-top bereikt en gaat het bergafwaarts.
[ afbeelding ]
Klopt, met meerdere bloedige 30-40% correcties onderweg (so don't get shaken out)quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dit geeft aan dat we nog 9 maanden min of meer in bullish mode zullen zijn?
Beter voor ons toch? Laat het nog ff onder de radar voordat de normies kopen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Ongekende stijging met 0,0 mainstream aandacht. Voorlopig gaat het nog helemaal prima
Dat zou lekker zijn zeg, daarna komt regular Joe even FOMOen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |