Ja met jou?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
In mijn velletje
ja precies ik heb het in de gaten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat wat poppen anhebben hoor
Ik heb woudje ook niet op FB hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie niet op.mijnfb
Even proberen. Zit nu met Chrome i.p.v. Edge..quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je het met een andere browser ook? hier op firefox echt nergens last van gehad de laatste tijd
Zal nu een jaar of 3 geleden zijn dat ik echt dat moment had waarop ik dacht:"ok, dat moeten we gewoon écht niet meer gaan doen....".quote:
Goed, maar niet zoals ik het wensquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat het al wel weer beter of niet?
Komt wel weerquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed, maar niet zoals ik het wens
quote:
ik hoop dat je het kan verhelpen man, super vervelend welquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Even proberen. Zit nu met Chrome i.p.v. Edge..
Hoe wens jij het?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed, maar niet zoals ik het wens
Aprillieequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb woudje ook niet op FB hoor
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, ik ga nu slapen, iedereen die wil meeten stuurt maar een dm![]()
Welterusten!
Het werkt! Thanks maat!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoop dat je het kan verhelpen man, super vervelend wel
quote:
Ik ben ooit in een sloot gefietstquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal nu een jaar of 3 geleden zijn dat ik echt dat moment had waarop ik dacht:"ok, dat moeten we gewoon écht niet meer gaan doen....".
Ik was met maten naar de jaarlijkse Tilburgse kermisdag gegaan, wat traditioneel altijd nogal uit de hand liep. Die dag dus ook weer. En ik spande de kroon.Verschillende vrienden probeerden me van het idee om naar huis te fietsen af te praten maar ik bleef maar volhouden dat ik makkelijk naar huis kon fietsen zelf.
Dat liep dus zo af: ik werd een paar uur later weer net helder genoeg om me te beseffen dat ik naar huis aan het lopen was en dat het ondertussen al weer helemaal licht was en dat ik raar werd aangekeken door mensen die 's ochtends vroeg de hond aan het uitlaten waren. Fiets was ik onderweg ergens verloren.
Ik dus maar verder gelopen en gaan slapen. 12 uur in coma gelegen en werd echt geradbraakt wakker, nog 3 uur lang op bed gelegen en toen mezelf in de auto gesleurd om die fiets te gaan zoeken. Achteraf gezien weet ik wel zeker dat ik nog lang niet had mogen rijden. Kreeg fiets niet meer gevonden natuurlijk, weer terug naar huis gereden, weer gaan liggen, heel de dag niks kunnen eten. En nog 5 dagen last gehad van een stekende kloppende pijn rechts in mijn kop.
Toen vond ik het wel mooi geweest met de eckte eckte zuipavonturen.
Maar niet in DTSquote:
Later maat! succes morgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, ik ga nu slapen, iedereen die wil meeten stuurt maar een dm![]()
Welterusten!
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook met de fiets van de buuvrouw
wilde ik cool slippen, maar de rem werkte niet echt mee.
zo de plomp in
Ik was gelukkig toen nog vrijgezelquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook met de fiets van de buuvrouw
wilde ik cool slippen, maar de rem werkte niet echt mee.
zo de plomp in
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slotquote:
Ach wilde haren aloa je bent eruit gekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |