Ik durf gerust te bekennen dat ik er ook in gehandeld heb hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn heel veel mensen die daadwerkelijk wat in XRP zagen (heerlijke discussies waren dat in 2017) en nu in de ontkenningsfase schieten.
Jammer genoeg doen de meeste pics het nietquote:
Had je ook iets van een plan tijdens het reizen? Hoelang bleef je gemiddeld op een locatie?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jammer genoeg doen de meeste pics het niet
CUL / Maikuuul wat eten we vandaag op wereldreis?
Achja in de ideale wereld casht iedereen uit op de top toch? De meesten hier adviseerden juist om xvg niet te kopen
Uiteindelijk moet je kijken naar wat je hebt ingelegd en eruit hebt gehaald. Ik kan nooit meer verliezen. Dan is het toch goed, maar om nou steeds te blijven denken had ik maar.... Ik heb er geen dag minder om gereisd of minder van genoten. Tevens mijn ouders hun meubels deels betaald en mijn broer & zijn vrouw een reisje cadeau gegeven. Nu ben ik terug met een prima baan en vanaf feb een eigen huis. En dat nadat ik 6 maanden terug ben. Kon slechter
Dat verschilde. 2 jaar Australie (om te werken en reizen) en 2 jaar Azie gedaan. En dan nog 3 maanden Canada (toen brak helaas corona uit) Per land in Azie 1 a 3 maanden (stuk of 12-13 landen aangedaan). 5000km Vietnam gedaan op een motor (3 maanden), 1 maand in Thailand Muay Thai gedaan op zo'n trainingskamp. 10 dagen Vipassana meditatie in HongKong. Ballonvlucht in Bagan Myanmar. Leren surfen in de Filipijnen een week of 3. Vrienden uit Maastricht die ook naar de Filipijnen kwamen om te reizen. Gewoon lekker reizen, feesten, lekker eten, ook nog een eigen bedrijfje in Australie opgezet. Was een mooie ervaring. En nog mijn verloofde ontmoet tijdens als het reizen door.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had je ook iets van een plan tijdens het reizen? Hoelang bleef je gemiddeld op een locatie?
Ja hoor ook gewerkt, voor de fun, ook eigen bedrijfje opgezet. Maar ook fruitplukken op een appelgaard. Maar na 2 weken werd ik supervisor en mocht de hele dag tractor rijden + quadrijden. Je moet dit doen om een aanvraag te kunnen doen voor een 2e jaar in Australie te komen met een working holiday visa (niet perse appelplukken maar werken in agriculture/visserij/op afgelegen plekken).quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:51 schreef Plots het volgende:
@:Maikuuul, heb je ook gewerkt in het buitenland tijdens je wereldreis? En hoe was je zo vroeg op XVG gekomen als één van de eerste?
Leuk. Ik bedoelde meer waar kwam je XVG voor het eerst tegen? Hier, Twitter of ergens anders?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja hoor ook gewerkt, voor de fun, ook eigen bedrijfje opgezet.
De reden waarvoor ik XVG koos was simpel, maar velen hier rediculiseerde het idee. Ik denk: voor 50 euro krijg je 650.000 stuks. Stel hij gaat naar 1 cent, dan heb je 6500 piek, de kans dat iets naar 1 cent gaat is groter dat iets naar 500 euro gaat met zo'n grote supply . Nouja zo gebeurde hetmet dank aan Mcafee natuurlijk
Ik ging op Bitrex kijken voor goedkope munten. XVG was slechts 6-9 sats. Erg goedkoop, en op coinmarketcap zag ik best veel activiteit voor deze munt. Wat ik ook een leuk punt vond was dat het bestond uit vrijwiliggers. Dat was het eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef Plots het volgende:
[..]
Leuk. Ik bedoelde meer waar kwam je XVG voor het eerst tegen? Hier, Twitter of ergens anders?
Achteraf is altijd makkelijker praten. Winst is winst. Goede research gedaan! Zelf een goede coin vinden geeft wel de meeste voldoening.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ging op Bitrex kijken voor goedkope munten. XVG was slechts 6-9 sats. Erg goedkoop, en op coinmarketcap zag ik best veel activiteit voor deze munt. Wat ik ook een leuk punt vond was dat het bestond uit vrijwiliggers. Dat was het eigenlijk.
Ik had eerst Digibyte gekocht, deze was ook erg goedkoop. Deze toen ingewisseld voor XVG. Ik kon mezelf voor mijn kop slaan want opeens zou mijn 50¤ in DGB een paar maanden laten iets van ¤350 waard zijn geloof ik. Achteraf gezien is het niet zo erg geweest
Dus mensen die zeggen; jaaa je had moeten cashen op 100k. Dan kun je nu zeggen stel je had gewacht dan had je nu 700k gehad
Dit ligt natuurlijk wel wat genuanceerder. Verge zelf was en is een pauper coin. Dat hij toevallig pumpte omdat doordat er massaal debielen mee bezig gingen staat er los van. Ik ben iig blij dat je op het goede moment hebt kunnen cashen en dat gunde ik je van harte.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
De meesten hier adviseerden juist om xvg niet te kopen
Op het moment dat hij pumpte vonden er 51% attacks plaats, was de leaddev verdwenen, marketing op gebrekkige privacy. Wat dat betreft is het een wonder dat Verge steeg naar die hoogtes. Daar is niks salty aan. Voor de rest lekker voor @Maikuuul toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef fathank het volgende:
Doe anders lekker salty tering hè.
Tienduizenden euro's verdiend met 50 piek 'ja maar het is echt een kutmunt'
Nou en, geld stinkt niet. In it for the tech
Lol, dat er toen geld aan is verdiend doet er nu toch niet meer toequote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef fathank het volgende:
Ja ben nachten niet naar bed gegaan omdat het zo'n kutmunt wasquote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef fathank het volgende:
Dit boeit alleen mensen die er niet aan verdiend hebben.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op het moment dat hij pumpte vonden er 51% attacks plaats, was de leaddev verdwenen, marketing op gebrekkige privacy. Wat dat betreft is het een wonder dat Verge steeg naar die hoogtes. Daar is niks salty aan. Voor de rest lekker voor @:Maikuuul toch?
Wat als SEC straks zegt dat bitcoin een security is? Gaat die dan ook gewoon van alle exchanges af en naar 0?quote:
Dat zegt toch ook niemand? Denk dat er maar een handjevol "top producten" zijn, rest is gewoon zooi, maar dat wil niet zeggen dat je er niks mee kan verdienen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef KapBak het volgende:
Verge![]()
![]()
Sorry hoor maar dat je er wat knaken aan hebt overgehouden maakt het nog geen top product.
En dan gaan ze de ceo van Bitcoin aanklagen? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat als SEC straks zegt dat bitcoin een security is? Gaat die dan ook gewoon van alle exchanges af en naar 0?
Ik heb nog ripple staan bij poloniex, wat mee te doen?
Ach er zijn meerdere wegen naar Rome.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan gaan ze de ceo van Bitcoin aanklagen? Of hoe moet ik dat zien.
Wedden dat Craig Wright dan ineens niet meer Satoshi beweert te zijn?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
BTC van Amerikaanse exchanges halen net zoals ze bij XRP doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Uhm nee...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Apekoek het volgende:
SEC zal zelf wel veel bitcoin hebben en alle andere cryptos weg willen hebben.
Ik zag dat Stratis nu met de ticker STRAX staat en er heeft vorige maand dus een swap plaatsgevonden. Oude STRAT-coins moeten ook nog omgeruild worden, dus: https://www.stratisplatform.com/2020/09/25/introducing-strax/quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb op Binance nog wat Aeternity staan. Nu valt me op dat de 'deposit' button grijs is. Ook staat de btc value op 0.00000000?
Ik zie dat meerdere coins dit hebben, zo ook Stratis bijvoorbeeld, daar is zelfs de 'withdraw' uitgegrijsd.
Is dat maintenance of zoWaarom wordt de BTC value als 0 aangegeven
Niet zo bijzonder, dit is gewoon de Amerikaanse claim cultuur.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef alilami het volgende:
Coinbase Sued Over Its Allowing the Sale of XRP
A man claiming to be a Coinbase client has filed suit against the exchange for its sale of the token XRP.
According to the complaint filed in the Northern District Court of California, Thomas C. Sandoval, the plaintiff, alleges Coinbase knowingly sold XRP (-4.3%) as an unregistered security and gained commission on these sales.
https://www.coindesk.com/coinbase-sued-ripple-xrp-sale
Stellar heeft nooit een ICO gehouden en heeft het merendeel van de tokens gratis weggeven per airdrop.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef alilami het volgende:
BTC bijna $29K.
Tezos, Augur en Stellar kunnen de volgende doelwitten van SEC zijn, hieronder kun je ratings zien (hoe hoger, hoe groter de kans dat het een security is):
https://www.cryptoratingcouncil.com/asset-ratings
Welkom.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Zoals jullie hebben kunnen lezen in de mededeling van @:Yvonne ben ik nu ook (mede) mod in BTC!
Ik poste hier links en rechts al wat mee, en samen met @:evenstar en vooral jullie gaan we er wat moois van maken
We geven hier geen trading advies.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
Jawel hoor. Althans, het mag gewoon.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We geven hier geen trading advies.
Wat is het doel van je investering? Kun je het geld missen? Heb je afspraken gemaakt met jezelf over wanneer je een stukje wil cashen?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
Ja ik wil cashen als het de 100k bereikt.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat is het doel van je investering? Kun je het geld missen? Heb je afspraken gemaakt met jezelf over wanneer je een stukje wil cashen?
Stellar heeft een louche figuur als hun directeur, Jed McCaleb.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stellar heeft nooit een ICO gehouden en heeft het merendeel van de tokens gratis weggeven per airdrop.
Je moet laag inkopen en hoog verkopen, heb ik ooit gehoord.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ik wil cashen als het de 100k bereikt.
Mijn doel is rijk worden
Dus nee nog niet verkopen
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
WuppieGodquote:Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je moet laag inkopen en hoog verkopen, heb ik ooit gehoord.
Is toch een prijs waar je als student 4 dagen in de week voor werktquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.
Als je daarvan rustig word
Maarja 235 euro, wat ga je ermee doen. Een weekendje weg is niet veel aan tegenwoordig.
Niet 10x leveragen met geld van ome Duoquote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is toch een prijs waar je als student 4 dagen in de week voor werkt![]()
Maar ik laat t maar voor even.
3 gram coke en een goeie fles whiskey dan is het wel op inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.
Als je daarvan rustig word
Maarja 235 euro, wat ga je ermee doen. Een weekendje weg is niet veel aan tegenwoordig.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Jawel hoor. Althans, het mag gewoon.
Maar persoonlijk zou ik het laten staan...
Als jij het prettiger vind om eerst je inleg eruit te halen moet je dat doen. Zeker als je er anders onrustig van wordt.
Je mag best negatief over een coin zijn. Wat @Evenstar ook heeft gezegd, het gaat erom dat het geen posts zijn als "kutcoin", "quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ?deze groep wordt met de dag gekker
Nogmaals, als je het verschil niet ziet tussen de zwaarte van een financieel advies geven op een forum en het plaatsen van een smiley om een bepaalde coin te bespotten dan ben je nogal inconsistent bezig.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je mag best negatief over een coin zijn. Wat @:Evenstar ook heeft gezegd, het gaat erom dat het geen posts zijn als "kutcoin", "", "scamcoin" , en vul maar in.
En je ninja edit vat het goed samen: bespotten is dus precies niet de bedoeling. Kan ook op een normale manier toch?!
Het gaat om de inhoud van een post. Als iemand een advies geeft is het nog altijd de verantwoordelijkheid van de ontvanger om er wel/niet iets mee te doen. Als jij een advies leest en het er niet mee eens bent kun je er ook op reageren en aangeven waarom niet. Maar niet met alleen een smiley.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogmaals, als je het verschil niet ziet tussen de zwaarte van een financieel advies geven op een forum en het plaatsen van een smiley om een bepaalde coin te bespotten dan ben je nogal inconsistent bezig.
Oke, prima.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:18 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud van een post. Als iemand een advies geeft is het nog altijd de verantwoordelijkheid van de ontvanger om er wel/niet iets mee te doen. Als jij een advies leest en het er niet mee eens bent kun je er ook op reageren en aangeven waarom niet. Maar niet met alleen een smiley.
Een post met loutervoegt nooit iets toe.
Waarom zou je moeten bespotten? Als je het ergens niet mee eens bent of iets anders ziet kun je dat op een normale manier aangeven toch?!
Wat heeft iemand aan een smiley post? Niets.
Aangezien crypto bullruns over het algemeen einde januari in elkaar tyfen als domino stenen op Domino D-day, zou ik nu alles verkopen zodat je iig nog iets van winst hebt en je de massa voor bent die straks in blinde paniek gaan verkopen. Pak gewoon je winst en wacht op de 50% drop die er aan zit te komen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Het licht natuurlijk nogal gevoelig als er slecht gepraat wordt over coins die ze bezitten.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ?deze groep wordt met de dag gekker, kunnen jullie misschien consistent beleid gaan maken over dit soort shit? Want nu mag je dus iemand financieel helemaal de tyfus in praten maar oh wee als je een VET bagholder bespot. Kansloos.
Omg bedankt voor je tipquote:Op donderdag 31 december 2020 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, prima.
[..]
Aangezien crypto bullruns over het algemeen einde januari in elkaar tyfen als domino stenen op Domino D-day, zou ik nu alles verkopen zodat je iig nog iets van winst hebt en je de massa voor bent die straks in blinde paniek gaan verkopen. Pak gewoon je winst en wacht op de 50% drop die er aan zit te komen.
Onzin. Als het een post is met inhoud blijft het gewoon staan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef Piva het volgende:
[..]
Het licht natuurlijk nogal gevoelig als er slecht gepraat wordt over coins die ze bezitten.
Dus shitcoins of scamscoin zeggen is niet echt inhoudelijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Onzin. Als het een post is met inhoud blijft het gewoon staan.
Wat gaat niet 1 miljoen halen?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:19 schreef Piva het volgende:
Het ziet er overigens niet goed uit voor John. Ik denk dat we de $1miljoen niet gaan halen voor middernacht...
Btcquote:
Zie mijn post hier boven. Ik ga geen posts weghalen waar ik het niet mee eens ben. Ik vind het kinderachtig om bewust verkeerd advies te geven, dat wel, maar (op dit moment) niet tegen de policy. Maar het is aan een user om het advies te toetsen alvorens te gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Dus shitcoins of scamscoin zeggen is niet echt inhoudelijk.
Maar verkeerd financieel advies geven zoals Scorpie zonet deed is geen probleem.
Beetje vreemd nietwaar?
Shitcoin en scamcoin zijn de beste adviezen die iemand kan krijgen imo..
Ik ben bloedserieus over mijn XRP aankoop en de aankomende dip. Wat wil je insinueren als je zo over mijn posts praat ?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef F.Sinatra het volgende:
@:scorpie wat vind je er precies leuk aan om dit soort dingen te posten? Is dat omdat je een reactie van ons wilt? Wil je stangen? Het topic laten ontsporen? Gewoon lekker gek of recalcitrant doen? Wat wil je ermee bereiken? Kan het ook constructief worden denk je? Of vind je het gewoon leuk om dit te doen?
En nu kun je natuurlijk zeggen dat dit je oprechte advies is, maar dat zou wel erg flauw zijn.
Je lijkt me een toffe gozer hoor, maar ik snap oprecht de lol hier niet van.
Okay. Was te verwachten. Prima. Tofquote:Op donderdag 31 december 2020 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus over mijn XRP aankoop en de aankomende dip. Wat wil je insinueren als je zo over mijn posts praat ?
Waarom vind je mijn advies verkeerd en onderbouw je dat niet, zodat je je eigen beleid nu breekt?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zie mijn post hier boven. Ik ga geen posts weghalen waar ik het niet mee eens ben. Ik vind het kinderachtig om bewust verkeerd advies te geven, dat wel, maar (op dit moment) niet tegen de policy. Maar het is aan een user om het advies te toetsen alvorens te gebruiken.
En je mag ook best shitcoin roepen, maar zeg dan wel (serieus) waarom.
Omdat de strekking van de post waar ik op reageerde daar niet over ging.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom vind je mijn advies verkeerd en onderbouw je dat niet, zodat je je eigen beleid nu breekt?
Begint het nu misschien te dagen dat jullie je eigen beleid eens kritisch onder de loep moeten gaan nemen ? Je trapt namelijk zelf in de valkuil die je mede mod heeft opgezet.
Ik zou niet weten op welke posts je je oordeel baseert, maar volgend een hoop CT TA gurus is het duidelijk dat er een bearish retest op 29500 aan zit te komen. We gaan terug naar 24k om vervolgens pas in feb of maart naar 30k en hoger te gaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:03 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Omdat de strekking van de post waar ik op reageerde daar niet over ging.
Maar om je antwoord te geven: Omdat het haaks staat op veel wat je eerder hebt gepost doet mij het zeer sterke vermoeden rijzen dat je niet serieus bent in je advies.
Maar prima, als jij nu zegt dat je dat wel bent![]()
Je post is ook gewoon blijven staan hè. Want advies geven mag. Reacties geven erop ook.
Mogen andere bedenken of ze mee gaan in het advies of niet.
Ik trap in geen enkele kuil. En zeker geen valkuil want die heeft @:evenstar niet opgezet.
Geen waarschuwing dat dit een risicovolle zet is? Nee, laat iedereen z'n spaargeld in XRP stoppen. Dat kan alleen maar goed aflopen. Gevaarlijk hoor...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef Scorpie het volgende:
En ja, dit is financieel advies. Ik stop al mijn spaargeld erin en raad jullie aan hetzelfde te doen, zo heilig overtuigd ben ik van mijn gelijk.
Zonder risico geen gains.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Geen waarschuwing dat dit een risicovolle zet is? Nee, laat iedereen z'n spaargeld in XRP stoppen. Dat kan alleen maar goed aflopen. Gevaarlijk hoor...
Er komt geen rechtszaak, ripple gaat schikken door miljoenen te betalen net zoals met EOS.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ben all in in XRP. Ripple barst van het geld. Ze maken de SEC af in de rechtszaal en dan wil iedereen XRP hebben
Waarna ze goedkeuring krijgen om de XRP geldpers weer aan te slingeren?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er komt geen rechtszaak, ripple gaat schikken door miljoenen te betalen net zoals met EOS.
US customers bannen en je komt een heel eind.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarna ze goedkeuring krijgen om de XRP geldpers weer aan te slingeren?
Waarom zou je gaan uitcashen? Herinvesteren in iets anders, of omdat je denkt dat de koers ook wel eens een correctie gaat krijgen?quote:Op zondag 27 december 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vandaag wat uitbetaald op 27900$. Had een x bedrag die mijn portfolio moest halen voordat ik 35% zou uitcashen, heb er 3 jaar niks voor hoeven doenbehalve hold natuurlijk
Coins gaan meestal niet (meteen) dood maar worden zombies. Dus positief zou ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:44 schreef alilami het volgende:
Als Ripple verdwijnt, dan bestaat XRP nog steeds. SEC richt zich op Ripple, Garlinghouse en Larsen, en niet XRP als coin.
[ twitter ]
Soms is het goed om je winst te nemen. Vooral als je net een huis hebt gekochtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan uitcashen? Herinvesteren in iets anders, of omdat je denkt dat de koers ook wel eens een correctie gaat krijgen?
Dat denk ik niet. Ze zijn al sinds 2019 bezig met de SEC en dan was er nu wel al een schikking getroffen. In plaats daarvan is er een Wells notice afgekondigd en ligt er een officiële aanklacht. Normaliter komt het niet zover.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er komt geen rechtszaak, ripple gaat schikken door miljoenen te betalen net zoals met EOS.
FUN was dood dacht ik, waarom issie vandaag ineens omhoog gegaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dit was ook ooit zo'n FOK hype toch
Pump n dumpquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
FUN was dood dacht ik, waarom issie vandaag ineens omhoog gegaan?
Wel bijzonder hoor. De 24H volume is normaal gezien 2-10 BTC.quote:
Sounds legit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoor. De 24H volume is normaal gezien 2-10 BTC.
De volume van afgelopen 24H is 2100 BTC.
Je kan met die keyfile in Myetherwallet inloggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:25 schreef Tyr80 het volgende:
Weet niet precies waar het te vragen, maar ik het volgens mij nog een antieke Eth file met...5 eth erin ofzo.
Waar begin ik om die eruit te trekken? De bestandsnaam begint met UTC--2016-05-12T15
Denk eerder dat ze niet kunnen voldoen aan KYC regelingen in verschillende als ze die coins hebben gelist.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:44 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker met die delistings. Is dat allemaal uit angst voor de SEC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |