Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Jawel hoor. Althans, het mag gewoon.
Maar persoonlijk zou ik het laten staan...
Als jij het prettiger vind om eerst je inleg eruit te halen moet je dat doen. Zeker als je er anders onrustig van wordt.
Je mag best negatief over een coin zijn. Wat @Evenstar ook heeft gezegd, het gaat erom dat het geen posts zijn als "kutcoin", "quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ?deze groep wordt met de dag gekker
Nogmaals, als je het verschil niet ziet tussen de zwaarte van een financieel advies geven op een forum en het plaatsen van een smiley om een bepaalde coin te bespotten dan ben je nogal inconsistent bezig.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je mag best negatief over een coin zijn. Wat @:Evenstar ook heeft gezegd, het gaat erom dat het geen posts zijn als "kutcoin", "", "scamcoin" , en vul maar in.
En je ninja edit vat het goed samen: bespotten is dus precies niet de bedoeling. Kan ook op een normale manier toch?!
Het gaat om de inhoud van een post. Als iemand een advies geeft is het nog altijd de verantwoordelijkheid van de ontvanger om er wel/niet iets mee te doen. Als jij een advies leest en het er niet mee eens bent kun je er ook op reageren en aangeven waarom niet. Maar niet met alleen een smiley.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogmaals, als je het verschil niet ziet tussen de zwaarte van een financieel advies geven op een forum en het plaatsen van een smiley om een bepaalde coin te bespotten dan ben je nogal inconsistent bezig.
Oke, prima.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:18 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud van een post. Als iemand een advies geeft is het nog altijd de verantwoordelijkheid van de ontvanger om er wel/niet iets mee te doen. Als jij een advies leest en het er niet mee eens bent kun je er ook op reageren en aangeven waarom niet. Maar niet met alleen een smiley.
Een post met loutervoegt nooit iets toe.
Waarom zou je moeten bespotten? Als je het ergens niet mee eens bent of iets anders ziet kun je dat op een normale manier aangeven toch?!
Wat heeft iemand aan een smiley post? Niets.
Aangezien crypto bullruns over het algemeen einde januari in elkaar tyfen als domino stenen op Domino D-day, zou ik nu alles verkopen zodat je iig nog iets van winst hebt en je de massa voor bent die straks in blinde paniek gaan verkopen. Pak gewoon je winst en wacht op de 50% drop die er aan zit te komen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
Het licht natuurlijk nogal gevoelig als er slecht gepraat wordt over coins die ze bezitten.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je mag niet elkaars coins bashen maar je mag wel financieel advies geven ?deze groep wordt met de dag gekker, kunnen jullie misschien consistent beleid gaan maken over dit soort shit? Want nu mag je dus iemand financieel helemaal de tyfus in praten maar oh wee als je een VET bagholder bespot. Kansloos.
Omg bedankt voor je tipquote:Op donderdag 31 december 2020 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, prima.
[..]
Aangezien crypto bullruns over het algemeen einde januari in elkaar tyfen als domino stenen op Domino D-day, zou ik nu alles verkopen zodat je iig nog iets van winst hebt en je de massa voor bent die straks in blinde paniek gaan verkopen. Pak gewoon je winst en wacht op de 50% drop die er aan zit te komen.
Onzin. Als het een post is met inhoud blijft het gewoon staan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef Piva het volgende:
[..]
Het licht natuurlijk nogal gevoelig als er slecht gepraat wordt over coins die ze bezitten.
Dus shitcoins of scamscoin zeggen is niet echt inhoudelijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Onzin. Als het een post is met inhoud blijft het gewoon staan.
Wat gaat niet 1 miljoen halen?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:19 schreef Piva het volgende:
Het ziet er overigens niet goed uit voor John. Ik denk dat we de $1miljoen niet gaan halen voor middernacht...
Btcquote:
Zie mijn post hier boven. Ik ga geen posts weghalen waar ik het niet mee eens ben. Ik vind het kinderachtig om bewust verkeerd advies te geven, dat wel, maar (op dit moment) niet tegen de policy. Maar het is aan een user om het advies te toetsen alvorens te gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Dus shitcoins of scamscoin zeggen is niet echt inhoudelijk.
Maar verkeerd financieel advies geven zoals Scorpie zonet deed is geen probleem.
Beetje vreemd nietwaar?
Shitcoin en scamcoin zijn de beste adviezen die iemand kan krijgen imo..
Ik ben bloedserieus over mijn XRP aankoop en de aankomende dip. Wat wil je insinueren als je zo over mijn posts praat ?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef F.Sinatra het volgende:
@:scorpie wat vind je er precies leuk aan om dit soort dingen te posten? Is dat omdat je een reactie van ons wilt? Wil je stangen? Het topic laten ontsporen? Gewoon lekker gek of recalcitrant doen? Wat wil je ermee bereiken? Kan het ook constructief worden denk je? Of vind je het gewoon leuk om dit te doen?
En nu kun je natuurlijk zeggen dat dit je oprechte advies is, maar dat zou wel erg flauw zijn.
Je lijkt me een toffe gozer hoor, maar ik snap oprecht de lol hier niet van.
Okay. Was te verwachten. Prima. Tofquote:Op donderdag 31 december 2020 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus over mijn XRP aankoop en de aankomende dip. Wat wil je insinueren als je zo over mijn posts praat ?
Waarom vind je mijn advies verkeerd en onderbouw je dat niet, zodat je je eigen beleid nu breekt?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zie mijn post hier boven. Ik ga geen posts weghalen waar ik het niet mee eens ben. Ik vind het kinderachtig om bewust verkeerd advies te geven, dat wel, maar (op dit moment) niet tegen de policy. Maar het is aan een user om het advies te toetsen alvorens te gebruiken.
En je mag ook best shitcoin roepen, maar zeg dan wel (serieus) waarom.
Omdat de strekking van de post waar ik op reageerde daar niet over ging.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom vind je mijn advies verkeerd en onderbouw je dat niet, zodat je je eigen beleid nu breekt?
Begint het nu misschien te dagen dat jullie je eigen beleid eens kritisch onder de loep moeten gaan nemen ? Je trapt namelijk zelf in de valkuil die je mede mod heeft opgezet.
Ik zou niet weten op welke posts je je oordeel baseert, maar volgend een hoop CT TA gurus is het duidelijk dat er een bearish retest op 29500 aan zit te komen. We gaan terug naar 24k om vervolgens pas in feb of maart naar 30k en hoger te gaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:03 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Omdat de strekking van de post waar ik op reageerde daar niet over ging.
Maar om je antwoord te geven: Omdat het haaks staat op veel wat je eerder hebt gepost doet mij het zeer sterke vermoeden rijzen dat je niet serieus bent in je advies.
Maar prima, als jij nu zegt dat je dat wel bent![]()
Je post is ook gewoon blijven staan hè. Want advies geven mag. Reacties geven erop ook.
Mogen andere bedenken of ze mee gaan in het advies of niet.
Ik trap in geen enkele kuil. En zeker geen valkuil want die heeft @:evenstar niet opgezet.
Geen waarschuwing dat dit een risicovolle zet is? Nee, laat iedereen z'n spaargeld in XRP stoppen. Dat kan alleen maar goed aflopen. Gevaarlijk hoor...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef Scorpie het volgende:
En ja, dit is financieel advies. Ik stop al mijn spaargeld erin en raad jullie aan hetzelfde te doen, zo heilig overtuigd ben ik van mijn gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |