Super! Ik ga even koekeloeren!quote:Op zondag 27 december 2020 15:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welkom!
Grootste en makkelijkste exchange is en blijft Binance verloopig. Groot aanbod, makkelijk te gebruiken.
Zit de laatste tijd er nog niet helemaal weer in om echt uitspraken te doen over verwachtingen, maar een pagina of twee terug is wel iets nuttigs gepost
Heel erg lang geleden, in de goede oude BIT tijdquote:Op zondag 27 december 2020 18:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Echt? Ik postte vroeger wel eens in wat niet zo serieuze slowchats geloof ik...
Ah dat kan haha! Ik had destijds ripples en lisk geloof ik!quote:Op zondag 27 december 2020 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel erg lang geleden, in de goede oude BIT tijd
XRP is goddank stervende. Misschien wat minder goed nieuws voor jou dat je 2 weken te laat bentquote:Op zondag 27 december 2020 18:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah dat kan haha! Ik had destijds ripples en lisk geloof ik!
Ook nog universa coins gekocht op cobinhood alleen op die website kan ik niet meer inloggen?
Hmm heb ze heel goedkoop gekocht, en jaren geleden, af en toe nog gekeken dus is voor mij geen teleurstellingquote:Op zondag 27 december 2020 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
XRP is goddank stervende. Misschien wat minder goed nieuws voor jou dat je 2 weken te laat bent
Maandelijks 1/3 van je spaargeld in btc stoppen.quote:Op zondag 27 december 2020 18:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hmm heb ze heel goedkoop gekocht, en jaren geleden, af en toe nog gekeken dus is voor mij geen teleurstelling
LISK is ook drama
Zit er aan te denken om nu voor X euros aan btc te kopen, lijkt mij stuk stabielier dan al het speculeren over shitcoins
Dat lijkt mij dan wel weer iets te risicovolquote:Op zondag 27 december 2020 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandelijks 1/3 van je spaargeld in btc stoppen.
Ik heb vorige maand 90% van mijn spaargeld in BTC gestopt. Is nu 50% meer waardquote:Op zondag 27 december 2020 18:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan wel weer iets te risicovol
Ik ga dus ook wachten op een dip om vervolgens idd in te stappen. Moet mij alleen nog inlezen over hoe wat waar wanneer etc. ben echt niet bij op dit moment.quote:Op zondag 27 december 2020 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand 90% van mijn spaargeld in BTC gestopt. Is nu 50% meer waard
Nu wacht ik even op een dipje voor er meer in gaat.
Ik kocht gewoon blind vlak na een ATHquote:Op zondag 27 december 2020 18:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ga dus ook wachten op een dip om vervolgens idd in te stappen. Moet mij alleen nog inlezen over hoe wat waar wanneer etc. ben echt niet bij op dit moment.
Dat blijkt alleen achteraf: soms koop je op een top, soms in een dal. Ik heb veel mensen blind zien kopen, maar nog nooit iemand tegengekomen die consequent alleen maar op een top gekocht heeft. DCA FTW!quote:Op zondag 27 december 2020 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kocht gewoon blind vlak na een ATH
Nu kopen zou ik eigenlijk ook gewoon nog doen. Grote kans dat ie even terug naar 22-23 gaat, maar voorlopig is de echte top nog niet in zicht.quote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat blijkt alleen achteraf: soms koop je op een top, soms in een dal. Ik heb veel mensen blind zien kopen, maar nog nooit iemand tegengekomen die consequent alleen maar op een top gekocht heeft. DCA FTW!
Kan best zijn dat het volgende dipje hoger ligt dan de prijs van vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 18:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ga dus ook wachten op een dip om vervolgens idd in te stappen. Moet mij alleen nog inlezen over hoe wat waar wanneer etc. ben echt niet bij op dit moment.
Tenzij ie heel weinig spaargeld heeftquote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef Evenstar het volgende:
90% van je spaargeld? Jij durft![]()
Ik zou dat echt niet kunnen. Zou dan niet meer weg te slaan zijn bij Blockfolio/Delta.
33% per maandquote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef Evenstar het volgende:
90% van je spaargeld? Jij durft![]()
Ik zou dat echt niet kunnen. Zou dan niet meer weg te slaan zijn bij Blockfolio/Delta.
33% van wat je per maand normaal gesproken zou sparen? Dat klinkt wel wat beter dan 90% van al je spaargeld.quote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
33% per maand
Maar het totale percentage is ondertussen wel wat hoger
Ik denk door de API aan te spreken, maar ik denk al heel snel aan scriptenquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Plots het volgende:
Hoe kan je snel zien in welke pair op Binance de meeste orders in het orderboek staan (oftewel de meeste activiteit)? Bijv. bij:
BTC/USDT
of
BTC/ETH
of
BTC/BNB
?
Ik wil even iets experimenteren met daytraden in BTC.
Ik kan ook alle pairs openen op Binance - in een apart tabblad - en dan zien in welk orderboek de meeste actie is, maar het verschil is moeilijk te zien met het blote oog. Ik heb namelijk in USDT/BTC 1 kooporder 1% onder de huidige prijs geplaatst en 1 verkooporder 1% boven de huidige prijs. En dan kijken binnen hoeveel minuten de winst is verdiend. Maar ik wacht nu al 36 minuten in en er is weinig beweging. Dit duurt alweer te lang imo en valt niet onder 'snel geld verdienen'. Zou toch weer 2% zijnquote:Op zondag 27 december 2020 20:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik denk door de API aan te spreken, maar ik denk al heel snel aan scripten
Dubbele van dat. Had veel meer kunnen zijn maar dat is altijd achterafquote:
Morgen is het de 28ste, dan staat BTC op 28K en overmorgen is het 29 december dan staat BTC op 29K etc.quote:
Vandaag wat uitbetaald op 27900$. Had een x bedrag die mijn portfolio moest halen voordat ik 35% zou uitcashen, heb er 3 jaar niks voor hoeven doenquote:Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Plots het volgende:
[..]
Morgen is het de 28ste, dan staat BTC op 28K en overmorgen is het 29 december dan staat BTC op 29K etc.![]()
(Dit is geen financieel advies)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |