SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Voordeel is wel dat je ze legaal kan halen toch? Alhoewel.... 2 compounds?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij morgen vanaf Zuid oost Frieland naar zuid Brabant voor 2 cakes“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar ik neem aan dat mijn auto daar heen moeite mee heeft~FEYENOORD~
Ik ken datquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik nu tot het gaatje zou gaan zoals ik dat 10 jaar geleden deed dan is dat wel het gevolg.
En de eerste dag is dan echt gewoon een complete ramp, dan lig ik gewoon de hele dag plat te zieltogen.
Tot een paar jaar geleden liep het nog wel eens echt zo erg uit de hand, maar dat is gewoon echt niet meer te verdragen.![]()
![]()
Was de ONZ meet in 2004 of 2003.. de WC was boven volgens mij in die kroeg (was dat de hole in de wall ofzo)quote:
En jij rolde daar van de trap af en stond daarna gewoon weer op en liep verder
Was een beetje een onwerkelijk tafereel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was de ONZ meet in 2004 of 2003.. de WC was boven volgens mij in die kroeg (was dat de hole in de wall ofzo)
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Weet t doen ze al dagen aloaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
1 echte compound, 1 dikke cake van 81 shots.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je ze legaal kan halen toch? Alhoewel.... 2 compounds?
Ik haal er ook shag dus daar bespaar ik al 15 euro mee dus 30 euro brandstof.
Zou jammer zijn als ik boven de 25KG zou komen maar ik verwacht het niet~FEYENOORD~
Ja vervelend...altijd dezelfde die het doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t doen ze al dagen aloa![]()
Ik wou een post makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t doen ze al dagen aloa
~FEYENOORD~
Kaplaarzen aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1 echte compound, 1 dikke cake van 81 shots.
Zou jammer zijn als ik boven de 25KG zou komen maar ik verwacht het niet![]()
Dat ga ik morgen om 10:00 doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Regelmatig van zuid/oost Brabant naar noord Groningen gereden is best een eind.
~FEYENOORD~
Hier ook idd. Hier is een echt wel een paar uur bezig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk altijd naar andermans vuurwerk in de wijk![]()
Ik een puntquote:
Gun ik je ook maar is druk.nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Te druk jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gun ik je ook maar is druk.nu
~FEYENOORD~
We missen ons madam nogquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In België geldt die 25kg niet. Daar is het 1kg PTS (Kruit) dus max 2x500gram... wat je mag vervoeren... De burgermeester van Baarle heeft gezegd daar op te controleren. Waarschijnlijk bullshit! Maar dat zijn de regels in België.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1 echte compound, 1 dikke cake van 81 shots.
Zou jammer zijn als ik boven de 25KG zou komen maar ik verwacht het niet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
DIe zou ik ook kunnen meetenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog
@madam-april~FEYENOORD~
Je vriendje heeft je net gekaapt he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog![]()
Woudjeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DIe zou ik ook kunnen meeten
@:madam-april![]()
![]()
Ik zal op het randje zitten met mijn bestellingquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In België geldt die 25kg niet. Daar is het 1kg PTS (Kruit) dus max 4x500gram... wat je mag vervoeren... De burgermeester van Baarle heeft gezegd daar op te controleren. Waarschijnlijk bullshit! Maar dat zijn de regels in België.~FEYENOORD~
hallo ik vragte jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog
wat plüsch op nederlands heet ?![]()
Uhm... 2x500gr...quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In België geldt die 25kg niet. Daar is het 1kg PTS (Kruit) dus max 2x500gram... wat je mag vervoeren... De burgermeester van Baarle heeft gezegd daar op te controleren. Waarschijnlijk bullshit! Maar dat zijn de regels in België.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
zolang er maar punten te rapen zijn![]()
Oh daar zit ik dan bovenquote:![]()
Parkeer mijn auto gewoon in NL~FEYENOORD~
Tsjezes zelfs 'wijzigen' werkt hier niet eens meer... @Danny En na invoeren iedere keer F5...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hee lieverdquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog![]()
![]()
heb je het met een andere browser ook? hier op firefox echt nergens last van gehad de laatste tijdquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Tsjezes zelfs 'wijzigen' werkt hier niet eens meer... @:Danny En na invoeren iedere keer F5...Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Liverpoolquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oeh! die ga ik even opzetten!![]()
![]()
Moppiequote:
Mij?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:12 schreef mario390 het volgende:
HALLLLOOOOO ???
hallo ik vragte jou
wat plüsch op nederlands heet ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ik veelquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:12 schreef mario390 het volgende:
HALLLLOOOOO ???
hallo ik vragte jou
wat plüsch op nederlands heet ?
kussen? pluisjes? ik weet niet wat plusch is
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Waar ben je geweestquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Plusch? Knuffel...quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:12 schreef mario390 het volgende:
HALLLLOOOOO ???
hallo ik vragte jou
wat plüsch op nederlands heet ?![]()
Pluchequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ik vragte jou
wat plüsch op nederlands heet ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Neequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je je relatie status inmiddels alweer terug veranderd op fb?
~FEYENOORD~
Waarom zitten jullie niet op.mijnfbquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je je relatie status inmiddels alweer terug veranderd op fb?
nee dat wat poppen anhebben hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel
kussen? pluisjes? ik weet niet wat plusch is![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuffel marioquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat wat poppen anhebben hoor
Knuffel...![]()
Ja met jou?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
In mijn velletjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja precies ik heb het in de gaten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat wat poppen anhebben hoor
volgende keer gewoon een plaatje van een knuffel posten, dan kan ik het ook begrijpen![]()
Free the biet`n.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb woudje ook niet op FB hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie niet op.mijnfb![]()
![]()
Even proberen. Zit nu met Chrome i.p.v. Edge..quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je het met een andere browser ook? hier op firefox echt nergens last van gehad de laatste tijd“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zal nu een jaar of 3 geleden zijn dat ik echt dat moment had waarop ik dacht:"ok, dat moeten we gewoon écht niet meer gaan doen....".quote:
Ik was met maten naar de jaarlijkse Tilburgse kermisdag gegaan, wat traditioneel altijd nogal uit de hand liep. Die dag dus ook weer. En ik spande de kroon.Verschillende vrienden probeerden me van het idee om naar huis te fietsen af te praten maar ik bleef maar volhouden dat ik makkelijk naar huis kon fietsen zelf.
Dat liep dus zo af: ik werd een paar uur later weer net helder genoeg om me te beseffen dat ik naar huis aan het lopen was en dat het ondertussen al weer helemaal licht was en dat ik raar werd aangekeken door mensen die 's ochtends vroeg de hond aan het uitlaten waren. Fiets was ik onderweg ergens verloren.
Ik dus maar verder gelopen en gaan slapen. 12 uur in coma gelegen en werd echt geradbraakt wakker, nog 3 uur lang op bed gelegen en toen mezelf in de auto gesleurd om die fiets te gaan zoeken. Achteraf gezien weet ik wel zeker dat ik nog lang niet had mogen rijden. Kreeg fiets niet meer gevonden natuurlijk, weer terug naar huis gereden, weer gaan liggen, heel de dag niks kunnen eten. En nog 5 dagen last gehad van een stekende kloppende pijn rechts in mijn kop.
Toen vond ik het wel mooi geweest met de eckte eckte zuipavonturen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed, maar niet zoals ik het wensquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat het al wel weer beter of niet?~FEYENOORD~
Komt wel weerquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed, maar niet zoals ik het wensFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik hoop dat je het kan verhelpen man, super vervelend welquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Even proberen. Zit nu met Chrome i.p.v. Edge..
Maar goed, ik ga nu slapen, iedereen die wil meeten stuurt maar een dm![]()
Welterusten!
~FEYENOORD~
Hoe wens jij het?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed, maar niet zoals ik het wens![]()
Aprillieequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb woudje ook niet op FB hoor
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Welterusten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het werkt! Thanks maat!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoop dat je het kan verhelpen man, super vervelend wel
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik ben ooit in een sloot gefietstquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal nu een jaar of 3 geleden zijn dat ik echt dat moment had waarop ik dacht:"ok, dat moeten we gewoon écht niet meer gaan doen....".
Ik was met maten naar de jaarlijkse Tilburgse kermisdag gegaan, wat traditioneel altijd nogal uit de hand liep. Die dag dus ook weer. En ik spande de kroon.Verschillende vrienden probeerden me van het idee om naar huis te fietsen af te praten maar ik bleef maar volhouden dat ik makkelijk naar huis kon fietsen zelf.
Dat liep dus zo af: ik werd een paar uur later weer net helder genoeg om me te beseffen dat ik naar huis aan het lopen was en dat het ondertussen al weer helemaal licht was en dat ik raar werd aangekeken door mensen die 's ochtends vroeg de hond aan het uitlaten waren. Fiets was ik onderweg ergens verloren.
Ik dus maar verder gelopen en gaan slapen. 12 uur in coma gelegen en werd echt geradbraakt wakker, nog 3 uur lang op bed gelegen en toen mezelf in de auto gesleurd om die fiets te gaan zoeken. Achteraf gezien weet ik wel zeker dat ik nog lang niet had mogen rijden. Kreeg fiets niet meer gevonden natuurlijk, weer terug naar huis gereden, weer gaan liggen, heel de dag niks kunnen eten. En nog 5 dagen last gehad van een stekende kloppende pijn rechts in mijn kop.
Toen vond ik het wel mooi geweest met de eckte eckte zuipavonturen.![]()
![]()
Maar niet in DTSquote:. ik wou je bolken
Een gedicht over Maanvis
Later maat! succes morgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Welterusten!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:![]()
ik ook met de fiets van de buuvrouw
wilde ik cool slippen, maar de rem werkte niet echt mee.
zo de plomp in
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
zo de plomp in
bah bah ik hoor op de tv een jazzy uitvoering van a wonderfull christmas time van treintje oosterhuis![]()
![]()
Ik was gelukkig toen nog vrijgezelquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
zo de plomp in![]()
![]()
Fiets em er in.
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slotquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ach wilde haren aloa je bent eruit gekomenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Whahaquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
zo de plomp inFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bolktijgerquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slot![]()
![]()
Hahaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Man man manquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slot![]()
![]()
Nee klopt had ff geen zinquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar niet in DTS. ik wou je bolken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slot
dont give me your life your life
give me your lifequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie jullie al gaan
Lekker ding jij.met je sleeve?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bwehehehequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
zo de plomp in
achteraf kan je jezelf wel voor je kop slaan, maarja het leek een goed ideequote:
Een waterfiets gaat er na het stappen ook wel in ja.quote:![]()
Das een catamaran johquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een waterfiets gaat er na het stappen ook wel in ja.![]()
[ afbeelding ]![]()
Kijkmorgen ff zie geen dm.ineens meer op tel.is belangrijk anders loop iknaar beneden?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een waterfiets gaat er na het stappen ook wel in ja.![]()
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo heet ie ook wel ja, even lekkerquote:
Nee is niet belangrijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kijkmorgen ff zie geen dm.ineens meer op tel.is belangrijk anders loop iknaar beneden?![]()
![]()
Ik vind het niet te vretenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo heet ie ook wel ja, even lekker![]()
![]()
Krijg je morgen antw mopquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mario moet de columns van Angela de Jong vervangen
Mario kijkt tv
Uw ADH vitamine Worst
Is goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Krijg je morgen antw mop![]()
![]()
@dud0rquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Waarom zie ik geen dm.op tel vaagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dit is eigenlijk wel een top ideequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mario moet de columns van Angela de Jong vervangen
Mario kijkt tv
Hearlik!quote:
ik snap het welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
een tv programma maken wat de kijker niet begrijpt is natuurlijk altijd een probleemquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijkers hebben de nieuwe show niet gesnappt
echt erg ik heb al even snel rondgegeken op thuisbezorgd, opzich zou er wel iets mogelijk moeten kunnen zijn
Hoest met het kleine gespuis in huize april?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Fred van Leer
[..]
Gelukkig maar
Mijn baby heeft al 2 tandjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoest met het kleine gespuis in huize april?Ze wordt veel te snel groot
![]()
![]()
Ik doe het nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
echt erg ik heb al even snel rondgegeken op thuisbezorgd, opzich zou er wel iets mogelijk moeten kunnen zijn![]()
Anders zit ik dadelijk weer een broodje döner weg te trappen en me vannacht af te vragen waarom ik ook al weer brandend maagzuur heb
Maagzuur is zo naarquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe het niet![]()
Anders zit ik dadelijk weer een broodje döner weg te trappen en me vannacht af te vragen waarom ik ook al weer brandend maagzuur heb![]()
![]()
nou ik heb mij inprincipe dus ook voorgenomen niets te gaan bestellen. maar het is toch fijn om te weten dat ze tot 4 uur kunnen leverenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe het niet![]()
Anders zit ik dadelijk weer een broodje döner weg te trappen en me vannacht af te vragen waarom ik ook al weer brandend maagzuur heb
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn baby heeft al 2 tandjesZe wordt veel te snel groot
!
Tja, wij worden ook allemaal veel te snel oud
Zo laat nog, dan is alles al dichtquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:33 schreef aloa het volgende:
Burgemeester Aboutaleb sluit winkels in centrum Rotterdam om 'dramatische drukte'
Uw ADH vitamine Worst
Trusten kanjersFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laap slekker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]!
Tja, wij worden ook allemaal veel te snel oudtrue
![]()
dat heb ik ook al lang niet meer gehoordquote:
even ergens opkrabbelen, wel leuk om weer is te checken D:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wat is dat?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, weet ik nog, @iteejer was daarbij volgens mij. Hand was redelijk beschadigd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was de ONZ meet in 2004 of 2003.. de WC was boven volgens mij in die kroeg (was dat de hole in de wall ofzo)
Heb overigens nog een foto van jou op een Laffer & Static meet.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Ja, maar ik denk dan gelijk aan een kant en klaar product waar de salami echt 'infused' in het broodje zit of zoquote:![]()
Zou vast een markt voor zijn bedenk ik me nu.
ja was dat die ONZ meet misschien dan? Want laffer was er ook idd en die heeft toen nog met mij in de taxi naar bijlmer arena gezetenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog, @:iteejer was daarbij volgens mij. Hand was redelijk beschadigd.
Heb overigens nog een foto van jou op een Laffer & Static meet.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
sinds vanmiddag een 4 punten verschil, die is nu opgelopen naar 10 punten
gekkenhuis
Ik moet dan altijd aan Guusje denkenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Guusje denken
Begin maar met geld harken danquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan gelijk aan een kant en klaar product waar de salami echt 'infused' in het broodje zit of zo![]()
Zou vast een markt voor zijn bedenk ik me nu.
Uw ADH vitamine Worst
och ja jeetje die was samen met dinand hequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Guusje denkenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Jepquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
och ja jeetje die was samen met dinand he![]()
meer zall je nu niet pakken,quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds vanmiddag een 4 punten verschil, die is nu opgelopen naar 10 punten
gekkenhuis![]()
![]()
Tiësto remix is enige goede nog aan dat liedjequote:Uw ADH vitamine Worst
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tiësto remix is enige goede nog aan dat liedje![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)orum-voor-democratie
https://www.nhnieuws.nl/n(...)soapserie-van-partijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zo'n magnetronproduct, wat dan onder fanatieke gamers, fokkers en ander soort zolderkamerdwellers gretig aftrek vindt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begin maar met geld harken dan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In before: Gisteren bij je zusje nog gretig aftrek gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n magnetronproduct, wat dan onder fanatieke gamers, fokkers en ander soort zolderkamerdwellers gretig aftrek vindt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zusjes zijn al een tijdje weg hier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In before: Gisteren bij je zusje nog gretig aftrek gehad.![]()
Of ditquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n magnetronproduct, wat dan onder fanatieke gamers, fokkers en ander soort zolderkamerdwellers gretig aftrek vindt.
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ook. Triest zo jong nog, net moeder.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Guusje denken![]()
![]()
Woezel en pip.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook. Triest zo jong nog, net moeder.
Triest idd.![]()
Wurstfrau.
Dat soort troep ja.quote:
Ah, een ambachtelijk product dus.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:43 schreef mario390 het volgende:
nee hoor salami heeft
de wurstvrouw in supermarkkt
opgesnijden man man"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat klopt welquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
bij de wursttheke hoor
jullie sananappen helemal niks
Ik zit me hier toch een avondhoop te machen.
sanapappensaft ist verrukelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
bij de wursttheke hoor
jullie sananappen helemal niksTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit me hier toch een avondhoop te machen.en schijshoop? man man
![]()
Wie heb ik aan de lijn, hallo halloquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is dat een soort apotheker met worst?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
bij de wursttheke hoor
jullie sananappen helemal niksUw ADH vitamine Worst
Dat kan zo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan we vanavond weer FB topics maken![]()
precies dat gekke rode vogelbek smilie ding, als PI
lijkt mij duidelijk
gaa google zoeken wat wursttheke isquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een soort apotheker met worst?
Ik zit me hier toch een avondhoop te machen.en schijshoop? man man
![]()
Ga ervoor...quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
precies dat gekke rode vogelbek smilie ding, als PI
lijkt mij duidelijk![]()
![]()
Ach welnee. Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
maar nee twee afwijzingen achter elkaar word wel erg heftig![]()
![]()
Ik wil graag smileys in de TT kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan we vanavond weer FB topics maken
@mailyquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
nou als jij die dan voorstelt, dan valt mijn PI ideetje nog wel meequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag smileys in de TT kunnen plaatsen.
Ja toch. Een ban is het ergste wat je kan krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zoo ist ook weer, nooit geschoten altijd mis![]()
![]()
Was vandaag nog maar één keer geweest, dus geen wonder dat er nog even een paar meter uit moetquote:
Ja da's wel een goed idee, wilde ik ook al topique over openen. Want je kunt wel al UTF8 smileys in de TT plaatsen dus waarom niet FOK! smileys? En dan maak je gewoon een optie in 't profiel om die smileys ook weer uit te kunnen zetten (zowel de UTF8 codes verwijderen als de FOK! smileys niet parsen) en dan heb je iedereen blij.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag smileys in de TT kunnen plaatsen.
Ik heb al wat notes ontvangen voor het maken van utf8 TT's
Een gedicht over Maanvis
dat vind ik dan wel jammer. dan moet ik even wachten tot ik aan het eind van m'n abo zit, want die heb ik gekregen weet je wel. zou zonde zijn als die ongebruikt blijft door stomme banquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja toch. Een ban is het ergste wat je kan krijgen
Zullen we een worstotheek openen??! Met allerlei hippe worstproducten!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een soort apotheker met worst?
domme hippe gedoe met symbooltjes, we typen toch ook niet in webdings
NIET???quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
domme hippe gedoe met symbooltjes, we typen toch ook niet in webdingsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
Jaaaaa met passende speciaalbierenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we een worstotheek openen??! Met allerlei hippe worstproducten!Uw ADH vitamine Worst
![]()
Een gedicht over Maanvis
Als je ergens goed bier bij kan drinken is het wel worst idd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaaaa met passende speciaalbieren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed,dan gaan we dit even uitwerken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja da's wel een goed idee, wilde ik ook al topique over openen. Want je kunt wel al UTF8 smileys in de TT plaatsen dus waarom niet FOK! smileys? En dan maak je gewoon een optie in 't profiel om die smileys ook weer uit te kunnen zetten (zowel de UTF8 codes verwijderen als de FOK! smileys niet parsen) en dan heb je iedereen blij.
Ik heb al wat notes ontvangen voor het maken van utf8 TT's
Waar vind je dat soort pareltjes?quote:
eehm utf8 smilies zijn gewoon embed in de font he, dat is wel net even iets anders als een afbeelding smilie
https://www.thebestsocial(...)Drve-apyiylkgJjsADKgquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort pareltjes?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: