Uhm nee...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Apekoek het volgende:
SEC zal zelf wel veel bitcoin hebben en alle andere cryptos weg willen hebben.
Ik zag dat Stratis nu met de ticker STRAX staat en er heeft vorige maand dus een swap plaatsgevonden. Oude STRAT-coins moeten ook nog omgeruild worden, dus: https://www.stratisplatform.com/2020/09/25/introducing-strax/quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb op Binance nog wat Aeternity staan. Nu valt me op dat de 'deposit' button grijs is. Ook staat de btc value op 0.00000000?
Ik zie dat meerdere coins dit hebben, zo ook Stratis bijvoorbeeld, daar is zelfs de 'withdraw' uitgegrijsd.
Is dat maintenance of zoWaarom wordt de BTC value als 0 aangegeven
Niet zo bijzonder, dit is gewoon de Amerikaanse claim cultuur.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef alilami het volgende:
Coinbase Sued Over Its Allowing the Sale of XRP
A man claiming to be a Coinbase client has filed suit against the exchange for its sale of the token XRP.
According to the complaint filed in the Northern District Court of California, Thomas C. Sandoval, the plaintiff, alleges Coinbase knowingly sold XRP (-4.3%) as an unregistered security and gained commission on these sales.
https://www.coindesk.com/coinbase-sued-ripple-xrp-sale
Stellar heeft nooit een ICO gehouden en heeft het merendeel van de tokens gratis weggeven per airdrop.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef alilami het volgende:
BTC bijna $29K.
Tezos, Augur en Stellar kunnen de volgende doelwitten van SEC zijn, hieronder kun je ratings zien (hoe hoger, hoe groter de kans dat het een security is):
https://www.cryptoratingcouncil.com/asset-ratings
Welkom.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Zoals jullie hebben kunnen lezen in de mededeling van @:Yvonne ben ik nu ook (mede) mod in BTC!
Ik poste hier links en rechts al wat mee, en samen met @:evenstar en vooral jullie gaan we er wat moois van maken
We geven hier geen trading advies.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
Jawel hoor. Althans, het mag gewoon.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We geven hier geen trading advies.
Wat is het doel van je investering? Kun je het geld missen? Heb je afspraken gemaakt met jezelf over wanneer je een stukje wil cashen?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
Net begonnen met crypto currency/ beleggen uberhaupt. En al 235 euro winst gemaakt! Ik twijfel of ik dit stukje ga verkopen. Doen of niet?
Ja ik wil cashen als het de 100k bereikt.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat is het doel van je investering? Kun je het geld missen? Heb je afspraken gemaakt met jezelf over wanneer je een stukje wil cashen?
Stellar heeft een louche figuur als hun directeur, Jed McCaleb.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stellar heeft nooit een ICO gehouden en heeft het merendeel van de tokens gratis weggeven per airdrop.
Je moet laag inkopen en hoog verkopen, heb ik ooit gehoord.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ik wil cashen als het de 100k bereikt.
Mijn doel is rijk worden
Dus nee nog niet verkopen
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
WuppieGodquote:Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je moet laag inkopen en hoog verkopen, heb ik ooit gehoord.
Is toch een prijs waar je als student 4 dagen in de week voor werktquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.
Als je daarvan rustig word
Maarja 235 euro, wat ga je ermee doen. Een weekendje weg is niet veel aan tegenwoordig.
Niet 10x leveragen met geld van ome Duoquote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is toch een prijs waar je als student 4 dagen in de week voor werkt![]()
Maar ik laat t maar voor even.
3 gram coke en een goeie fles whiskey dan is het wel op inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon je inleg eruit halen en met de winst spelen.
Als je daarvan rustig word
Maarja 235 euro, wat ga je ermee doen. Een weekendje weg is niet veel aan tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |