quote:
Frummelquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
DIE NIEUWE RECLAME VAN DE STAATSLOTERIJ MET HET ZWARTE KATJE IK SMELT![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Fantastisch katjequote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
DIE NIEUWE RECLAME VAN DE ALBERT HEIJN MET DAT KIND WAT STEVIE WONDER ZINGT IK WALGquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Die heb ik nog niet voorbij zien komen, maar ik zal mijn capslock-review achterlaten zodra ik hem gezien hebquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DIE NIEUWE RECLAME VAN DE ALBERT HEIJN MET DAT KIND WAT STEVIE WONDER ZINGT IK WALG![]()
![]()
Tot zover mijn mening over nieuwe reclames
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet voorbij zien komen, maar ik zal mijn capslock-review achterlaten zodra ik hem gezien heb
Oké ik ga me erop wagen, moment!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat cringe ik 'm kapot als ie weer voorbij komt
Ik kan het moment dat dat kind begint te zingen echt niet meer horenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké ik ga me erop wagen, moment!
En als ik hem net zo vreselijk vindt, zet ik meteenFrummel
weer even op om het weg te spoelen
Gezien, en bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan het moment dat dat kind begint te zingen echt niet meer horen
Ik heb beide versies al voorbij zien komen op tv. Dan sowieso liever dat katjequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:24 schreef molloot200 het volgende:
Dit is overigens een verlengde versie, op tv is ie korter en is het verhaal waarom dit kind dit zingt en zo al helemaal onduidelijk. Daar bestaat het voor het grootste deel uit dat kind met z'n CaNdLeS bUrNiNg LoW
Zie jequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezien, en bedankt voor de waarschuwing![]()
Ik had liever die kat horen zingen
Ik had hem oprecht nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zie jeEn voor mijn gevoel komt die AH reclame echt minstens 3 keer voorbij op een avond
Dat had ik vorig jaar eigenlijk nog meer toen die aan het eind zo met die nepsmile stond the 'shinen'. Verder kan dat mannetje nog best wel hebben in die reclames, maar diequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronaldo noemen ze daar ook altijd de Braziliaanse Kluivert.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Wel mooi dat volgens de ondertiteling van het journaal zelfs Bolsonaro de Braziliaanse versie van het RIVM ook daadwerkelijk 'de Braziliaanse RIVM' noemt.
Rio de Janeiro, het Braziliaanse Zoutelandequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ronaldo noemen ze daar ook altijd de Braziliaanse Kluivert.
Blof is de Nederlandse Barry Manilow.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rio de Janeiro, het Braziliaanse Zoutelande
Heb je een lieveheerstbeestje?quote:
En dan krijg je dit soort dingen over pakketpunten. En dit is dus niet de Speld.quote:
quote:"Het is goedkoper om dicht te gaan", zegt Eric Herni, eigenaar van boekwinkel The Read Shop in Almere Haven. Toch is zijn winkel open voor pakketklanten. "De opbrengst van de pakketten zelf is centenwerken, niet eens genoeg om de stroom te betalen."
Een andere reden om open te blijven is de binding met de klanten. "Die paar klanten die binnenkomen voor pakketten, zijn wel mijn klanten", zegt Herni. Met hen kon hij nog een praatje maken.
Toch steekt het. "Vanochtend was er een klant die een boek wilde kopen. Toen ik hem vertelde dat dat niet mag, werd hij boos op ons. Hij zei: nou dat is dan jammer voor jullie, dan koop ik het wel online. De man komt dat pakketje hier morgen ophalen en ik ben mijn klant kwijt aan een webwinkel." Herni kijkt het nog tot het weekend aan en besluit dan of hij zijn pakketpunt misschien toch nog sluit.
Dat zijn wel van die heel zure dingen ja. En ook zo absurd hoe mensen dan reageren. Dat kan echt alle kanten op gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan krijg je dit soort dingen over pakketpunten. En dit is dus niet de Speld.
[..]
Hij is idd vreselijkquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SPOILER: SlimsteMensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILER: SlimsteMensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILER: SlimsteMensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben in een schrikkeljaar geborenSPOILER: SlimsteMensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Is dat een bestaand lied?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DIE NIEUWE RECLAME VAN DE ALBERT HEIJN MET DAT KIND WAT STEVIE WONDER ZINGT IK WALG![]()
![]()
Tot zover mijn mening over nieuwe reclames
Dat noemen ze poedersuikerquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat een bestaand lied?![]()
En ja, erg stomme, on-AH’se reclame. Oer-Hollandse toko en dan zo’n cheesy Amerikaanse commercial, zonde.
Alhoewel ik die van de Lidl nog wel erger vind (die waar Thomas Acda z’n moeder knuffelt dankzij een fantasie-poedertje). Vind ik eigenlijk nog best een klap in het gezicht van zó veel mensen die zó’n behoefte aan een knuffel hebben, vooral nu. Slaat echt helemaal het doel voorbij, ze verkopen dat poeder niet eens.
/grinch modus off.
Oké nu ga ik die Thomas Acda wonderpoeder reclame even ook opzoeken, want die ken ik ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
En ja, erg stomme, on-AH’se reclame. Oer-Hollandse toko en dan zo’n cheesy Amerikaanse commercial, zonde.
Alhoewel ik die van de Lidl nog wel erger vind (die waar Thomas Acda z’n moeder knuffelt dankzij een fantasie-poedertje). Vind ik eigenlijk nog best een klap in het gezicht van zó veel mensen die zó’n behoefte aan een knuffel hebben, vooral nu. Slaat echt helemaal het doel voorbij, ze verkopen dat poeder niet eens.
/grinch modus off.
Meestal ben ik tijdens de reclames aan het opruimen, gamen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Junior hier zet de tv uit als die AH reclame is, die haat dat jongetje
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké nu ga ik die Thomas Acda wonderpoeder reclame even ook opzoeken, want die ken ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Da's toevallig, ik nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben in een schrikkeljaar geboren
Ok. en nu?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben in een schrikkeljaar geboren
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Huh niet de echte toch, dat is Stefan de WalleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Of is dat niet Bramquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh niet de echte toch, dat is Stefan de Walle
Ik ben niet in een schrikkeljaar geboren nee. Maar weet niet wat de relevantie met de spoiler is.quote:
So many questions.quote:Jacht op ’ongeschoren potloodventer’
In de reclame van Lidl was Thomas Sinterklaas. En nu de kerstman.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh niet de echte toch, dat is Stefan de Walle
Alle reclames dan maar verbieden. Daar wordt wat afgeknuffeld en mensen staan bijna altijd te dicht bij elkaar (ja ook de nieuwe reclames).quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
/grinch modus off.
Dus Thomas Acda heeft nu een identiteitscrisis.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
In de reclame van Lidl was Thomas Sinterklaas. En nu de kerstman.
Die reclame is trouwens nog erger dan die van de AH, met z’n magische knuffelpoeder.
Ah ze zijn op je aan het jagenquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
So many questions.
Nou ja, eigenlijk maar 1.
Of die zijn baard heeft laten staan zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
So many questions.
Nou ja, eigenlijk maar 1.
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of die zijn baard heeft laten staan zeker.
Of welk merk jas.quote:
Die Asscher en Baudetquote:
Gezinnen en geliefdes ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle reclames dan maar verbieden. Daar wordt wat afgeknuffeld en mensen staan bijna altijd te dicht bij elkaar (ja ook de nieuwe reclames).
Ach. Je kunt je er ook te druk over maken.Daar ga je jezelf niet beter van voelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezinnen en geliefdes ja.
Niet uitwonende zoons met hoogbejaarde moeders.
Ga je me nu iedere keer vertellen waar ik wel of geen moeite mee mag hebben?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Je kunt je er ook te druk over maken.Daar ga je jezelf niet beter van voelen.
Ja, zolang jij je zelf verder de put in praat wel. Ja Corona is heel erg en zwaar klote ja. Maar je kunt jezelf ook nog verder de negatviteit in praten en denken. Daar schiet je echt niks mee op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je me nu iedere keer vertellen waar ik wel of geen moeite mee mag hebben?
Ik praat mezelf niet in de put man, ik zeg alleen dat ik het een reclame vind die vrij confronterend kan zijn voor mensen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, zolang jij je zelf verder de put in praat wel.
Oh ik zie hem nu ook!quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik praat mezelf niet in de put man, ik zeg alleen dat ik het een reclame vind die vrij confronterend kan zijn voor mensen.
Ik sta niet te balanceren op m’n balkon hoor.
Die van de Staatsloterij is leuk ja, die van Jumbo ook wel ok ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Enige kerstreclames die ik leuk vind zijn die van Staatsloterij en Jumbo gaat ook wel
Dat die kat rondloopt met hetzelfde strikje als dat kleine katje een paar jaar geleden is een leuk detailquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van de Staatsloterij is leuk ja, die van Jumbo ook wel ok ja.
Kan mij die reclame niet echt meer herinnernquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat die kat rondloopt met hetzelfde strikje als dat kleine katje een paar jaar geleden is een leuk detail
Is die van de Jumbo met die buschauffeur?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Enige kerstreclames die ik leuk vind zijn die van Staatsloterij en Jumbo gaat ook wel
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan mij die reclame niet echt meer herinnern
Jumbo is met Frank Lammers en Maijke Meijer. Hij moet dan nog even extra boodschappen halen wat niet echt helemaal meezit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Is die van de Jumbo met die buschauffeur?
Ik vind die van de Kruidvat goed. Met dat kleine meisje. Of was dat niet van het Kruidvat? Tekenend eigenlijk dat de afzender al snel wordt vergeten.Behalve bij Staatsloterij dan want daar draait het verhaal om het lot.
Oh zo. Ja die wel. Zat aan die van de Staatsloterij te denkenquote:
Buschauffeur is de Plus, die is ook wel aardigquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Is die van de Jumbo met die buschauffeur?
Ik vind die van de Kruidvat goed. Met dat kleine meisje. Of was dat niet van het Kruidvat? Tekenend eigenlijk dat de afzender al snel wordt vergeten.Behalve bij Staatsloterij dan want daar draait het verhaal om het lot.
Ik mis ze ook heel vaak, want zet vaak Youtube aan in reclameblokkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Waarom kennen jullie allemaal reclames, ga je daar echt naar zitten kijken?
Irritant joch is hetquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:35 schreef Dave het volgende:
Ik vind die van de AH stiekem wel leuk.
“Opa overkaaaaant”!
Je ziet en hoort ze vanzelf wel voorbijkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Die waren altijd wel mooi gedaan ja. Wel heel Amerikaans, maar had toch wel wat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond vroeger de Coca-Cola reclames altijd heel leuk, tegenwoordig zijn die een stuk minder.
Oh ja, die vind ik top.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buschauffeur is de Plus, die is ook wel aardig
Ja, maar die AH manager is bekend van Toren C, net als Maike Meijer in de Jumbo reclame. En zo is het cirkeltje weer rond.quote:
Hoop ik wel dat die kerel een essentiële bus reis maakt, anders klopt die commercial niet meer sinds gisteren.quote:
Ik heb 'm nog niet helemaal gezien. dus nu is ie ook vaagquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Die huidige Coca Cola reclame snap ik niet, zal ik wel te dom voor zijn
De “Holidays are coming” vrachtwagen was wel ultiem kerstgevoel altijd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond vroeger de Coca-Cola reclames altijd heel leuk, tegenwoordig zijn die een stuk minder.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat die kerel een essentiële bus reis maakt, anders klopt die commercial niet meer sinds gisteren.
Heerlijk nummer is datquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
De “Holidays are coming” vrachtwagen was wel ultiem kerstgevoel altijd.Ik zag onlangs een split-screen foto van Coca-Cola truck links en 2019 daarboven met daarnaast zelfde kerstvrachtwagen maar dan in blauw en met Pfizer-logo met 2020 bovenaan.
Vandaag ook veel radio reclames gehoord van niet-essentiële winkelketens die al gesloten zijn waarin nog gezegd wordt dat je ook in de winkel kan shoppen. Maar ja, zendtijd was al ingekocht dus ik snap het wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat die kerel een essentiële bus reis maakt, anders klopt die commercial niet meer sinds gisteren.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet helemaal gezien. dus nu is ie ook vaag
Ik kijk soms wel lineair ja, en kijk dan reclames. Boomer me.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Mooie reclame.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
“Dear Santa, please bring daddy home for Christmas.”
An sich een mooie reclame. Maar vind het geen match met Coca Cola.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
“Dear Santa, please bring daddy home for Christmas.”
Oke. Ja ik kom eigenlijk alleen reclames tegen als ik eens te vroeg inschakel voor iets. Maar alle programma's waar reclame tussendoor komt die kijk ik om die reden online terug, want daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kijk soms wel lineair ja, en kijk dan reclames. Boomer me.
Ja veel reclames 'koop online of kom langs in de winkel'. Maar die zijn inderdaad al lang ingekocht en kunnen niet meer worden aangepast.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaag ook veel radio reclames gehoord van niet-essentiële winkelketens die al gesloten zijn waarin nog gezegd wordt dat je ook in de winkel kan shoppen. Maar ja, zendtijd was al ingekocht dus ik snap het wel.
Ik ook niet echt nee, en ik neem aan dat ie op TV is ingekort?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
An sich een mooie reclame. Maar vind het geen match met Coca Cola.
Bij wegzappen ben ik zelf altijd te bang dat ik dan weer te laat terugschakelquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke. Ja ik kom eigenlijk alleen reclames tegen als ik eens te vroeg inschakel voor iets. Maar alle programma's waar reclame tussendoor komt die kijk ik om die reden online terug, want daar heb ik geen zin in.
En verder zap ik eigenlijk altijd wel weg ofzo, of ik ga iets anders doen.
Oh, ik doe dan ondertussen ook wel iets anders (fokken bijv), maar hoor dan ondertussen wel de tv en kijk af en toe met een scheef oog.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke. Ja ik kom eigenlijk alleen reclames tegen als ik eens te vroeg inschakel voor iets. Maar alle programma's waar reclame tussendoor komt die kijk ik om die reden online terug, want daar heb ik geen zin in.
En verder zap ik eigenlijk altijd wel weg ofzo, of ik ga iets anders doen.
Dit is inderdaad geen tv reclame, al heb ik m daar nog niet gezien. De meeste van dit soort verhalende reclames hebben een echt volledige versie. Op tv zie je dan de ingekorte.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook niet echt nee, en ik neem aan dat ie op TV is ingekort?
Ja precies. Ik zit dan ook niet per se naar de tv te kijken, maar zet het geluid ook niet uit tijdens de reclames.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik doe dan ondertussen ook wel iets anders (fokken bijv), maar hoor dan ondertussen wel de tv en kijk af en toe met een scheef oog.
Haha doet me denken aan 'vroeger', vooral de zondagavond Expeditie Robinson was berucht. Zat je zo lang reclame te kijken dat we thuis aan elkaar vroegen, 'waar zaten we ook alweer naar te kijken?'.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij wegzappen ben ik zelf altijd te bang dat ik dan weer te laat terugschakel
Commerciële tv kijk ik ook liever met vertraging, tenzij ik hier op fok een live topic volg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Oke dit komt heel erg 'KIJKEN JULLIE NOG TV?!?!' over, dat wil ik helemaal niet, want daar erger ik me juist zelf altijd aan.
Haha viel wel mee. Maar je hebt inderdaad wel van die mensen die het als iets elitair en verheven zien dat ze zelf geen TV meer kijken. En dan kijken die mensen vervolgens zelf net zo weinig inhoudelijke series op Netflix en Youtube als de mensen boven wie ze zich verheven voelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Oke dit komt heel erg 'KIJKEN JULLIE NOG TV?!?!' over, dat wil ik helemaal niet, want daar erger ik me juist zelf altijd aan.
Haha precies maar zo kwam het op zich niet over hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Commerciële tv kijk ik ook liever met vertraging, tenzij ik hier op fok een live topic volg.
Ohhh *even random* dat vind ik dan oprecht altijd wel grappig bij de NSF topics die we volgen. Hebben we een Wit-Russische of Albanese stream en dan zie je dus ook wat er allemaal daar aan reclame is in de winkels enzoquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Commerciële tv kijk ik ook liever met vertraging, tenzij ik hier op fok een live topic volg.
Die was mooi jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Waarschijnlijk hebben sommigen van jullie het al gezien, maar deze is ook top.
Ja zeker een aantal jaar geleden had je van die mensen die er dan heel erg mee koketteerden ''dat ze al jaren geen tv meer in huis hadden''. Oke, gefeliciteerd joh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha viel wel mee. Maar je hebt inderdaad wel van die mensen die het als iets elitair en verheven zien dat ze zelf geen TV meer kijken. En dan kijken die mensen vervolgens zelf net zo weinig inhoudelijke series op Netflix en Youtube als de mensen boven wie ze zich verheven voelen.
Ja echt irritant is dat. Terwijl ik denk; ieder zo hun manier van iets kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha viel wel mee. Maar je hebt inderdaad wel van die mensen die het als iets elitair en verheven zien dat ze zelf geen TV meer kijken. En dan kijken die mensen vervolgens zelf net zo weinig inhoudelijke series op Netflix en Youtube als de mensen boven wie ze zich verheven voelen.
Jaaaa die is tofquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Waarschijnlijk hebben sommigen van jullie het al gezien, maar deze is ook top.
2022 pasquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef koffieleuk het volgende:
Over Netflix gesproken, iemand al enig idee wanneer The Crown seizoen 5 komt?
Ik keek eigenlijk heel weinig live tv maar de laatste tijd toch best veel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
2021 nu al verpestquote:
Ik kijk niet zo heel vaak meer echt live (vaak iets later of opgenomen). Maar ik heb nog weleens dat tijdens het eten gewoon wat tv aan het kijken ben en dan zie ik nog weleens reclames. Al zet ik nu weer vaak gewoon Netflix direct aan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zeker een aantal jaar geleden had je van die mensen die er dan heel erg mee koketteerden ''dat ze al jaren geen tv meer in huis hadden''. Oke, gefeliciteerd joh.
Ik kijk nog genoeg dingen, alleen dus vrijwel nooit meer linear op tv, ik kijk het als een echte millennial liever wanneer het mij uitkomt.
Daarom was ik wat verbaasd dat jullie allemaal nog massaal reclames voorbij zien komen, dat vind ik meer iets voor mijn ouders ofzo
Ook met terugkijken, gebruik ik liever mijn slimme tv dan mijn laptop. Ik vind het grote scherm gewoon fijner. Ik heb daar ook wel eens Netflix aanstaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zeker een aantal jaar geleden had je van die mensen die er dan heel erg mee koketteerden ''dat ze al jaren geen tv meer in huis hadden''. Oke, gefeliciteerd joh.
Ik kijk nog genoeg dingen, alleen dus vrijwel nooit meer lineair op tv, ik kijk het als een echte millennial liever wanneer het mij uitkomt.
Daarom was ik wat verbaasd dat jullie allemaal nog massaal reclames voorbij zien komen, dat vind ik meer iets voor mijn ouders ofzo
Ja dat ook. Maar is er weinig verheffend aan geen tv kijken/hebben, maar ondertussen wel iets op een beeldscherm/tv kijken. Als je dan zegt, ik lees liever een boek, heb je nog wel iets van een punt. Of als iemand dan vooral naar hele hoogwaardige documentaires kijkt eventueel ook wel. Maar dat is dan zelden het geval.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt irritant is dat. Terwijl ik denk; ieder zo hun manier van iets kijken.
quote:
Niet voor 2022.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:01 schreef koffieleuk het volgende:
Over Netflix gesproken, iemand al enig idee wanneer The Crown seizoen 5 komt?
Oh maar die heb je ook wel. "Ik kijk echt nooit tv, alleen soms Discovery of BBC''. Oke, ga weg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar is er weinig verheffend aan geen tv kijken/hebben, maar ondertussen wel iets op een beeldscherm/tv kijken. Als je dan zegt, ik lees liever een boek, heb je nog wel iets van een punt. Of als iemand dan vooral naar hele hoogwaardige documentaires kijkt eventueel ook wel. Maar dat is dan zelden het geval.
Mijn avond is gemaaktquote:
@koffieleuk dacht dat het een essentiële serie was en dat deze nog wel even open mocht blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, dan had je de boel beter moeten spreiden Kof!
Ja maar alleen NPO natuurlijk hèquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Ja precies. Misschien dat het hem erin zit dat een tv toch iets "verouderd" is omdat je op laptop/pc/telefoon tegenwoordig ook alles kan. Dat het "overbodig" is om ook nog een tv erbij te hebben. Dat het hem erin zit dat die mensen zoiets hebben van "kijk eens, wij leven niet in het verleden en hebben door dat je tegenwoordig alles gewoon op 1 ding kan".quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar is er weinig verheffend aan geen tv kijken/hebben, maar ondertussen wel iets op een beeldscherm/tv kijken. Als je dan zegt, ik lees liever een boek, heb je nog wel iets van een punt. Of als iemand dan vooral naar hele hoogwaardige documentaires kijkt eventueel ook wel. Maar dat is dan zelden het geval.
Haha wat is dit johquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:koffieleuk dacht dat het een essentiële serie was en dat deze nog wel even open mocht blijven.
Ik moet er niet aan denken om alleen maar mijn telefoon te hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook wel eens een keer commentaar gehad toen ik mijn huidige laptop kocht (in 2017) waarom ik nog een laptop zou willen, want je kan ook alles op je smartphone. Ja, dus? Een laptop typt toch fijner joh, vind ik dan.
Ja en dit kijken dus vast ook veel mensen die beweren echt geen tv meer te kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
@:Momo deze werd mij gelijk aanbevolen
Edit: een hele Youtube beerput gaat open
Ken ik nog niet, thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef skysherrif het volgende:
Voor liefhebbers van The Crown weet ik nog wel een gelijksoortige serie met genoeg seizoenen om de kerstvakantie door te komen:
Trailer Park Boys
Ja dat is ook wel zoiets ja. Een smartphone, tablet, laptop, desktop met scherm en televisie hebben allemaal hun voor en nadelen. Met ook verschillende kijkervaringen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies. Misschien dat het hem erin zit dat een tv toch iets "verouderd" is omdat je op laptop/pc/telefoon tegenwoordig ook alles kan. Dat het "overbodig" is om ook nog een tv erbij te hebben. Dat het hem erin zit dat die mensen zoiets hebben van "kijk eens, wij leven niet in het verleden en hebben door dat je tegenwoordig alles gewoon op 1 ding kan".
Ik heb ook wel eens een keer commentaar gehad toen ik mijn huidige laptop kocht (in 2017) waarom ik nog een laptop zou willen, want je kan ook alles op je smartphone. Ja, dus? Een laptop typt toch fijner joh, vind ik dan.
Ze hebben wel eens dat soort series gehad in Nederland, over het koningshuis. Maar dan vaak 1 serie per figuur zonder seizoenen enzo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef Momo het volgende:
Ze moeten een serie als The Crown maken over Bea en Willy
Oeh, dit is toch die zanger waar Salvador zo'n fan van is?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
Weer eentje in de lijn van, niet relevant, maar acht waarom niet.
Zat zondag nog in de top 2000 quiz. Waarbij de live versie zoveel beter is dan de studio uitvoering.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef skysherrif het volgende:
Voor liefhebbers van The Crown weet ik nog wel een gelijksoortige serie met genoeg seizoenen om de kerstvakantie door te komen:
Trailer Park Boys
Ik ook echt niet. Maar sommige mensen vinden dat heel economisch, alles in één. En dat snap ik op zich wel, maar zowel laptop als tv heeft voor mij gewoon nog veel meerwaarde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om alleen maar mijn telefoon te hebben
Ja dat zou toch wat zijn; je raadt ons een serie aan die niet leuk isquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is oprecht een heel leuke serie trouwens
Jij en aanbevelingen zijn een bewezen gouden combi, dus bij deze toegevoegd aan mijn kijklijstquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef skysherrif het volgende:
Trailer Park Boys
Ik denk niet dat je bij moet zijn met vragen over Salvadorquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, dit is toch die zanger waar Salvador zo'n fan van is?
Gamen gaat inderdaad handig op een smartphone.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier zit ook een Mama Appelsap in maar ik weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
Weer eentje in de lijn van, niet relevant, maar acht waarom niet.
Zat zondag nog in de top 2000 quiz. Waarbij de live versie zoveel beter is dan de studio uitvoering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet wel dat het zowat het tegenovergestelde is van The Crownquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jij en aanbevelingen zijn een bewezen gouden combi, dus bij deze toegevoegd aan mijn kijklijst
Ja, leukquote:
Frigg off Redefinequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet wel dat het zowat het tegenovergestelde is van The Crown
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier zit ook een Mama Appelsap in maar ik weet niet meer welke.
Schitterend lied.
Iets met 'pak de touwtjes erbij' volgens mij. Ook nog ergens shampoo geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja volgens mij is het 'mquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bij moet zijn met vragen over SalvadorMaar ik zou hij het mij wel kunnen voorstellen dat die dat is.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier zit ook een Mama Appelsap in maar ik weet niet meer welke.
Schitterend lied.
Even opgezocht: ‘Ze verkoopt boerenkool’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat de spoiler betreft, was daar sprake van![]()
Alhoewel dat niet eens gek zou zijn bij de Fransen, die sturen wel vaker bekende artiesten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Among Us gaat prima op mijn telefoon vind ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamen gaat inderdaad handig op een smartphone.
Ik volkomen dat mensen series gaan kijken die kwalitatief uitermate teleurstellend zijn.quote:
hardcore gamers zullen dat wel geen game noemenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Among Us gaat prima op mijn telefoon vind ik
Wat heeft ie te melden?quote:
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik volkomen dat mensen series gaan kijken die kwalitatief uitermate teleurstellend zijn.
Gewoon net zoals Rutte terloops een opmerking terug maken en weer verder gaan.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hardcore gamers zullen dat wel geen game noemen
Ook qua kwaliteit?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet wel dat het zowat het tegenovergestelde is van The Crown
Nee! Maar ik vraag me dat bij sommige nummers soms ineens af, “wat als...”, dit zou een mooie geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wat de spoiler betreft, was daar sprake van![]()
Goed zo, pak hem!quote:
Jij had mij voor een fan van Trailer Park Boys aangezien?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon net zoals Rutte terloops een opmerking terug maken en weer verder gaan.
Spel is wel groot geworden omdat de hardcore gamers dat ineens gignen spelen en op twitch gingen streamenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hardcore gamers zullen dat wel geen game noemen
Zonder The Crown gezien te hebben, ja.quote:
Dus je bent er nog niet vol van?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik volkomen dat mensen series gaan kijken die kwalitatief uitermate teleurstellend zijn.
Als iemand die van is fan subtiele humor, karakterontwikkelingen en interessante plotwendingenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij had mij voor een fan van Trailer Park Boys aangezien?
Ah, helderquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder The Crown gezien te hebben, ja.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee! Maar ik vraag me dat bij sommige nummers soms ineens af, “wat als...”, dit zou een mooie geweest zijn.
Beetje de Tom Leeb van zijn tijd ook.
Ah zo. Is ook wel leuk om te denken wat als. Vooral bij onze deelnemers zijn daar best wel wat interessante gedachtes over maken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee! Maar ik vraag me dat bij sommige nummers soms ineens af, “wat als...”, dit zou een mooie geweest zijn.
Beetje de Tom Leeb van zijn tijd ook.
Jij bent een fan?quote:
Gelukkig weet ik wel beter dat jij de mening van Red boven die van mij stelt.quote:
true truequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spel is wel groot geworden omdat de hardcore gamers dat ineens gignen spelen en op twitch gingen streamen
Nee, ik vind het gewoon leuk om te zien als je op je flikker krijgtquote:
Ah als de serie zo is, dan ga ik m misschien heel waarschijnlijk toch niet kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iemand die van is fan subtiele humor, karakterontwikkelingen en interessante plotwendingen
ja
@koffieleuk moet het vooral zelf ervaren. Smaken verschillen. Maar hoe ik het vind weet je inmiddels welquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel beter dat jij de mening van Red boven die van mij stelt.
Ik hoor wel hoe jullie het vonden
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon leuk om te zien als je op je flikker krijgt
ga je luisteren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor ook mijn bed schreeuwen trouwens!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik de koelkast. #viesdikquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Jij ook een schreeuwend bedquote:
Ja ik wil wel even kijken wat dat arme ding mankeert.quote:
jij hebt altijd een raar slaappatroon tochquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Afgelopen dagen sliep ik vroeg, maar dit keer staat mijn eten nog in de oven
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wil wel even kijken wat dat arme ding mankeert.
Die moet je dan ook subtiel op zijn plek zettenquote:
Hij leek wat gefixt afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt altijd een raar slaappatroon toch
De bedden zijn wel agressief vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks alvast, maar ik ga nog niet meteen slapenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
De bedden zijn wel agressief vandaag.
Trusten
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciaoquote:
ga je Jitsi doen in bed nu?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks alvast, maar ik ga nog niet meteen slapen![]()
Ik Jitsi ook altijd in bed
Riep je bed dat?quote:
Neehee, was een voorbeeld dat ik vaak nog uren andere dingen lig te doen daarquote:
ah, ik dacht al, leuk ideequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neehee, was een voorbeeld dat ik vaak nog uren andere dingen lig te doen daar
Dit heb ik normaal ook, alleen de laatste dagen kan ik mn ogen niet meer open houden als ik in bed lig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze wordt niet sky radio gedraaidquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef Momo het volgende:
De royal family komt er dit seizoen niet al te goed vanaf neequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Gewoon buikpijn van dit seizoen the Crown af en toe, zo hoe het gaat met Diana.
et deefquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het maar waarquote:
Het volgende topic is al bijna, moeten we dan al die tijd stil zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
Ik wil graag een motie indienen dat het volgende topic morgenmiddag om zeven over half twee wordt geopend door @:Dave
dat wordt een uitdagingquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het volgende topic is al bijna, moeten we dan al die tijd stil zijn?
Ja!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het volgende topic is al bijna, moeten we dan al die tijd stil zijn?
Ik ga morgen wel mijn kamer opruimen en die is nu een puinzooi, dus ik zie een goede activiteit om de tijd te dodenquote:
Ik heb die verwijzing even gemist denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
Ik wil graag een motie indienen dat het volgende topic morgenmiddag om zeven over half twee wordt geopend door @:Dave
13.37quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb die verwijzing even gemist denk ik.
Dan is alles duidelijk ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik lig ook, en we liggen allemaal!
Oh nee, ik lig nog niet.
We zijn allemaal heel gerustgesteld en blij met deze informatiequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lig nog niet want ik wil nog even douchen. Daarna ga ik wel liggen. Dit ter kennisgeving.
Het album Just Avant is echt een aanrader. Er zijn ook nog latere live uitvoeringen van Casser la voix die nog beter zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het 'mDe naam komt me heel bekend voor
Een jaar of tien geleden had je miniseries over Bea en Prins Bernhard. Vooral over die laatste was goed vond ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:13 schreef Momo het volgende:
SPOILER: Bijbehorende tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eerlijk zeggen, dit valt mij alleszins mee! Nu nog even afwachten of onze lokale kerkenraad zich aan dit advies gaat houden![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu we dan 'echt' in lockdown zitten, was ik natuurlijk wel benieuwd hoe dit door de kerken opgepakt zou worden. Daardoor kwam ik er plots ook achter dat ze bezig zijn met een routekaart voor kerken, vind ik netjes
Anyhoe, stond een artikel op de website van ons kerkgenootschap over wat nu en het eerste advies wat wordt gegeven luidt: geen fysieke bezoeken meer aan de kerkook de refo biblebelt?SPOILER: Bijbehorende tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eerlijk zeggen, dit valt mij alleszins mee! Nu nog even afwachten of onze lokale kerkenraad zich aan dit advies gaat houdenSame shit, different day
SC hopper present
Lijkt mij inderdaad het beste in deze volgorde. In je douche gaan liggen is niet best.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lig nog niet want ik wil nog even douchen. Daarna ga ik wel liggen. Dit ter kennisgeving.
Nu we dan 'echt' in lockdown zitten, was ik natuurlijk wel benieuwd hoe dit door de kerken opgepakt zou worden. Daardoor kwam ik er plots ook achter dat ze bezig zijn met een routekaart voor kerken, vind ik netjes
Anyhoe, stond een artikel op de website van ons kerkgenootschap over wat nu en het eerste advies wat wordt gegeven luidt: geen fysieke bezoeken meer aan de kerkKlinkt inderdaad primaSPOILER: Bijbehorende tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eerlijk zeggen, dit valt mij alleszins mee! Nu nog even afwachten of onze lokale kerkenraad zich aan dit advies gaat houdenMaar het blijft natuurlijk een advies. Ik hoop dat zoveel mogelijk kerken zich eraan gaan houden.
Maarja, Urk enzo, daar verwacht ik niks van
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet wel waar je die gehoord hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moest nog het nodige teruglezen, druk bezig geweest met sauzen en pretparken bouwen vandaag
Over de Coca Cola commercial, die is dus geregisseerd door een van mijn favo regisseurs: Taika Waititi. Die heeft bijvoorbeeld ook Thor: Ragnarok, Jojo Rabbit en een aantal afleveringen van The Mandalorian geregisseerd
En ik weet niet of ik deze al eens eerder is gepost, maar nog in het kader van de kerst mashups:
Anyhoe, stond een artikel op de website van ons kerkgenootschap over wat nu en het eerste advies wat wordt gegeven luidt: geen fysieke bezoeken meer aan de kerkDie routekaart voor kerken had ik ook gezien. En bij de lockdown fase zijn er inderdaad geen diensten. De meesten zullen zich hier ook wel aan houden. Al heb je wel dat vijftal kerken wat weer de regels aan de laars gaat lappen (Staphorst, Urk).SPOILER: Bijbehorende tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eerlijk zeggen, dit valt mij alleszins mee! Nu nog even afwachten of onze lokale kerkenraad zich aan dit advies gaat houdenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
Deze post kloptquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je die gehoord hebt.
Daarvoor geldt het advies wel, ja, maar in hoeverre die zich daaraan houdenquote:
Op zich conformeren de meeste kerken zich wel gewoon aan die adviezenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad primaMaar het blijft natuurlijk een advies. Ik hoop dat zoveel mogelijk kerken zich eraan gaan houden.
Maarja, Urk enzo, daar verwacht ik niks van
Ja, die schaapjes zijn wel verlorenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die routekaart voor kerken had ik ook gezien. En bij de lockdown fase zijn er inderdaad geen diensten. De meesten zullen zich hier ook wel aan houden. Al heb je wel dat vijftal kerken wat weer de regels aan de laars gaat lappen (Staphorst, Urk).
quote:
Review?quote:
Goede oplevingen, een minifittie, guana met een viesdikgrapje. Een 7quote:
Welke sauzen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moest nog het nodige teruglezen, druk bezig geweest met sauzen
Vind ik nog laag, zeker omdat je de fitties hier moet zoeken met een vergrootglas.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede oplevingen, een minifittie, guana met een viesdikgrapje. Een 7
Oké oké, je hebt gelijk. 8.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik nog laag, zeker omdat je de fitties hier moet zoeken met een vergrootglas.
Als je zelf aanwezig was geweest, was het zeker een 8 9 geweest?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede oplevingen, een minifittie, guana met een viesdikgrapje. Een 7
En dan zeggen ze dat ik niet onschuldig benquote:
Jij bent ook wel makkelijk om te praten.quote:
Was laatst andersom, dus die had ik nog tegoedquote:Op woensdag 16 december 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent ook wel makkelijk om te praten.
Wacht, ging het ook echt over sauzen-sauzen als in mayo enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik niet onschuldig ben
Ah gewoon even uitruilen dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was laatst andersom, dus die had ik nog tegoed
Maar het klopt feitelijk gewoon!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik niet onschuldig ben
Jouw vermoeden klopte, hoor!quote:Op woensdag 16 december 2020 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wacht, ging het ook echt over sauzen-sauzen als in mayo enzo?
Ik dacht namelijk dat hij het had over het sauzen van een muur ofzo, dus vond het nogal een leuken garp van mezelf.
Ik moet denk ik ook maar gaan liggen.
Misschien ben ik wel gewoon gaarquote:Op woensdag 16 december 2020 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wacht, ging het ook echt over sauzen-sauzen als in mayo enzo?
Ik dacht namelijk dat hij het had over het sauzen van een muur ofzo, dus vond het nogal een leuken garp van mezelf.
Ik moet denk ik ook maar gaan liggen.
Dat mag nietquote:Op woensdag 16 december 2020 07:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag nog even naar kantoor.
Jij bent vroegquote:
Kerstpakket dat ik van een klant heb gekregen, ophalen.quote:
Dat kan hij ook toch opsturen?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kerstpakket dat ik van een klant heb gekregen, ophalen.
Wordt afgeraden. Zit geen verbod op.quote:
Dat is opgestuurd naar kantoor. Maar collega van de receptie zei dat het te duur werd op dat door te sturen naar huis. Daarnaast moest ik toch nog wat printen, dus dat kan ik ook gelijk doen vandaag. En zit helemaal alleen op de kamer.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan hij ook toch opsturen?
Ik haal vrijdag mijn kerstpakket op bij kantoor. Gewoon erin en eruit, verder werk ik thuis. Autorijden onder werktijd-genotquote:Op woensdag 16 december 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kerstpakket dat ik van een klant heb gekregen, ophalen.
Dat is, volgens mij, ook weer typisch Nederlands. Oh, het wordt afgeraden, dus zit er geen verplichting in, dus dan doen we het toch maar gewoon.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt afgeraden. Zit geen verbod op.
Over een kerstpakket van mijn eigen werkgever heeft nog niemand iets vernomen.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik haal vrijdag mijn kerstpakket op bij kantoor. Gewoon erin en eruit, verder werk ik thuis.
quote:Autorijden onder werktijd-genot
Net als de action en Wibra weer opengaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is, volgens mij, ook weer typisch Nederlands. Oh, het wordt afgeraden, dus zit er geen verplichting in, dus dan doen we het toch maar gewoon.
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als de action en Wibra weer opengaan.
Goedemorgenquote:
Leuk hèquote:Op woensdag 16 december 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat 'nummer' van Merol - Kerst met de fam.
Ik heb duidelijk een andere muzieksmaak....quote:
En als MKB bedrijf heb je geen lijntjes gaan Den Haag om zoiets te verzinnen...quote:Op woensdag 16 december 2020 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als de action en Wibra weer opengaan.
Keeeeerst met de fam gezeeeeeligquote:Op woensdag 16 december 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat 'nummer' van Merol - Kerst met de fam.
De hypermarkten zoals bijvoorbeeld de Carrefour moesten tijdens de lockdown hier inderdaad ook alles afschermen wat niet essentiëel is. Dus eigenlijk mocht alleen het normale supermarktgedeelte open blijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Als ik mij niet vergis, gebeurde in België iets soortgelijks bij de niet-essentiële winkels. Dat was ook een heel gedoe wat wel en niet open mocht en uiteindelijk kwam het daar volgens mij op uit dat essentiële producten verkocht mochten worden en alleen essentiële producten, waardoor supermarkten hun niet-essentiële producten af moesten schermen bijvoorbeeld.
Om maar even aan te geven dat het niet een exclusief Nederlands probleem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |