Ja die van Finkers het bestequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. De beste Oudejaarsconference blijft voor mij die van Finkers maar Youp weet ook altijd heel mooi een sfeer neer te zetten.
Bij haar was het verhaal dan nog wel aardig. Maar was niet echt veel om te lachen nee. Al was het dieptepunt vorig jaar van Martijn Koning. Die is best leuk in een programma, maar wat was zijn oudejaarsconference slecht zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die van Claudia heb ik bewust overgeslagen. Als er iemand niet grappig is dat is zij het wel.
Het is vooral anders dan de rest eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan zelfs Claudia best goed hebben.
Die heb ik ook niet gekeken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij haar was het verhaal dan nog wel aardig. Maar was niet echt veel om te lachen nee. Al was het dieptepunt vorig jaar van Martijn Koning. Die is best leuk in een programma, maar wat was zijn oudejaarsconference slecht zeg.
Ik vind Claudia ook niet grappig, maar ze kan vaak op zich nog wel een goed overkoepelend verhaal vertellen. Youp vind ik pas vervelendquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die van Claudia heb ik bewust overgeslagen. Als er iemand niet grappig is dat is zij het wel.
Martijn Koning was gewoon lachen om de verkeerde redenenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij haar was het verhaal dan nog wel aardig. Maar was niet echt veel om te lachen nee. Al was het dieptepunt vorig jaar van Martijn Koning. Die is best leuk in een programma, maar wat was zijn oudejaarsconference slecht zeg.
Ik vergelijking met Freek is Youp dan weer een verademing.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Claudia ook niet grappig, maar ze kan vaak op zich nog wel een goed overkoepelend verhaal vertellen. Youp vind ik pas vervelend
Oh Freek nam ik niet eens in de overweging meequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vergelijking met Freek is Youp dan weer een verademing.
Dan heb je geluk gehad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gekeken.
Deed Freek dat zelf ook maar...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh Freek nam ik niet eens in de overweging mee![]()
Lachen omdat hij het zo slecht deed elke grap doodsloeg inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Martijn Koning was gewoon lachen om de verkeerde redenen
In vergelijking met Freek is iedereen een verademing.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
In vergelijking met Freek is iedereen een verademing.
Ik het het vermoeden dat mensen die Freek heten nogal van zichzelf zijn. Freek de Jonge, Freek Vonk, Freek Janssen.quote:
Die is te lang doorgegaan. Vond ik vroeger nog wel leuk.quote:
Ik ben nooit een fan van hem geweest, maar vroeger viel er af en toe nog wel iets te lachen bij hem ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is te lang doorgegaan. Vond ik vroeger nog wel leuk.
Freek is een Nederlandse jongensnaam. Het betekent `vredig, machtig heerser`quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik het het vermoeden dat mensen die Freek heten nogal van zichzelf zijn. Freek de Jonge, Freek Vonk, Freek Janssen.
Die neemt zichzelf in geen enkele overweging mee, want hij is natúúrlijk het bestequote:
Ik nooit eigenlijk. Bram heeft ook veel mooiere dingen gemaakt op latere leeftijd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is te lang doorgegaan. Vond ik vroeger nog wel leuk.
Ja dattequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lachen omdat hij het zo slecht deed elke grap doodsloeg inderdaad.
Freek van Suzanquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik het het vermoeden dat mensen die Freek heten nogal van zichzelf zijn. Freek de Jonge, Freek Vonk, Freek Janssen.
Dat lijkt mij dan juist weer wel een sympathieke jongen. Wel wat minder uitstraling dan de andere Freeken.quote:
Heb je weer zitten te modden jij?quote:
quote:
Nee dat was Tim in het vorige topic.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je weer zitten te modden jij?
De enige Freek die ik ooit kende was wel oké maar heeft wel eens vlak voor m'n neus z'n arm gebroken toen hij aan de ringen bezig was met gym op de middelbare. Z'n hele arm stond in een s-bocht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken nog een afschuwelijke Freek, dus het klopt wel ja.
Tijdens het wandelen luister ik wel eens naar Andermans Veren, en van oude stukjes Freek kan ik vaak best genietenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog stemmen voor de steen van de dag? Kan nog 3 kwartierquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:02 schreef Momo het volgende:
Steen dilemma van de dag, ze zijn ongeveer even duur en zwaar.
Steen 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steen 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steen 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een slechte darter zeg!quote:
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Nee dat was Tim in het vorige topic.
Dan was hij dus de Heerenveen tegen Real Madrid.quote:
Ik heb jouw werk alweer aangepast met een beter gifje.quote:
Alle drie niet eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog stemmen voor de steen van de dag? Kan nog 3 kwartier
WAT?!?!?!?!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb jouw werk alweer aangepast met een beter gifje.
Die lag er op het laatst net zo snel uit las Badr.quote:
Ik heb niks gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je weer zitten te modden jij?
Je weet dat die reactie komt van iemand die fan is van The Social Network song he.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Kwarts met een metaal is niet mooi?
Het staat hier op als behang, verder volg ik het ook niet meer heel aandachtig nee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
Los van wie het doet moet ik wel zeggen dat ik de oudejaarsconference veel minder interessant vind dan jaren geleden. Ik kijk nu niet eens elk jaar meer.
Jij hebt dan ook niet zo'n wansmaak.quote:
Don't try me.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet zo'n wansmaak.
De enige Freek die ik kende was het vriendje van een vriendin van een vriendin van mij. Een keer gezien; beetje wazig joch. Hij tongde die avond met een ander meisje. Heel drama geworden daarquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige Freek die ik ooit kende was wel oké maar heeft wel eens vlak voor m'n neus z'n arm gebroken toen hij aan de ringen bezig was met gym op de middelbare. Z'n hele arm stond in een s-bocht.
Driequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[poll=1195]
Ja dat een beetje. Niet dat ik heel vaak TV kijk met oud&nieuw, maar het leek erop dat er een jaar of tien geleden leukere dingen op TV waren met oudjaar dan tegenwoordig. Al acht ik de kans heel groot dat dit een gevalletje vroeger was alles beter is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het staat hier op als behang, verder volg ik het ook niet meer heel aandachtig nee.
In het vluchtig bekijken vond ik het vooral lijken op mislukte rijstquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Kwarts met een metaal is niet mooi?
Zelfs ik heb dat al een beetje. Ik schuif dichter op naar jouw generatiequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat een beetje. Niet dat ik heel vaak TV kijk met oud&nieuw, maar het leek erop dat er een jaar of tien geleden leukere dingen op TV waren met oudjaar dan tegenwoordig. Al acht ik de kans heel groot dat dit een gevalletje vroeger was alles beter is.
Misschien kun jij Pingpong als gifje erin zetten.quote:
'They are minerals'.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[poll=1195]
O&N was eigenlijk altijd wel behoorlijk saai hoor. En nu heb je normaal dan tenminste nog een aftelmoment. Voorheen moesten we het doen met 'klok & vuurwerk'.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat een beetje. Niet dat ik heel vaak TV kijk met oud&nieuw, maar het leek erop dat er een jaar of tien geleden leukere dingen op TV waren met oudjaar dan tegenwoordig. Al acht ik de kans heel groot dat dit een gevalletje vroeger was alles beter is.
Was het Freek Janssen? En was een van die meisjes niet gewoon een jongen die Thierry heette?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige Freek die ik kende was het vriendje van een vriendin van een vriendin van mij. Een keer gezien; beetje wazig joch. Hij tongde die avond met een ander meisje. Heel drama geworden daar
In jouw tijd was er toch nog helemaal geen tv?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
O&N was eigenlijk altijd wel behoorlijk saai hoor. En nu heb je normaal dan tenminste nog een aftelmoment. Voorheen moesten we het doen met 'klok & vuurwerk'.
Denk dat je weel gelijk hebt. Het is vaak natuurlijk meer doordat je met leuke mensen het viert. Of als je er volledig zelf voor kunt kiezen wat je kijkt, luistert en/of doet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
O&N was eigenlijk altijd wel behoorlijk saai hoor. En nu heb je normaal dan tenminste nog een aftelmoment. Voorheen moesten we het doen met 'klok & vuurwerk'.
Jawel, maar er was geen bal op de tv. Alleen een film met Doris Day.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In jouw tijd was er toch nog helemaal geen tv?
Daarom, wij vierden het altijd als de zonnewijzer precies op 12 uur stond.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In jouw tijd was er toch nog helemaal geen tv?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige Freek die ik kende was het vriendje van een vriendin van een vriendin van mij. Een keer gezien; beetje wazig joch. Hij tongde die avond met een ander meisje. Heel drama geworden daar
Ik vond het als kind juist heel eng allemaal, ik was ook heel bang voor vuurwerk. Later ben ik dat wel leuk gaan vinden. Maar ik voel nog steeds een rare, wat onprettige spanning met O&N.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
Tot ongeveer mijn 14e was Oud&Nieuw echt mijn favoriete feestdag. Zeker als kind is die hele sfeer zo spannend, dat je uit bed gehaald wordt om naar het vuurwerk te kijken, of juist voor het eerst mag opblijven.
Daarna heb ik een hele periode gehad dat ik het toevallig elke keer met anderen en in andere steden vierde, dus dat was ook nog wel leuk.
De laatste jaren is het saai as fuck.
Ja ik ging verder ook niet naar buiten hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het als kind juist heel eng allemaal, ik was ook heel bang voor vuurwerk. Later ben ik dat wel leuk gaan vinden. Maar ik voel nog steeds een rare, wat onprettige spanning met O&N.
Oud en nieuw is nog mijn favoriete feestdagquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
Tot ongeveer mijn 14e was Oud&Nieuw echt mijn favoriete feestdag. Zeker als kind is die hele sfeer zo spannend, dat je uit bed gehaald wordt om naar het vuurwerk te kijken, of juist voor het eerst mag opblijven.
Daarna heb ik een hele periode gehad dat ik het toevallig elke keer met anderen en in andere steden vierde, dus dat was ook nog wel leuk.
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was het Freek Janssen? En was een van die meisjes niet gewoon een jongen die Thierry heette?
Hoe doen ze normaal bij jou in de buurt eigenlijk met vuurwerk?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het als kind juist heel eng allemaal, ik was ook heel bang voor vuurwerk. Later ben ik dat wel leuk gaan vinden. Maar ik voel nog steeds een rare, wat onprettige spanning met O&N.
Nu spreek je voor je eigen generatie. @Strani is nog van voor de oerknalquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, maar er was geen bal op de tv. Alleen een film met Doris Day.
Is zo de siësta ontstaan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, wij vierden het altijd als de zonnewijzer precies op 12 uur stond.
Dat betekende helaas wel dat we O&N altijd rond de lunchtijd moesten vieren.
Martijn Koning is echt het ergste der erge ergerts. Altijd. Overal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lunchen met oliebollen, niets mis meequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, wij vierden het altijd als de zonnewijzer precies op 12 uur stond.
Dat betekende helaas wel dat we O&N altijd rond de lunchtijd moesten vieren.
Ja, het opblijven en vuurwerk waren spannend. Zodra je daar uitgroeit is het een nogal overrated feest.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
Oud&Nieuw vond ik als kind ook altijd veel leuker dan nu. Die nacht duurde dan ook zo lekker lang, en het was zo speciaal, zo lang op mogen blijven of speciaal wakker gemaakt wordenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
In dit dorp is er best wat te zien omdat er veel buitenlanders wonen, dus voor mij is het een openbaring geweest. In m'n vorige dorp, met bijna alleen Spanjaarden, was het echt doodsaai.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe doen ze normaal bij jou in de buurt eigenlijk met vuurwerk?
Eens. Vooral feestjes tijdens oud&nieuw zijn overrated. Stappen op een gemiddelde avond in het jaar is een stuk leuker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het opblijven en vuurwerk waren spannend. Zodra je daar uitgroeit is het een nogal overrated feest.
Ja die hele lading van 'oeh tot 12 uur opblijven' is er als volwassene ook helemaal af.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het opblijven en vuurwerk waren spannend. Zodra je daar uitgroeit is het een nogal overrated feest.
Dit is trouwens een running gag binnen mijn vriendengroep omdat ik op 1 januari 2019 ooit nadat ik best wel wat had gedronken heel blij door de woonkamer heb geroepen "Wat zijn jullie toch leuke vrienden" op het moment dat iedereen ingekakt op de bank lagquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
gaat nooit dat gevoel van "wat heb ik toch een fijn leven" geven als dat ik alle andere 1 januari's heb.
Da's beetje het probleem zeg maar.quote:
Klopt, toen waren er nog niet genoeg fossielen voor olie, laat staan oliebollen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lunchen met oliebollen, niets mis mee![]()
Oh nee, die waren toen ook nog niet uitgevonden
Een beetje vergelijkbaar met Zwitserland dus. Daar gebeurd ook niks met oud & nieuw.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit dorp is er best wat te zien omdat er veel buitenlanders wonen, dus voor mij is het een openbaring geweest. In m'n vorige dorp, met bijna alleen Spanjaarden, was het echt doodsaai.
Nou ja, een beetje zoals het bij jullie voortaan gaat zijn, vrees ik.
Ja dat was echt elke keer weer een teleurstelling. Moest je ook weken van te voren al een kaartje kopen in plaats van dat je nog ergens anders heen kon lopen zoals normaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Vooral feestjes tijdens oud&nieuw zijn overrated. Stappen op een gemiddelde avond in het jaar is een stuk leuker.
Ja, ik vind het maar niks hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met Zwitserland dus. Daar gebeurd ook niks met oud & nieuw.
Ja dat. En je betaalde voor alles het dubbele. En het was zo druk dat je toch niet vol kon. En als je pech had was de DJ ook nog kut, maar ja je kon niet zo snel ergens anders naartoe. Plus dat het zonde is van je 50 euro toegang (inclusief 1 drankje).quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat was echt elke keer weer een teleurstelling. Moest je ook weken van te voren al een kaartje kopen in plaats van dat je nog ergens anders heen kon lopen zoals normaal.
In jouw tijd waren er nog geen koolzaad en zonnebloemen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, toen waren er nog niet genoeg fossielen voor olie, laat staan oliebollen.
Een oud & nieuw-feestje heb ik nog nooit bezocht omdat de dichtstbijzijnde hier 3 dorpen vandaan is en niemand ooit zin heeft om daarheen te fietsen na twaalven nog.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat was echt elke keer weer een teleurstelling. Moest je ook weken van te voren al een kaartje kopen in plaats van dat je nog ergens anders heen kon lopen zoals normaal.
Ja, dit heb ik ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja die hele lading van 'oeh tot 12 uur opblijven' is er als volwassene ook helemaal af.
Sterker nog, nu is het eerder 'kan ik al naar bed'. Oke, ik ben nu officieel oud.
Tienerdrama's, zo heerlijk juicy om later aan terug te denkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:30 schreef Em31 het volgende:
[..]zo’n drama heb ik ook een keer meegemaakt. Twee beste vriendinnen, ging de ene met de ander haar net nieuwe vriend, op haar verjaardag!
is nooit meer goedgekomen.
Je mist weinig. Of dat soort feestjes zijn suf, of er lopen te veel mensen kachellam rond. Geeft een erg onprettige sfeer in dat tweede geval.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een oud & nieuw-feestje heb ik nog nooit bezocht omdat de dichtstbijzijnde hier 3 dorpen vandaan is en niemand ooit zin heeft om daarheen te fietsen na twaalven nog.
En ik heb er zeker geen spijt van nog.
Je hoort er ook bijna nooit verhalen van eigenlijk, van de oud en nieuw-feestjes. Al gaat sowieso bijna niemand in het dorp hier daar dus heen omdat het ruim drie kwartier fietsen is naar de dichtstbijzijnde locatie die dan open is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je mist weinig. Of dat soort feestjes zijn suf, of er lopen te veel mensen kachellam rond. Geeft een erg onprettige sfeer in dat tweede geval.
Precies. Als je al een feestje doet, alleen leuke mensen uitnodigen zoals je bij een verjaardag zou (willen) doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je mist weinig. Of dat soort feestjes zijn suf, of er lopen te veel mensen kachellam rond. Geeft een erg onprettige sfeer in dat tweede geval.
Deze gaat in het Aoibhin-archiefquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is trouwens een running gag binnen mijn vriendengroep omdat ik op 1 januari 2019 ooit nadat ik best wel wat had gedronken heel blij door de woonkamer heb geroepen "Wat zijn jullie toch leuke vrienden" op het moment dat iedereen ingekakt op de bank lag
Je was zelf al een fossiel!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, toen waren er nog niet genoeg fossielen voor olie, laat staan oliebollen.
Ach je mist er niet zoveel aan. En kun je het niet beter vieren zoals je zelf wilt? Dus wel naar een feestje als je dat leuk vind en in je eentje/met gezin als je dat leuk vind.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben altijd thuis gebleven met O&N.#geenleven
In Strani's tijd was er nog niks. Alles moest nog ontstaan!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog geen koolzaad en zonnebloemen?![]()
![]()
![]()
De verhalen vooraf zijn meestal beter dan achteraf inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hoort er ook bijna nooit verhalen van eigenlijk, van de oud en nieuw-feestjes. Al gaat sowieso bijna niemand in het dorp hier daar dus heen omdat het ruim drie kwartier fietsen is naar de dichtstbijzijnde locatie die dan open is.
Mijn traditie is gezellig met mijn ouders op de bank naar de oudejaarsconferentie kijken met door mijn vader zelfgemaakte oliebollen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach je mist er niet zoveel aan. En kun je het niet beter vieren zoals je zelf wilt? Dus wel naar een feestje als je dat leuk vind en in je eentje/met gezin als je dat leuk vind.
Same herequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben altijd thuis gebleven met O&N.#geenleven
Leuk tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn traditie is gezellig met mijn ouders op de bank naar de oudejaarsconferentie kijken met door mijn vader zelfgemaakte oliebollen.
Ben één keer naar een O&N feest geweest in de plaatselijke sporthal (quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
Ik heb ook wel een paar keer oud&nieuw in mijn eentje gevierd. Moest altijd heel veel werken in december, waarbij eerste kerstdag en nieuwjaarsdag mijn enige dagen vrij waren. En dan moest ook nog ergens naartoe reizen om het te vieren. Toen gewoon thuis gebleven en mij prima vermaakt.
Ook twee keer ongewild alleen moeten vieren. Een keer toen ik tweede kerstdag door mijn rug was gegaan en een hernia had met oudjaar. En daarna een keer dat ik met een klein groepje naar een feest zou gaan. Had toen niks in huis gehaald etc want was toch niet thuis. Maar toen ging er opeens een iemand niet, waardoor een ander ook niet ging en het toen ook helemaal niet meer doorging
De laatste 50 is meestal juist dat ik afhaak, want vaak dezelfde nummersquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil tegenwoordig wel altijd de laatste 50 of zo van de top 2000 per sé horen![]()
Al weet ik niet of het leuk is om dit jaar met sentiment op een RollerCoaster uit te gaan
Dat geldt eigenlijk wel vaker voor feestjes en stapavonden die je van te voren al plant (behalve dan als je de anderen een tijd niet hebt gezien, dan is het bijna altijd leuk). Het leukste zijn de spontaan ontstane avonden waar je die middag nog niet had verwacht waar je die avond zou belanden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De verhalen vooraf zijn meestal beter dan achteraf inderdaad
Die had stiekem een oogje op je Guaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben één keer naar een O&N feest geweest in de plaatselijke sporthal () en daar waren inderdaad 2 gasten die normaal nooit naar me omkeken maar nu helemaal enthousiast en
deden (ééntje was zelfs de lekkerste gast van de school
). Right.
Vorig jaar voor het eerst bijna de hele tijd in het topic van de Top 2000 hier op FOK! gezeten en dat was erg gezellig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil tegenwoordig wel altijd de laatste 50 of zo van de top 2000 per sé horen![]()
Al weet ik niet of het leuk is om dit jaar met sentiment op een RollerCoaster uit te gaan
Ik vind van wel.quote:
Dat heeft hij de rest van de 364 dagen daarvoor en daarna dan goed verborgen weten te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had stiekem een oogje op je Guaan
Ik vind champagne echt niet lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De laatste 50 is meestal juist dat ik afhaak, want vaak dezelfde nummersHooguit let ik erop dat ik voor mijn favorieten nog even inschakel.
Tegen twaalven ben ik veel te druk bezig met het vreten van hapjes en oliebollen/appelbeignets, en ook alweer bedenken hoe ik champagne moet ontkurken.
Inderdaad, al geldt dat natuurlijk voor veel dingen in het levenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk wel vaker voor feestjes en stapavonden die je van te voren al plant (behalve dan als je de anderen een tijd niet hebt gezien, dan is het bijna altijd leuk). Het leukste zijn de spontaan ontstane avonden waar je die middag nog niet had verwacht waar je die avond zou belanden.
Klinkt als iemand als ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heeft hij de rest van de 364 dagen daarvoor en daarna dan goed verborgen weten te houden
Beter dan iemand als ik die het nog net niet met een megafoon laat omroepen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iemand als ik.![]()
Dat klinkt niet best inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens semi-vrijwillig alleen thuisgezeten met O&N. Ik woonde toen met een gestoorde debiele huisgenoot die om 23:00 nog besloot om te gaan koken waardoor ik in de kooklucht zat, en door het vuurwerk de ramen niet open kon doen.
Heb om 00:02 stipt het licht uitgedaan en geprobeerd om te gaan slapen.
Good times.
Ja ik aan de ene kant ook wel. Al moet ik zeggen dat ik de eerste 1900 liedjes eigenlijk leuker vind dan de laatste 100.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Dat was serieus wel het geval bij een gast bij mij op school. Type "class-clown", erg populair, grote bek, en hij plaagde me heel vaakquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heeft hij de rest van de 364 dagen daarvoor en daarna dan goed verborgen weten te houden
Ga jij gewoon een biertje opentrekken om 12 uurquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind champagne echt niet lekkerAl ben ik met drank toch best lastig en wil ik het liefst gewoon bier
Bij de laatste 100 zitten altijd wel een paar toffe, maar ik vind qua top 2000 30 december meestal de leukste dag eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik aan de ene kant ook wel. Al moet ik zeggen dat ik de eerste 1900 liedjes eigenlijk leuker vind dan de laatste 100.
Eens. Hoe lager de verwachtingen des te mooier/leuker het vaak is. Waarbij de beste keren degene zijn waarvan de hoge verwachtingen alsnog worden overtroffen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, al geldt dat natuurlijk voor veel dingen in het leven
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beter dan iemand als ik die het nog net niet met een megafoon laat omroepen.
Hier zijn ze ook al de hele avond aan het knallenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar was weer een harde knal.![]()
Gelukkig slaap ik nog niet.
Ja voor mij ook wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de laatste 100 zitten altijd wel een paar toffe, maar ik vind qua top 2000 30 december meestal de leukste dag eigenlijk.
Hier ook net vuurwerk. Al was dan geen harde knal maar siervuurwerk wat de lucht in ging.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar was weer een harde knal.![]()
Gelukkig slaap ik nog niet.
Ik vind 2020 afsluiten best wel een dingetje eigenlijk dit jaarquote:Op zondag 20 december 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is elke O&N, ongeacht de situatie, altijd wel een hele hoop hype om niets.
Man, er was amper bewoonbaar land!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog geen koolzaad en zonnebloemen?![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moeten we het, net als bij vervelende personen, niet te veel aandacht meer geven.quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 2020 afsluiten best wel een dingetje eigenlijk dit jaar
Oeh dat zijn wel toffe momenten ja!quote:Op zondag 20 december 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik nooit echt een bijzondere Oud & Nieuw heb gevierd maar eigenlijk is dat niet zo.![]()
O&N 1997 was ik in een arena in Düsseldorf voor een Sylvester Party, groot concert met allemaal artiesten waarvan ik me niks meer kan herinneren, alleen *NSYNC, want daar gingen we speciaal voor naar toe.Dus dat was hele avond optredens zien en dan het aftelmoment met alle artiesten op het podium, confetti, pyro en daarna terug naar het hotel lopen.
En O&N 1999 vierden we aan de Thames in Londen, temidden van miljoenen anderen, urenlang staan wachten en bij het aftelmoment stond er voor ons een gast die zo kneiterlam was dat ie zich ineens omdraaide en ging kotsen dus ik ging het nieuwe millennium al achteruit deinzend en kots-ontwijkend in.![]()
Mooi vuurwerk was het wel maar ja, daarna een roteind naar het hotel gelopen want de meeste metrostations waren gesloten vanwege de drukte. Rond een uur of 2 waren we ‘thuis’, glaasje champagne op en daarna meteen gaan slapen.
Eigenlijk is elke O&N, ongeacht de situatie, altijd wel een hele hoop hype om niets.
2020 is just a numberquote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan 2020 geen ban krijgen?quote:Op zondag 20 december 2020 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we het, net als bij vervelende personen, niet te veel aandacht meer geven.
Vorig jaar had dat ook nog niet gekund en volgend jaar op zich wel, maar ik denk dat we ons dan rond die tijd weer meer bezig houden met 2021.quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De blauwen zijn onderdeel de elite he?quote:Op zondag 20 december 2020 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Graag, maar dan hadden de modjes wel eerder mogen ingrijpen.
Altijd weer die blauwenquote:Op zondag 20 december 2020 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Graag, maar dan hadden de modjes wel eerder mogen ingrijpen.
Ik verlang terug naar die tijd als ik de huidige ellende ziequote:Op zondag 20 december 2020 00:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1999 naar 2000 was wel een di getne destijds met die milenniumbug die uiteindelijk niks bleek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oja die was ik vergeten.quote:
Het trekt aan de ene kant ook wel enorm aan op zo'n speciale plek oud&nieuw te vieren. Maar het is vaak dan wel zo massaal (en ook koud) dat het vaak ook wel wat tegenvalt.quote:Op zondag 20 december 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik nooit echt een bijzondere Oud & Nieuw heb gevierd maar eigenlijk is dat niet zo.![]()
O&N 1997 was ik in een arena in Düsseldorf voor een Sylvester Party, groot concert met allemaal artiesten waarvan ik me niks meer kan herinneren, alleen *NSYNC, want daar gingen we speciaal voor naar toe.Dus dat was hele avond optredens zien en dan het aftelmoment met alle artiesten op het podium, confetti, pyro en daarna terug naar het hotel lopen.
En O&N 1999 vierden we aan de Thames in Londen, temidden van miljoenen anderen, urenlang staan wachten en bij het aftelmoment stond er voor ons een gast die zo kneiterlam was dat ie zich ineens omdraaide en ging kotsen dus ik ging het nieuwe millennium al achteruit deinzend en kots-ontwijkend in.![]()
Mooi vuurwerk was het wel maar ja, daarna een roteind naar het hotel gelopen want de meeste metrostations waren gesloten vanwege de drukte. Rond een uur of 2 waren we ‘thuis’, glaasje champagne op en daarna meteen gaan slapen.
Ze drinken babybloed om jong te blijvenquote:Op zondag 20 december 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De blauwen zijn onderdeel de elite he?We hadden het kunnen weten
quote:Op zondag 20 december 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cee StrictlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je staat temidden van een hele meute onbekenden dus het voelt eigenlijk vrij eenzaam, ook al ben je dan zelf ook met een klein groepje. Het is toch wel zo dat iedereen z’n eigen feestje viert, alleen het vuurwerk is nog iets waar je even met z’n allen naar kijkt.quote:Op zondag 20 december 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het trekt aan de ene kant ook wel enorm aan op zo'n speciale plek oud&nieuw te vieren. Maar het is vaak dan wel zo massaal (en ook koud) dat het vaak ook wel wat tegenvalt.
Och Jezus, die ken ik juist beter en vind ik veel tofferquote:Op zondag 20 december 2020 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja die was ik vergeten.
Ik wilde eigenlijkFreek Bartels
aandragen als tegenargument
Die zit toch nog eerder in m'n hoofd haha
En hun ouderdom zenden ze naar ons via de 5G stralingenquote:Op zondag 20 december 2020 00:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze drinken babybloed om jong te blijven
Je kunt ons bestrijden door op een pan te slaan bij het torentje.quote:Op zondag 20 december 2020 00:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze drinken babybloed om jong te blijven
Ja soms kun je geluk hebben dat er een leuke groep naast je staat. Maar iedereen is inderdaad een beetje zijn eigen feestje aan het vieren.quote:Op zondag 20 december 2020 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, je staat temidden van een hele meute onbekenden dus het voelt eigenlijk vrij eenzaam, ook al ben je dan zelf ook met een klein groepje. Het is toch wel zo dat iedereen z’n eigen feestje viert, alleen het vuurwerk is nog iets waar je even met z’n allen naar kijkt.
Kan niet, die zijn allemaal in de Hofvijver gevallen.quote:Op zondag 20 december 2020 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kunt ons bestrijden door op een pan te slaan bij het torentje.
quote:Op zondag 20 december 2020 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 20 december 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan niet, die zijn allemaal in de Hofvijver gevallen.
Dat probeerde mijn henchman laatst maar het pannetje brak afquote:Op zondag 20 december 2020 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kunt ons bestrijden door op een pan te slaan bij het torentje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in een spoiler voor wie het nog niet had gezien. Die pan is een soort van symbool geworden.quote:Op zondag 20 december 2020 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Die versie met de Vibing cat ook, HUILEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Een paar weken terug Duncan en nu James? Zien we Armin volgend jaar ook terug op ESF als act?quote:Op zondag 20 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
Hey die UK 2020 (ook 2021?) inzending heeft een liedje gemaakt met "onze" Armin. Misschien ook een goede zet voor ESC want dit klinkt een stuk beter dan My Last Breath.
Nee?quote:Op zondag 20 december 2020 00:24 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie gezien dat Marko van Nightwish The Masked Singer Finland had gewonnen vanavond?
Ik dacht dat Krista Siegfrieds had gewonnen?quote:Op zondag 20 december 2020 00:24 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie gezien dat Marko van Nightwish The Masked Singer Finland had gewonnen vanavond?
Die geruchten gaan al zo lang, ik denk dat het er echt wel een keertje van gaat komenquote:Op zondag 20 december 2020 00:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar weken terug Duncan en nu James? Zien we Armin volgend jaar ook terug op ESF als act?
quote:Op zondag 20 december 2020 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Krista Siegfrieds had gewonnen?
Het nummer met Ducan is beter wmb. Maar deze met James is ook niet slecht.quote:Op zondag 20 december 2020 00:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar weken terug Duncan en nu James? Zien we Armin volgend jaar ook terug op ESF als act?
En dan is er tegenwoordig bewoonbaar land, ga je op die Iberische rots wonenquote:
"Wij" maar extra land droogleggen zelfs, héle prestatie, gaat die gozer op die Iberische rots wonen ipv zo'n prachtige plek als Lelystadquote:Op zondag 20 december 2020 00:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan is er tegenwoordig bewoonbaar land, ga je op die Iberische rots wonen
woont er iemand van 'hier' in Lelystad?quote:Op zondag 20 december 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Wij" maar extra land droogleggen zelfs, héle prestatie, gaat die gozer op die Iberische rots wonen ipv zo'n prachtige plek als Lelystad
Niet meerquote:Op zondag 20 december 2020 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woont er iemand van 'hier' in Lelystad?
Lijkt wel een "normale" dag johquote:
Kloptquote:Op zondag 20 december 2020 00:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet meerMaar Zoetermeer is niet zoveel anders als Lelystad of ander nieuwe steden.
Als je er een keer komt , het natuurpark met die paarden met die moeilijke naam is wel een aanrader,quote:Op zondag 20 december 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
Ik woon in Zoetermeer en werk in Almere (althans normaal gesproken)
Lelystad eigenlijk nooit echt geweest.
en de stad zelf?quote:Op zondag 20 december 2020 01:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je er een keer komt , het natuurpark met die paarden met die moeilijke naam is wel een aanrader,
Of tussen Almere en Lelystad de Oostvaardersplassen.
Het is ook een transferhub voor mensen uit Londen zelf.quote:Op zondag 20 december 2020 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag je dan af of dit juist Fransen/Belgen/Nederlanders zijn of Britten
Asocialen are gonna aso, waar ze ook vandaan komenquote:Op zondag 20 december 2020 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag je dan af of dit juist Fransen/Belgen/Nederlanders zijn of Britten
Hetzelfde als andere steden. Winkels in het centrum (grote ketens vooral) en de rest wonen.quote:
Ik vind het in dit geval een beetje te snel gezegd. We zien veel mensen op een station. Dat zegt eigenlijk helemaal niks. Het is geen winkelcentrum o.i.d.quote:Op zondag 20 december 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Asocialen are gonna aso, waar ze ook vandaan komen
Het geldt vast niet voor al die mensen daar. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat die hele menigte echt alleen essentieel reisverkeer is.quote:Op zondag 20 december 2020 01:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval een beetje te snel gezegd. We zien veel mensen op een station. Dat zegt eigenlijk helemaal niks. Het is geen winkelcentrum o.i.d.
Dat denk ik ook niet hoor. Maar ik vind ook weer niet dat een filmpje wat op één moment genomen is op een station wat altijd al heel druk is genoeg zeggen om hier asociaal gedrag in te zien.quote:Op zondag 20 december 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het geldt vast niet voor al die mensen daar. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat die hele menigte echt alleen essentieel reisverkeer is.
Heb je op zich ook gelijk in hoor, maar afgelopen week hadden we ook over Schiphol bijv. en dat het vooral te maken heeft met dat vliegmaatschappijen en vliegvelden het zelf moeten regelen. Dan zie je toch dat veel mensen toch gewoon op vakantie gaan, wat vaak al gepland was voordat de nieuwe "lockdown" er was. En als het dan officieel nog mag, dan gaan ze gewoon.quote:Op zondag 20 december 2020 01:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet hoor. Maar ik vind ook weer niet dat een filmpje wat op één moment genomen is op een station wat altijd al heel druk is genoeg zeggen om hier asociaal gedrag in te zien.
Zag meerdere van dit soort filmpjes van verschillende stations daar, maar is ook wel snugger van de overheid. Ineens die aankondiging dus toen iedereen in paniek nog snel weg.quote:
Ik wel. Zelfs Silke moest me wakker makenquote:Op zondag 20 december 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Goeiemorrege beste mensen!!! Heeft iedereen een beetje fijn geslapen?
Ik werd wakker van een telefoonalarm van m'n vrouw. Straks toch maar even vragen wat dat nou was.quote:Op zondag 20 december 2020 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wel. Zelfs Silke moest me wakker maken
Ja, voor de verandering eens goed geslapenquote:Op zondag 20 december 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Ik kan me de meeste nachten geen dromen herinneren eigenlijk, hoewel ik dan natuurlijk wel gedroomd heb.quote:Op zondag 20 december 2020 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering eens goed geslapenAlleen niet gedroomd
Origineel antwoordquote:Op zondag 20 december 2020 09:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me de meeste nachten geen dromen herinneren eigenlijk, hoewel ik dan natuurlijk wel gedroomd heb.
Hetzelfde geldt voor mijquote:Op zondag 20 december 2020 09:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me de meeste nachten geen dromen herinneren eigenlijk, hoewel ik dan natuurlijk wel gedroomd heb.
Ze zag een enge ventquote:Op zondag 20 december 2020 09:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werd wakker van een telefoonalarm van m'n vrouw. Straks toch maar even vragen wat dat nou was.
Bijzonderquote:Op zondag 20 december 2020 09:48 schreef Meke het volgende:
Over dromen gesproken, ik droomde dat ik op een soort school was en dat we met een groepje een geheim hadden (niks ernstigs, een moord ofzo) en dat moesten bewaren met allerlei afluisterapparatuur om ons heen. Vet spannend.
En op een gegeven moment moesten we ook beslissen welk materiaal de nieuwe kabelgoten zouden worden, heel random![]()
![]()
Die is wel leuk jaquote:Op zondag 20 december 2020 09:48 schreef Meke het volgende:
Over dromen gesproken, ik droomde dat ik op een soort school was en dat we met een groepje een geheim hadden (niks ernstigs, een moord ofzo) en dat moesten bewaren met allerlei afluisterapparatuur om ons heen. Vet spannend.
En op een gegeven moment moesten we ook beslissen welk materiaal de nieuwe kabelgoten zouden worden, heel random![]()
![]()
Waarom liket Strani dit?quote:
Wraak waarvoor?quote:
Enge ventquote:Op zondag 20 december 2020 09:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wraak waarvoor?Ik ben alleen maar lief
Zo even luisteren!quote:Op zondag 20 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
Hey die UK 2020 (ook 2021?) inzending heeft een liedje gemaakt met "onze" Armin. Misschien ook een goede zet voor ESC want dit klinkt een stuk beter dan My Last Breath.
Ik wilde niet impliceren dat jij die enge vent was!quote:Op zondag 20 december 2020 09:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Enge vent
En ik moet ook koffie. En jij hebt nog geen koffie aangeboden.
Oh doe maar cappu!!quote:Op zondag 20 december 2020 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde niet impliceren dat jij die enge vent was!
En je krijgt koffie! Wat voor soort?
Ja, op het einde fietste ik weg! Maar heb wel eerst m'n regenbroek uitgetrokken want die was buiten niet nodigquote:Op zondag 20 december 2020 09:50 schreef Strani het volgende:
[..]
BijzonderKonden jullie daar wel een beetje uitkomen samen?
RVSquote:Op zondag 20 december 2020 09:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja![]()
En, welk materiaal werd het?
Hier moest ik hardop om lachenquote:Op zondag 20 december 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, op het einde fietste ik weg! Maar heb wel eerst m'n regenbroek uitgetrokken want die was buiten niet nodig![]()
![]()
Jij geeft jezelf een invliegverbod voor de SC?quote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Met dat Engelse nieuws en de Nederlanders die gewoon in België gaan shoppen vind ik het weer heel even enorm moeilijk om positief en hoopvol te blijven dus dan blijf ik ff weg uit de SC om geen mensen te ergeren.
quote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Blijkbaar is het de waarheid!
[ afbeelding ]
Kijk eens amigo!quote:
Thanks, nu ik deze info heb kan ik weer rustig slapenquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Met dat Engelse nieuws en de Nederlanders die gewoon in België gaan shoppen vind ik het weer heel even enorm moeilijk om positief en hoopvol te blijven dus dan blijf ik ff weg uit de SC om geen mensen te ergeren.
Noouuhoouuu ik wil een maatje in deze SC die me beschermtquote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Blijkbaar is het de waarheid!
[ afbeelding ]
Dat zal wel met die enge insluiper jaquote:Op zondag 20 december 2020 10:00 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En nu ga ik echt even koffie halen. Al is het nepkoffie, ik heb het nodig vanochtend.
Was je gisteren wel positief genoeg over Claudia? Anders mag je ook niet bij haarquote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noouuhoouuu ik wil een maatje in deze SC die me beschermt
Ik wil niet bij Claudiaquote:Op zondag 20 december 2020 10:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Was je gisteren wel positief genoeg over Claudia? Anders mag je ook niet bij haar
Oh, over de kerk gesproken, daar heb ik zo nog wel wat over te vertellen, volgens mij nog niet gedaan hier. Maar daarvoor ga ik straks even achter de laptop zittenquote:Op zondag 20 december 2020 10:00 schreef Greys het volgende:
De parkeerplaats van de kerk hier aan het eind van de straat staat ook weer net zo vol als maanden geleden.Egoïstisten.
Die laatste regel vind ik niet echt thuishoren op deze plek noch op dit tijdstip.quote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, over de kerk gesproken, daar heb ik zo nog wel wat over te vertellen, volgens mij nog niet gedaan hier. Maar daarvoor ga ik straks even achter de laptop zitten
Hou ‘m hierrrr, hou ‘m hard!
Hahaha ohh rampzalig.quote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:GeorgeM lang niet gezien, hoe is het ermee
Memorabele O&N feestjes. Ik heb er een aantal maar dit was de meest bijzondere. Die keer dat we op de parkeerplaats van de Energiehallen elkaar gelukkig nieuwjaar wensten ipv midden in het feestgedruis, omdat we vanwege autopech te laat aankwamen![]()
Megarave '99, wat hebben we van je genoten.
Ik blijf maar onthouden dat de meeste mensen dat niet doen en zich wel aan de regels houden.quote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
In de krant stond een paar dagen geleden ook nog een stukje over de kerken hier in Twente he. Samenvatting: de RK kerken houden geen mis op kerstavond, de protestanten geven een wisselend beeld qua wel of geen mensen die live bij de diensten aanwezig mogen zijn en in Rijssen wordt iedereen beschermd door één of ander apparaatje in de kerk dat de lucht zuivertquote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, over de kerk gesproken, daar heb ik zo nog wel wat over te vertellen, volgens mij nog niet gedaan hier. Maar daarvoor ga ik straks even achter de laptop zitten
quote:Op zondag 20 december 2020 10:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ohh rampzalig.
Ik heb wel eens op een Spaans dorppleintje O&N gevierd en daar was niet eens echt een aftelmoment of zo. Zó'n anticlimax. We keken gewoon naar de kerkklok en op een gegeven moment was iedereen het er wel zo'n beetje over eens dat de wijzer op 12 stond en toen begon het nieuwjaarwensen.
Ahhhhquote:Op zondag 20 december 2020 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel typisch om mee te maken.
Het was echt zo'n drama he. Vrienden van ons hadden geen eigen auto maar hadden er een gehuurd. Een dikke vette Audi. Maar wel heel goedkoop. Wat kón er misgaan. En we reden ergens op de snelweg en dat ding begon een portie zwarte rook uit te braken. Wij reden achter hun auto, je zag geen hand voor ogen meer.
Dus stoppen bij het eerste de beste tankstation, autoverhuurder gebeld, moeilijk moeilijk, uiteindelijk kwam er na lang wachten een vervangende auto.
Dus wij met een noodgang verder naar Rotterdam, we hálen het nog wel, we hálen het nog wel! Niet dus![]()
Stonden we daar heel eenzaam met ons groepje op de parkeerplaats, te staren naar het gebouw, terwijl daarbinnen het geluid nog verder aanzweldezwolste.
Ik ga even wat popcorn poffenquote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ouwe zeurquote:Op zondag 20 december 2020 10:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Die laatste regel vind ik niet echt thuishoren op deze plek noch op dit tijdstip.
Vind deze ook wat te repetitief, maar zou inderdaad wel een goede zet zijnquote:Op zondag 20 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
Ohhh dat is echt ergquote:Op zondag 20 december 2020 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel typisch om mee te maken.
Het was echt zo'n drama he. Vrienden van ons hadden geen eigen auto maar hadden er een gehuurd. Een dikke vette Audi. Maar wel heel goedkoop. Wat kón er misgaan. En we reden ergens op de snelweg en dat ding begon een portie zwarte rook uit te braken. Wij reden achter hun auto, je zag geen hand voor ogen meer.
Dus stoppen bij het eerste de beste tankstation, autoverhuurder gebeld, moeilijk moeilijk, uiteindelijk kwam er na lang wachten een vervangende auto.
Dus wij met een noodgang verder naar Rotterdam, we hálen het nog wel, we hálen het nog wel! Niet dus![]()
Stonden we daar heel eenzaam met ons groepje op de parkeerplaats, te staren naar het gebouw, terwijl daarbinnen het geluid nog verder aanzweldezwol.
Bij mensen thuis heb ik vaak wel leuk gevonden, maar dan kan ik toch gewoon minder mijn luie eigen gang gaan dan wanneer ik gewoon thuis ben met mijn oliebollen, appelbeignets en huispak met pantoffels.quote:Op zondag 20 december 2020 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahhhhtreurig maar wel memorabel!
Nou, ik blijf gewoon altijd thuis hoor verder. Ik heb het ook nog een keer in Valencia gevierd maar daar was ook niks aan. Eigenlijk amper beter dan dat dorpspleintje. Dus ik heb het opgegeven met publieke vieringen. En bij andere mensen thuis vind ik het ook niet leuk.
Sjoelenquote:Op zondag 20 december 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
Tegenwoordig vier ik O&N ook graag thuis. We hebben het ook een paar jaar met de familie gevierd, met neven en nichten erbij. Dat was ook wel heel leuk, dan deden we een sjoelcompetitie
Maar tegenwoordig liggen we om half 1 in bedEn wat mij betreft mag het wel nog eerder want ik ga slecht op laat naar bed gaan
![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noouuhoouuu ik wil een maatje in deze SC die me beschermt
Dat is een tomaatje, dat is toch anders! Maar vooruit, voor the time beingquote:
Ah leuk, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 20 december 2020 10:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Voordat ik begin over de kerk, nog even een leuke aanbeveling voor de komende week. KINK heeft deze week de Tijdmachine, waarin ze elke dag een decennium langsgaan, met elk uur een ander jaar, wat donderdag dan eindigt bij 2020 met de Playlist of the Year.
Vandaag de 80's, heb al wat stemlijstgenot langs horen komen voor de Top 2000
(Kwaliteitsliedjes die de lijst niet hebben gehaald nota bene)
Oehquote:
Jij krijgt er ook een!quote:
Maar één keer hoeven plassenquote:Op zondag 20 december 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
Ik wil het eigenlijk allemaal niet wetenquote:Op zondag 20 december 2020 10:00 schreef Greys het volgende:
De parkeerplaats van de kerk hier aan het eind van de straat staat ook weer net zo vol als maanden geleden.Egoïstisten.
Nul keerquote:Op zondag 20 december 2020 10:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar één keer hoeven plassen![]()
En jij?
Jaa is zo'n leuke seriequote:Op zondag 20 december 2020 10:59 schreef Fascination het volgende:
Ik ben op aanraden van Greys begonnen aan Hjem til jul. Wat een leuke serie en hoe herkenbaar
Heeeejquote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:GeorgeM lang niet gezien, hoe is het ermee
Memorabele O&N feestjes. Ik heb er een aantal maar dit was de meest bijzondere. Die keer dat we op de parkeerplaats van de Energiehallen elkaar gelukkig nieuwjaar wensten ipv midden in het feestgedruis, omdat we vanwege autopech te laat aankwamen![]()
Megarave '99, wat hebben we van je genoten.
Oh wat een zaligheid lijkt me datquote:
Goed nieuwsquote:Op zondag 20 december 2020 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ik kan naar m'n ouders, m'n vaders koorts is weg
Had me er zo op verheugd om samen de top 2000 quiz te kijken
Jaaaaa wat fijn!quote:Op zondag 20 december 2020 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Goed om te horen!quote:Op zondag 20 december 2020 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Dat doet een van mijn anderen dan weer vaakquote:Op zondag 20 december 2020 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van mij wil wel eens sabbelen
Goed nieuwsquote:Op zondag 20 december 2020 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Jaquote:Op zondag 20 december 2020 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goed nieuws
Jaaa de finale van de top 2000 quizElke week ging het - in mijn ogen - leukste team door, dus ik kan niet klagen over de samenstelling van vanavond
quote:Op zondag 20 december 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaSowieso hebben ze dit jaar wel leuke mensen uitgenodigd