quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
i'm mister vain
i know what i want and i want it now
i want you cause i am mister vain
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die ken ik, nooit kunnen krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind Triplex wel goed, maar dat is vooral hard! Legaal inderdaad Funke! Maar nog weinig te vinden in NL.
Heb Triplex AFAC16 gehad (zoek die maar eens op!)
44.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe oud? @:opa met zijn shawl dronk ook aardig door. Hij was echt de real life verpersoonlijking van olivier B Bommel en hij versierde bijna alle jonge FOK! deernes met zijn charmes.
Leeft die nog eigenlijk?
Ptec je grens kennenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
44.![]()
Maar serieus, ik kan behoorlijk drinken nog hoor, maar als ik het zo gek maak dat ik in slaap ga flikkeren, de boel vol spuug ed heb ik er echt 3 dagen of langer last van. Dat is het gewoon niet meer waard
jawel ik ken de nummers wel, maar de verzamel plaat ken ik nietquote:
Zinloos iddquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
44.![]()
Maar serieus, ik kan behoorlijk drinken nog hoor, maar als ik het zo gek maak dat ik in slaap ga flikkeren, de boel vol spuug ed heb ik er echt 3 dagen of langer last van. Dat is het gewoon niet meer waard
Kom ff hier ruk.ik ze er wel ff uit ..oh nee vind dat juist leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wilde haren over
Ik moest daarvoor naar Zeeland rijden. Ik kom uit NO Brabant.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die ken ik, nooit kunnen krijgen![]()
Daarom haal ik ook altijd Funke, dichterbij legale perfectie kom je niet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik moest daarvoor naar Zeeland rijden. Ik kom uit NO Brabant.
Vlakbij tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wass jij daarbij?quote:
Mwa, was 1,5uur heen en 1,5uur terug hoor. Dat was niet het enige spul wat ik aan vuurwerk haalde toen hoorquote:
Ik rij morgen vanaf Zuid oost Frieland naar zuid Brabant voor 2 cakesquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen van oost brabant naar west zeeland is een takkeneind!
Als ik nu tot het gaatje zou gaan zoals ik dat 10 jaar geleden deed dan is dat wel het gevolg.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zinloos idd![]()
3 dagen is wel heel lang trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |